Partyflock

Forumonderwerp · 907006

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
Lijk gevonden in bioscoop Zuidoost
15-10-2006 Zondagochtend is in het trappenhuis van bioscoop Pathé Arena in Zuidoost het stoffelijk overschot aangetroffen van een 21-jarige man.
Het slachtoffer behoorde tot een groep feestgangers van een danceparty in de Heineken Music Hall. De man is rond 01.00 uur de feestzaal uitgezet. Vermoedelijk heeft hij geprobeerd om via een nooduitgang en het trappenhuis van de naastgelegen bioscoop door het plafond terug te keren naar het feest.
Het plafond bleek niet tegen zijn gewicht bestand, waarna de man een val van circa vijf meter niet overleefde.

Wat de neuk! Wat een verhaal :S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op zondag 15 oktober 2006 om 20:03:
KAPPEN NOU!

Met die respectloze reacties.

En met dat gespeculeer.

Damn mensen , hoe oud zijn we nu helemaal zeg? Toch geen kleuters meer? of missen we ineens allemaal een paar chromosoompjes zo na het weekend?

Ten eerste maakt het geen drol uit of 'ie wel of niet een Flock-profiel had. Waarom willen mensen dat weten? Zodat ze naar foto's kunnen gaan zoeken waar 'ie misschien waus op staat en dan hun veel te snel getrokken conclusies kracht bij kunnen zetten? Of omdat het dan ineens dichterbij komt en dan erger is ofzo?

Ten tweede weet niemand van jullie hier wat er precies gebeurd is. Laten we hopen dat er nog opheldering in de zaak komt en wacht dat moment af. Misschien komt dat wel helemaal niet. Laat het dan zo. En ga alsjeblieft niet zelf je conclusies lopen trekken. Want dat is zinloos.

In plaats van het besteden van je energie aan het bedenken van het hoe en wat en aan het geven van je mening zou je beter wat kracht kunnen doorsturen aan de nabestaanden van deze jongen.

Amen!

:respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van T L C™ op zondag 15 oktober 2006 om 20:06:
Tuurlijk, hij is echt ook echt met t idee om te sterven dat dak op geklommen he :looser:

mensen die dronken achter het stuur gaan zitten gaan daar ook niet zitten om te verongelukken. Niet dat ik deze vergelijking wil gaan trekken......

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 20:02:
vind ik niet, moetie maar niet van die fratsen uithalen

dus daarom mag hij niet in vrede rusten nu hij toch dood is??? lekker doordachte opmerking...

En over deze kwestie. Ik kan me voorstellen dat je op een event als Defqon of Mysteryland in zo'n geval over het hek probeert te klimmen, maar via de Pathe de HMH proberen te enteren vind ik ik wel erg ver gezocht.
Waarschuw beheerder
soo R.I.P ....damn ...en dat allemaal terwijl je binnen staat te feesten ....

en voor alle walgelijke reactie s ....Weet wat je zegt, en zeg niet wat je weet ...
deze actie om weer binnen te komen had hij beter niet kunnen doen ...maar dat is achteraf ..alles er aan doen om weer verder te feesten mag op n party site geen reden zijn om geen respect te krijgen ....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miss Luppie op zondag 15 oktober 2006 om 20:06:
wackiejacky :respect: :bah:

i have 2 agree

@ drowned memories alsof jij nooit wat stoms hebt gedaan ga please een ander topic verneuken of heb wat meer respect...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 20:09:
mensen die dronken achter het stuur gaan zitten gaan daar ook niet zitten om te verongelukken. Niet dat ik deze vergelijking wil gaan trekken......

Doe het dan ook niet;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 19:41:
iedereen doet in zn leven wel eens iets wat ondoordacht is.

idd, en deze jongen verdient het ook niet om te sterven en daarom is het ook zo triest als mensen dan zeggen: eigen schuld of zoiets dergelijks!

Ik vind dat het respect voor mekaar ver te zoeken is hier, (overal eigenlijk)

vrienden, kennisen en familie: Heel veel sterkte gewenst!

Maar dit leert ons wel dat wel allemaal mensen van de dag zijn en dus hoop ik dat de mensen hier in deze topic iets meer doordacht en met respect hun mening geven!

R.I.P Bino, want eigenlijk zijn wij (partygangers) 1 grote familie!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van P03NTJ3 op zondag 15 oktober 2006 om 20:11:
@ drowned memories alsof jij nooit wat stoms hebt gedaan ga please een ander topic verneuken of heb wat meer respect...

dat zeg ik toch ook niet, ik heb ook genoeg dingen gedaan die fout hadden kunnen gaan. Maar daar ben ik me van bewust en als het dan fout gaat verwacht ik ook geen reacties van medelijden met mij. Vind het heel kut voor de nabestaanden, je zal zo maar je broer verliezen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 20:13:
dat zeg ik toch ook niet, ik heb ook genoeg dingen gedaan die fout hadden kunnen gaan. Maar daar ben ik me van bewust en als het dan fout gaat verwacht ik ook geen reacties van medelijden met mij. Vind het heel kut voor de nabestaanden, je zal zo maar je broer verliezen.

dus jij doet bewust domme dingen...
ik denk meestal achteraf dat had ik beter niet / anders kunnen doen :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 20:13:
Maar daar ben ik me van bewust en als het dan fout gaat verwacht ik ook geen reacties van medelijden met mij.

Er is wel een verschil tussen respect en medelijden!!:flower:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van P03NTJ3 op zondag 15 oktober 2006 om 20:16:
dus jij doet bewust domme dingen...
ik denk meestal achteraf dat had ik beter niet / anders kunnen doen :)

staat dat er dan

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 20:17:
respect

juist!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 20:17:
Er is wel een verschil tussen respect en medelijden!!:flower:

respect voor de doden is natuurlijk wel op zijn plaats ja

Waarschuw beheerder
donateur
vreselijk :( zo jong! en dat terwijl er binnen gewoon mensen aan het feesten waren!jeetje zeg :(
sterkte voor de nabestaande..
Artiest {SHOWLIST artist 1260, 75631}
Waarschuw beheerder
KAPPEN NOU!

Met die respectloze reacties.

Zoals altijd kan ik het niet anders dan met je eens zijn. Op dergelijke momenten blijkt maar weer hoe ondoordacht de mensen kunnen reageren. Ze hadden het, onder bepaalde omstandigheden, net zo goed zelf kunnen zijn en anders bijv. goede bekenden. Dan had zo'n reactie ineens niet meer gekund, zo subjectief kan iedereen dan wel weer zijn.

Om wat voor redenen dit dan ook is gebeurd, je bent wel vrij ziek als je iemand zoiets zomaar gunt (onder het mom van eigen schuld...)!

Laat de jongen rusten in vrede. Alle sterkte toegewenst aan familie, vrienden en bekenden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 15 oktober 2006 om 17:32:
Dan was ik ook zeker niet op zijn begrafenis/crematie geweest :s
Liever accepteer je als je eruit wordt gezet bij een feest dat je niet meer binnen komt ;)(Mits je met een goede reden komt!)
Maar NEE deze jongen dacht laat ik eens wat anders proberen :/
Nou kijk wat er van terecht komt...

Achtelijke mongool ben je :S Stakker
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nightflash.nl op zondag 15 oktober 2006 om 20:23:
Dan was ik ook zeker niet op zijn begrafenis/crematie geweest
Liever accepteer je als je eruit wordt gezet bij een feest dat je niet meer binnen komt (Mits je met een goede reden komt!)
Maar NEE deze jongen dacht laat ik eens wat anders proberen
Nou kijk wat er van terecht komt...

zou je ook zo reagere als het vriend/familie van jou was ?? :s
beetje jammer zon reactie :/
Waarschuw beheerder
wat een verschrikkelijk ongeval :O
heel veel sterkte aan de familie en vrienden van deze jongen!!
Waarschuw beheerder
Kut man dit, gun je niemand...

Sterkte aan de nabestaande

:flower:

Waarschuw beheerder
donateur
Bah wat akelig zeg!
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een trieste mensen op deze planeet (en vooral in dit topic) weer :cry:

Heel veel sterkte voor familie, vrienden en kennissen. Geen leeftijd & zeker geen manier om aan je einde te komen, damn :nee:
En hij heeft daar al die tijd gelegen, terwijl wij een paar meter lager hebben staan feesten :s :cry:

:cry: R.I.P. man :flower:
Waarschuw beheerder
jeutje wat een verhaal:o

maar i.i.g veel sterkte voor de nabestaande:flower:

Waarschuw beheerder
Heeel heeel veel sterkte voor de nabestaanden!
Op feesten zijn wij een met zijn allen met 1 doel! en het voelt naar om zo iemand te moeten missen die op dat moment 1 van ons was!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik wens de nabestaanden heel veel sterkte toe (F)

Ik stond daar ook te feesten en ik vind het echt vreselijk wat er gebeurd is :(

Het geeft mij niet een fijn gevoel in ieder geval.

En het is totaal respectloos om te zeggen dat het zijn eigen schuld is. Compleet belachelijk om zoiets te zeggen.
Waarschuw beheerder
donateur
Schrok hier echt van toen ik het las... heb gisteren nog iemand die wel erg op hem leek eruit gezet zien worden :|

Sterkte aan alle nabestaanden..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nightflash.nl op zondag 15 oktober 2006 om 20:23:
Achtelijke mongool ben je Stakker

:x Haal nou niet iets terug wat allang besproken is!

Laten we nu verder gaan en respect hebben voor de overledene en zijn nabestaanden..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marijel** :sweethug: op zondag 15 oktober 2006 om 20:28:
zou je ook zo reagere als het vriend/familie van jou was ?? :s
beetje jammer zon reactie :/

tjah inderdaad :S

5 meter :S hij zal dan wel verkeerd gevallen zijn, sommige mensen overleven het nog met 30 meter, die jongen heb gewoon echt pech gehad :(

RIP aan zijn familie, vrienden en kennissen

Waarschuw beheerder
jaa is ernstig :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 20:36:
Haal nou niet iets terug wat allang besproken is!

Laten we nu verder gaan en respect hebben voor de overledene en zijn nabestaanden..

Idd..
Laat mensen maar met hun achterlijke reacties, Stiekem weten ze zelf ook wel beter:flower:
Werkzaam bij V.C.N.
Artiest {SHOWLIST artist 41643, 10552}
Waarschuw beheerder
erg tragisch dit....

die securitykerel die hem eruit heeft gestuurd zal er ook wel kapot van zijn denk ik, vergeet die nooit weer, ook voor hem is het erg wat er gebeurd is, ongeacht waarom hij die jongen er die nacht uit gezet heeft...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nightflash.nl op zondag 15 oktober 2006 om 20:37:
5 meter hij zal dan wel verkeerd gevallen zijn, sommige mensen overleven het nog met 30 meter, die jongen heb gewoon echt pech gehad

Dat moet wel..
5 meter is opzich helemaal niet veel:/ Maarja:/
Waarschuw beheerder
donateur
beetje stomme actie... dan vraag je er zelf om
Waarschuw beheerder
Wat een hypocriet topic zeg. Zou je als dit een bekende van je zou zijn een topic als deze waarin allemaal onbekende je steun wensen waarderen?? Ik herrinner me nog een onderzoek van niet zo lang geleden waaruit bleek dat mensen die meelopen in bijv. een stille tocht dit doen om zichzelf als goed mens te profileren. Zo zie ik de reacties hier ook een beetje. Respect voor de doden moet er altijd zijn maar dat gedoe of je het zo erg vind en het volgende moment gezellig een film gaan kijken o.i.d. raakt helemaal kant noch wal.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sinnerbabe ©® op zondag 15 oktober 2006 om 20:40:

Daar gaan we weer :gaap:

Waarschuw beheerder
Een mistake maken doet iedereen wel eens in het leven en om dan meteen te zeggen dat het zijn eigen schuld is vind ik een beetje te ver gaan.. hij heeft zijn eigen leven in de waagschaal gelegd en niet die van anderen.. als hij nou dronken achter het stuur zat of met drugs op dan had ik gezegd oke eigen schuld en je bent een lul omdat je andere mensen in gevaar brengt, maar dan nog mag je respect tonen voor iemand en zeker voor zijn nabestaande...

rust in vrede gozer :flower:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Gerben.... we gaan je missen..
Ik heb een fantastische dag met je gehad bij Mysteryland en had je graag beter willen leren kennen....

mijn gededachten gaan uit naar je lieve zus Renske en naar je familie en al je vrienden

RIP

Ester

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 20:41:
Daar gaan we weer

Idd:/

Waarschuw beheerder
[img width=640 height=480]http://gallery.futurized.nl/albums/album27/P4080039.jpg[/img]

RIP

:flower: Ester
Waarschuw beheerder
donateur
Daar gaan we weer

Een mistake maken doet iedereen wel eens in het leven en om dan meteen te zeggen dat het zijn eigen schuld is vind ik een beetje te ver gaan

Dat ik dit een stomme actie vind, zegt niet gelijk dat ik hem de dood toewens ofzo of dat het niet sneu is dat het zo is afgelopen.

Even dingen los van elkaar kunnen zien.
Waarschuw beheerder
Een mistake maken doet iedereen wel eens in het leven en om dan meteen te zeggen dat het zijn eigen schuld is vind ik een beetje te ver gaan.. hij heeft zijn eigen leven in de waagschaal gelegd en niet die van anderen.. als hij nou dronken achter het stuur zat of met drugs op dan had ik gezegd oke eigen schuld en je bent ene lul omdat je andere mensen in gevaar brengt, maar dan nog mag je respect tonen voor iemand en zeker voor zijn nabestaande...

JUIST.

Gecondoleerd

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sinnerbabe ©® op zondag 15 oktober 2006 om 20:40:

Uitspraak van Sinnerbabe ©® op zondag 15 oktober 2006 om 20:45:
Dat ik dit een stomme actie vind, zegt niet gelijk dat ik hem de dood toewens ofzo of dat het niet sneu is dat het zo is afgelopen.

Je opmerking komt er wel een beetje op neer: Dan vraag je er zelf om:/
Waarschuw beheerder
zal wel zo eentje van de tmf awards zijn geweest !

Waarschuw beheerder
Zijn we vergeten waar de housescene ooit om draaide? Wat deprincipes zijn waar die op gebaseerd is? RESPECT. SAAMHORIGHEID. LIEFDE.

:respect: Mooi geschreven!

Waarschuw beheerder
**Stil** kan niets meer zeggen dan R.I.P.
Sterkte gewenst voor de na bestaande, want dit komt als een enorme klap!

:flower:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 oktober 2006 om 17:50:
tegenwoordig wordt je er al uitgezet als je een beetje fout gaat.
wat heel dom is

er staat toch ook duidelijk bij de Algemene Voorwaarden van een organisatie dat je geen drugs mag gebruiken.....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kuijpers op zondag 15 oktober 2006 om 20:57:
er staat toch ook duidelijk bij de Algemene Voorwaarden van een organisatie dat je geen drugs mag gebruiken.....

Waar zie je staan dat hij drugs gebruikt heeft?
Waarschuw beheerder
Misschien dat ze vrienden weten waarom hij eruit moest , kan ook zijn dat ie dacht nou ik probeer eerst binnen tekomen en als dat niet lukt sms/bel ik hun alsnog dat ik buiten sta..

Maar 5 meter ? :O die gast heeft echt pech gehad !
weten ze zeker dat ie gevallen is , misschien is er wel heel wat anders gebeurd?

sterkte aan vrienden en familie :kots: