Partyflock

Forumonderwerp · 908202

Waarschuw beheerder
donateur
za 21 okt 2006, 08:50

Word je als nietsvermoedende grachtengordelbewoner wakker, kijk je uit het raam en dan krijg je de tekst 'Al sta je bovenaan, Geert komt eraan.' voor je kiezen.

PvdA
De tekst staat op een spandoek dat fans van de rechtse politicus Geert Wilders aan het pand van het partijkantoor van de PvdA in Amsterdam hebben gehangen.

Arrogantie
Aanhangers van de Groep Wilders/Partij voor de Vrijheid hebben het pand aan de Herengracht ook beplakt met verkiezingsposters van Geert Wilders. De partij wil met de actie 'de arrogantie van de PvdA aanpakken', aldus een woordvoerder.

[img cacheid=000d0f3f00258b31687d59841a019eda22]https://vip.partyflock.nl/images/user/452683_large.jpg[/img]

bron 2 :

http://www.telegraaf.nl/binnenland/51929991/Aanhangers_Wilders_beplakken_partijkantoor_PvdA.html?p=5,2

bron:

http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/)/components/actueel/rtlnieuws/2006/10_oktober/21/binnenland/1021_0830_Wilders_versus_PvdA.xml[/url]

ludiek wel :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
sneu...
Waarschuw beheerder
hey vip resultaten gezien :d

De verkiezingsprogramma's van VVD en D66 komen goed te voorschijn uit het vergelijkend onderzoek dat het Central Planbureau (CPB) heeft gedaan bij acht partijen. De twee programma's zorgen op lange termijn voor de meeste economische groei. Ook als het gaat om de sanering van de overheidsfinanciën met het oog op de komende vergrijzing scoren D66 en VVD goed, net als het CDA.
Waarschuw beheerder
'VVD beste voor groei economie'

Minister Gerrit Zalm van Financiën noemt de doorrekening van de verkiezingsprogramma's door het Centraal Planbureau (CPB) ,,heel interessant.'' De VVD komt uit de bus als de partij die de economische groei het meest stimuleert. Het heeft de liberale bewindsman ,,verbaasd'' dat CDA en PvdA blijken te bezuinigen op veiligheid en defensie, dit in tegenstelling tot de VVD.

Het CPB stelt ook dat alle partijen te weinig doen om de lasten van de vergrijzing op te vangen. Zalm tekent hierbij aan dat de VVD wat dit betreft de helft doet van wat het CPB nodig acht, en dat de PvdA hier ,,niets presteert, ondanks de ververvelende maatregel'' om gepensioneerden via de belasting mee te laten betalen aan de AOW''.

Zalm noemt het ook opmerkelijk dat de VVD als enige van de drie grote partijen uitkomt op lastenverlichting in plaats van lastenverzwaring. Bovendien scoort de VVD het best bij de koopkracht van 65-plussers.

Waarschuw beheerder
donateur
Zalm vind, PvdA vind uiteraard ook iets :
De PvdA kiest voor gelijke kansen en goede zorg voor iedereen en wil mensen die kunnen werken aan de slag helpen. Het verkiezingsprogramma van de PvdA liet zien hoe dat kan. Nu wordt de PvdA daarin ondersteund door de berekeningen van het Centraal Planbureau. De PvdA zorgt er met haar plannen voor dat de economie sterk blijft en dat Nederland een stuk socialer wordt.

De PvdA is blij dat de CPB doorrekeningen laten zien dat de plannen van de PvdA solide zijn: de economie groeit harder, de staatsschuld daalt en de AOW kan weer blijvend meestijgen met de lonen.

De verhoudingen tussen arm en rijk zijn de afgelopen jaren uit het lood geslagen. De PvdA wil dat rechtzetten. Het CPB laat onweerlegbaar zien dat de lagere- en middeninkomens er bij de PvdA meer op vooruit gaan dan bij CDA en VVD. De PvdA verdubbelt de jaarlijkse koopkrachtstijging voor tweeverdieners met een middeninkomen. Zij gaan er jaarlijks niet 0,75% maar 1,5% op vooruit! Het gaat dan bijvoorbeeld om gezinnen van leraren, verpleegkundigen en agenten. De PvdA gaat ervan uit dat nu deze doorrekeningen er zijn, CDA en VVD stoppen met de verdachtmakingen aan het adres van de PvdA. De feiten liggen nu op tafel.

Het verkiezingsprogramma van de PvdA leidt volgens het CPB tot meer banen. Er komen 40.000 extra banen bij. Daarnaast versterkt de PvdA de economie door investeringen in onderwijs en schone energie. Dat zorgt ervoor dat we de kosten van de vergrijzing kunnen opvangen en Nederland schoner achterlaten voor onze kinderen en kleinkinderen.

De PvdA wil goede zorg voor iedereen. Er kan in de zorg inderdaad gesneden worden in de bureaucratie, maar in tegenstelling tot andere partijen investeert de PvdA het geld dat daarmee wordt uitgespaard direct weer in de zorg. Wij bezuinigen niet op de zorg, maar investeren erin. Bij de PvdA gaat er onder meer 275 miljoen euro meer naar verpleeghuizen, meer geld naar de jeugdzorg, wordt de no-claim afgeschaft en komen de tandarts en de pil terug in het basispakket.

De PvdA wil kinderopvang van betere kwaliteit, die bovendien betaalbaar is voor ouders. In ons verkiezingsprogramma stellen wij voor om voor alle kinderen de kinderopvang voor drie dagen per week gratis te maken. De komende regeringsperiode zijn onvoldoende gekwalificeerde mensen beschikbaar om deze doelstelling te realiseren. Daarom richten wij ons de komende vier jaar eerst op het aanbieden van drie dagen gratis kinderopvang aan kinderen van werkenden. Daarnaast gaan onze plannen voor voor- en naschoolse opvang waarvan veel kinderen met een achterstand profijt hebben, gewoon door.

En zo vind iedereen zichzelf toch wel het beste.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 oktober 2006 om 17:34:
Zalm vind, PvdA vind uiteraard ook iets

Van welk geld willen ze dat doen van het geld dat dit kabinet heeft opgespaard pvda doen alles om meer schulden te maken let daar maar is op laat het zo maar is een tijdje doorgaan en iedereen maar is werken voor zijn geld....

Waarschuw beheerder
donateur
[quote element=message id=27306296]{element is niet toegankelijk}Van welk geld willen ze dat doen van het geld dat dit kabinet heeft opgespaard pvda doen alles om meer schulden te maken let daar maar is op laat het zo maar is een tijdje doorgaan en iedereen maar is werken voor zijn geld.... [/
]
Complete onzin wat je hier verteld, het enige wat je hiermee zegt is "ik heb de financieele onderbouwing niet gelezen".
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 oktober 2006 om 19:13:
Complete onzin wat je hier verteld, het enige wat je hiermee zegt is "ik heb de financieele onderbouwing niet gelezen".laatste aanpassing 26 oktober 2006 19:13

Jij met je wijze praatjes en je PVDA, Je mag dan mischien iets van politiek weten, Maar uiteindelijk draait het toch om wat het volk stemt!
En neem van mij aan dat heel ik zeg HEEl veel mensen de PVDA gewoon BEU zijn!!!!

(6)Tijd voor ACTIE tijd voor RECHTS!!!(6)
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van (6) † MeSSeNGeR oF DeATH † (6) op donderdag 26 oktober 2006 om 19:37:
Maar uiteindelijk draait het toch om wat het volk stemt!

Klopt :)

Maar het gaat er niet om wat je MENING is, maar er is nog steeds een verschil tussen een mening en een vooroordeel.

Waarschuw beheerder
CDA en PvdA kwamen gelijk uit....als ik me niet vergis.

VVD en CDA willen dit en kunnen dit alleen waarmaken door de bezuinigingen door te blijven voeren.
Uitspraak van (6) † MeSSeNGeR oF DeATH † (6) op donderdag 26 oktober 2006 om 19:37:
Jij met je wijze praatjes

ik ruik jaloezie....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
beter toch!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
wil je geen verandering, dan moet je gewoon weer op de grootste 3 stemmen, hun programma's schelen niet veel.

Weer 4 jaar bagger.

Waarschuw beheerder
Geinig forumplaatje naf

Waarschuw beheerder
donateur
;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 oktober 2006 om 20:54:
de grootste 3

Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 oktober 2006 om 20:54:
hun programma's schelen niet veel.

NOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Zou ik niet zeggen...hahahaha

Waarschuw beheerder
donateur
@luister, ik heb ze alle 3 gelezen, cad,pvda,vvd.

scheelt haast niks.

dus geen verandering.

Waarschuw beheerder
Je bedoeld dat de PvdA en de groep van Wilders niet echt veel schelen van programma,alleen onderbouwd de een het beter dan de ander en zeker genuanceerder!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 oktober 2006 om 09:43:
scheelt haast niks.

dus geen verandering.

Neuh, het scheelt 4,5 miljard van de 7 miljard.

Verder is het allemaal hetzelfde zeker...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 oktober 2006 om 14:05:
Geert komt eraan

zeker :yes:

ben benieuwd wat de uitslag is van de verkiezingen

Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoop en denk dat het een zetel of 10 wordt.

Waarschuw beheerder
donateur
8 zetels volgens rtl 4 maarja hoe betrouwbaar is deze uitslag.

Maar 8 ben ik blij mee:)

Waarschuw beheerder
donateur
bij nos zijn het er 6...
Nouja ff afwachten dan maar.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
staan nu op 9 kom ik toch nog best in de buurt.
Waarschuw beheerder
9 zetels:D echt knap gedaan :respect: nu mag ie 4 jaar het gaan waarmaken, ook al zal hij genegeerd worden door de gevestigde orde :X
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 25 oktober 2006 om 12:01:
ik verwacht een dergelijk antwoord van VIP:

kun je lang wachten die vent die kraamt en kraamt alleen maar onzin uit

en vindt zich zelf (y)

over al het zelfde met die gast :S

:lol:

Waarschuw beheerder
geert :worship:
Waarschuw beheerder
geert = gewoon goed bezig (Y)