Partyflock

Forumonderwerp · 912414
1 volger · 5620x bekeken
Betreft: evenement: Innercity, zaterdag 16 december 2006 om 22:00
Waarschuw beheerder
Twee jaar geleden kon je met zijn tweeën met één kaartje naar binnen. Vorig jaar werd er behoorlijk met vrijkaartjes gestrooid. DIt jaar is de eerste actie al begonnen:

Koop nu een bundel van 50 of 100 Euro en ontvang Innercity kaarten !
Dance-Tunes.com geeft kaarten weg bij aankoop van een bundel van 50 Euro of 100 Euro !
Een uniek aanbod wanneer je een bundel van 50 Euro of 100 Euro aanschaft. Dance-Tunes.com doet hier nog eens 1 of 2 Innercity kaarten bij. Dus wanneer je een bundel van 50 Euro koopt ontvang je 1 Innercity kaart en waneer je een bundel van 100 Euro koopt ontvang je 2 Innercity kaarten. De actie loopt tot 16 December a.s.
Bron: www.dance-tunes.com - DD
Geplaatst op: 10-11-2006

Post in dit topic andere manieren die jij tegenkomt om gratis naar IC te gaan. Het is best een leuk feest, maar het is die € 50,- toch net niet waard.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van poupoulossos op donderdag 7 december 2006 om 14:15:
Ik heb net (zonder daar iets voor te hoeven doen) kaartjes ontvangen via DancePanel.......

hahaha briljant, ben niet de enigste dus
Waarschuw beheerder
jep hier ook... naja het is wel iets selectiever strooien met kaarten via dancepanel ;-)

Waarschuw beheerder
nja wrm krijg ik geen mail dervan, is weer beetje jammer!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van broski op donderdag 7 december 2006 om 14:44:
naja het is wel iets selectiever strooien met kaarten via dancepanel

hahah grappig, wat sporadisch een enquete invullen wel niet teweeg kan brengen. ben persoonlijk van de hardere stijlen maar ga dr wel ff kijken
Waarschuw beheerder
Augy>

Is Techno niet hard dan :p?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op donderdag 7 december 2006 om 15:18:
Is Techno niet hard dan ?

augy weet niet eens wat techno is joh ;)

Waarschuw beheerder
Mochten er nog mensen gratis kaarten hebben waar ze niks mee dan dan houd ik me ook van harte aanbevolen :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 december 2006 om 15:24:
Mochten er nog mensen gratis kaarten hebben waar ze niks mee dan dan houd ik me ook van harte aanbevolen

tja, ik hoop gewoon dat ik vandaag of morgen ook een mailtje krijg :P

Waarschuw beheerder
Dat hoop ik uiteraard ook :P
Maar ik vrees dat ik niet genoeg enquêtes heb ingevuld :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 december 2006 om 15:23:
augy weet niet eens wat techno is joh

moet eerlijk bekennen dat ik er geen ervaring mee heb maarre mies leer me dat is dan hehe, zal wel ff een downloadje plegen
Waarschuw beheerder
Hmz zomaar een download gaat niet werken. Techno afhankelijk van welke aftakking kan echt veel harder zijn dan hardstyle/hardhouse.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op donderdag 7 december 2006 om 16:04:
echt veel harder zijn dan hardstyle

echt? grappig hahah naja goed k geloof t allemaal wel, gewoon weer eventjes de horizon verbreden zeg maar
Waarschuw beheerder
Tja uiteraard, als er mensen zijn die niet willen maar wel kaartjes hebben dan houd ik me uiteraard wel aanbevolen. Ik wil namelijk wel maar de centen laten het ff niet toe.

Greetz!
Waarschuw beheerder
Misschien is het handig om een apart topic te openen voor mensen die kaarten over hebben en anderen die gratis willen of andere kaarten willen ruilen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Augy op donderdag 7 december 2006 om 16:02:
moet eerlijk bekennen dat ik er geen ervaring mee heb maarre mies leer me dat is dan hehe, zal wel ff een downloadje plegen

moet je maar is mee gaan naar awakenings bijv ....

25 nov was echt GE-WEL-DIG!!!! :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 december 2006 om 16:10:
moet je maar is mee gaan naar awakenings bijv ....

ga k ook, check me agenda maar, staan er in de planning. wilde eig met nieuwjaar gaan maar hoorde al van een vriendin van me dat je 1e awake altijd in de gas moet zijn :yes:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 december 2006 om 16:10:
25 nov was echt GE-WEL-DIG!!!!

was zkr geweldig :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van poupoulossos op donderdag 7 december 2006 om 14:15:
k heb net (zonder daar iets voor te hoeven doen) kaartjes ontvangen via DancePanel.......

hier nog 1.. :D

als je de link opent kun je gegevens van een ander invullen zie ik.. Wellicht handig voor als je er iemand anders een plezier mee wilt doen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Augy op donderdag 7 december 2006 om 16:13:
ga k ook, check me agenda maar, staan er in de planning. wilde eig met nieuwjaar gaan maar hoorde al van een vriendin van me dat je 1e awake altijd in de gas moet zijn

uhu....klopt!!! (L) westergas dus ook awake :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Neillcee op donderdag 7 december 2006 om 16:14:
als je de link opent kun je gegevens van een ander invullen zie ik.. Wellicht handig voor als je er iemand anders een plezier mee wilt doen.

werkt overigens geen 2x

Waarschuw beheerder
ik ontvang helemaal geen mail :S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Augy op donderdag 7 december 2006 om 16:16:
werkt overigens geen 2x

als dat zou werken zou het misschien wel uitverkocht raken.. :x :D

Waarschuw beheerder
donateur
Ik kreeg ook zo'n mail :cheer: relax! kan me wel herinneren dat ik een aantal vragen beantwoord heb :D maar of dat hierbij was??? hoop niet dat het een fake mail is 8) haha!

Uitspraak van Augy op donderdag 7 december 2006 om 16:13:
hoorde al van een vriendin van me dat je 1e awake altijd in de gas moet zijn

:/
Waarschuw beheerder
Shit :(

ik heb geen mail
Waarschuw beheerder
@ap, vanwaar de :/
Waarschuw beheerder
dacht trouwens dat dat dancepanel een beetje overleden was... al een tijdje niks van gehoord en de site is ook niet echt uptodate...

tot vandaag natuurlijk. wel relaxed :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van broski op donderdag 7 december 2006 om 16:34:
dacht trouwens dat dat dancepanel een beetje overleden was... al een tijdje niks van gehoord en de site is ook niet echt uptodate...

tot vandaag natuurlijk. wel relaxed

haha tsja had er ook al tijd niks van gehoord maar als ze elke x als ze me lastigvallen zo een mail sturen ben k helemaal tevreden :P denkd at de inschrijvingen ook skyhigh gaan
Waarschuw beheerder
Weet iemand of Dancepanel kaarten opstuurt of dat ze je op de gastenlijst zetten? of dat je een email krijgt die je moet uitprinten die op naam staat

Waarschuw beheerder
Kreeg net ook mailtje haha
tog maar f gaan kijken 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op donderdag 7 december 2006 om 16:37:
Weet iemand of Dancepanel kaarten opstuurt of dat ze je op de gastenlijst zetten? of dat je een email krijgt die je moet uitprinten die op naam staat

je moet de email uitprinten met een bepaalde code, daarna met je legitimatie+mail bij de deur melden
je adres gegevens staat er ook op trouwens
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hmmz zou ook wel 2 kaartjes kunnen gebruiken... had dacht ik ook deze survey ingevuld. helaas tot op heden geen bericht :(

Waarschuw beheerder
Zijn dat toevallig geen vip kaarten?? :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 december 2006 om 16:47:
Zijn dat toevallig geen vip kaarten??

ik gok van niet, en zo wel, nou je krijgt er weinig voor hoor! Enige feest wat te doen met VIP is sensation! Tegwnoordig gaat het nergens meer over....de VIP(van id&t en q-dance dan )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 december 2006 om 16:47:
Zijn dat toevallig geen vip kaarten??

uhm neej dat staat er niet bij, had helemaaal fantastisch geweest

Waarschuw beheerder
Toch nog ergens nuttig voor dat invullen van die enquetes, 2 kaartjes in de pocket!
Werkzaam bij BHN events
Waarschuw beheerder
yeaahh

vrijkaartjes!

pet duo here we come :D
Waarschuw beheerder
Ik heb net (zonder daar iets voor te hoeven doen) kaartjes ontvangen via DancePanel.......

ik ook :D

en ze hebben dat mailtje 2x gestuurd... ander mailtje ff doorsturen naar een maatje, en hebben 4 kaarten binnen (Y)
Waarschuw beheerder
Wanneer gaan ze je mailen? moet je je nog ergens voor opgeven, nu iedereen gratis kaartjes krijgt wil ik ook wel :)
Waarschuw beheerder
Ik heb ook 2 kaarten gewonnen via Dance Panel. Voor mij ook al weer een tijdje geleden dat ik naar Innercity ben geweest maar ik ga er zeker wel heen. Techno is altijd lekker!!!

Waarschuw beheerder
DancePanel is mijn financier :D
Waarschuw beheerder
k heb samen met een vriendin van mij... 4 kaarten gekregen maar tis niet onze muziekstijl....iemand anders die graag wil.. laat effe een berichie achter in me gastenboek ofzow.. (K)
Waarschuw beheerder
donateur
heb ook 2 kaartjes "gewonnen"
Waarschuw beheerder
Iedereen die gewonnen heeft via dancepanel, kan nog andere gegevens invullen!

Als je dus niet zeker weet dat je gaat vul dan nog niet jouw gegevens in of maak er een ander blij mee, anders is het straks halfvol op IC ;)

Als iedereen die niet gaat het even hier kenbaar maakt en ook de mensen die graag willen maar geen of niet genoeg kaarten hebben
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op donderdag 7 december 2006 om 18:41:
Iedereen die gewonnen heeft via dancepanel

daar behoort een maat van mij ook bij en hij neemt mij mee :D
Waarschuw beheerder
donateur
Haha, ook ik ben *slachtoffer* dankzij Dancepanel!
Maar toch wel leuk, de line up is prima dus ik ga wel nu!
Had er geen 50 euro voor betaald omdat Innercity aan het *doodgaan* is... Maargoed, ik neem ze dankbaar aan hoor, lekker een avondje uit met een lief vriendinnetje van me :D

Waarschuw beheerder
Ik heb nt ook 2 kaartjes gewonnen !! Kent iemand dat via dance panel??? Het is een beetje vaag want je moet je e-mail meenemen en dan krijg je bij de deur 2 kaartjes.

Ja zal allemaal wel zo zijn 2 x naar innercity geweest maar nu is het in principe gewoon kut. En het kost je nog 40 tot 50 euro ach ja misschien tog maar kijkje nemen dan

Waarschuw beheerder
ow hehe beter lezen volgende x iedreen heft gewonnen via dancepanel naja miss djax :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
pussylover>

Je krijgt eerst een mail dat je gewonnen hebt. Op dat mailtje kan je ALLES invullen wat je wilt! dus ook iemand anders zijn gegevens.

Vervolgens krijg je na een paar dagen een mail terug van netpanel waarop de door jouw ingevulde gegevens staan. Dit moet je dan uitprinten en meenemen bij de gasteningang.