Ze moeten gewoon het recht krijgen om op die dag vrij te nemen,dan is het hele probleem opgelost en is iedereen weer blij
Tja dat is toch een argument om dan maar het suikerfeest als feestdag in te voeren
dit is hun land
Echt belachelijk dat zoiets ter sprake kan komen !!
IK ga nog liever een dag werken, als dat ik een dag vrij zou zijn voor suikerfeest !
wat vinden jullie er van dat ze zo,n dag willen inruilen?
ik hoorde op de radio bij het nieuws dat ze er over bezig waren dat ze een nationale feestdag willen inruilen voor een islamitische feestdag.
weet nog wel op school zaten we opeens maar met zn vieren in de klas omdat de anderen suikerfeest hadden...
Rot toch op met je islamitische zooi
hahahatikvahlaatste aanpassing 17 oktober 2006 13:59
Vip is idd nergens te zien.
Met welk fake profieltje is ie nu weer bezig?
Beter van niet! hebben we niets aan!
Lijkt me sowieso wel erg vreemd om een nationale feestdag in een islamitische feestdag te veranderen.
Beetje tegensprekend
waar ben jij dan opgegroeid? Istanboel?
Ja en die Griffo's kregen vrij bij dank en biddag en dan dacht je van "dan krijg ik wel vrij bij carnaval" maar nee hoor. Stelletje die gelovigen
Shell heeft vast nog wel een booreiland over ergens in de Noordzee, mogen ze daar mooi hun feestjes vieren
Dit is geen islamitisch land, dus hoeft er ook geen islamitische feestdag te komen
Neem een vakantie Turkije ofzo.
Dit is geen islamitisch land, dus hoeft er ook geen islamitische feestdag te komen.
Een groot gedeelte van onze maatschappij zijn islam aanhangers, dus waarom niet.
Ik zou het ook eens graag van dichtbij willen meemaken!
Het lijkt wel dat op jouw forumplaatje een antichristelijk teken te zien is in het rood an dat jasje.
Why?
Een groot gedeelte van onze maatschappij zijn islam aanhangers, dus waarom niet.
Ik zou het ook eens graag van dichtbij willen meemaken!