Partyflock

Forumonderwerp · 909948
6 volgers · 230724x bekeken

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
Nieuwe rage van tegenwoordig! ANABOLEN SPUITEN! wat vinden jullie ervan?

Waarschuw beheerder
hoe zit het met je eetschema?? post die eens neliz.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik doe ook altijd chemicaliën in de mixer stoppen met wat aardbeien (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 juli 2008 om 23:43:
hoe zit het met je eetschema?? post die eens neliz.

09.00 halve liter kwark met cruesli noot

12.00 6/8 boterhammen met pindakaas/kipfilet

15.00 150g tonijn / of ik bak een stuk kipfilet/zalm

17.30 warme maaltijd ( me pa kookt meestal hollandse pot daar kan ik zelf niks aan veranderen )

19.00 training

20.30 Eiwitshake

Voor het slapen nog een halve liter kwark, en ik drink ongeveer 4 tot 5 liter water op een dag.

Ik wil ook nog weleens 2 shakes drinken op een dag. Ligt er ook aan hoe druk me dag is, als ik werk is me schema anders want dan moet ik sochtends trainen. Vanaf volgende week heb ik vakantie van school dan kan ik me nog iets beter concentreren op een beter eetschema.

Heeft iemand nog tips voor me?

Waarschuw beheerder
- Ik vind je ontbijt vrij matig. Je mag daar best wat meer eiwitten nemen en neem iets van havermout. Cruesli bevat teveel sucrose.
Suikers in de ochtend zijn prima voor het aanvullen van leverglycogeen, maar doe dit dan in de vorm van fructose. Dus rozijnen of een banaan.

- 15:00; gooi er koolhydraten bij. En groenten (ja ook groenten, ook al lust je ze niet. Groenten bevatten anti-oxidanten. Iets wat in een kuur nog belangrijker is om te nemen).

- 17:30; Hollandse pot? Wel een flink stuk vlees neem ik aan?

- Het belangrijkste wat ik mis is nog een complexe maaltijd na de training. Je neemt helemaal geen koolhydraten meer. Hoe wil je herstellen na een zware training? Met alleen eiwitten kom je er niet. Koolhydraten zorgen voor een cortisolonderdrukking, halen je uit de catabole fase en zorgen voor aanvullen spierglycogeen.
Vooral NIET bang zijn voor vetopslag met door KH voor het slapengaan. Helemaal niet als je laat in de avond traint! Je verbruikt het toch wel.

Verder mis ik essentiele vetten (vette vis (oke, hebt wel zalm in je dieet), visolie, olijfolie, noten, eieren, etc).

Kan veeeeel beter kerel. Dit had je eerst op orde moeten hebben, alvorens je de spuit erin trapt ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 juli 2008 om 09:42:
Kan veeeeel beter kerel. Dit had je eerst op orde moeten hebben, alvorens je de spuit erin trapt

Absoluut! En aangezien hij het verschil niet weet tussen proviron en winstrol heb ik mijn twijfels of hij wel weet wat hij aan het doen is...
Proviron hoort imo altijd gebruikt te worden in een kuur met testo erin.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Kijk ik ben ook geen proffesionel, hoef ook niet perse een bodybuilder te worden. Ik wil gewoon iets gespierder worden :)

Maar goed:

- Ik vind je ontbijt vrij matig. Je mag daar best wat meer eiwitten nemen en neem iets van havermout.

In een halve liter kwark 40g eiwitten, kan je lichaam nog meer eiwitten opnemen dan? En ik neem ook vaak zat een banaan sochtends trouwens heb dit eetschema ff snel in elkaar gezet o:)

Maar die cruesli moet ik laten staan dus?

15:00; gooi er koolhydraten bij. En groenten (ja ook groenten, ook al lust je ze niet. Groenten bevatten anti-oxidanten. Iets wat in een kuur nog belangrijker is om te nemen).

Ik eet juist altijd veel groenten tijdens de warme maaltijd? En ja ik eet er meestal veel vlees bij :yes: Alleen soms ook verse worst of rookworst ligt eraan wat me pa maakt ( hij weet natuurlijk niet dat ik aan het kuren ben, gek slaat me dood :lol: ) Kga dus niet voor mezelf apart koken.. dus dat is opzich wel minder ja :frusty:

Wat is een goede warme maaltijd dan?

Je neemt helemaal geen koolhydraten meer. Hoe wil je herstellen na een zware training? Met alleen eiwitten kom je er niet.

Eerst nam ik na de training altijd wat druivensuiker, is dit al voldoende?

Vooral NIET bang zijn voor vetopslag met door KH voor het slapengaan. Helemaal niet als je laat in de avond traint! Je verbruikt het toch wel

Dit snap ik ook niet helemaal?

Verder mis ik essentiele vetten (vette vis (oke, hebt wel zalm in je dieet), visolie, olijfolie, noten, eieren, etc).

Geloof me, ik eet heeel veel vis, en kook ook regelmatig eieren :yes:

Kan veeeeel beter kerel. Dit had je eerst op orde moeten hebben, alvorens je de spuit erin trapt

Klopt (Y)

Maar tnx anyway! Ik zit nog in de beginfase dus zou er nu iets beter op gaan letten..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 juli 2008 om 09:49:
Proviron hoort imo altijd gebruikt te worden in een kuur met testo erin.laatste aanpassing 2 juli 2008 09:49

Hoezo? Ik zeg niet dat ik het verschil niet weet, ik neem gewoon de combinatie testo + winnie.

Hoezo is Proviron dan nog noodzakelijk?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [ NeLiZ ] op woensdag 2 juli 2008 om 09:52:
In een halve liter kwark 40g eiwitten

Sorry, was in de war met een halve bak ;) Al vind ik kwark ook niet echt een goede bron om je dag mee te beginnen. Beter een mix van snelle en langzame eiwitten.

Eerst nam ik na de training altijd wat druivensuiker, is dit al voldoende?

Nee!

Ik eet juist altijd veel groenten tijdens de warme maaltijd?

Je moet de hele dag door groenten eten!

Dit snap ik ook niet helemaal?

Wat begrijp je niet? Je neemt na de training helemaal geen complexe vorm van KH (= koolhydraten) meer. Dus ik ga er vanuit dat je bang bent voor extra vetopslag door KH voor het slapengaan te nemen.

Betreft een goede warme maaltijd. Dit kun je zelf denk ik ook wel bedenken. Je had je echt veeel beter moeten inlezen. Ik kan dit maar niet vaak genoeg zeggen tegen mensen. Maarja... beter laat dan nooit.

Goede maaltijd
rijst/kip/groenten
aardappelen/biefstuk/groenten
etc.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 juli 2008 om 10:06:
Nee!

Wat wel dan?

Je moet de hele dag door groenten eten!

Ok, daar zou ik op gaan letten :)

Wat begrijp je niet? Je neemt na de training helemaal geen complexe vorm van KH (= koolhydraten) meer. Dus ik ga er vanuit dat je bang bent voor extra vetopslag door KH voor het slapengaan te nemen.

Wat eet jij na de training dan nog zoal?

Goede maaltijd
rijst/kip/groenten
aardappelen/biefstuk/groenten

Ja dat zit wel goed (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [ NeLiZ ] op woensdag 2 juli 2008 om 10:12:
Wat wel dan?

Lees nou eens goed ;) Dextrose na de training is goed, maar het gaat om de maaltijd NA de shake..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [ NeLiZ ] op woensdag 2 juli 2008 om 09:10:
09.00 halve liter kwark met cruesli noot

12.00 6/8 boterhammen met pindakaas/kipfilet

15.00 150g tonijn / of ik bak een stuk kipfilet/zalm

17.30 warme maaltijd ( me pa kookt meestal hollandse pot daar kan ik zelf niks aan veranderen )

19.00 training

20.30 Eiwitshake

dat is je probleem dus.. vind dat je maar weinig eet.. ga es om de 2 uur eten en probeer iig 2a3 keer per dag rijst met groenten en biefstuk/kip/vis te eten.. vooral nu je kuurt.. je wilt er toch alles uithalen neem ik aan?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
eeey willen jullie ot blijve? :o dit is een relforum o:) he officier ? :bloos:
:lief:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dat is idd geen dieet. Daar vul je je holle kies nog niet mee.

Meer kcal binnen krijgen dan dat je verbruikt.
Waarschuw beheerder
heb vandaag ff geinformeert hehe kan aan annabolen komen :P
niet dat ik het ga gebruiken!
gebruiken jullie van die spuitjes?

ff aan me lieve collega gevraagt de kickbox mofo
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 juli 2008 om 10:53:
Dextrose na de training is goed, maar het gaat om de maaltijd NA de shake..

Wat eet jij zoal nog na de training dan?

Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 juli 2008 om 11:05:
dat is je probleem dus.. vind dat je maar weinig eet.. ga es om de 2 uur eten en probeer iig 2a3 keer per dag rijst met groenten en biefstuk/kip/vis te eten.. vooral nu je kuurt.. je wilt er toch alles uithalen neem ik aan?laatste aanpassing 2 juli 2008 11:06

Luister ik heb ook nog een leven naast krachtsport. Ik heb nu nog geen tijd gehad om elke 2u in de keuken te staan een hele maaltijd voor te bereiden.

Vanaf volgende week heb ik vakantie, dan kan ik een beter eetschema volgen.

Alhoewel ik de eerste resultaten nu al wel begin te zien ( ondanks het slechte eetschema )
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [ NeLiZ ] op woensdag 2 juli 2008 om 17:07:
Alhoewel ik de eerste resultaten nu al wel begin te zien ( ondanks het slechte eetschema )

tuurlijk en dat noemen ze vocht ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 juli 2008 om 14:57:
eeey willen jullie ot blijve? dit is een relforum he officier ?

ja idd dat moeten we niet vergeten, kijk wie we kunnen rellen he Relke ;) (L)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RTD op woensdag 2 juli 2008 om 16:47:
gebruiken jullie van die spuitjes?

nee gewoon opdrinken kerel,, liters tegelijk.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Karel @ WBS op woensdag 2 juli 2008 om 17:11:
tuurlijk en dat noemen ze vocht

Veel spier zou het idd nog niet zijn, en ik zweet me ook echt HELEMAAL de tering :[

Resultaten voor de kuur:

[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/44381682.jpg[/img]

[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/44381618.jpg[/img]

Uiteraard laat ik jullie zien hoe ik er over 8 weken uit zie, moet nog veel aan gedaan worden :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
waarom zou je nog moeten kuren? ben je niet tevreden

Waarschuw beheerder
Wat eet jij zoal nog na de training dan?

Rijst/kip/groenten/ananas.

Luister ik heb ook nog een leven naast krachtsport. Ik heb nu nog geen tijd gehad om elke 2u in de keuken te staan een hele maaltijd voor te bereiden.

Dit is echt de grootste onzin die je kunt bedenken. Wees eens creatief man. Koop een paar tupperware bakken. Maak de avond ervoor je maaltijden voor de volgende dag, klaar! Neem die rommel mee in de bakken en flikker het in de koelkast op je werk. Ben je een kwartiertje, hooguit 20 minuten per dag aan kwijt.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Ja, en de resultaten worden alleen maar beter wanneer je voeding ook op orde is. Het meest anabolische ter wereld, is en blijft voeding! Steroids zijn ondersteuning. Niets meer, niets anders. Je kunt je volprikken en met een vochtnek rondlopen zonder goed te eten, maar je kunt ook goed eten en goede, kwalitatieve massa aanzetten.

Ik zeg altijd;
Je kunt belabberd eten en goed trainen; er zal gewoon niks gebeuren
Je kunt je voeding goed op orde hebben en belabberd trainen; dan groei je nog.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RTD op woensdag 2 juli 2008 om 19:43:
waarom zou je nog moeten kuren? ben je niet tevreden

Nee, nog lang niet :)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 juli 2008 om 20:03:
Rijst/kip/groenten/ananas.

(Y)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 juli 2008 om 20:03:
Dit is echt de grootste onzin die je kunt bedenken. Wees eens creatief man. Koop een paar tupperware bakken. Maak de avond ervoor je maaltijden voor de volgende dag, klaar! Neem die rommel mee in de bakken en flikker het in de koelkast op je werk. Ben je een kwartiertje, hooguit 20 minuten per dag aan kwijt.

Ja, dat kan ik beter doen als ik op mezelf woon. Me pa verklaart me echt voor gek :P

Vanaf volgende week heb ik vakantie dan haal ik ff paar kilo kip bij de Aldi en dan komt alles goed :yes:

Maar tnx voor de info (Y)

Ben jij zelf ook aan het kuren op dit moment?

Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 juli 2008 om 20:06:
Ik zeg altijd;
Je kunt belabberd eten en goed trainen; er zal gewoon niks gebeuren
Je kunt je voeding goed op orde hebben en belabberd trainen; dan groei je nog.

Klopt voeding is essentieel. Ik wist wel dat mijn schema stukken beter kon, maar niet dat het zo slecht was dat ik er ZOVEEL kritiek op kreeg..

Bedankt voor de info (Y)

Ben je zelf ook aan het kuren op dit moment?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van [ NeLiZ ] op dinsdag 1 juli 2008 om 16:28:
Ik word geen bodybuilder.. gewoon goed gespierd Daarnaast combineer ik krachttraining ook met vechtsport dus blijf ik ook nog een beetje flexibel

je hebt wel een dikke kop
Waarschuw beheerder
*stopt zijn chocola weg* :bloos:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik lijk veel op the rock
Waarschuw beheerder
en ik op een afrikaantje

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [ NeLiZ ] op woensdag 2 juli 2008 om 20:47:
Ben jij zelf ook aan het kuren op dit moment?

Ik heb nog nooit gekuurd :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 2 juli 2008 om 20:54:
je hebt wel een dikke kop

Dankje

Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 juli 2008 om 21:07:
Ik heb nog nooit gekuurd

Huh :vaag:

Hoezo niet? En waarom al die kennis?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [ NeLiZ ] op woensdag 2 juli 2008 om 21:10:
Hoezo niet? En waarom al die kennis?

Omdat ik natural nog een heel eind kan komen. Verder zie ik gewoon teveel rotzooi om mij heen betreft het gebruik van steroids. En die kennis? Het is een onderdeel van bodybuilding, dus waarom zou ik geen basiskennis van steroids op moeten doen. Het is trouwens altijd handig om over bepaalde kennis te beschikken alvorens ik ooit wat zou pakken ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja maar nu ben je nog jong, en wil je er juist zo gespierd mogelijk uit zien toch ;) Door middel van gebruik leer je er ook veel van heb ik nu wel gemerkt :yes:

Maar er is idd ook veel rotzooi op de markt, kameraad van me kreeg spul... hij spoot het in zijn reet en kreeg er een dik ei op :S Hij kon 2 weken niet meer lopen, autorijden, of trainen :S

Maargoed.. risico van het vak :)

Gelukkig heb ik mij daar wel heel erg in verdiept en weet in ieder geval dat ik nu goed spul heb!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [ NeLiZ ] op woensdag 2 juli 2008 om 21:26:
hij spoot het in zijn reet en kreeg er een dik ei op

:lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [ NeLiZ ] op woensdag 2 juli 2008 om 21:26:
Ja maar nu ben je nog jong, en wil je er juist zo gespierd mogelijk uit zien toch Door middel van gebruik leer je er ook veel van heb ik nu wel gemerkt

Man, je bent 22. De hormonen gieren nog door je lichaam. Daar had je van moeten profiteren. 100% dicipline naar voeding en training toe, had je er veel meer uitgehaald ;) Als je geen wedstrijdambities hebt en je bent onder de 25, dan moet je niet gebruiken vind ik. Verder wat ik natural bereikt heb (weet niet of je mijn foto's hebt gezien op dbb.com), daar ben ik trots op. Ik hoor om mij heen van o.a. wedstrijdjongens en veteranen dat ik talent heb. Dat ga ik niet zomaar vergooien door die spuit erin te rammen. Maar ieder z'n ding.
Waarschuw beheerder
Nee heb de foto's niet gezien, maar ben wel benieuwd dus post ff een link :D

Wat vind je van mijn foto's dan die ik eerder vandaag hier geplaatst heb? Veel mensen zaten te zeuren dat ik nog geen basis had naar 3,5 jaar trainen maar ik vind dat die er best al wel is, of heb ik dat ook weer mis?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [ NeLiZ ] op woensdag 2 juli 2008 om 21:44:
Veel mensen zaten te zeuren dat ik nog geen basis had naar 3,5 jaar trainen maar ik vind dat die er best al wel is, of heb ik dat ook weer mis?

gast je bent gewoon breed, als ik jouw was had ik geen eens annabolen gebruikt

Waarschuw beheerder
Een basis is het wel, maar ik vind het geen basis om te gaan kuren. Maargoed, ik zou even wat poseerfoto's laten maken. komt je fysiek beter uit denk ik.

Mijn pics;

http://i28.tinypic.com/2pzwajn.jpg

http://i27.tinypic.com/11jnspz.jpg

http://www.2and2.net/files/486a8dd8d49e1.jpg
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
voel me eigen maar kleintje hiero :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 juli 2008 om 21:48:
Een basis is het wel, maar ik vind het geen basis om te gaan kuren.

Ja ik vind gewoon dat het voor mij nu tijd word om eens wat groter te worden :) Maar wat je eerder al aangaf ieder zijn ding :yes:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 juli 2008 om 21:48:
Mijn pics;

Ziet er goed uit :respect: Vooral omdat het naar jou zeggen puur natuur is :D

Hoeveel weeg je nu dan? En wat is je lengte en bodyfat?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [ NeLiZ ] op woensdag 2 juli 2008 om 21:58:
Ziet er goed uit Vooral omdat het naar jou zeggen puur natuur is

Hoeveel weeg je nu dan? En wat is je lengte en bodyfat?

Thanks!

Lengte is 1.69, 82kg en BF is 8%
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 juli 2008 om 22:03:
Ik kan je verzekeren dat dit natural is.

Ja ik geloof je (Y)

Ook al zo'n klein mannetje, net als ik :lol:

Maar zeker goede stats!!

Heb je weleens bij jezelf na gedacht wat een monster jij word als je begint met kuren ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [ NeLiZ ] op woensdag 2 juli 2008 om 22:08:
Heb je weleens bij jezelf na gedacht wat een monster jij word als je begint met kuren

Ja idd ;) Maar ik ben er nog niet aan toe. En daarbij, hoe meer natural massa je aanzet, des te meer hou je vast wanneer je een stressklapper of ziekte krijgt. ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 juli 2008 om 22:23:
En daarbij, hoe meer natural massa je aanzet, des te meer hou je vast wanneer je een stressklapper of ziekte krijgt.

Ja dat klopt :yes: Maar zover denk ik er nog niet over na ;)

Hoeveel druk je op de bench press dan? En wat is je record?

Waarschuw beheerder
Mijn records zijn 2x150 bench, 6x180 fullsquat (met mijn reet op de grond), 1x260 deadlift.
Maar wegens blessures ben ik lichter, stricter en gecontroleerder gaan trainen. Ik wil elk moment van de beweging in mijn spieren voelen. Ik merk dat dat zeker z'n vruchten afwerpt! Bouw veel meer kwaliteit. Dus in plaats van dat ik opbouw naar bijv. 6-8x120, pak ik nu gewoon mijn series met bijv. 4x8x100, maar wel superstrict. Zelfde geld voor fullsquat. Ik ben al tijden niet meer boven de 160 gegaan.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
VEEEL MEEER ETEN !! je eet echt weinig man .
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 juli 2008 om 22:35:
Mijn records zijn 2x150 bench, 6x180 fullsquat (met mijn reet op de grond), 1x260 deadlift.
Maar wegens blessures ben ik lichter, stricter en gecontroleerder gaan trainen. Ik wil elk moment van de beweging in mijn spieren voelen. Ik merk dat dat zeker z'n vruchten afwerpt! Dus in plaats van dat ik opbouw naar bijv. 6-8x120, pak ik nu gewoon mijn series met bijv. 4x8x100, maar wel superstrict. Zelfde geld voor fullsquat. Ik ben al tijden niet meer boven de 160 gegaan.

Goed record (Y)

Zoiets vertelde laatst een vriend van me ook tegen me, die had gesproken met een bodybuilder die aan de deur stond ergens in Nijmegen. Hij trainde altijd heel geconcentreert om alles uit de spier te laten komen die je ook traint. Meer gewicht is niet altijd beter :) Ik probeer ook steeds gecontroleerder te werk gaan!

Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 juli 2008 om 22:37:
VEEEL MEEER ETEN !! je eet echt weinig man .

Ja jaah.. nu weet ik het wel :)

Ik ga pitten ( ook heel belangrijk )

:bye:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 juli 2008 om 21:07:
Ik heb nog nooit gekuurd

tuurlijk :ROT:
Waarschuw beheerder

door je lengte ben je ook al snel veel breder.. als je boven 1.80 was dan was je niet zo;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Karel @ WBS op donderdag 3 juli 2008 om 10:25:
tuurlijk

?? meneer gelooft het niet?

Uitspraak van Karel @ WBS op donderdag 3 juli 2008 om 10:26:
door je lengte ben je ook al snel veel breder.. als je boven 1.80 was dan was je niet zo

Dan was ik ook zwaarder geweest...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 juli 2008 om 10:34:
?? meneer gelooft het niet?

nee.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 juli 2008 om 10:34:
Dan was ik ook zwaarder geweest...

want?