nee.
want?
Dat je er breder uitziet als je wat kleiner bent, klopt wel ja.laatste aanpassing 3 juli 2008 11:13
qrueslie bevat suikers toch, mueslie beter naar mijn id?
deed ik ook, maar das nu mueslie fijn met de kwark appels en ander fruit erdoorheen kaneel erbij voor de smaak en ik heb dan een beste maaltijd
wat jij wilt kerel! Mooi compliment. Dank je wel.
djerk ook hier? heb je nog een keer tijd om me tanker te schilderen
Ik ben ook natural.
dat is ook een profiel van kapitein karel
dat is ook een profiel van kapitein karel
poos terug waren ze tegelijk verbannen das vreemd
met je doorgesnoven kop
Ik ben ook natural.
Karel moet lekker zn mond houden . Omdat iemand op eigen houtje zo kan worden hoef je niet meteen jaloers te worden met je doorgesnoven kop . Als super beast zegt dat hij naturel is dan is hij naturel traint al jaren . Dien je respect voor te hebben en niet van die achterlijke opmerkingen .
Je weet wel veel met je zogenaamde praatjes en onzin maar bij niemand kom je geloofwaardig over omdat gvd een peuter nog een gespierder lichaam heeft als jou
man hij ziet er echt uit als een kleuter ja,
maar doorgesnoven kop... niet echt... lijkt me eerder z'n type dat een filmpie gaat kijken met ze ouders op zaterdag avond
tsja mensen die in 3e persoon over zichzelf praten
maar neliz.. hoe kan dat dat je boven netjes breed bent en onder zo smal vind de verhouding iets teveel uit balans (wil niet zeiken hoor)
maar verders doe je het netjes ziet er goed uit
Weinig verstand van bodybulding zo te horen. Hoe smaller je taille en hoe wijder je rug des te beter dat het is.
100% jij kuurt , karel weet alles.
Is dat jouw hond?
Wordt hij echt sterk en agressief van. Lachen man.
nee dat denk ik niet dat is een amerikaanse pitbull
winstrol is voor paarden en honden gemaakt
Geen geld en ook nog niet de behoefte. Heb de laatste 4 weken maar 3x kunnen trainen i.v.m. de vakantie en sluiting van de sportschool, en ben nu ook 3 kg lichter. Dus eerst maar weer eens goed gaan trainen vanaf maandag en goed eten. M'n shakes van Revolutions zijn iig al binnen.
Lol.. je gebruikt shakes van revolutions.. dan ben je inderdaad mog niet klaar om te kuren..