Partyflock

Forumonderwerp · 906723
3900x bekeken
Betreft: evenement: Seven sins, zondag 31 december 2006 om 20:00
evenement: N.Y.E., zondag 31 december 2006 om 22:00

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
mede Limbo's, normaal is er nooit wat te beleven met oud en nieuw en nu hebben we zelfs keus: Seven Sins of NYE.
Allebei 7 zalen, de een in het MECC, de ander in Mondo Verde. Waar ga jij heen ?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Limbonees op vrijdag 13 oktober 2006 om 21:42:
mede Limbo's,

nou niet gaan schelden he! :no:
Waarschuw beheerder
donateur
ik ga eerst in kaffee riekelt bokke, en dan door naar het mecc. line up wordt super vet, geloof me! nationale en internationale TOP namen!

Waarschuw beheerder
Denk dat t nog wat vroeg is voor vergelijkingen aangezien de line-ups er nog niet zijn. Maar afgaande op eerdere feesten van beide organisaties zou ik zeggen Mondo Verde, zeker ook vanwege de lokatie. Mecc is nou eenmaal moeilijk druk bezocht te krijgen, zelfs Raving lukt het maar met moeite en ook dan is t nog lang niet vol.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Inderdaad nog wat weinig animo zo te zien :D
Waarschuw beheerder
tja ene ligt in de hoofdstad de andere in parkstad.
Als ik ervoor zou kiezen in parkstad nieuwjaar te vieren zou het bozzini worden

verder wacht ik de line up af van seven sins en verwacht toch iets moois na luxuria vooral gezien dat het mecc kleine exclusievere ruimtes heeft ipv de grote kale hallen.
Artiest Mogwai
Waarschuw beheerder
Uitspraak van chayenne80 op zondag 15 oktober 2006 om 13:33:
verder wacht ik de line up af van seven sins en verwacht toch iets moois na luxuria vooral gezien dat het mecc kleine exclusievere ruimtes heeft ipv de grote kale hallen.

klein cafe voorin het mecc??!? ik ben vaak in het mecc geweest maar nog nooit een klein exclusieve ruimte gezien. Mecc is toch ontworpen voor grote evenementen en beursen.?
Waarschuw beheerder
Mondo Verde definately ALS ik al naar 1 vd 2 ga:)
Waarschuw beheerder
Seven Sins :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mogwai op zondag 15 oktober 2006 om 15:04:
klein cafe voorin het mecc??!? ik ben vaak in het mecc geweest maar nog nooit een klein exclusieve ruimte gezien. Mecc is toch ontworpen voor grote evenementen en beursen.?

Ze zijn er wel... MecCafe en Mecc@table de 2 nieuwe cateringfacilities, reeds eerder door Xclusive Dance gebruik als lokatie voor hun Luxuria 2 september j.l.
Deze 2 area's zijn door hun exclusive aankleding en uitstraling uiterst geschikt voor een NYE feestje ;) daarnaast heeft Xclusive Dance ook nog de Zuidhal en Expofoyer tot zijn beschikking.

En ff ontopic .... Ikke 1000% Se7en Sins :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik ga lekker naar mondo verde.

Veel top Dj's zo wat ik hoor en lekker hard.

Het is ook niet zo een uit de kluiten gewassen feest. Mondo verde is een top locatie en wordt volgens mij het beste feest ooit
Artiest Flash
Waarschuw beheerder
wordt ook een twijfel,, ben ook eens benieuwd na beide line ups! 26 november is al een leuk feestje in monde verde...

Waarschuw beheerder
Leven en laten leven,
We moeten juist blij zijn dat er inderdaad wat georganiseerd word .zowel seven sins en Nye worden op zich een mega event. Het is maar waar je voorkeur naar uit gaat. En twijfelaars missen de bus......ha :-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van deugneet op maandag 16 oktober 2006 om 10:21:
Ze zijn er wel... MecCafe en Mecc@table de 2 nieuwe cateringfacilities, reeds eerder door Xclusive Dance gebruik als lokatie voor hun Luxuria 2 september j.l.
Deze 2 area's zijn door hun exclusive aankleding en uitstraling uiterst geschikt voor een NYE feestje daarnaast heeft Xclusive Dance ook nog de Zuidhal en Expofoyer tot zijn beschikking.

En ff ontopic .... Ikke 1000% Se7en Sins laatste aanpassing 16 oktober 2006 10:34

Nou als jij 1000% gaat.. dan sta je vast en zeker op de gastenlijst daaro. Ik laat me in elk geval geen 45 euro aftroggelen.

Ik ben op het vorige feest van hun Exclusive geweest en die in landgraaf. Ze maken veel niet waar en vind er niks exclusiefs aan. 5 euro voor wc en laat staan consumptiebonnen en sigaretten toen.

Doe mij dan maar 1000% Mondo Verde... en nee ik sta niet op de gastenlijst. :P gewoon ouderwets feesten...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Curtis op maandag 16 oktober 2006 om 14:33:
Ik ben op het vorige feest van hun Exclusive geweest en die in landgraaf. Ze maken veel niet waar en vind er niks exclusiefs aan. 5 euro voor wc en laat staan consumptiebonnen en sigaretten toen.

Sommige mensen zijn echt 1000% negatief. Al doende leert men .. nieuwe ronden nieuwe kansen .. kan wel met nog meer spreekwoorden gaan gooien, maar mijn intentie lijkt me vrij duidelijk zo, toch ..
Trouwens, een organisatie leert van haar gemaakte fouten .. Kijk naar Luxuria .. dat was al een hele verbetering. Seven Sins zal alleen maar beter worden ..

Ik laat me in elk geval geen 45 euro aftroggelen.

Wie heeft het hier over aftroggelen ..? Is trouwens al bekend wat de tickets voor mondo verde gaan kosten?
Ik zou zeggen: Wacht eerst een de line up af van beiden, en bepaal dan of men 45 euro gaat "aftroggelen" of dat dit feest die 45 euris echt waard gaat worden ..

Maar goed, ik laat me verassen door beiden .. en ga ook zeker weten bij állebei ff n kijkje nemen !!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chica21 op maandag 16 oktober 2006 om 15:57:
Is trouwens al bekend wat de tickets voor mondo verde gaan kosten?

Vvk = 25 euro volgens de NXP site.
Waarschuw beheerder
Nou als jij 1000% gaat.. dan sta je vast en zeker op de gastenlijst daaro. Ik laat me in elk geval geen 45 euro aftroggelen.

Ik ken de line-up daar zitten enkele van favo dj's tussen en dat is de reden waarom ik 1000% zeker ga....en dat het feest het me dubbel en dwars waard is pffff wat een commentaar :frusty:

Mij hoor je niks slechts zeggen over NYE, dus reden om je aangevallen te voelen en zo'n commentaar te leveren heb je niet!!!
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Die keuze is voor mij heel makelijk: NYE natuurlijk. Een kaart kost in de voorverkoop € 25, maar voor de mensen die ook op 1e kerstdag op stap willen, hebben we ook een duoticket. Dit voorverkoop ticket kost € 35 en dat scheelt dus € 10 met twee losse voorverkoop tickets die samen € 45 kosten. Hebben of niet hebben, toch?
Waarschuw beheerder
Xclusive Dance komt ook nog met een mooie actie voor seven sins.. :P
Dus jah .. ben zeeer benieuwd en laat me verassen ..

feestje 1e kerstdag? hoe wat waar wanneer hoe laat met wie?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 oktober 2006 om 18:39:
Die keuze is voor mij heel makelijk: NYE natuurlijk. Een kaart kost in de voorverkoop € 25, maar voor de mensen die ook op 1e kerstdag op stap willen, hebben we ook een duoticket. Dit voorverkoop ticket kost € 35 en dat scheelt dus € 10 met twee losse voorverkoop tickets die samen € 45 kosten. Hebben of niet hebben, toch?

jeetje wat een hoop gelul om een paar euries...

Wat ben ik toch blij met mn duiten, zodat ik voor DAT feest kan kiezen wat MIJ het meest aanspreekt...

ik ga 1000% mee met deugneet..100% Se7en sins

Waarschuw beheerder
Juist ja Se7en Sins gaat het echt wel worden!!!
je kunt wel zeiken over de prijs maar wat denk je wat personeel/locatie/dj's enz. kosten met oud&nieuw!!?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KimsterY op maandag 16 oktober 2006 om 23:54:
ik ga 1000% mee met deugneet..100% Se7en sins

De bis miene sjat :yes:
Nog 4 doagskes he mup en daaan whopa en losss ILT!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van deugneet op maandag 16 oktober 2006 om 17:27:
Ik ken de line-up daar zitten enkele van favo dj's

Eentje is er zojuist bekend gemaakt.... DR. LEKTROLUV :bounce:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Die is te gek
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 oktober 2006 om 10:04:
Die is te gek

Ja he ;) toppertje the green man :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Limbonees op maandag 16 oktober 2006 om 16:03:
Vvk = 25 euro volgens de NXP site

ja zeker en een duo ticket voor 35 voor 2 feesten lekker toch
Waarschuw beheerder
Jullie maken het echt veeeeeeel te makkelijk voor iedereen. Geen van beiden natuurlijk. Rij een uurtje en je beland in de wondere wereld van Extrema.

EXTREMA N.Y.E. NATUURLIJK!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 1Roy@everyparty=altijdgoed op dinsdag 17 oktober 2006 om 15:16:
EXTREMA N.Y.E. NATUURLIJK!!!!laatste aanpassing 17 oktober 2006 15:28

Weet je zeker of er dit jaar een Extrema NYE is? :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van deugneet op dinsdag 17 oktober 2006 om 09:49:
Eentje is er zojuist bekend gemaakt

Volgens mij wel meer :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -Gonzo- op dinsdag 17 oktober 2006 om 15:34:
Weet je zeker of er dit jaar een Extrema NYE is?

Volgens mij niet.. Dit jaar is headliner... Heb nog niks van extrema gezien.
Waarschuw beheerder
Voorlopige lineup van Seven Sins ziet er in ieder geval goed uit (Y) En 22.50 euro voor een kaartje is te doen :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ivanhooo op dinsdag 17 oktober 2006 om 18:23:
Voorlopige lineup van Seven Sins ziet er in ieder geval goed uit En 22.50 euro voor een kaartje is te doen

nou dat is zeker te doen maar waar komt nu die lage prijs van daan? volgens mij is er iemand een beetje bang geworden en waarvoor vraag ik me af nye is niet echt een concurent toch
iemand kiest voor een hal en een groot feest
of je kiest voor een feest in een sfeervolle locatie toch
ik vind die hallen en lange rijen voor de deur maar niets
geef mij maar een kasteel veel gezelliger :-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 oktober 2006 om 19:03:
nou dat is zeker te doen maar waar komt nu die lage prijs van daan? volgens mij is er iemand een beetje bang geworden

Dat komt door de '2 voor de prijs van 1' actie, net zoals bij Awarenezz. Daarna zal de prijs gewoon 45 euro worden :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van speedy op maandag 16 oktober 2006 om 13:15:
Het is ook niet zo een uit de kluiten gewassen feest. Mondo verde is een top locatie en wordt volgens mij het beste feest ooit

zo is het maar net, waar gaat je voorkeur naar uit lange rijen aan de kassa in of een lekker feesie op een mega locatie en niet te druk, wel lekker vol, maar dat is het al met een 1000 man

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ivanhooo op dinsdag 17 oktober 2006 om 19:07:
Dat komt door de '2 voor de prijs van 1' actie, net zoals bij Awarenezz. Daarna zal de prijs gewoon 45 euro worden

ja als je geen goeie voorverkoop hebt en het leeg is dan heb je ook geen gezeligheid zoals vorig jaar dus dan maar 2 voor een?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 oktober 2006 om 19:18:
ja als je geen goeie voorverkoop hebt en het leeg is dan heb je ook geen gezeligheid zoals vorig jaar dus dan maar 2 voor een?

Voorverkoop is pas gisteren begonnen. Wat was vorig jaar dan?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Coole Line Up!!! :respect:
Zitten me wat toppertjes tussen.. :jaja:

Goed idee..die duoticket actie!!!
Waarschuw beheerder
Helemaal mee eens, genietoloogje!! Ik weet i.i.g. wel waar we naar toe gaan voor een vette NYE party. Se7en Sins, of course! Tot nu toe is de line up al helemaal toppie. Kan dus alleen maar nog beter worden....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 1Roy@everyparty=altijdgoed op dinsdag 17 oktober 2006 om 17:38:
AAAAAAARGH, meen je dat nou echt?

Jip.. Dit jaar geen extrama in eindhoven. Er is nog niks bekend erover. Dus toch maar NYE in mondo verde?
Waarschuw beheerder
Geloof maar dat extrema doorgaat,

XclusiveDance deelt met oud en nieuw de artiesten van

Q dance
Awakenings en
Extrema

Onderling samenwerkingsverband tussen de boekingsmanagers. Verkoop duotickets is gister erg hard gegaan!!
Waarschuw beheerder
*bericht verwijderd*

Ten tweede heb ik vanochtend met een hele betrouwbare bron bij Extrema gemaild. Dat er dit jaar geen Extrema NYE is, is complete achterbakse onzin!!! Sterker nog, Extrema legt op dit moment de laatste hand om in November met het concept naar buiten te treden.

So there you have it!!! Waar ga jij heen?
Naar Extrema New Years Eve natuurlijk!!!!
Waarschuw beheerder
*reactie op verwijderd bericht*

Uitspraak van 1Roy@everyparty=altijdgoed op woensdag 18 oktober 2006 om 13:26:
Ten tweede heb ik vanochtend met een hele betrouwbare bron bij Extrema gemaild. Dat er dit jaar geen Extrema NYE is, is complete achterbakse onzin!!! Sterker nog, Extrema legt op dit moment de laatste hand om in November met het concept naar buiten te treden.

Toch weer in Strijp S :yes: ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -Gonzo- op woensdag 18 oktober 2006 om 17:39:
Toch weer in Strijp S ?

In het Klokgebouw, waar de 2 voorgaande edities ook plaatsvonden. Ik weet niet of dat hetzelfde is als Strijp, Mr. Gonzo-man.

Waarschuw beheerder
Se7en Sins, gewoon omdat de voorlopige line-up me aanspreekt!
Waarschuw beheerder
for all the party-minded people!!!!!!!!!!!!!!!!

dj line upppppp!!!!!!!!!!!!

Brennanheart
Pavo
Duro
Xenobite
Mogwai
D-ultra
MC Apster
Mystery
Tristan&Neonstar
Cutmasters
Ihno
Mc Violence
Pita
Elimenator VS Darkside warrior
M-tec
Mc Tha Watcher
Gino Windster
Ciryo
TC brain
Marko(LA ROCCA)
Kriz
Sylvano da Silva
Flash
Mathon

en de rest moet nog volgen dus blijf watchen!!!!!

Waarschuw beheerder
pavo en duro wel oke rest spreekt me niet echt aan.
Wanneer is dat?
Waarschuw beheerder
mag hopen dat dit niet voor oud en nieuw is want dan valt het echt tegen en haal ik morgen kaarten voor seven sins
Waarschuw beheerder
Zekers trots dat limburg an t groeien is,zowel 7 sins als b2 contol nye worden mega feesten.En er is voor ieder wat wils toch?
Mede feesters vergis jullie aub niet wat het voor inzet/ballen vergt om hier in het zuiden een evenement neer te zetten van deze calibers.En natuurlijk heeft elke organisatie zijn trouwe aanhang die door dik en dun gaan om hun organisatie te promoten.Helemaal niet verkeerd dus !
Maar uiteindelijk blijft het maar een feesje of feest om de mensen hier in het zuiden te vermaken.Zodat het niet meer echt nodig is om uren in de auto of trein te zitten richting de randstad om een toffe avond te hebben.Dus mijn mening is dus om verder te kijken ,zonder oogkleppen van ik ga hier .....eeeh nee ik ga naar daar !!!
Maakt het uit man......gewoon met zn alle limburg op de kaart zetten en veel plezier voor iedereen ,waar je ook naar toe gaat.PEACE en eten op tafel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ucci op donderdag 19 oktober 2006 om 22:24:
Zekers trots dat limburg an t groeien is,zowel 7 sins als b2 contol nye worden mega feesten.En er is voor ieder wat wils toch?
Mede feesters vergis jullie aub niet wat het voor inzet/ballen vergt om hier in het zuiden een evenement neer te zetten van deze calibers.En natuurlijk heeft elke organisatie zijn trouwe aanhang die door dik en dun gaan om hun organisatie te promoten.Helemaal niet verkeerd dus !
Maar uiteindelijk blijft het maar een feesje of feest om de mensen hier in het zuiden te vermaken.Zodat het niet meer echt nodig is om uren in de auto of trein te zitten richting de randstad om een toffe avond te hebben.Dus mijn mening is dus om verder te kijken ,zonder oogkleppen van ik ga hier .....eeeh nee ik ga naar daar !!!
Maakt het uit man......gewoon met zn alle limburg op de kaart zetten en veel plezier voor iedereen ,waar je ook naar toe gaat.PEACE en eten op tafel

AMEN!!!
Waarschuw beheerder
Mede feesters vergis jullie aub niet wat het voor inzet/ballen vergt om hier in het zuiden een evenement neer te zetten van deze calibers.

daar moet ik je zeker gelijk in geven (Y)
Waarschuw beheerder
ik ga dus naar geen van beide feesten en neem het er de 26e flink van :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 oktober 2006 om 19:16:
Wanneer is dat?

Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 oktober 2006 om 19:16:
Wanneer is dat?

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhh
NYE ??????????

Waarschuw beheerder
pavo en duro :)
twee mooie gasten.

Hou enorm van q dance en Qrimte time is me te ver, headliner lijkt me kaal beetje veelzijdigheid gewenst vooral nieuwjaar.

Waarschuw beheerder
denk dat q-dance wat minder winst gaat maken deze jaarwisseling...:o

maar ze blijven de nr.1!!!!!!:respect:

Waarschuw beheerder

Respect brotha,jij weet waar je over lult een dikke AMEN
Waarschuw beheerder
Lijkt me wel een leuk feessie! Ben nieuw hier op party flock, maar heb der nu al zin in!!!!! Respect XD!!! Ben benieuwd of jullie Limburg echt op de kaart kunnen zetten.....

Waarschuw beheerder
Nou ik weet het wel!!!!!!

Se7en Sins here we come!!!!!!!!!

Knallend 2007 in!!!!!!
Waarschuw beheerder
En anders weet ik t wel (cheer)

Xclusive Dance: " I.........like you...." ;-)

Waarschuw beheerder
Ik denk ook eens ff kaartjes te halen voor seven sins vandaag
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 oktober 2006 om 10:38:
Ik denk ook eens ff kaartjes te halen voor seven sins vandaag

Ja want gaat echt hard volgens mij met die actie !!!! Anders krijgen we straks qlimax taferelen .. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Special Dré op vrijdag 20 oktober 2006 om 21:51:
En anders weet ik t wel (cheer)

Xclusive Dance: " I.........like you...."

ME TO (L)..:jaja:

_____________BE AWARE OF THE SE7EN SINS_____________________
lET THEM GUIDE YOU TRUE A WORLD OF SENSES
DESIRE TO DANCE FROM MOONLIGHT TILL SUNRISE
SET YOURSELF FREE FROM YOUR SINS
BEGIN A NICE AND FRESH 2007
:bounce:_____AND A NEW YOU IS BORN_____:bounce:

Artiest Ciryo
Waarschuw beheerder

Precies mensen, ik zie een hele sterke groei in de limburgse clubscene. Nu nog wat meer respect van jullie...geloof me het is allemaal een hele onderneming en al helemaal niet zo simpel zoals sommige hier nog wel eens durven te beweren (foei!!)
Vaak genoeg meegemaakt dat het bloed, zweet en heel veel tranen heeft gekost om het de mensen naar hun zin te maken.
Maar de liefde om dit allemaal te doen blijft de drijfveer

Non X Posed gaat me meer aan het hart, mede doordat ik nu zo'n ongeveer 3,5 jaar resident ben en het hier allemaal voor mij is begonnen daarbij geven ze altijd hele leuke feesten.
Maar het neemt niet weg dat ik geen respect heb voor andere organisaties in dit geval XD.
ALs dj zijnde zou ik me eigen ruiten ingooien als ik partij gaan kiezen, ik gun iedereen wat ze verdienen

Ik hoop dat deze organisaties nog vele jare vele vette feesten gaan neerzetten en limburg (met goede naam)op de kaart zetten!!

Respect
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
[quote element=message id=27194808]{element is niet toegankelijk}Respect

Ciryo heeft gesproken! ,, Klopt inderdaad,, sommige mensen snappen t alleen niet! Jammer! lekker setje puur donderdag,, Blow gaan we knallen!!!

Waarschuw beheerder
donateur
knallen ? :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 oktober 2006 om 20:36:
knallen ?

Naja, knalle in ons ding dan ;)

Uitspraak van Dj FLASH op zaterdag 21 oktober 2006 om 20:10:
lekker setje puur donderdag

Thanx manne!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 oktober 2006 om 21:01:
Naja, knalle in ons ding dan

jah ff plagen he :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 oktober 2006 om 21:29:
jah ff plagen he

Hehe ik jouw ook ;P

Waarschuw beheerder
Yoo MR Pita,
Houd je aub een beetje rekening met de dakpannen ivm het knallen...ha:-)

Waarschuw beheerder
N.Y.E
Op loopafstand (eventueel kruipend terug ;p)

Tis nog ff afwachten; maar op de line-up van Qrimetime en Headliners staan Dj's die dus ook op 7sins staan.
Kunnen ze carpoolen :roflol:
Timetable ook al bekend???
Waarschuw beheerder
Stelletje Knallers! ik zal er meebrengen! haha!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 oktober 2006 om 19:31:
Precies mensen, ik zie een hele sterke groei in de limburgse clubscene. Nu nog wat meer respect van jullie...geloof me het is allemaal een hele onderneming en al helemaal niet zo simpel zoals sommige hier nog wel eens durven te beweren (foei!!)
Vaak genoeg meegemaakt dat het bloed, zweet en heel veel tranen heeft gekost om het de mensen naar hun zin te maken.

Non X Posed gaat me meer aan het hart, mede doordat ik nu zo'n ongeveer 3,5 jaar resident ben en het hier allemaal voor mij is begonnen daarbij geven ze altijd hele leuke feesten.
Maar het neemt niet weg dat ik geen respect heb voor andere organisaties in dit geval XD.
ALs dj zijnde zou ik me eigen ruiten ingooien als ik partij gaan kiezen, ik gun iedereen wat ze verdienen

Ik hoop dat deze organisaties nog vele jare vele vette feesten gaan neerzetten en limburg (met goede naam)op de kaart zetten!!

Respectlaatste aanpassing 21 oktober 2006 21:04

AAAAAAAAAAAAAMENNNNNNNNNN
ja man zo is het!!!!!!
en niet anders!!!!!!

Waarschuw beheerder
Amen :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
SE7EN SINS heeft een super line-up!!
Hebben teminste ECHTE HEADLINERS :respect:
Geloof maar dat Limburg goed op de kaart
komt te staan!!!

XD.. YOU GOT MY VOTE :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van genietoloog op dinsdag 24 oktober 2006 om 21:39:
XD.. YOU GOT MY VOTE

Wat een geslijm! Echte headliners , ligt t niet altijd aan! moet gewoon dikke sfeer zijn! en die maak je zelf!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van genietoloog op dinsdag 24 oktober 2006 om 21:39:
SE7EN SINS heeft een super line-up!!
Hebben teminste ECHTE HEADLINERS

Ahum!!!
Sorry maar meen je dit nou echt???? Ik vindt de line up totaal WAARDELOOS (alle respect voor elke dj)!!!! En dit voor 45 euro?? En wat zal de drankprijs deze keer zijn...2,50 of gaan ze de zakken leegroven en gaan ze de prijs verhogen naar 3euro?? En al zwijgen om je plasje kwijt te raken, 5 hele euro's voor je plasje!! Dit kan er bij mij echt niet in helaas.

Om te beginnen:

Area 1 Pride house-groove-progessive-latinhouse
In deze area, de eerste area na binnenkomst zal je “trots” gevoel op de proef worden gesteld. In een area vol spiegels, kroonluchters en discoballen zul je de “hotste” house en groove (DE NADRUK OP "Hotste" House en groove)horen. De dj’s die jullie hier het nieuwe jaar inwijden zijn.

Daphne Darretta...(kijk bij haar artiesten profiel>>electro, minimal, techhouse, techno (waar is die hotste house??)

Endfest...electro, techno
Niet echt house als je het mij vraagt, maargoed op de rest heb ik geen commentaar

En dan maar 1 dikke naam (naja...hier in limbolandia wat minder) uit de randstad Ricky Rivaro.

2e Area...ja voor de hardstyle liefhebber is het luna

en de laatste area's komen de liefhebbers van de hardere stylen wel aan hun trekken.

Nee helaas voor mij niet, ook al had ik geen f*%k te doen.

Owja, en opeens hebben ze ook een duo ticket...hhhmm waar zal dat idee toch van gestolen zijn, kan het ook mis hebben maar dit is mijn beleving van het verhaal

Kom dan ook met echte publieks trekkers, ik bedoel heel erg leuk voor de talent bestempelde dj's maar ik kan ook heel veel geld verdienen door die talenten te pakken en ze voor niks te laten draaien, kom op...be real
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ciryo wij gaan gewoon ff knallen in monde verde,, ik heb met benny R, gemaild die wil ik wel ff zien ,, ff een binnenwip! en natuurlijk een vuurpijl afsteken in t mec!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dj FLASH op dinsdag 24 oktober 2006 om 23:42:
natuurlijk een vuurpijl afsteken in t mec!

45 euro voor een vuurpijl af te steken??

Mij hebben ze echt behoorlijk voor de kop gestoten met awareness, wat een belachlijk idote prijzen durven ze zich te vragen.

En dan komt Roog, waar ik toen grotendeels mijn kaartje voor had gekocht...wil ie niet draaien omdat XD de cdj 800 hadden staan, nou zou dat voor mij niet echt een probleem zijn maar Roog moest en zou de cdj 1000 hebben (contract verplichting)....ze konden er niet eens s 2 uithalen (was bij extrema anders het geval, daar ging 1 cd speler kapot en hup, gelijk een nieuwe en zo hoort dat als je je wil laten bekronen tot een goede organisator)
dus Roog heeft een half uur minder gedraaid dus een half uur geen waar voor mijn geld

Flatsh....ik steek die vuurpijl wel in mondo verde af ;)

Maargoed, dit was even mijn ongezouten mening, ben harstikke benieuwd wat voor een ongezoute reacties op mijn "Mening" gaan komen :P

Nog 1 ding, zo'n dure feesten met zo weinig grote namen gaat limburg echt geen naam op de kaart zetten

en zoals ik eerder aangaf, alle respect voor de organisators hier, maar kan me er wel grandioos aan ergeren hoe zij zich presenteren en wat ze daarna ervan waar kunnen maken.

Ik hoop voor ze dat dit feest gaat slagen voor een heel groot deel van de bezoekers, want lees de commentaren maar eens van awareness
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 oktober 2006 om 23:50:
Flatsh

Pas op HE! Je kan te Ver gaan he! hehe! ik zal wat pijlen mee nemen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dj FLASH op woensdag 25 oktober 2006 om 00:01:
Pas op HE! Je kan te Ver gaan he! hehe! ik zal wat pijlen mee nemen!

Ghehehe ok dan,

Klatsh :D

Hahaha joke
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nog 1 ding, zo'n dure feesten met zo weinig grote namen gaat limburg echt geen naam op de kaart zetten

Sorry, maar hier ben ik het niet echt met je eens. Vind dat Se7en Sins zeker genoeg headliners bij elkaar heeft verzameld.

Bedoel kijk eens naar de volgende namen:

Ben Sims
Billy Nasty
Steve Rachmad
Technasia
Benny Rodrigues
Dr. Lektroluv
Sharam Jey
Victor Coral

Zijn echt niet de minsten in zake techno en house ;)
Waarschuw beheerder
Hier het verhaaltje van Mondo verde en de zeven dwergen:
Wat lang geleden een saaie december maand was,gaat over ongeveer 2 maandjes mijn plopsa land belevenis worden.
We zitten met zn 7nnn aan een lange tafel te chillen na een heftig kabouter maal.Tijdens een vette pater hebben we het over welke kleur puntmutsen we aan zullen doen om de show te stelen tijdens het feest.
Zegt de kleinste van ons,dat hij die van de kerstman opzet.Doet t m altijd !!! How how antwoorden wij ,en rollen zo richting plopsa verde.Daar aangekomen stoppen we alle onze voor geschreven wondermiddeltjes goed weg en passeren zonder enige probleem de grote niet boze wolf.Tijdens de wandeling door het park kijkt onze kleinste(showpik)of er ergens nog wilde padoooos groeien.....tja you never know.
Naar een vruchtbare wandeling komen we dan in het feest paradijs.Tjo...HO...WAUW..SO...TERING...KRIJG NAUW WAT...POKKE (TJA WE ZIJN NOG STEEDS MET ZN 7nnn)wat een spektakel in plopsaverde .
Dit hadden we niet verwacht ,zo veel mooie elfjes!
Onze puntmutsen gingen van zelf omhoog staan.Had roodsnapje dit geweten was ze absoluut mee gekomen.Maar dat mag de pret niet drukken.Even later rollen we gewoon weer richting het kasteel waar de grote reuzen ook een feesje hebben.Komen we daar stampertje bij de ingang tegen,vol op de wortel sap:yes:Enne ? vroegen we met zn 7nnn ,nu al?of half belegen
Zekers nu al antwoorden ze.
Vogens ons was zij de reden dat we geen paddestoelen meer vonden.GOED...na het betreden van het kasteel komen we allerlei stampertjes tegen,stuitent van de ene zolder naar de andere.Een genotsmiddel om te zien.Daar!zegt de kleinste?een spaanse vlieg !op de neus van het konijntje achter de draai tafels.oooo wat hadden we toch een loll..i van alles wat we zagen en hoorden.De pret kon niet op ,lekker jumpen met zoef de haas en en bouncen met onze oldskool kameraad.Uren later werd het toch maar weer eens tijd voor even bij te komen, en eens even verder te kijken dan onze neus lang was .Richting de villa ligt pinokio daar in de struiken ,en wij maar afvragen:wat ruist er door het struik gewas?Roodsnapje zonder entee pas !liggend op pinokio(first aid dachten we)Maar zonder al te veel vragen te stellen gingen die 2 lekker met ons mee en hadden een onvergetelijke nacht.Voldaan rollen we weer richting ons
ostekje waar we nog uren na genieten van een trip geheten NYE mondo verde :-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van -Gonzo- op woensdag 25 oktober 2006 om 00:22:
Ben Sims
Billy Nasty
Steve Rachmad
Technasia
Benny Rodrigues
Dr. Lektroluv
Sharam Jey
Victor Coral

1nigste bekende in "mijn wereld" is benny, sharam, Victor en lectroluv is niet mijn ding.

Maar kom op, de gemiddelde limburger kent alleen Benny en misschien nog Victor...m,aar de rest zijn niet echt publieks trekkers hoor als je het mij vraagt.

en sharam jey maakt echt house, en aangezien limbo nog voor een groot deel uit hardere stylen bestaat (liefhebbers he)

Nee en dikke line up vindt ik toch, Roog Erick E, Mc G, fedde het vaste kliekje van one management, die heeft inmiddels de nederlandse house op de kaart gezet!
Tell me if I'm wrong
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
denk dat de echte limburger meer weet dan je denkt.

denk je dat sharam jey voor niks in roger sanchez's area staat op mysteryland? tevens op roger sanchez'cd release party afgelopen maand in amsterdam draaide?

Erick e en feddle is zeker ook niks mis mee maar wel absoluut niet meer orgineel. Gelukkig heeft iedereen zo zijn mening en vind ik die namen dus errug goed puur vanwege het feit dat je ze niet zo 1,2,3 ziet in limbolandia
Waarschuw beheerder
Tjonge, jonge.... Zo laat je je wel kennen zeg Ciryo! Maar ja, dan blijf je toch lekker weg. Mensen zoals jij brengen toch alleen maar negativiteit met zich mee. Have fun op Mondo Verde!
XD, zet m op (en niet meer af!). Ik heb er alle vertrouwen in dat dit een zeer geslaagde party zal worden!
Waarschuw beheerder
Roog heeft XD al gehad zag ik in de agenda bij Awarenezz. Vind ook dat ze gezien de line up erg orgineel te werk zijn gegaan om de beste dj's in de scene bijelkaar te krijgen.

victor coral is trouwens een lekkah ding :) en Ricky rivaro draait super de super

Sharam jey ken ik helaas niet maar heb wel gelimewired en een bruut setje van hem gedownload.

En the man with the green mask dr lectroluf :cheer: als je dat kan wat hij kan en dat bereikt wat hij bereikt heeft dan mag je je THE MAN noemen zelfde geld voor benny rodrigues
Waarschuw beheerder

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 oktober 2006 om 23:26:
Ahum!!!
Sorry maar meen je dit nou echt???? Ik vindt de line up totaal WAARDELOOS (alle respect voor elke dj)!!!! En dit voor 45 euro?? En wat zal de drankprijs deze keer zijn...2,50 of gaan ze de zakken leegroven en gaan ze de prijs verhogen naar 3euro?? En al zwijgen om je plasje kwijt te raken, 5 hele euro's voor je plasje!! Dit kan er bij mij echt niet in helaas.

20% van de kaarten wordt verkocht voor de helft van de prijs, dat vind ik een mooie actie (Y) Als je daadwerkelijk 45 euro moet betalen, dan kan ik me voorstellen dat je je nog wel eens even gaat bedenken. Drankprijs in het mecc is altijd 2 euro en de wc's worden uitbesteed en zouden maar 20 cent kosten als ik het goed onthouden heb.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Funkmuts op woensdag 25 oktober 2006 om 12:16:
Tjonge, jonge.... Zo laat je je wel kennen zeg Ciryo!

en waarom, ik mag toch wel zeggen dat ik me behoorlijk beroofd heb gevoeld op awareness. maar zoals ik al zei ik wens hun het allerbeste toe, dit was meerendeels gericht op awareness. hoop alleen maar dat ze er van geleerd hebben.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 oktober 2006 om 15:18:
beroofd heb gevoeld

Ken dit gevoel.... heb dat gehad met NYE van extrema 2004/2005 en Qontact 2003 maar wil toch echt niet zeggen dat al hun feesten k*t zijn, alles behalve..... Extrema is een van me favo organisaties en nog 1 maandje dan sta ik op Qlimax!!!!

Iedereen maakt wel eens fouten....geef ze ook de kans om daar wat mee te doen :yes:
Waarschuw beheerder

Uitspraak van chayenne80 op woensdag 25 oktober 2006 om 12:21:
victor coral is trouwens een lekkah ding

Heb paar foto,s van hem op mijn site staan,, de vrouwen waren niet van hem af te houden! Haha!

Uitspraak van deugneet op woensdag 25 oktober 2006 om 15:45:
1 maandje dan sta ik op Qlimax!!!!

FeestBeest!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 oktober 2006 om 09:38:
1nigste bekende in "mijn wereld" is benny, sharam, Victor en lectroluv is niet mijn ding.

Dat is een smaakkwestie he ;)

In de technoscene zijn Ben Sims, Billy Nasty, Steve Rachmad & Technasia legendes. Echt grote jongens zeg ik je.

En dan mag het in Limburg misschien weinig mensen iets zeggen, maar geloof mij maar dat de Belgen en de Duitsers deze namen wél iets zullen zeggen. En met technostad Luik om het hoekje, is het dus een slimme zet geweest van de organisatie ;)

Nee en dikke line up vindt ik toch, Roog Erick E, Mc G, fedde het vaste kliekje van one management, die heeft inmiddels de nederlandse house op de kaart gezet!
Tell me if I'm wronglaatste aanpassing 25 oktober 2006 09:39

Kom op, beste Ciryo! Je kunt toch vast wel beter dan dat man ;) :yes: .
Zijn hele goede namen (zeker als je Housequake in zijn geheel boekt), maar waar ligt dan je creativiteit? Tegenwoordig wordt je dood geworpen met de 1management & sneakerz-artiesten ;). Originaliteit en je eigen hype met frisse artiesten creëren: dat is pas een kunst ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Op terug te komen op het onderwerp:

Oud op nieuw présent in Mondo Verde :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dj FLASH op woensdag 25 oktober 2006 om 16:39:
FeestBeest!!!

Als je dat maar weet ;) :p

Life may not always be the party we hoped for, but while we're here we should dance......
Waarschuw beheerder
Uitspraak van deugneet op woensdag 25 oktober 2006 om 17:23:
Life may not always be the party we hoped for, but while we're here we should dance......

haha Das waar!

Uitspraak van -Gonzo- op woensdag 25 oktober 2006 om 16:59:
Mondo Verde

Eerst nog even een ander feetsje he BLOW !!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van -Gonzo- op woensdag 25 oktober 2006 om 16:48:
Kom op, beste Ciryo! Je kunt toch vast wel beter dan dat man .
Zijn hele goede namen (zeker als je Housequake in zijn geheel boekt), maar waar ligt dan je creativiteit? Tegenwoordig wordt je dood geworpen met de 1management & sneakerz-artiesten . Originaliteit en je eigen hype met frisse artiesten creëren: dat is pas een kunst

Maar natuurlijk gelij heb je, maar dit zijn op het moment wel de favorieten van Nederland (ofnie?)

Ik kan ook zeggen...S-Man, Sandy Rivera, Mark Knight enz.
Dit zijn toch echt de, je van het namen. Maar dan voor hier in limbo? I don't think so, niemand kent die gasten.

Ik denk even op commercieel vlak.

Owja...en voor XD (zal vast wel iemand van de organisatie dit lezen) Het is geen persoonlijke aanval ofzo, maar mijn persoonlijke mening over wat IK een goed in elkaar gezet feest vindt!

Dus...no hard feelings, please!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 oktober 2006 om 17:48:
commercieel denken

Zeker niets mis mee ;).
Maar je kunt ook commercieel én creatief zijn ;)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 oktober 2006 om 17:48:
Ik kan ook zeggen...S-Man, Sandy Rivera, Mark Knight enz.
Dit zijn toch echt de, je van het namen. Maar dan voor hier in limbo? I don't think so, niemand kent die gasten.

In Limburg kennen ze heus wel Roger Sanchez ;).

En geloof me dat als je zulke naam in huis hebt, mensen vanuit heel Nederland de weg naar het Zuiden weten te vinden. Breder en gedurfder denken luidt het devies ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gissa op dinsdag 24 oktober 2006 om 22:32:
Wat een geslijm! Echte headliners , ligt t niet altijd aan! moet gewoon dikke sfeer zijn! en die maak je zelf!

nou, weet niet wat jij leest???
zal wel tussen de regels door zijn..
over sfeer heb ik niks gezegd..
en t ligt er zeker wel aan welke dj's er draaien!
weer zo'n kortzichtige!
Waarschuw beheerder
En dan komt Roog, waar ik toen grotendeels mijn kaartje voor had gekocht...wil ie niet draaien omdat XD de cdj 800 hadden staan, nou zou dat voor mij niet echt een probleem zijn maar Roog moest en zou de cdj 1000 hebben (contract verplichting)....

Dit vind ik altijd zo iets dubbels he. Van de ene kant heb je het contract ruim op tijd en weet je waaraan je moet voldoen dus domme fout van de organisatie! Van de andere kant vind ik artiesten hierin vaak ook wel echt azijnpissers zeg
Waarschuw beheerder

Respectlaatste aanpassing 21 oktober 2006 21:04

en wie zeikt hier zelf alles af..
lachen zeg..eerst net doen alsof je LIMBURG goed op de kaart moet zetten..en vervolgens
zeiver je maar door..
dat zijn de dj's van nonxposed zeker he!!
alles afzeiken en hopen zo beter uit de bus te komen :respect: HILARISCH GEWOON :bounce:

Brennanheart
Pavo
Duro
Xenobite
Mogwai
D-ultra
MC Apster
Mystery
Tristan&Neonstar
Cutmasters
Ihno
Mc Violence
Pita
M-tec
Mc Tha Watcher
Gino Windster
Ciryo
TC brain
Marko(LA ROCCA)
Kriz
Sylvano da Silva
Flash
Mathon

en de rest moet nog volgen dus blijf watchen!!!!!

jaja..van deze line-up loop je warm zeg..
MARCO ok, hij is supers..
maar die andere headliners..pff welke?
hoop dat de rest volgd..anders is t ook huilen met de pet op!!
Waarschuw beheerder

Maar kom op, de gemiddelde limburger kent alleen Benny en misschien nog Victor...m,aar de rest zijn niet echt publieks trekkers hoor als je het mij vraagt.

en sharam jey maakt echt house, en aangezien limbo nog voor een groot deel uit hardere stylen bestaat (liefhebbers he)

gelukkig bestaan er mensen met verschillende smaken..
anders was de wereld ook maar fucked up!!
:cheer:hokjes mensen:cheer:

sharam jey is echt wel toppie..
draaide een super set op MYSTERYLAND!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van genietoloog op woensdag 25 oktober 2006 om 18:42:
hokjes mensen

Als jij dat vindt. ik weet wel beter!

sharam jey is echt wel toppie..

Heb ook helemaal niet gezegd dat ik m slecht vindt, het tegendeel Sharam is een hele bekende in de housescene en wil m best wel eens live zien tot nu toe nog niet de kans gekregen helaas!

Maar begrijp wel dat je voor Xd gaat hoor (helemaal niks mis mee, dus vat het aub niet verkeerd op)want zoals je al zei;
gelukkig bestaan er mensen met verschillende smaken..
anders was de wereld ook maar fucked up!!

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

Heb de flyer van Se7en Sins in bezit, erg stylish ;) vind um echt mooi!!!!
Waarschuw beheerder
Dit probeerde ik, zij het op een onduidelijk geformuleerde manier die mensen voor het hoofd stootte, duidelijk te maken. Zo'n topic was er ook over Dance Valley en Outdoor. En daar kreeg je hetzelfde geruzie over en weer. En aangezien dit topic ook nog eens aangemaakt is door een onbekende die waarschijnlijk niet eens naar 1 van de 2 feesten gaat, was het waarschijnlijk zijn of haar bedoeling eens lekker 2 organisaties tegen elkaar op te zetten.
Het maakt niet uit of je naar NYE of 7Sins gaat, zolang je maar plezier hebt met oud en nieuw en iedereen in z'n waarde laat. Peace!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 1Roy@everyparty=altijdgoed op donderdag 26 oktober 2006 om 16:37:
Het maakt niet uit of je naar NYE of 7Sins gaat, zolang je maar plezier hebt met oud en nieuw en iedereen in z'n waarde laat. Peace!

amen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 1Roy@everyparty=altijdgoed op donderdag 26 oktober 2006 om 16:37:
Dit probeerde ik, zij het op een onduidelijk geformuleerde manier die mensen voor het hoofd stootte, duidelijk te maken. Zo'n topic was er ook over Dance Valley en Outdoor. En daar kreeg je hetzelfde geruzie over en weer. En aangezien dit topic ook nog eens aangemaakt is door een onbekende die waarschijnlijk niet eens naar 1 van de 2 feesten gaat, was het waarschijnlijk zijn of haar bedoeling eens lekker 2 organisaties tegen elkaar op te zetten.

that's the spirit!! :xtc: :beer: :woop: :respect:
Waarschuw beheerder
Maar het neemt niet weg dat ik geen respect heb voor andere organisaties in dit geval XD. ALs dj zijnde zou ik me eigen ruiten ingooien als ik partij gaan kiezen, ik gun iedereen wat ze verdienen

Volgens mij heb je nu al aardig je ruiten ingegooid...!!!

en aangezien limbo nog voor een groot deel uit hardere stylen bestaat (liefhebbers he)

Daarom zal Bozzini zo'n succes worden...(waar jij dus gaat draaien!)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 oktober 2006 om 15:18:
meerendeels gericht op awareness

Dan plaats je commentaar ook in dat topic!

Uitspraak van genietoloog op woensdag 25 oktober 2006 om 18:32:
Brennanheart
Pavo
Duro
Xenobite
Mogwai
D-ultra
MC Apster
Mystery
Tristan&Neonstar
Cutmasters
Ihno
Mc Violence
Pita
M-tec
Mc Tha Watcher
Gino Windster
Ciryo
TC brain
Marko(LA ROCCA)
Kriz
Sylvano da Silva
Flash
Mathon

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 oktober 2006 om 23:26:
Kom dan ook met echte publieks trekkers, ik bedoel heel erg leuk voor de talent bestempelde dj's maar ik kan ook heel veel geld verdienen door die talenten te pakken en ze voor niks te laten draaien, kom op...be real

Nou, de hierboven genoemde namen zijn echte publiekstrekkers! Wat een slap gelul. Je spreekt jezelf tegen in dit topic en in andere topics. Voor mij Seven Sins in ieder geval.
Waarschuw beheerder
Slekkus, you´re my man! AMEN!
Waarschuw beheerder
[quote element=message id=27267030]{element is niet toegankelijk}Maargoed, dit was even mijn ongezouten mening, ben harstikke benieuwd wat voor een ongezoute reacties op mijn "Mening" gaan komen[/]

voor jou maken ze de wc alleen al 45
en als ik me mening zou zeggen over Bozzini en Exposed en de zijnen, werd ik misschien van dit forum gebanned
dat heb ik er helaas niet voor over
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van genietoloog op donderdag 26 oktober 2006 om 18:10:
that's the spirit!!

Auk kut man! topic gesloten A.U.B!!!

de 1 gaat na Monde Verde de ander na t Mec !!

Dus Pleas mensen! doe gewoon lekker je ding en geniet van je avond de 31e!

Voorzichtig met de de Drugs en de vuurpijltjes!

Vergeet de BOB niet!

en Have FUN!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dutchhero op donderdag 26 oktober 2006 om 18:45:
voor jou maken ze de wc alleen al 45
en als ik me mening zou zeggen over Bozzini en Exposed en de zijnen, werd ik misschien van dit forum gebanned
dat heb ik er helaas niet voor over

Nou dan doe het zou ik zeggen, maak af waar je mee begint!

Uitspraak van Dulles op donderdag 26 oktober 2006 om 18:24:
Volgens mij heb je nu al aardig je ruiten ingegooid...!!!

En waarom??
Dat ik XD op mijn buik kan schrijven door een eerlijke mening, kom op zeg TSssss

Nogmaals, ik geef hier gewoon mijn mening, als je je dit zo enorm aantrekt wat ik heb geschreven betekent wel dat er een waarheid in zit, anders liet je me wel gewoon lullen

Daarom zal Bozzini zo'n succes worden...(waar jij dus gaat draaien!)

Bozzini is niet eens open, en jij begint nu al te schreewuwn dat het niks wordt, wie gooit hier zijn ruiten nou in
Dan plaats je commentaar ook in dat topic!

Nee, waarom zou ik dat doen, hier ligt de aandacht
Nou, de hierboven genoemde namen zijn echte publiekstrekkers! Wat een slap gelul. Je spreekt jezelf tegen in dit topic en in andere topics. Voor mij Seven Sins in ieder geval.

Als jij nou goed mijn verhaal had gelezen...heb ik gezegd dat XD naar voren komt alsof ze een line up hebben waar je U tegen zegt en uiteindlijk niet zo is.
Kom kerel, ben s eerlijk tegen jezelf, vindt jij het nu echt zo geweldig??

En ten 2e, NXP SCHREEUWT niet dat ze met een gigantische DIKKE line up komen.

Kom je argumenten moeten wel een beetje kloppen he

Nogmaals, ik geef mijn mening, maar als jij je daar zo druk om maakt, ga je gang ik kan er alleen om lachen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 oktober 2006 om 19:39:
Nogmaals, ik geef hier gewoon mijn mening, als je je dit zo enorm aantrekt wat ik heb geschreven betekent wel dat er een waarheid in zit, anders liet je me wel gewoon lullen

Je stelt je mening binnen 24 uur drie keer bij...wat voor 'n mening is dat dan?

Bozzini is niet eens open, en jij begint nu al te schreewuwn dat het niks wordt, wie gooit hier zijn ruiten nou in

In een ander topic loop jij te schreeuwen dat de 'club scene' zo populair is en dat Limburg nu eindelijk klaar is voor een club als Bozzini. In dit topic schrijf je dat 'Limbo' voor het grootste gedeelte uit de hardere stijlen bestaat (liefhebbers he). Ben alleen benieuwd of de 'club scene' groot genoeg is om Bozzini te vullen (het lukt de Versuz nog niet eens!). En zaterdag zal het wel druk zijn, over een paar maanden zullen we eens verder kijken.

Als jij nou goed mijn verhaal had gelezen...heb ik gezegd dat XD naar voren komt alsof ze een line up hebben waar je U tegen zegt en uiteindlijk niet zo is.
Kom kerel, ben s eerlijk tegen jezelf, vindt jij het nu echt zo geweldig??

Ik denk dat jij de laatste 2 jaar in een hol gewoont hebt als je de line-up van Seven Sins niet goed vind. Dat JIJ bepaalde namen niet kent, wil niet zeggen dat dit voor de rest van Limburg ook zo is. D'r staan gewoon 10 INTERNATIONALE toppers in hun line-up (toppers die jij als DJ dus waarschijnlijk niet kent...)

Nogmaals, ik geef mijn mening, maar als jij je daar zo druk om maakt, ga je gang ik kan er alleen om lachen

Je kan een mening geven, maar je kan ook ander organisaties en personen afkraken. Dat is waar jij mee bezig bent. Steek je arm maar lekker in het hol van iemand van de organisatie van NXP, mag je misschien weer een keer op een van hun feesten draaien. Je bent gewoon bezig XD de grond in te boren, en dat vind ik echt niet fair. Heb zelf maar eens het lef en de ballen om zo'n groots opgezet feest in het MECC te organiseren voordat je hier hoog van de toren komt blazen.
Waarschuw beheerder
Slekkus, je hebt naar mijn mening helemaal gelijk....
Maar nu weer even lief gaan doen tegen elkaar, ja?!
Ieder zijn eigen mening. We leven in een vrij land, eh?! Maar hou het wel netjes en beschaafd aub. Aan dat gegooi met modder heeft uiteindelijk niemand wat...
Waarschuw beheerder
mijn goeie god wat een gedeuns heij :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Funkmuts op donderdag 26 oktober 2006 om 23:00:
Maar nu weer even lief gaan doen tegen elkaar, ja?!

Precies .. denk dat iedereen zijn mening nu wel gezegd heeft en dat het wel duidelijk is hoe sommige mensen over bepaalde zaken denken!!

Waarschuw beheerder
Waar zijn die meer dan 35 artiesten gebleven? ik tel er 33 als je de schreeuwende mc's mee telt.

Mooie flyer Van NXP
Maar de line up vind ik echt zwaar tegenvallen.

Lijkt wel alsof de orginaliteit weg is en alleen mensen uit de buurt zich aanbieden inclusief het verzus team. Ik mis in dit geval jochem en g-roam doe er dan ook een punisher bij is het compleet :)

Maar de flyer is :respect:
Er zullen wel nog headliners komen denk ik hoop ik
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 oktober 2006 om 13:28:
Ik mis in dit geval jochem en g-roam doe er dan ook een punisher bij is het compleet

Als G-Roam er is, dan is Punisher er ook. Is namelijk een en dezelfde persoon...(voor het geval je dit nog niet wist)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 oktober 2006 om 13:28:
Er zullen wel nog headliners komen denk ik hoop ik

Denk het niet. Zullen echt geen flyers drukken en verspreiden als er nog een of meerdere headliners geboekt gaan worden. Headliners zet je natuurlijk graag op je flyers om hiermee de mensen te trekken...
Waarschuw beheerder
ghehe, het word natuurlijk een stunt van NXP om dikke headliners als Roger Sanchez niet op te flyer erbij te vermelden ghehe
Waarschuw beheerder
Mecc natuurlijk :bounce: we gaan voor Zelda:lief: & friends

Waarschuw beheerder
vind het helemaal geweldig hoe mensen feesten ophemelen en afkraken !t mot niet gekker worden
lieve mensen,verlies aub de realiteit niet !uiteindelijk zijn djs maar behang en komt er na elk feest weer een eind.
kruip eens achter de pc uit en zet het nieuws eens op.
dan hoop ik toch dat we er bij stilstaan hoe goed we het ijgenlijk hebben.
peace en eten op tafel:lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 oktober 2006 om 03:52:
uiteindelijk zijn djs maar behang

duur behang!! haha!

Peace en drinken op tafel!

Waarschuw beheerder
voor mij word t se7en sins..
wat een kut line up heeft N-X-P :(

lijkt wel Belgisch en limburgs slagerfestival :woop:

rotterdam is aanwezig!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 oktober 2006 om 14:23:
slagerfestival

Kom er dan heen slacht ik je meteen af! Poessie met je NEP PROFIEL en je Pimp foto,s! Rotterdamse Boer!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dj FLASH op zaterdag 28 oktober 2006 om 15:10:
Kom er dan heen slacht ik je meteen af! Poessie met je NEP PROFIEL en je Pimp foto,s! Rotterdamse Boer!!

Ey Flash, jij bent toch een DJ he? Geef eens het goede voorbeeld dan. En laat je niet op een openbaar forum niet zo opfokken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -Gonzo- op zaterdag 28 oktober 2006 om 15:56:
Ey Flash, jij bent toch een DJ he? Geef eens het goede voorbeeld dan. En laat je niet op een openbaar forum niet zo opfokken.

En dat zouden meer dj's moeten doen ;-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -Gonzo- op zaterdag 28 oktober 2006 om 15:56:
Geef eens het goede voorbeeld dan

doe ik al lang genoeg,, maar hou niet van die mensen die zich onder ander naam aanmelden en dan hier wat liggen te posten,, ben t een beetje moe met die mensen die geen fuck over de muziek weten en dan wat liggen te lullen hier,, Mazzels
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
vind het helemaal geweldig hoe mensen feesten ophemelen en afkraken !t mot niet gekker worden
lieve mensen,verlies aub de realiteit niet !uiteindelijk zijn djs maar behang en komt er na elk feest weer een eind.
kruip eens achter de pc uit en zet het nieuws eens op.
dan hoop ik toch dat we er bij stilstaan hoe goed we het ijgenlijk hebben.
peace en eten op tafel

peace to all
Waarschuw beheerder
En Flash, wil je weer mensen afrossen ghehe :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van P-leej op zondag 29 oktober 2006 om 12:07:
afrossen

Ja echt! heb er zin in! doe je mee,, of kijk je mee?
Waarschuw beheerder
ik kijk en film dan voor op youtube.com ok ?
Waarschuw beheerder
speur ik hier ZONDAARS :jaja:

das dan een goeie gelegenheid om na SE7EN SINS te komen..
en je te verlossen..haha :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van genietoloog op maandag 30 oktober 2006 om 14:51:
speur ik hier ZONDAARS

kiek du maar oet anders krieg ze auch eens billekoek!
Waarschuw beheerder
Roger Sanchez is wel een vriend van Gino windster (nederlandse Carl cox)dus ben benieuwd ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ucci op maandag 30 oktober 2006 om 18:50:
vriend

onbekendere dj's noemen als ze een top dj ooit gesproken hebben al snel een "vriend", maar wie weet ghehe

Waarschuw beheerder
Uitspraak van P-leej op maandag 30 oktober 2006 om 19:31:
onbekendere dj's noemen als ze een top dj ooit gesproken hebben al snel een "vriend", maar wie weet ghehe

als je dat denkt ben je niet goed op de hoogte
maar ja kan gebeuren HE'gelukkig weten wij wel beter
maar laat je verrassen !!!!!!!!!!
wij knallen het nieuwe jaar in !!!!!!!!!!
en iedereen die dat ook wil ??????????
ik zou zeggen (2007) here we come !!!!!!!!!!
samen op naar de 7 dikke jaren !!!!!!!!!!
de 7 mageren zijn voorbij ???????????
allen nu hopen dat ik er zelf niet te dik van word ha ha
ik ben in ieder geval in het alhambra te vinden ZEKER weten

love peace respect

:lief::lief::lief::lief::lief::lief::lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 oktober 2006 om 13:02:
als je dat denkt ben je niet goed op de hoogte
maar ja kan gebeuren HE'gelukkig weten wij wel beter
maar laat je verrassen !!!!!!!!!!

Je hoeft je niet aangevallen te voelen, ik had het niet tegen jouw. wat een opgefokt gedoe hierzo hey :S

Waarschuw beheerder
YO Leroy ,zo had ze het niet bedoeld :-)
Snap wel wat je bedoelt :woop:
Laten we wat ruimte over om cool tegen mekaar te zijn en feesjes bouwen :jaja:
Waarschuw beheerder
ok dan vergeef ik jullie allemaal ghehe :-)

Die laatste zin doet het hem helemaal (y)
Waarschuw beheerder
uiteindelijk zijn djs maar behang

Eigenlijk vind ik dit voor een organisator (althans ga er ff vanuit dat jij achter n-x-p zit) een zeer gewaagde uitspraak. Dj's ZIJN je feest....je kan je feest nog zo goed in elkaar hebben steken, als je artiesten slecht draaien is je feest nergens:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bruxa op woensdag 1 november 2006 om 22:50:
Eigenlijk vind ik dit voor een organisator (althans ga er ff vanuit dat jij achter n-x-p zit) een zeer gewaagde uitspraak. Dj's ZIJN je feest....je kan je feest nog zo goed in elkaar hebben steken, als je artiesten slecht draaien is je feest nergens

ben ik het ijgenlijk niet helemaal met je eens:jullie zijn het ,die het feest maken :bounce:
Waarschuw beheerder
ik ben geen artiest hoor;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bruxa op woensdag 1 november 2006 om 23:27:
ik ben geen artiest hoor

Als we allemaal op de dansvloer staan !ECHT wel :woop:
Waarschuw beheerder
hahahaha daar heb je een punt :D zwaar werken altijd maar weer he;)

Waarschuw beheerder
ik denk mondo verde is mooiere!
Waarschuw beheerder
Nye?zekers aanwezig :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 november 2006 om 12:43:

:S

niet zo veel denken ... misschien cursus zinsopbouw volgen?
Waarschuw beheerder
ghehe ik zeg nx :-)

Maar het is wel slim om het denken of aan mij of aan Chica21 over te laten :D:P

Waarschuw beheerder
hoeveel kost entree van mondo verde???
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chica21 op vrijdag 3 november 2006 om 18:15:
niet zo veel denken ... misschien cursus zinsopbouw volgen?

Iemand snapt het hier niet...:vaag:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 november 2006 om 21:12:
hoe kost entree van mondo verde???

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hoeveel kost entree.. snap je dan wel..?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 november 2006 om 21:47:
hoeveel kost entree.. snap je dan wel..?

25 euro mop !!!

Waarschuw beheerder
valt wel mee...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chica21 op vrijdag 3 november 2006 om 18:15:
niet zo veel denken ...

Niet? :O Op school vertellen ze me altijd het tegenovergestelde :cry:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ivanhooo op zaterdag 4 november 2006 om 11:48:
Op school vertellen ze me altijd het tegenovergestelde

:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 november 2006 om 12:43:

:P :P :P

nou, dat kan nog es anders uitpakken :jaja:
ik heb gehoord over t concept.
de aankleding word super cool :woop:
en helemaal in styl van SE7EN SINS!

Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 november 2006 om 23:03:
ben ik het ijgenlijk niet helemaal met je eens:jullie zijn het ,die het feest maken

oh dus als je bv van house houd en je komt op een feestje waar ze misschien tussendoor R&B draaien..
waar je nix aan vind..
ga JIJ uit je DAK..want t is immers dat JIJ t feest MAAKT!
en niet de muziek die bepaald hoe je je voeld.. :vaag:
VREEMD :) !

Waarschuw beheerder
Uitspraak van genietoloog op zaterdag 4 november 2006 om 12:09:
waar ze misschien tussendoor R&B draaien..

mop ik kom niet op urban feesten !
nou, dat kan nog es anders uitpakken
ik heb gehoord over t concept.

en je weet,jij hebt altijd gelijk
Waarschuw beheerder
Tuinen Monde Verde is gewoon al mooi, nu t nog aangekleed wordt helemaal!!
Artiest {SHOWLIST artist 230, 96249, 1149, 46141}
Waarschuw beheerder
en helemaal in styl van SE7EN SINS!

:-O
ben zeer benieuwd :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dj FLASH op zaterdag 4 november 2006 om 16:29:
Tuinen Monde Verde is gewoon al mooi, nu t nog aangekleed wordt helemaal!!

ja d8 ik ook al

Waarschuw beheerder
erare mensen loop nie te zeiken en ga lekker feesten en laat elkaar in zn waarde
Waarschuw beheerder
Kan dit topic niet gewoon op slot ofzo? De een gaat naar Mondo Verde, de ander naar seven sins PUNT!

Waarschuw beheerder
ik ga in elk geval niet naar bozzini..maandag opening geweest en was beneden de maat.

danseressen die niet konden dansen, een deurbeleid die de bezoeker behandelt alsof je beroep vuilnisman is. Concept exact als vizion alleen moderne lampen en moderne bar. Barpersoneel die niet weten wat ze zelf doen achter de bar. ach ja zo dachten gelukkig meer dan de helft van de bezoekers.

Dat management heeft niks geleerd van de fouten van de vizion, de hele boustijl is hetzelfde. Had veel verwacht en helaas.

Nieuwjaar wordt geen discotheek maar wie weet leuke feestjes zijn er zat met nxp en seven sins in de buurt

Waarschuw beheerder
en dan niet eens hebben over de maandag dj die niet weet wat eeen plaat opzetten is..ik denk een opening van een maandag pak je minstens uit met een dj die rnb draait als de mensen het willen horen niet als de mensen ervan weglopen en dan nog eens even een rits van 10 niet gemixte rnb platen draaien..300 man zien weglopen en dan als klap op de vuurpijl nog een rnb nummer spinnen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 november 2006 om 03:17:
ik ga in elk geval niet naar bozzini..maandag opening geweest en was beneden de maat.

danseressen die niet konden dansen, een deurbeleid die de bezoeker behandelt alsof je beroep vuilnisman is. Concept exact als vizion alleen moderne lampen en moderne bar. Barpersoneel die niet weten wat ze zelf doen achter de bar. ach ja zo dachten gelukkig meer dan de helft van de bezoekers.

Dat management heeft niks geleerd van de fouten van de vizion, de hele boustijl is hetzelfde. Had veel verwacht en helaas.

Nieuwjaar wordt geen discotheek maar wie weet leuke feestjes zijn er zat met nxp en seven sins in de buurt

Gedeeltelijk mee eens, betreffende de danseressen dan. Het concept is zoals de Versuz. De lichtshow en aankleding is gewoonweg super! Als je al een klein lichtshowtje zoals de Bozzini in het mecc kunt neerzetten kun je blij zijn kerel :S Met het barpersoneel gaat het stukken beter, het was gewoon de zaterdag veels te druk waardoor de dames en heren achter de barren niet helemaal wisten wat ze moesten doen.

Er zit een nieuw management en aan de bouwstijl kun je niets veranderen anders zakt het stadion in elkaar... dat is toch niet zo moeilijk te begrijpen ?

En de maandag was ik er ook, evenals veel bekenden. en we vonden het wel super. leuke muziek, commerciele muziek en diversiteit
Waarschuw beheerder
Uitspraak van P-leej op zondag 5 november 2006 om 08:07:
Uitspraak van burberryboy op zondag 5 november 2006 om 03:17:

Gedeeltelijk mee eens, betreffende de danseressen dan. Het concept is zoals de Versuz. De lichtshow en aankleding is gewoonweg super! Als je al een klein lichtshowtje zoals de Bozzini in het mecc kunt neerzetten kun je blij zijn kerel Met het barpersoneel gaat het stukken beter, het was gewoon de zaterdag veels te druk waardoor de dames en heren achter de barren niet helemaal wisten wat ze moesten doen.

Er zit een nieuw management en aan de bouwstijl kun je niets veranderen anders zakt het stadion in elkaar... dat is toch niet zo moeilijk te begrijpen ?

En de maandag was ik er ook, evenals veel bekenden. en we vonden het wel super. leuke muziek, commerciele muziek en diversiteit

Volgens mij hoort dit in en ander topic thuis...!
Waarschuw beheerder
De feesten van N-X-P zijn altijd al top geweest kwa aankleding! een jaartje of 4 geleden was ik vaker te vinden in Kasteel Hoensbroek op de feesten van hun en de sfeer, de muziek, de dj's en vooral de aankleding was altijd helemaal top bij Manga en Angels en Bitches.

Ik denk wel dat XD hierop moet inspelen want die boerendorpstent met 20 ballonetjes op Awarenezz was een giller. Op het puntje van decoratie en visuals moet je dus bij N-X-P zijn want die doen het altijd top!

Beiden wens ik succes, maar er komen totaal verschillende doelgroepen op beide feesten. Het publiek van N-X-P is trendy en ouder en vermaakt zich ook prima zonder alcohol. De line up van 7S op house gebied valt tegen tegenover de andere area's en denk daarom dat veel house-liefhebbers toch voor N-X-P kiezen en waardoor de stampvoeters massaal naar 7S gaan!

Vergeet niet N-X-P staat al vele jaren garant voor leuke feesten en zijn zo ongeveer de eersten in de regio Limburg die hiermee begonnen zijn dus die negatieve reacties van veel 7S aanhangers zijn niet liev :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van P-leej op zondag 5 november 2006 om 08:45:
Vergeet niet N-X-P staat al vele jaren garant voor leuke feesten en zijn zo ongeveer de eersten in de regio Limburg die hiermee begonnen zijn dus die negatieve reacties van veel 7S aanhangers zijn niet liev

:respect:
Waarschuw beheerder
De feesten van N-X-P zijn altijd al top geweest kwa aankleding

Leroy geef je nu eindelijk eens een x gelijk ! hehe! haha!

PEace!!

Waarschuw beheerder
wat voor aankleding
Waarschuw beheerder
Ik denk wel dat XD hierop moet inspelen want die boerendorpstent met 20 ballonetjes op Awarenezz was een giller.

Dat kun je wel zeggen ja ;)

Waarschuw beheerder
welke is het beter feest..????

mecc of mondo verde

Waarschuw beheerder
mondo verde en afterparty in het mecc?
zag gister een relaxte poster van mondo verde op raving nightmare met tijdstip sluiting 6 uur 30..erna naar het MECC dus.

Waarschuw beheerder
gister een dode op araving nightmare..zou je mah moeten gebeuren op je feest echt erg. gecondoleerd voor de nabestaande
Waarschuw beheerder
jaja ik kan ook goeie dingen zeggen over mensen/organisaties of andere dingen die mij goed bevallen haha :-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 november 2006 om 17:49:
gister een dode op araving nightmare..zou je mah moeten gebeuren op je feest echt erg. gecondoleerd voor de nabestaande

Bron?

Waarschuw beheerder
donateur
pfff zit ie hier ook alweer de boel op te naaien, net als dat geweldige verslag van m.. wat is dat de laatste tijd met Limburgse organisaties en fake accountjes ? Om moe van te worden..
Waarschuw beheerder
Tja, lijkt op een grote rage......

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 november 2006 om 17:45:
mondo verde en afterparty in het mecc?
zag gister een relaxte poster van mondo verde op raving nightmare met tijdstip sluiting 6 uur 30..erna naar het MECC dus.

inderdaad :bounce:
Artiest {SHOWLIST artist 61507, 38666, 43052, 35651, 5418}
Waarschuw beheerder
die fake accounts pluk je er zo uit :yes: verder gewoon niet op in gaan :no:

feit is dat er leuke feesten georganiseerd worden met oud en nieuw :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xenobyte op zondag 5 november 2006 om 22:37:
feit is dat er leuke feesten georganiseerd worden met oud en nieuw

:yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 november 2006 om 17:04:
welke is het beter feest..????

mecc of mondo verde

dat is maar net wat je wil
een hal vol met springers op de hardere stijlen muziek,
of een park vol met partypeeps dat van de een naar de andere locatie een kijkje gaat nemen en vooral lekker geniet van de muziek keuze die er is
(k)(k)(k)(k)
Waarschuw beheerder
Dan ben je toch niet helemaal juist ingelicht, Tr@nce Girl! Check eerst je bronnen voordat je een uitspraak doet svp... Se7en Sins biedt een zevental area's met uiteenlopende muziekstijlen aan.
Ik weet in ieder geval waar ik 2007 in ga luiden: Se7en Sins it is!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Funkmuts op dinsdag 7 november 2006 om 18:34:
Ik weet in ieder geval waar ik 2007 in ga luiden: Se7en Sins it is!!

Dat was wel te verwachten als je kijkt naar je feestarchief :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 november 2006 om 16:34:
dat is maar net wat je wil
een hal vol met springers op de hardere stijlen muziek,
of een park vol met partypeeps dat van de een naar de andere locatie een kijkje gaat nemen en vooral lekker geniet van de muziek keuze die er is

oke ik zie het wel :D het is zeker over 2 maandjes wachten haha

(K)
Waarschuw beheerder
als je kijkt naar je feestarchief
:roflol:
Waarschuw beheerder
Ieder zijn eigen ding, eh?!

Waarschuw beheerder
ja haha

Waarschuw beheerder
Laat ieder toch fijn zijn eigen ding doen, wat is dat toch hier met iedereen!!!!

Se7en Sins of Mondo Verde, overal is er wel voor ieder wat wils. Eindelijk iets te doen in het Zuiden en dan hebben we ook nog eens de keuze!!!!

Denk goed na en maak je keuze niet zomaar op wat je hier overal tegenkomt!!!!! ;)

Waarschuw beheerder
ja daarom
Waarschuw beheerder
Kan iemand me hier vertellen wie DJ WENDY is?
Zie de naam een aantal keer in de line-up staan.

Ik heb er in ieder geval zin in..7 sins!

Waarschuw beheerder
donateur
Moet er onder jouw profiel foto niet staan fake it or leave it ? :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 november 2006 om 16:34:
Moet er onder jouw profiel foto niet staan fake it or leave it ?

:D
Waarschuw beheerder
Auw Kut wat een wijf man! HEERLIJK! Als je echt bent in plaats van Fake kom je maar na monde verde,, stel ik je voor aan wendy! Kwijl Kwijl
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cho-Elle op woensdag 8 november 2006 om 16:20:

IK ben DJ WENDY!!! Kan ik je doen....huh....kan ik iets voor je doen? ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ucci op dinsdag 7 november 2006 om 22:16:
als je kijkt naar je feestarchief

Uitspraak van Funkmuts op woensdag 8 november 2006 om 09:30:
Ieder zijn eigen ding, eh?!

Ik heb het niet over de muziek. Maar om de 4 feesten van XD met een geweldig ;)
Waarschuw beheerder
geile beren!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 1Roy@everyparty=altijdgoed op woensdag 8 november 2006 om 17:43:
IK ben DJ WENDY!!! Kan ik je doen....huh....kan ik iets voor je doen? laatste aanpassing 8 november 2006 17:47

je bent fake..
Waarschuw beheerder

enne ? anonieme zelf promotie ?:roflol:

kjik in de spiegel zou ik zeggen :lol:
Waarschuw beheerder
het word steeds waziger hiero op dit forum. ik denk dat ik ook onder 5 nicknames ga posten :)
Waarschuw beheerder
:cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van P-leej op donderdag 9 november 2006 om 08:09:
het word steeds waziger hiero op dit forum. ik denk dat ik ook onder 5 nicknames ga posten

Meeloper :)
Waarschuw beheerder
:bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
van heden present,richting nye mondo verde
Waarschuw beheerder
Wat een gedoe!
Voor lokale dj's is het al moeilijk genoeg om aan de bak te komen. Ik respecteer sommige dj's en weer andere verpesten hete cht voor zichzelf door zich te laten kennen in een soort concurrentie onder onsje.

Voor alle mensen die Mondo Verde bezoeken of een andere plaats..

Onthoud een afterpartyplek in Maastricht. Voor feesten Limburg zeggen wij :respect: en keep on dancing
Waarschuw beheerder
laat zien wat je kan en laat niet zien wat je niet kan
Waarschuw beheerder
Hey Naomi jij bent toch dezelfde persoon als Burberryboy ?
Waarschuw beheerder

voor kaartjes mail naardah2onl@home.nl
N.Y.E.
Seven Sins of NYE ?
N.Y.E. - 5 Year Anniversary N-X-P
N.Y.E. winactie
[img width=480 height=160 cacheid=0000e1880001d5d3a1677c1b1a01a63b85]https://partyflock.nl/images/upload/80635_regular.jpg[/img]

[img width=480 height=160 cacheid=0000e1890001d5d47cf1a59e1a01a63b85]https://partyflock.nl/images/upload/80634_regular.jpg[/img]

Muziekstijlen
club, electro, funk, groove, hardhouse, hardstyle, hardtrance, house, jump, minimal, oldschool, progressive, techhouse, techno, trance

Line-up

Kasteel - Main area 1

Brennan Heart
D-Ultra
Duro
Mogwai
Pavo
Xenobyte
MC: Apster

Kasteel - Jumpstatic 2

Cutmasters
Ihno
Mystery
Tristan & Neostar
MC:Violence

Kasteel - History 3

Elimenator
M-tech
Pita
The Darkside Warrior
MC: Tha Watcher[s/]

Elhambra 4

[s]Ciryo
Gino Windster

Toscaanse villa - area 1 5

Bart Maes
Flash
Krizz
Marko

Toscaanse villa - area 2 6

Daniel Forbes
Dave Lambert
Mathon
Renato Monti
Silvano da Silva

Verkooppunten
dah2onl@home.nl
Heerlen - Satisfaction - Oranje Nassaustraat 29
Landgraaf - Music Shop - Vivaldipassage 4
Brunssum - Naugthy Temptation - Rumpenerstraat 70
Kerkrade - Happy Life - Markt 4
Maastricht - Out Fitz - Maastrichterbrugstraat 9
Sittard - Hair Planet - Steenweg 32
Beek - Makado - Music Machine
Maasmechelen (B) - Broodjesbar De Kruimel - Kruindersweg 63
Lanaken (B) - Restaurant Croms & Croms - Staatsbaan 137
Aachen (D) - Velvet GMBH & Co. - Dahmengraben 22

Waarschuw beheerder
DIKKE FLYER dat wel!
Waarschuw beheerder
Dikke fleyer en de kaarten op zak nye tot snel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rank_13 op vrijdag 10 november 2006 om 20:43:
Dikke fleyer

Heb hem gister ook ontvangen vet werk weer marko!
Waarschuw beheerder
Bij extrema nye zijn ze op zoek naar kastelen en zo als lokaties op hun forum ,zou het bijna niet durven te vertellen :D
Maar die hebben wij toch voor ze? :cheer:
Artiest Wendy
Waarschuw beheerder
Vandaag aangemeld!! Heb nu lang genoeg gekeken naar dé soap-chatbox van partyflock...;)

Zelfpromotie zal ik hier niet snel doen...Kom maar een keertje kijken in Puur of andere leuke feessies binnenkort...Mondial was trouwens errug cool :roflol: Thanx to all the people, see ya next time!?

Overigens zal mijn grootste zelfpromotie te bezichtigen zijn op 31 december SEVEN SINS :D
Samen met een van mijn helden 'Benny Rodriguez' zullen we ervoor zorgen dat deze area het warmste 'hartje house' van Limburg zal worden...
Seen my story, the LUST-area..Wendy sponsored by Fatboy!

Verder wil ik iedereen oprecht heel veel succes wensen de komende tijd, met het organiseren van een paar leuke evenementen met nieuwjaar!!! :respect:
→ als beheerder
Waarschuw beheerder
Dit topic gaat echt nergens over. Heb geprobeerd het aan te vegen maar denk dat dat weinig zin heeft. Slotje dus! (F)