Partyflock

Forumonderwerp · 909948
6 volgers · 236961x bekeken

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
Nieuwe rage van tegenwoordig! ANABOLEN SPUITEN! wat vinden jullie ervan?

Waarschuw beheerder
Alles van titan en goedkoopste van Nederland, stuur mij een bericht
Afhalen mogelijk in omgeving Eindhoven, ook voor t5 inferno Mike.piero@outlook.com
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heeft iemand hier weleens besteld bij https://www.anabolen-info.nl ik ben benieuwd naar ervaringen van andere gebruikers, omdat ik in het gastenboek en dergelijke allemaal positieve berichten lees. Iemand weleens besteld hier? Ze verkopen van alles.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van TristanDominic op vrijdag 15 april 2016 om 12:04:
Heeft iemand hier weleens besteld bij https://www.anabolen-info.nl ik ben benieuwd naar ervaringen van andere gebruikers, omdat ik in het gastenboek en dergelijke allemaal positieve berichten lees. Iemand weleens besteld hier? Ze verkopen van alles.

goeie reclame voor je eigen site gemaakt (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TristanDominic op vrijdag 15 april 2016 om 12:04:

Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 16 april 2016 om 09:43:
goeie reclame voor je eigen site gemaakt (Y)

Normale gozer, gebruikt zelf ook.
alleen na je eerste bestelling krijg je daarna geen antwoord meer.
Jammer als je dus wat wilt bestellen/bij bestellen.
Waarschuw beheerder
-2
Weet iemand of http://www.anabolenkoning.net/ betrouwbaar is om anabolen op te komen? (Let op!!, dus niet anabolen-koning.net)
Waarschuw beheerder
Laats gekocht op www.anabolen-info.nl a 300 euro na een eerste bestelling die correct is aangekomen. Tot op heden nog niks geleverd! Weet iemand deze gast te vinden. Want ben wel in voor een spelletje :D Maar zag dat Birk010 ook problemen heeft gehad met een tweede levering! Dus als iemand mij iets wijzer kan maken hoor ik dat graag.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Danny Renes Senff op woensdag 14 december 2016 om 18:05:
Laats gekocht op www.anabolen-info.nl a 300 euro na een eerste bestelling die correct is aangekomen. Tot op heden nog niks geleverd! Weet iemand deze gast te vinden. Want ben wel in voor een spelletje :D Maar zag dat Birk010 ook problemen heeft gehad met een tweede levering! Dus als iemand mij iets wijzer kan maken hoor ik

Ik heb daar dus ook besteld voor 500 euro(paar weken geleden), niks meer van gehoord en site is nu ook offline. Ik heb het geld alleen wel aangetekend verstuurd en het is geleverd bij een bedrijf waar ook een telefoonnummer bij zit, dus maandag ochtend eerst maar is ff bellen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hallo waar ken het beste anvar bestellen ?
Waarschuw beheerder
Als je het toch wil nemen haal t dan bij een betrouwbaar iemand ipv een lukrake site. Blijft toch je gezondheid... In je sportschool lopen er vast genoeg rond die je kunnen helpen

Artiest {SHOWLIST artist 44702, 68263}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 2 november 2017 om 18:42:
Hallo mensen,
Ik hoor de laatste tijd veel goede verhalen over Malay Tiger dat het een goed merk is waarvan je veel resultaat krijgt. Nu heb ik deze week besteld op https://www.anabolenkopen-4u.com , maar nu is mijn vraag of iemand hier ervaring mee heeft? Mijn spullen zijn inmiddels goed aangekomen. Er zit ook een krascode op om online te verifiëren, maar heeft iemand ervaring met Malay Tiger of de producten van deze website?

Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 3 november 2017 om 09:10:
Ik kan iedereen en ook jouw verzekeren (BigArthur) dat malay tiger een super goed merk is. Malay tiger is zelfs getest in de programma filemon staat strak. hij kwam 100% goed uit vanuit de onderzoeken. zelf bestel ik altijd bij www.anabolensteroidenkopen.nl

wat een loser ben jij zeg :lol:
Waarschuw beheerder
is anabolen-shop.com betrouwbaar?
Waarschuw beheerder
Ik vind het een 'no no' doe het gewoon lkkr zelf kan ook!
Waarschuw beheerder
+1
het is voor t6 van zion labs
Waarschuw beheerder
Beste sportvrienden, ik train nu zo'n 2 jaar, 4-5 x/week en ben op mijn maximum gewicht gestrand op de natuurlijke manier en zou graag eens de stap zetten nr AS. Ik had om te beginnen een sustanon-onlykuur besteld bij anabolenkoning.net maar ik ben bang dat ik id zak gezet ben. Als ik mails stuur, antwoorden ze niet etc. Iemand ervaring met deze website? Iemand een gouden tip omtrent betrouwbare website? Of andere tips? Alvast dikke merci van Pj, Brugge België.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ocean85 op zaterdag 10 februari 2018 om 11:17:
Beste sportvrienden, ik train nu zo'n 2 jaar, 4-5 x/week en ben op mijn maximum gewicht gestrand op de natuurlijke manier en zou graag eens de stap zetten nr AS. Ik had om te beginnen een sustanon-onlykuur besteld bij anabolenkoning.net maar ik ben bang dat ik id zak gezet ben. Als ik mails stuur, antwoorden ze niet etc. Iemand ervaring met deze website? Iemand een gouden tip omtrent betrouwbare website? Of andere tips?

Sorry man, zover ik het weet zijn er geen betrouwbare websites te vinden. Heel veel oplichting. Misschien enkele, maar ik ken ze niet. Zelf ooit een keer bij anabolenkuurkopen.nl besteld. Beginners fout... gelukkig ging het om een heel klein bedrag. Als je iets wilt kopen zul je toch echt je connecties moeten hebben.