Vind het echt zielig als je de katten niet buiten laat.
Vind het echt zielig als je de katten niet buiten laat.
Ik zou er echt niet tegen kunnen waneer 1 van mijn boefjes een keer 's avonds niet zou thuis komen
ik vind het aso dat mensen hun katten rond laten zwerven
ik vind het aso dat mensen hun katten rond laten zwerven, ze poepen en plassen in iemand anders zijn tuin
of je bent ze kwijd, of ze worden over reden.
Als een kat binnen genoeg ruimte heeft om te rennen en spelen, en er genoeg afleiding voor hem is, kan je hem zonder problemen binnen houden.
die stinkbeesten lekker naar buiten doen
Als je ze buiten laat lopen vind ik niet dat je dan een kat/poes moet nemen
De kans dat ze dood of plat gereden worden is TE groot
De kans dat ze dood of plat gereden worden is TE groot
dus je laat je kinderen ook nooit alleen buiten spelen als ze de leeftijd ervoor hebben
die kans is bij ons dus HEEL klein
nee lekker opgesloten laten zitten is goed
blijf jij ook maar de rest van je leven binnen..
Ik hou zelf me kat binnen omdat ik op de tweede verdieping woon van een flat.. Maar een vriend van me vind dit heel raar.. Dus vroeg me af wie dat hier nog meer doen..
Het probleem hier is dat je 2 deuren moet open doen om je kat naar buiten te laten.. Dus dan moet ik telkens naar beneden lopen en kijken of die kat voor de deur staat.. En een kattenluikje zal de woningbouw wel geen goed idee vinden denk k zo..
en dan heb jij ze een dag later over je zak hen lopen
aat je hem over de balustrade lopen, dan is er vanzelf wel iemand die de deur voor je beestje open doet. En kattenluikje mag je best in je deur maken als je iets huurt, alleen als je eruit gaat moet het kattenluikje er weer uit
Als je op een flat woont heb je weinig keus,
en dan heb jij ze een dag later over je zak hen lopen
mijn kat komt wel buiten, maar in onze eige tuin.
verder komt hij niet
ik vind het aso dat mensen hun katten rond laten zwerven, ze poepen en plassen in iemand anders zijn tuin
of je bent ze kwijd, of ze worden over reden.
ja eige schuld, ik hou me beesten bij me eigen in de tuin, zo kunnen ze andere mensen niet lastig vallen
Ik heb een witte halfpers maar deze is stokdoof.
dus vertel mij eens ben ik nu een dierenbeul????????
dan word zo'n beestje helemaal gek, het zijn gewoon buiten dieren!
En net zoals MissB zegt, ik wil mn kat niet terug vinden, ergens aan de kant van de drukke weg, die voor mn flat loopt..
Katten absoluut binnen of in een tuin waar ze niet uit kunnen..
NO way dat mijn katten op straat komen.. Het zijn ook nog ras katten dus erg gewilt..
Nee hoor, heerlijk binnen en ze weten echt niet beter
Dus vroeg me af wie dat hier nog meer doen..
die van mij kunnen hun ei kwijt bij elkaar gelukkig
willen jullie een foto zien van mijn kindjes?
honden en katten Binnen & Buiten!!
dan word zo'n beestje helemaal gek, het zijn gewoon buiten dieren!
dan word zo'n beestje helemaal gek,
Die 2 van mij ook. Ik ben iig blij dat ik 2 van dieheb, als ik er maar 1 had was t misschien wel zielig geweest..
van nature zijn t ook beesten die buiten leven dus waarom ze opsluiten
In tegenstelling juist, een kat stamt of van de naam de egyptische naam Felis sylvestris catus wat
huiskat betekend
als katten t goed hebben komen ze vanself wel weer naar huis
ik vind het dierenmishandeling als je een kat alleen maar binnen laat zitten.. dan word zo'n beestje helemaal gek
ik vind het dierenmishandeling als je een kat alleen maar binnen laat zitten.. dan word zo'n beestje helemaal gek, het zijn gewoon buiten dieren!
ik vind het echt heel zielig als je ze binnen laat zitten contineu! neem dan gewoon geen dieren
Dus.. Katten horen gewoon binnen te blijven.
ik vind het dierenmishandeling als je een kat alleen maar binnen laat zitten.. dan word zo'n beestje helemaal gek, het zijn gewoon buiten dieren
en ik vind ook niet dat andere last moeten hebben van mijn katten
en ik heb dan 5 katten waarvan 2 perzen en 1 siberiseboskat
nou die laat ik echt niet los buiten lopen
want ik wil mijn katten niet kwijt
als je kittens uit een nest neemt en vanaf het begin gelijk die dingen aanleerd weet het beestje niet beter!kweet zeker dat dan een binnen kat NET zo happy is als een buiten kat!!
Ik ben ook bang dat ze mijn kat stelen omdat ze zo apart uitziet.
Uitspraak van peurple op maandag 6 november 2006 om 08:49:
mijn 1e kat kwam wel buiten..
maar die is dan ook in de fik gestoken en achter een auto aangesleept door een groep gozers die dachten dat dat lollig was
Ik ben ook bang dat ze mijn kat stelen omdat ze zo apart uitziet.
maar die is dan ook in de fik gestoken en achter een auto aangesleept door een groep gozers die dachten dat dat lollig was
maar als je gewoon in een woonwijk woont laat hem/haar er dan lekker uit.
zou niet weten hoe ik haar binnenhoud
slaat totaal nergens op!!!
als je over dierenmishandeling praat, gaat het in mijn ogen toch echt niet over het feit ;kiezen voor een binnen kat!!......
dierenmishandeling is oa; verminking, verwaarlozing(verhongering, uitdroging,mishandeling,dagen of weken lang rond laten zwerven..etc)misbruik voor bep doeleinde(bv drugs smokkeling, sex etc),!!!!
maar het kiezen voor een binnenkat om bepaalde redenen, zoals wonen op flat/appartement,drukke straat, geen overlast willen met de buurt waar je woont, is geen dierenmishandeling!!!
als je kittens uit een nest neemt en vanaf het begin gelijk die dingen aanleerd weet het beestje niet beter!kweet zeker dat dan een binnen kat NET zo happy is als een buiten kat!!
heel makkelijk de aanhouder wint..echtlaatste aanpassing 9 december 2006 01:24
binnen lijkt me wel handig
los je dat maar zelf op met je vijver of wattan ook
mensen maken zelf ook dingen kapot van andere
dus moet je die mensen ook binnenhouden?
wat een onzin zeg
Ik hou zelf me kat binnen omdat ik op de tweede verdieping woon van een flat.. Maar een vriend van me vind dit heel raar.. Dus vroeg me af wie dat hier nog meer doen..
de buurman kwam dreigen dat hij de kat niet meer wou zien in de tuin dat hij hem anders wat aan zou doen
wat een onzin niet alle katten maken alles kapot
los je dat maar zelf op met je vijver of wattan ook
reigers maken ook alles kapot duss...
mensen maken zelf ook dingen kapot van andere
dus moet je die mensen ook binnenhouden?
wat een onzin zeg
kheb zelf 2 katten die zouden gek worden als ze binnen zouden leven
katten horen lekker te jagen op vogels en muizen
lekker plezier hebben.
ik zie me katten lekker in de tuin achter blaadjes rennen
dat pak je tog niet af van een kat dat plezier
kijk als je op 10 hoog woont is dat niet raar maar dan weet je kat niet beter ( als je hem al als kitten heb )
en is ook veiliger
en als je bang bent dat je kat wordt overreden is ook niet echt een reden om hem binnen te houden
jij zelf kan ook overreden worden zo gaat het leven eenmaal
Uitspraak van peurple op maandag 6 november 2006 om 08:49:
Heb sindskort een maine coon en die laat ik ook niet buiten , zou het zonde vinden als er dan iets zou gebeuren dus hou m lekker binnen
Euh... ooit gehoord van katten die zichzelf wassen?
Ik vertrouw m'n medemens ook niet zo meer met dieren...
de ander kwam altijd netjes terug totdat de buurman kwam dreigen dat hij de kat niet meer wou zien in de tuin dat hij hem anders wat aan zou doen
Als iemand dit zou doen bij één van mij diertjes of dieren in het algemeen....zou hem aan de schandpaal knopen!!
Uitspraak van Coolchick op zondag 11 maart 2007 om 18:36:
Als iemand dit zou doen bij één van mij diertjes of dieren in het algemeen....zou hem aan de schandpaal knopen!!
Haha, ze vond het doodeng buiten. Een echte binnenkat dus.