Gisten waren die getallen nog in het nieuws, kijk jij gaat veel met moslims om, je bent niet voor niets onze VIPlim en dat is allemaal leuk en aardig, maar 15 van de 16 mensen in dit land hebben totaal niets met het feest en zitten niet te wachten op een opdringerige religie.
Nog maar een keer dan.
Democratie is niet alleen het recht van de meerderheid.
Democratie is ook het recht van de minderheid, (oppositie).
Luisteren naar de ideeen-klachten van de minderheid is de basis van democratie.Democratie is niet alleen het recht van de meerderheid.
is toerk, is marok
Maar goed niet christelijke vieren het met wat?
Paashaasjes en eitjes?
Democratie is niet alleen het recht van de meerderheid.
Democratie is ook het recht van de minderheid, (oppositie).
Tsja was dat maar ook echt zo.
Ik voel me niet bepaald een Nederlander meer.
Maar ik vind het gewoon onzin dat er een of andere debiel gaat zeggen dat er een feestdag voor moet worden ingeruild.
Want zo kweek je natuurlijk haat
Er wordt verwacht dat een Allochtoon zich aanpast. Oftewel eigenlijk moderiseerd. Weg met het liefst die ouwe tradities.
He kom op zeg! Moeten we straks ook de kerkklokken stil hangen, omdat anders het gekrijs van zo'n imam niet meer te horen is? Nu ben ik verder niet gelovig, maar wie komt nu op zo'n idee om een feestdag te ruilen? Bedoel, dat ze het idee bedenken om een feestdag voor islamieten in te voeren kan ik nog wel een klein beetje inkomen, of ze het moeten uitvoeren is een tweede natuurlijk. Maar gewoon ruilen....echt te triest voor woorden.
Denk dat de beste oplossing is:
Gewoon iedereen extra snipperdagengeven en alle feestdagen afschaffen, behalve bevrijdingsdag dat zou een officiële vrije dag moeten worden, kan iedereen nadenken over hoe verdraagzaam wij in nederland voor elkaar zijn.
Oke ik ben niet voor vele punten uit de Islam, maar ik ben ook niet voor veel dingen uit het christelijk geloof.
Zo vind ik dat er geen christelijk partijen in Nederland mogen zijn.
Wel scholen in richting van het geloof(en iedere school moet paar keer op een jaar gekeurd worden)
Kunnen ze op scholen direct hun aparte zon en feestdagen uitzoeken
Weet jij hoeveel culturen we in Nederland hebben? Ik denk dat al iedereen uit zijn cultuur of geloof zijn vrije dagen gaat claimen, we het hele jaar vrij kunnen hebben. Dat is opzich niet verkeerd.... Maar je kunt er geen onderscheid in gaan maken toch? Dus wil je je suikerfeest vieren, neem maar lekker een snipperdag.
Als je naar Nederland komt, moet je niet verwachten dat hun rituelen precies het zelfde zijn als in land van herkomst.
Van suiker worden die islamieten dik, gaat straks de belastingen en ziekte koste omhoog...
(alhoewel Nederland zo'n beetje het enige land in de wereld is met een 2de Pinkster,- Paas,- en Kerstdag)
Dus je wil 2 dagen inruilen voor 1