Uitspraak van Minimale Mip op zaterdag 11 november 2006 om 13:16:msg iets met een zuignap op ze kale kop
haha ja dat zou ook nog een mogelijkheid kunnen zijn
Uitspraak van Mary CherryOZ was zeerzeker 10000x keer beterop zaterdag 11 november 2006 om 18:23:
het enigste pluspunt aan prison break is die kerel..
dat is dan ook echt het enigste
goedkoop en voorspelbare serie = prison break
het enige goedkope zijn jou opmerkingen wat dit onderwerp betreft..
qua verhaallijn was OZ niet sterk, kheb toch veel liever de cliffhangers van prison break!
Uitspraak van Subculture op zaterdag 11 november 2006 om 19:10:qua verhaallijn was OZ niet sterk
omdat het in principe losse afleveringen waren
daarom vind het dus ook niet echt vergelijkbare series.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 november 2006 om 20:47:Goed nieuws
Weer een serie boxsets bij elkaar te spraren
ik heb seizoen 1 2 3 al
Uitspraak van Minimale Mip op donderdag 9 november 2006 om 17:20:Ik zelf vond dat er in Oz een stuk gekkere dingen gebeurde, in Prison Break zijn het in vergelijking met Oz allemaal lieverdjes
Jaah me 2. In elke aflevering gebeurde er wel weer iets krankzinnigs waar je mond van open viel
Maargoed bij Prison break maakt die wentworth miller natuurlijk een hoop goed
Uitspraak van Don Lorenzo (V.L.C ) op zondag 12 november 2006 om 21:28:beetje appels met peren vergelijken
Geef ik iedereen wel gelijk in, maar vond het wel de moeite waard om te kijken welke serie nu beter gevonden word..
Uitspraak van Don Lorenzo (V.L.C ) op zondag 12 november 2006 om 21:28:Prison Break qua spanning top en OZ qua geweld en personages
duidelijk mee eens
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 november 2006 om 21:53:Sopranos compleet.
ken je nog nie compleet hebbe..
Uitspraak van Subculture op woensdag 15 november 2006 om 12:30:ken je nog nie compleet hebbe..
Bijdehandje, compleet van wat er tot nu toe uit is dan joh.