Partyflock

Forumonderwerp · 907006

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
Lijk gevonden in bioscoop Zuidoost
15-10-2006 Zondagochtend is in het trappenhuis van bioscoop Pathé Arena in Zuidoost het stoffelijk overschot aangetroffen van een 21-jarige man.
Het slachtoffer behoorde tot een groep feestgangers van een danceparty in de Heineken Music Hall. De man is rond 01.00 uur de feestzaal uitgezet. Vermoedelijk heeft hij geprobeerd om via een nooduitgang en het trappenhuis van de naastgelegen bioscoop door het plafond terug te keren naar het feest.
Het plafond bleek niet tegen zijn gewicht bestand, waarna de man een val van circa vijf meter niet overleefde.

Wat de neuk! Wat een verhaal :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van L@R!SSA op zondag 15 oktober 2006 om 21:00:
weten ze zeker dat ie gevallen is , misschien is er wel heel wat anders gebeurd?

Naja.. Als je ergens kruipt/loopt en je valt opeens naar beneden dan kan zelfs 5 meter erg hard aankomen.. Je ziet het niet aankomen he;)
Als je van 5 meter afspringt dan kom je heel anders neer;)
Een misdrijf is volgens de politie sowieso uitgesloten (volgens het bericht op www.nu.nl)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 20:59:
Waar zie je staan dat hij drugs gebruikt heeft?

waar zie jij dat ik zeg dat hij drugs gebruikt heeft?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kuijpers op zondag 15 oktober 2006 om 21:06:
waar zie jij dat ik zeg dat hij drugs gebruikt heeft?

Wat wil je er dan mee zeggen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 21:08:
Wat wil je er dan mee zeggen?

Dat mensen niet moeten zeiken als ze buiten geflikkerd worden omdat ze drugs op hebben....goed van de organisatie dat ze die lui aanpakken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Blauw-Groen '54 Casual op zondag 15 oktober 2006 om 20:41:
Wat een hypocriet topic zeg. Zou je als dit een bekende van je zou zijn een topic als deze waarin allemaal onbekende je steun wensen waarderen?? Ik herrinner me nog een onderzoek van niet zo lang geleden waaruit bleek dat mensen die meelopen in bijv. een stille tocht dit doen om zichzelf als goed mens te profileren. Zo zie ik de reacties hier ook een beetje. Respect voor de doden moet er altijd zijn maar dat gedoe of je het zo erg vind en het volgende moment gezellig een film gaan kijken o.i.d. raakt helemaal kant noch wal.

Als jij dat zo hypocriet vind, waarom reply je zelf dan :)
Hoe bedoel je hypocriet...

Bovendien heeft dit me zeker laten schrikken, en zo ook wel bij de andere bezoekers van qlubtempo met een beetje gezond verstand... misschien wil men daar dan toch nog wat over zeggen voor een beetje verwerking van dit ongeval (verwerken is een groot woord maar er zijn genoeg mensen die er wel wat over kwijt willen denk ik zo)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
rust in vrede

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
klote..vooral voor zijn familie..
helemaal als je nagaat dat we allemaal eens iets doms hebben gedaan.
Waarschuw beheerder
sterkte toegewenst aan de familie & vrienden...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hij kwam er gewoon niet in... wat de reden daar voor was doet er niet meer toe.....

Renske en de rest van de familie en vrienden... sterkte

Gerben RIP

Johan
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 15 oktober 2006 om 14:38:
is gewoon zo. als dat de oorzaak was, was t zn eigen schuld. moet je er maar niet uitgezet worden en op zon manier proberen binnen te komen

jezus,

wat een kortzichtige figuren hier!
Dat hij er uit gezet is okay, maar
om het stiekem terug keren met
de dood te moeten bekopen is ook niet
nodig.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kuijpers op zondag 15 oktober 2006 om 21:09:
Dat mensen niet moeten zeiken als ze buiten geflikkerd worden omdat ze drugs op hebben....goed van de organisatie dat ze die lui aanpakken.

Dus dat heeft niks met dit topic te maken;)

Waarschuw beheerder
Jeezus wat een domme lui hier echt geen RESPECT.. :S

Hilbert, Familie en Vrienden heeeeeeel veel sterkte(K)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 21:14:
Dus dat heeft niks met dit topic te maken;)

ik reageer gewoon op een uitspraak van iemand en als je dat niet bevalt dan reageer je er toch gewoon niet op ;)
Waarschuw beheerder
donateur
rip

weet niet of het op ze plaats is . maar als ik wil gaan , wil ik ook wel op zo'n manier !
dan word er ten minste nog een beetje over je geluld waardoor je mischien toch wel een beetje onsterfelijk word
Waarschuw beheerder
Las het vandaag op teletekst.....bah:(

R.I.P. en familie en vrienden gecondoleerd!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kuijpers op zondag 15 oktober 2006 om 21:15:
ik reageer gewoon op een uitspraak van iemand en als je dat niet bevalt dan reageer je er toch gewoon niet op

Laat maar.. Volgens mij snappen wij elkaar even niet:flower:
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 21:15:
Hilbert, Familie en Vrienden heeeeeeel veel sterkte

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Miss Luppie op zondag 15 oktober 2006 om 20:06:
wackiejacky

Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 20:07:
Goeie Reply

:yes: :respect: :yes:

Waarschuw beheerder
Wat een groot gemis...
Ongeloofwaardig dat dit is gebeurd...
zonde :'(
sprakeloos

Sterkte voor iedereen...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Fairytale op zondag 15 oktober 2006 om 19:59:
Ik vind het een heel naar idee dat deze jongen op die manier overleden is en daar al die tijd alleen heeft gelegen.. Met weetikhoeveel duizenden mensen aan het feesten zo dichtbij

Idd echt verschrikkelijk! :(
Uitspraak van Wackiejacky op zondag 15 oktober 2006 om 20:03:

Ben ik het helemaal mee eens! Niets meer aan toe te voegen :nee: (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een klote berichtje, dacht toen ik dit vanmiddag op flock zag staan dat het weer zo'n standaard topic zou zijn, omdat iemand toevallig een ander afgevoerd heeft zien worden, maar toen ik meerdere mensen er over hoorde bleek het dus echt te zijn.......
Terwijl wij daar zijn allen zwaar aan het feestvieren waren, lag hij hij daar waarschijnlijk te creperen van de pijn.....Of het een domme actie is of niet, is op dit moment ook totaal niet belangrijk trouwens, deze jongen heeft er blijkbaar veel voor over gehad om toch maar door te kunnen feesten. Dat hij er een hele hoge prijs voor heeft moeten betalen is niet leuk, helemaal niet leuk, maar laat het een les zijn voor anderen. Ik hoop dat wel bekend wordt wat de precieze oorzaak is geweest, dat zou de nabestaanden waarschijnlijk wel wat rust geven, want de vragen die deze jongen heeft achter gelaten, zullen zij toch graag beantwooord willen zien denk ik. Tot die tijd en ver daarna wens ik alle bekenden, vriendinnen, vriendinnen en familie alle sterkte toe die zij ook hard nodig zullen hebben. Voor de jongen: Rest In Peace
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Familie En Vrienden..

Heel Veel Sterkte De Komende Tijd Gewenst!!

R.I.P. Dj Bino..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
:cry:

Krijg echt de kriebels van dit bericht!!!
Dat hij niet binnen kwam, en al je vrienden bijvoorbeeld binnen in de HMH zijn.. Ik ben ook een figuur voor die er alles aan zal doen om binnen te komen. Hij probeerd het via een dak, en misschien is dat best gevaarlijk. Zelf op zat daken geklommen, en vrijwel altijd is het sterk zat geweest om erop te lopen. blijkbaar nu niet dus.. ik vind het gewoon erg veel pech hebben, en te kut voor woorden dat zo'n jonge gozer zoiets overkomt :(

[img width=400 height=400 cacheid=00020f2c00257700b89730441a019cdd49]http://images.google.nl/url?q=http://www.helium-ballon.nl/images/rode%2520roos.gif&sig=__onW3O3dE7sittXVWWSaHLJe3Mis=[/img]

Sterkte voor de nabestaanden! (F)

R.I.P.
Waarschuw beheerder
Heel erg dom

MAAR

dat maakt het zeker niet minder erg voor de nabestaanden :(
Artiest PRAIA
Waarschuw beheerder
Jammer dat sommige mensen hier zo enorm kortzichtig reageren, getuigt van heel erg weinig respect noch iq. Erg jammer.

Mijn medeleven gaat uit naar de hele familie en vrienden. Zeker voor de vrienden die mee waren, is het natuurlijk verschrikkelijk, die zullen dit hun hele leven mee moeten nemen.

speechless.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Praia op zondag 15 oktober 2006 om 21:44:
Zeker voor de vrienden die mee waren, is het natuurlijk verschrikkelijk, die zullen dit hun hele leven mee moeten nemen.

Zeker:flower:
Maar niemand hier uit de buurt zal dit ooit vergeten:nee:

Waarschuw beheerder
RIP.
Waarschuw beheerder
donateur
erg jammer dat je op deze manier op het einde van je leven bent gekomen. het maakt niks uit of het nou wel of niet zijn eigen schul is geweest. het had zo niet gemogen, dit gun je gewoon niemand.

veel sterkte aan de nabestaanden!
Waarschuw beheerder
In de slagersjas naar Qluptempo, dat is bino...lekker gek en altijd vrolijk. Wat moeten we zonder jou...

Zal je missen maatie:( geen party's meer met jou, kan het niet begrijpen:no:

Zal je nooit vergeten.

R.I.P

[img width=640 height=480]http://gallery.futurized.nl/albums/album23/DSCF0710.sized.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ben idd vergeten te zeggen:

R.I.P. :respect:
en veel sterkte voor de nabestaanden

Waarschuw beheerder
RIP
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sinnerbabe ©® op zondag 15 oktober 2006 om 20:40:
beetje stomme actie... dan vraag je er zelf om

ben het er mee eens.. stomme actie

maar toch gecondoleerd naar de nabestaanden...dit gun je niemand
Waarschuw beheerder
Mooie kneus..

Wel sterkte gewenst aan de nabestaanden uiteraard.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fortuna op zondag 15 oktober 2006 om 15:32:
een domme actie? ondoordacht en vooral levensgevaarlijk, want vrijwel geen enkel plafond zal een gewicht van meer dan 50 kilo kunnen houden..
dat hij het moet bekopen met de dood, dat is zijn eigen domme schuld.. dan moet je maar niet van die levensgevaarlijke capriolen uit gaan halen
dus kortzichtig? nee, eerder ruimdenkend en nuchter

zeg je dat ook als het jouw broer zou zijn???? domme trut!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van se7en op zondag 15 oktober 2006 om 22:39:
domme trut!

je moet haar negeren, dat is de beste oplossing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van se7en op zondag 15 oktober 2006 om 22:39:
zeg je dat ook als het jouw broer zou zijn???? domme trut!

Daar wordt de actie niet minder dom van toch?
Waarschuw beheerder
De reacties in dit topic geven het gem. IQ van partyflockers wel weer aan! de meeste hebben een chromosoompje teveel volgens mij!
Waarschuw beheerder
zij weet precies hoe het plafond eruit zag ze weet precies wat er is gebeurd dus zij zal wel zo'n opmerking mogen maken....

doos

Uitspraak van Shagwell op zondag 15 oktober 2006 om 22:43:
Daar wordt de actie niet minder dom van toch?

alsof jij nooit domme dingen hebt gedaan... als iedereen domme dingen zou moeten bekopen met de dood zou de wereld aardig leeg zijn...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MvB op zondag 15 oktober 2006 om 22:43:
je moet haar negeren, dat is de beste oplossing

nee verdelgen.....maar dat mag helaas niet;)
Waarschuw beheerder
echt niet te begrijpen dit..

de eerste x dat ik op een feestje mocht draaien was dankzij Bino, de 2de x toen ik ergens ging draaien, was ie er ook bij. 🇲🇨

zijn muziek was hem alles, voor zover ik weet.
en mixen als de beste!

begrijpelijk dat hij alsnog graag naar binnen wou,
verschrikkelijk dat er op zo'n fucking manier een einde aan moest komen...!

je muziek(stijl) leve voort!

rest in peace kerel!
Waarschuw beheerder
Je kunt zeggen wat je wil maar het is gewoon een ontzettend domme actie. Hoe je het ook wendt of keert.

Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat het wel heel erg is dat zoiets gebeurt...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van P03NTJ3 op zondag 15 oktober 2006 om 22:45:
zij weet precies hoe het plafond eruit zag ze weet precies wat er is gebeurd dus zij zal wel zo'n opmerking mogen maken....

doos

tegen wie heb je het?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Shagwell op zondag 15 oktober 2006 om 22:46:
Je kunt zeggen wat je wil maar het is gewoon een ontzettend domme actie. Hoe je het ook wendt of keert.

zeggen wij dat het slim was? nee... maar dat je niet een klein beetje respect kan opbrengen zegt genoeg...

Uitspraak van se7en op zondag 15 oktober 2006 om 22:47:
egen wie heb je het?

ik doelde op Fortuna
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat het wel heel erg is dat zoiets gebeurt...

volkomen mee eens.

en iedereen doet idd wel eens domme dingen. Meestal heb je dan nog de mogelijkheid om ervan te leren, maar in dit geval helaas niet.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van P03NTJ3 op zondag 15 oktober 2006 om 22:48:
maar dat je niet een klein beetje respect kan opbrengen zegt genoeg...

Ik heb best respect. Dat blijkt ook wel uit de post waarin ik zeg dat ik het wel heel erg vind dat zoiets gebeurt.

Iedereen doet domme dingen, daar heb je gelijk in. Maar dit is wel een extreem geval.
Waarschuw beheerder

ik denk ook wel dat je als nabestaande jullie onbeholpen reacties wil teruglezen......durf het dan ook gewoon te zeggen ipv held achter je compu te spelen! ik walg van jou soort!
Waarschuw beheerder
Ach.. mensen... ga geen beef zoeken.. want de meeste kunnen er toch niet over praten.. hoe dom het ook was...

einde discussie

Waarschuw beheerder
donateur
R.I.P.

Helemaal ziek dat hij er de hele nacht heeft gelegen. :(
Waarschuw beheerder
Echt erg dit, heel veel sterktte voor de familie en vrienden.. R.I.P:flower:

Triest hoe sommige reageren, lullig voor de nabestaanden om zulke domme reacties te lezen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van se7en op zondag 15 oktober 2006 om 22:50:
durf het dan ook gewoon te zeggen

Als ik de nabestaanden zou kennen zou ik dat best durven zeggen. Waarschijnlijk zijn ze het roerend met me eens.

Dat het een ontzettend domme actie is staat als een paal boven water.

Maargoed, nogmaals, heel erg dat dit is gebeurd en mijn oprechte deelneming voor de nabestaanden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Shagwell op zondag 15 oktober 2006 om 22:54:
Als ik de nabestaanden zou kennen zou ik dat best durven zeggen. Waarschijnlijk zijn ze het roerend met me eens.

:gaap: