Partyflock

Forumonderwerp · 906723
3900x bekeken
Betreft: evenement: Seven sins, zondag 31 december 2006 om 20:00
evenement: N.Y.E., zondag 31 december 2006 om 22:00

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
mede Limbo's, normaal is er nooit wat te beleven met oud en nieuw en nu hebben we zelfs keus: Seven Sins of NYE.
Allebei 7 zalen, de een in het MECC, de ander in Mondo Verde. Waar ga jij heen ?
Artiest Wendy
Waarschuw beheerder
Vandaag aangemeld!! Heb nu lang genoeg gekeken naar dé soap-chatbox van partyflock...;)

Zelfpromotie zal ik hier niet snel doen...Kom maar een keertje kijken in Puur of andere leuke feessies binnenkort...Mondial was trouwens errug cool :roflol: Thanx to all the people, see ya next time!?

Overigens zal mijn grootste zelfpromotie te bezichtigen zijn op 31 december SEVEN SINS :D
Samen met een van mijn helden 'Benny Rodriguez' zullen we ervoor zorgen dat deze area het warmste 'hartje house' van Limburg zal worden...
Seen my story, the LUST-area..Wendy sponsored by Fatboy!

Verder wil ik iedereen oprecht heel veel succes wensen de komende tijd, met het organiseren van een paar leuke evenementen met nieuwjaar!!! :respect:
→ als beheerder
Waarschuw beheerder
Dit topic gaat echt nergens over. Heb geprobeerd het aan te vegen maar denk dat dat weinig zin heeft. Slotje dus! (F)