Partyflock

Forumonderwerp · 906564
Betreft: evenement: N.Y.E., zondag 31 december 2006 om 22:00
Waarschuw beheerder
Non-x-posed bestaat binnenkort 5 jaar en dat dient natuurlijk gevierd te worden. Om deze speciale gelegenheid te vieren wordt er op oudejaarsavond een mega indoor festival gehouden op een van de mooiste en exclusiefste locatie van Nederland.

Op deze avond zullen ze flink gaan uitpakken samen met 2 collega organisaties Fame-us en B2Control. De super locatie zal in totaal uit 7 areas bestaan, waar er in totaal 2500 partypeeps geherbergd kunnen worden en er zullen meer dan 35 internationale en nationale dj’s hun kunsten komen vertonen op dit exclusief spektakel.

B2Control zal op dit evenement 3 areas hosten waar de hardere stijlen van de elektronische house muziek ten gehore wordt gebracht. De main area, jump style area en oldskool/early rave area. In de main area wordt de mainstream muziek gedraaid van het hardere werk. In de tweede area van het kasteel wordt 100% jump style gedraaid door de prominentste dj’s van die scène. En natuurlijk kunnen we de oldschoolfreaks niet missen. Daarvoor is er een derde area waar alle classics en early rave platen voorbij komen.

De Elhambra wordt door Non-x-posed gehost en dit beloofd zoals altijd een spektakel te worden. Hier kan men van progressive tot stevige tech-house beats genieten.

De Toscaanse Villa staat op deze avond in teken van Fame-us. Deze organisatie zal zijn bekende formule hier op los laten om de groovy en electro publiek te laten funken. De stijlen die dan voorbij gaan komen zijn: Club, Groove, Funk, Tribal en elektro.

De intentie van dit event is om de kloof tussen de muziekstromen te verkleinen en een samensmelting te krijgen van partypeeps die hun interesses kunnen delen in verschillende muziekstromen. De meeste hardere muziek events worden in grote kille hallen georganiseerd en daar willen we verandering in brengen. Ons motto is dus ook dat er meer aandacht wordt gestoken in meer persoonlijke feesten met o.a. super Deco, warmere en exclusieve locaties en natuurlijke mega dj’s.

Dus wat houdt jou nog tegen.?!? Kom en vier met ons het nieuwe jaar en PARTY!!

Meer info zal snel volgen. Check voor info op:
http://www.non-x-posed.com
http://www.b2control.com

Info
Event: N.Y.E. – 5 Year Anniversary N-X-P

Datum: 31 December 2006

Aanvang: 22:00
Sluiting: ??:??
Artiest {SHOWLIST artist 25687, 83908, 50688}
Waarschuw beheerder
I will be there!!!

Waarschuw beheerder
donateur
En ook aanwezig.. vette lokatie ! :D
Artiest {SHOWLIST artist 6573, 107048}
Waarschuw beheerder
Ik ook!

En idd vette lokatie. Heb op een blauwe maandag nog de woestijn gevuld met zand:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
en wanneer komt er een line up ??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ultra-D-Man op zondag 15 oktober 2006 om 21:03:
I will be there to!

See ya than

ZEKEERZZZZZ.. DANCE TILL WE DROP... ZWAAR BEUKEN..
Artiest {SHOWLIST artist 61507, 38666, 43052, 35651, 5418}
Waarschuw beheerder
jajajajaja van de partij he :P

Waarschuw beheerder
zeker weten dat we komen!!!
Waarschuw beheerder
zeker weten cool feest
Waarschuw beheerder
Zekers trots dat limburg an t groeien is,zowel 7 sins als b2 contol nye worden mega feesten.En er is voor ieder wat wils toch?
Mede feesters vergis jullie aub niet wat het voor inzet/ballen vergt om hier in het zuiden een evenement neer te zetten van deze calibers.En natuurlijk heeft elke organisatie zijn trouwe aanhang die door dik en dun gaan om hun organisatie te promoten.Helemaal niet verkeerd dus !
Maar uiteindelijk blijft het maar een feesje of feest om de mensen hier in het zuiden te vermaken.Zodat het niet meer echt nodig is om uren in de auto of trein te zitten richting de randstad om een toffe avond te hebben.Dus mijn mening is dus om verder te kijken ,zonder oogkleppen van ik ga hier .....eeeh nee ik ga naar daar !!!
Maakt het uit man......gewoon met zn alle limburg op de kaart zetten en veel plezier voor iedereen ,waar je ook naar toe gaat.PEACE en eten op tafel

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ucci op donderdag 19 oktober 2006 om 22:26:
Zekers trots dat limburg an t groeien is,zowel 7 sins als b2 contol nye worden mega feesten.En er is voor ieder wat wils toch?
Mede feesters vergis jullie aub niet wat het voor inzet/ballen vergt om hier in het zuiden een evenement neer te zetten van deze calibers.En natuurlijk heeft elke organisatie zijn trouwe aanhang die door dik en dun gaan om hun organisatie te promoten.Helemaal niet verkeerd dus !
Maar uiteindelijk blijft het maar een feesje of feest om de mensen hier in het zuiden te vermaken.Zodat het niet meer echt nodig is om uren in de auto of trein te zitten richting de randstad om een toffe avond te hebben.Dus mijn mening is dus om verder te kijken ,zonder oogkleppen van ik ga hier .....eeeh nee ik ga naar daar !!!
Maakt het uit man......gewoon met zn alle limburg op de kaart zetten en veel plezier voor iedereen ,waar je ook naar toe gaat.PEACE en eten op tafel

helemaal mee eens xxxxxxxxxxxx

Waarschuw beheerder
Vanavond prive proef feest bij BOZZINI !!!
Ben zeer onder de indruk van het werk wat geleverd is.
Ik loop al heel wat jaren mee,en heb daarom al heel wat gezien ,naar mijn mening word dit een¨ van de vetste clubs van Europa .JAAAA incl Ibiza.

Waarschuw beheerder
ja vette locatie ,en na een jaar of 4 weer back met ma man darkside warrior sjun gruss oes kirchroa

Waarschuw beheerder
Net terug van de proefopening,en ik mag jullie met n gerust hart vertellen dat het een rete vette club is geworden
Heb nu nog pijn aan mn nek van het naar boven en om heen kijken.Houd jullie vast voor het mega spektakel de 28 ste
En zeker was het een try-out !Ze doen het wel ffe,en tel daar eens bij dat het ook nog vrij zuipen was vandaag.Kom op ,waar maak je dat nog mee.Organiseer een s een verjaardag feesje voor 20 man(maar)kom je er achter wat het is om 20 man tevreden te houden.....laat staan een paar duizend !
Bozzini zou ik zeggen?petje af en op na de vetste tent en de leukste themas.Peace
Waarschuw beheerder
En dit heeft wat te maken met NYE op Monde Verde???
Waarschuw beheerder
:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Woops, 3x zelfde berichtje, computer had kuren...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van | E-Man | op maandag 23 oktober 2006 om 20:51:
En dit heeft wat te maken met NYE op Monde Verde???

Helemaal niksss ..

Slaat nergens op

Veel respons trouwens .. gaat druk worden die 31e december daar in mondo verde!! :o
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tis idd vrij rustig hier...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van | E-Man | op dinsdag 24 oktober 2006 om 01:51:
Tis idd vrij rustig hier...

Hier is het wel rustig. Wacht maar af. Mondo Verde wordt goed. Ik hoor veel reacties erover.
Waarschuw beheerder
jaaa man, gaat zeker ook mooi feest worden :yes:
Waarschuw beheerder
Hier het verhaaltje van Mondo verde en de zeven dwergen:
Wat lang geleden een saaie december maand was,gaat over ongeveer 2 maandjes mijn plopsa land belevenis worden.
We zitten met zn 7nnn aan een lange tafel te chillen na een heftig kabouter maal.Tijdens een vette pater hebben we het over welke kleur puntmutsen we aan zullen doen om de show te stelen tijdens het feest.
Zegt de kleinste van ons,dat hij die van de kerstman opzet.Doet t m altijd !!! How how antwoorden wij ,en rollen zo richting plopsa verde.Daar aangekomen stoppen we alle onze voor geschreven wondermiddeltjes goed weg en passeren zonder enige probleem de grote niet boze wolf.Tijdens de wandeling door het park kijkt onze kleinste(showpik)of er ergens nog wilde padoooos groeien.....tja you never know.
Naar een vruchtbare wandeling komen we dan in het feest paradijs.Tjo...HO...WAUW..SO...TERING...KRIJG NAUW WAT...POKKE (TJA WE ZIJN NOG STEEDS MET ZN 7nnn)wat een spektakel in plopsaverde .
Dit hadden we niet verwacht ,zo veel mooie elfjes!
Onze puntmutsen gingen van zelf omhoog staan.Had roodsnapje dit geweten was ze absoluut mee gekomen.Maar dat mag de pret niet drukken.Even later rollen we gewoon weer richting het kasteel waar de grote reuzen ook een feesje hebben.Komen we daar stampertje bij de ingang tegen,vol op de wortel sap:yes:Enne ? vroegen we met zn 7nnn ,nu al?of half belegen
Zekers nu al antwoorden ze.
Vogens ons was zij de reden dat we geen paddestoelen meer vonden.GOED...na het betreden van het kasteel komen we allerlei stampertjes tegen,stuitent van de ene zolder naar de andere.Een genotsmiddel om te zien.Daar!zegt de kleinste?een spaanse vlieg !op de neus van het konijntje achter de draai tafels.oooo wat hadden we toch een loll..i van alles wat we zagen en hoorden.De pret kon niet op ,lekker jumpen met zoef de haas en en bouncen met onze oldskool kameraad.Uren later werd het toch maar weer eens tijd voor even bij te komen, en eens even verder te kijken dan onze neus lang was .Richting de villa ligt pinokio daar in de struiken ,en wij maar afvragen:wat ruist er door het struik gewas?Roodsnapje zonder entee pas !liggend op pinokio(first aid dachten we)Maar zonder al te veel vragen te stellen gingen die 2 lekker met ons mee en hadden een onvergetelijke nacht.Voldaan rollen we weer richting ons
ostekje waar we nog uren na genieten van een trip geheten NYE mondo verde :-)
Waarschuw beheerder
de line-up is (Y)(Y) maar weet nog niet wat ik ga doen met oud op nieuw

Waarschuw beheerder
op de website van mondo verde staat als ik tel maximaal 1500 mensen. of is er ook een outdoor gedeelte?

zal wel "cool" zijn outdoor.

Waarschuw beheerder
vind het helemaal geweldig hoe mensen feesten ophemelen en afkraken !t mot niet gekker worden :-)
lieve mensen,verlies aub de realiteit niet !uiteindelijk zijn djs maar behang en komt er na elk feest weer een eind.
ps:capacitiet kasteel is 1500
elhambra is 1000
en de villa 500
peace en eten op tafel :-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van B2Control.com op vrijdag 13 oktober 2006 om 03:31:
De super locatie zal in totaal uit 7 areas bestaan, waar er in totaal 2500 partypeeps geherbergd kunnen worden en er zullen meer dan 35 internationale en nationale dj’s hun kunsten komen vertonen op dit exclusief spektakel.

Ik tel toch echt geen 35 of meer artiesten, Ik zitechttetwijfelen wat we doen met oud en nieuw en de zeven area's tel ik ook niet in de line up op partyflock. Verder vraag ik me wel af of je een belgische dj internationaal mag noemen.. Belgen en luxemburgers zijn officieel geen allochtonen dus internationaal is een erg groot woord.

Waarschuw beheerder
Beste Sven,niet twijfelen vriend :-) is nergens voor nodig
of er nu 1 of 50 artiesten zijn,je kunt er maar van een paar genieten op een avond.En waar de djs vandaan komen maakt toch ook niks uit.Het gaat toch om de muziek en die is
grenzeloos !!!Seven sins zal zeer zeker ook mega worden,dus prombleempje opgelost :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Hmmz.. als k niet hoef te werken wil ik toch wel nadenken om hierheen te gaan :P lekker dichtbij :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ! (6) * N. * (6)™ ! op zondag 29 oktober 2006 om 16:30:
Hmmz.. als k niet hoef te werken wil ik toch wel nadenken om hierheen te gaan lekker dichtbij

Is dat zoooo?
Is inderdaad om de hoek,je weet niet wat je mee maakt
Waarschuw beheerder
ff spammen, dan weten jullie wat je van mij kan verwachten de 9e ;)

hier is mijn livesetje van fresh fm waar ik gister (1 november gedraaid heb)
have fun (f)
http://www.filefactory.com/file/1147d4/
goed lezen op de site, ik heb hem zelf niet geupload, maar op midden van de site staat ergens : klik hier om te downloaden ;)

Waarschuw beheerder
we gaan er een mega feesie van maken!!!!!!
op naar 2007:bounce::bounce::bounce:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 oktober 2006 om 13:35:
op de website van mondo verde staat als ik tel maximaal 1500 mensen. of is er ook een outdoor gedeelte?

ja voor een zittend publiek mischien maar voor ons dansers is er meer plaats zo zoner tafels ha ha (k)(k)(k)(k)

Waarschuw beheerder
ik kom daar ook hoop ik
Waarschuw beheerder
vetste feest en de vetste locatie van Nederland

Waarschuw beheerder
Uitspraak van medje op vrijdag 3 november 2006 om 13:07:
vetste feest en de vetste locatie van Nederland

ben je wel niet op veel locaties geweest!!

Merk je ook aan de leeftijd dat oude volk is al snel gelukkig. En het jonge grut zit vol wensen en zijn verwend..

mooiste locatie is ddddddddddenk ik niet in limburg te vinden.
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
ik vind mondo verde eerlijk gezegd meer iets voor een zondag middag gezellig met je familie.

nu valt nieuwjaar wel op zondag.:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 november 2006 om 03:49:
ik vind mondo verde eerlijk gezegd meer iets voor een zondag middag gezellig met je familie.

nu valt nieuwjaar wel op zondag.

En toch is het zo Sandra,dat wij de vetste locaties hebben van Nederland..voorbeeld:Grotten neerkan
Grotten Valkenburg
Ford st pieter
La bonboniere(Theater maastricht)
kasteel oost
Kasteel hoensbroek
Kasteel Mondo verde
Toscaanse villa(replica aan echt)
Alhambra (arabisch gebouw met
marmere zuilen en font)

chekk ffe mijn album:heb je wat voorbeelden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 november 2006 om 03:47:

je moest s weten :-)

Waarschuw beheerder
ja ik moet echt weten :P

Artiest Ciryo
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 november 2006 om 03:47:

Hahaha daar zeg je het toch tegen de goeie :S Onze oude veteraan :P

Uitspraak van verwijderd op zondag 5 november 2006 om 10:43:
En toch is het zo Sandra,dat wij de vetste locaties hebben van Nederland..voorbeeld:

En volgems mij hebben wij limburgers idd ÉÉN van de mooiste lokaties van NL,
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nou petje af hoor echt een MEGACONCEPT!!!
Word waarschijnlijk een van de beste oud en nieuw ooit!!!
ga ik voor geen goud missen:D
maar eerst nog effe Angels & Bitches :bounce::bounce::bounce:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !!! SPYKER !!! op maandag 6 november 2006 om 14:46:
maar eerst nog effe Angels & Bitches

ja ja maar voor ons.....
eerst BLOW
see you @ angels&bitches
(k)(k)(k)(k)
Werkzaam bij Delicious Dance
Artiest {SHOWLIST artist 35151, 35170}
Waarschuw beheerder
Dit wil ik echt niet missen, veel te weinig goeie hardstyle feesten een beetje in de buurt :D

Waarschuw beheerder
Jim......you snapt t :bounce::bounce::bounce:
Waarschuw beheerder
Tel al de relnichten er maar bij ..............dus present

Waarschuw beheerder
beter een leuk feestje in de buurt
geen duure taxi ritten midden in de stress van oud op nieuw

LUITJES GA ZO DOOR
PEACE TO B2controle and NON Xposed
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 12 november 2006 om 21:55:
geen duure taxi ritten midden in de stress van oud op nieuw

Ole ole ik rijd op LPG hahahaha Brabant komt weer naar de rand van het land om een potje te feesten en te beesten!!!
B)

Waarschuw beheerder
yo, partypeople, kijk eens op de site van Non-X-Posed. er is een nieuwe intro en die is VEEEEEEEET

Waarschuw beheerder
He Spyker my home,chekk ffe n-x-p.nl
see ya :-)
Waarschuw beheerder
donateur
Als ik met oud op nieuw moet kiezen is qua complete organisatie en line - up het Mecc in maastricht iets wat aantrekkelijker.
Waarschuw beheerder
organisatie en line - up het Mecc in maastricht iets wat aantrekkelijker

zit je hier dan niet verkeerd??? :roflol:
Waarschuw beheerder
was het maar te combineren allemaal, er zijn te veel leuke feestjes op 1 avond.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van chayenne80 op donderdag 23 november 2006 om 14:58:
was het maar te combineren allemaal, er zijn te veel leuke feestjes op 1 avond.

luister meid,, zo´n feestje wat er bij ons is in monde verde is niet te vergelijken met ´t mecc, dese is beter en leukere mensen..!!

zeker aanwezig die dag...!!
Waarschuw beheerder
Tijdje zitten twijfelen maar toch gekozen voor dit feestje.
Aanwezig de 31e :D
Waarschuw beheerder
ben ook aanwezig..

Waarschuw beheerder
T feest in het Mecc is van de baan lees ik net!
Allemaal naar Mondo Verde!! :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 november 2006 om 18:00:
Allemaal naar Mondo Verde!!

ja dat is een idee
Waarschuw beheerder
morgen is pas definitief bekent of het word afgelast ofnie
Waarschuw beheerder
Allemaal naar Mondo Verde!!

zowiezo :respect:
Waarschuw beheerder
hopenlijk alleen het leuke volk :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ArtStyle op dinsdag 28 november 2006 om 18:58:

nou nou kijk jij slecht het nieuw het is afgelast.. kijk ma op teletekst etc etc,, en trouwens NXP feestje is togh gezelliger...!!

Mensen op naar monde verde...!!!
Waarschuw beheerder
Euhm dit las ik op de L1 website :

Bewindvoerder aangesteld bij Mondo Verde in Landgraaf

Kasteeltuinen Arcen heeft van de rechter ook uitstel van de betaling gekregen.

Vanmorgen verleende de rechter al surseance aan themapark Mondo Verde in Landgraaf. Beide parken zijn van dezelfde eigenaar, Magnus BV. Zowel de Kasteeltuinen als Mondo Verde verkeren financieel in zwaar weer. Door de surseance hoeven ze nu tijdelijk hun schulden niet te betalen. De rechter heeft voor beide bedrijven een bewindvoerder aangesteld, twee Heerlense advocaten. Zij bekijken nu samen met de directie of de parken nog te redden zijn. Vanmiddag vindt een eerste overleg plaats.

BRON : L1.nl

Zou dit het tweede grote feest in de regio zijn dat op het laatste moment niet door zal gaan. Ga ervan uit dat het gewoon door gaat, ze hebben de centen hard nodig...

Waarschuw beheerder
no problemo,alles gaat gewoon door !!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 november 2006 om 16:02:
no problemo,alles gaat gewoon door !!!

Mooi zo :p
Waarschuw beheerder
kunnen niet meer wachten,was het alvast maar zo ver
zodat we kunnen :bounce::bounce::bounce:

Waarschuw beheerder
nog effe geduld,we gaan landraaf op zn kop zetten !!!
Waarschuw beheerder
donateur
Allemaal naar Mondo Verde!! :P

Als dat ff zou kunnen :yes:

Uitspraak van ArtStyle op dinsdag 28 november 2006 om 18:58:

Er schijnt 'n keuze te zijn: Of R&B of Se7en Sins :/
Maar tot dus ver zijn ze beide van de baan.
De mensen die de kaarten al hebben gekocht, krijgen gewoon hun geld terug :yes:

Maar BLOW was de bom, 't was weer mega gezellie, vooral met Madam Gisela :knuffel:

(k)

Waarschuw beheerder
nog ff geduld, en dan gaan we weer feesten
Waarschuw beheerder
http://www.ld.nl/nieuws/limburg/article1204606.ece

Heeft dit gevolgen voor NYE??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
het gaat gwoon door...!! kom allemaal ma lekker na monde verde en zetten we met zijn allen heel landgraaf op zijn koppie...!!!:P:P:P heb der zin an...!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 30 november 2006 om 11:31:
nog ff geduld, en dan gaan we weer feesten

Das voor mij dan 'n hele lange ff :/
(alhoewel, nog 4 weken en dan ist alweer Nieuwjaar :yes: )
Tr@nce Girl, dit zijn de enige dagen die we thuis willen vieren, de rest van 't jaar kan ik altijd nog feesten ;-)
Maar ik weet gewoon, dat 't megafeesten gaan worden :cheer:

(k)
Waarschuw beheerder
geduld is een schone zaak,heb gehoord dat het 2 e hardhouse event in het koetshuis gaat plaatsvinden met 5 top namen
lijkt me retegaaf
:bounce::bounce:bounce:
Waarschuw beheerder
31 maart of zoiets ?
pleace laat wat weten
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Stapelgek80 op donderdag 30 november 2006 om 18:17:
het 2 e hardhouse event in het koetshuis gaat plaatsvinden met 5 top namen

:9
hmhmhmm, hou me op de hoogte :yes:
Lijkt me vetjes B)

(k)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stapelgek80 op donderdag 30 november 2006 om 18:17:
2 e hardhouse event in het koetshuis gaat plaatsvinden met 5 top namen
lijkt me retegaaf

jah zoiets heb ik ook al van een paar mensen gehoord dat lijkt me inderdaad egt cool,.. laat me wat weten as je wat meer weet...!!
Waarschuw beheerder
Kaartje binnen voor oud en nieuw :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daniel :D op vrijdag 1 december 2006 om 17:08:
Kaartje binnen voor oud en nieuw

Krijg je geen spijt van,das beloofd :cheer:

Waarschuw beheerder
tot de 31e......party-alarm.......;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 2 december 2006 om 16:12:
Krijg je geen spijt van,das beloofd :cheer:

Gek he, maar ik geloof je meteen 8)
Dit feest gaat gewoon de BOM zijn :respect:

:cheer:

(k)

Waarschuw beheerder
Gelukkig dat dit feest toch doorgaat!! :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
kom op,we hebben voor hetere vuren gestaan:cheer::cheer::cheer:............nxp feesjes de warmste en veiligste en niet te vergeten de waar iedereen in zn waarde gelaten worden, en zijn( feesjes )
:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 december 2006 om 20:15:
kom op,we hebben voor hetere vuren gestaan............nxp feesjes de warmste en veiligste en niet te vergeten de waar iedereen in zn waarde gelaten worden, en zijn( feesjes )

:respect:
Waarschuw beheerder
Inderdaad !en niet te vergeten dat 90 procent van de bezoekers niet op Partyflock komt :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 december 2006 om 20:15:
nxp feesjes de warmste en veiligste en niet te vergeten de waar iedereen in zn waarde gelaten worden, en zijn( feesjes )

:respect:
AMEN 8)

(k)

Waarschuw beheerder
http://mgl.digi-dition.nl/daily/2006/12/7/MGL/PKS/1/articles/artikel_DDL_1DA_20061207_118_988.php

dus voor alle vragen kilk deze link
(k)(k)(k)(k)(k)
Waarschuw beheerder
Zijn geen non-x-posed natuurlijk
komt toch wat bij kijken om zoiets door te laten gaan
en de opzet van kerst en nye is vele malen groter en duurder
dus energie sparen voor te :bouncen::bouncen::bouncen:
en te:cheer::cheer::cheer:
Artiest Magic-D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 december 2006 om 20:02:
dus voor alle vragen kilk deze link

Dat zal dan vriendelijk personeel zijn8) De dag erna hebben ze geen werk meer:(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Prima. op vrijdag 8 december 2006 om 19:08:
Dat zal dan vriendelijk personeel zijn De dag erna hebben ze geen werk meer

haaaaa dies goed :roflol:

nee man nxp heeft zelf personeel

Waarschuw beheerder
Uitspraak van d'r jong op vrijdag 8 december 2006 om 10:28:
maar hoezo is deze dan afgelast.,..?

omdat de organisatie geen kaarten genoeg heeft verkocht om het door te laten gaan

Artiest The Smoker
Waarschuw beheerder
ben er bij:woop:
jumpen :p

Waarschuw beheerder
Tot hoelaat gaat dit eigenlijk door ?? :P
want is zeker een optie voor onze afterparty :bounce:

Waarschuw beheerder
weet iemand toevallig ook wat het kost?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 december 2006 om 13:40:

Ik ga het wel ff uitzoeken...

We gaan weer lekkah naar de klote met zn allehhhh:bounce: wordt vet, ben blij dat we weer eens met de hele groep gaan :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 december 2006 om 14:41:

mooi:yes:

We gaan weer lekkah naar de klote met zn allehhhh wordt vet, ben blij dat we weer eens met de hele groep gaan

gekkenhuis_0_

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 december 2006 om 13:40:

check www.non-x-posed.com
(k)(k)(k)(k)

Waarschuw beheerder

25€ vvk
35€ vvk duo ticket voor nye en angels&bitches 25 en 31 dec

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 december 2006 om 15:11:
gekkenhuis_0_

Dat denk ik! Wordt weer ouwerwets onze stijl B)
You weet t! / Je weet toggggggggggggg

Waarschuw beheerder
ooh 25 euro duzzzz
is te doen heh
hub er zin in

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 december 2006 om 15:23:
Dat denk ik! Wordt weer ouwerwets onze stijl
You weet t! / Je weet toggggggggggggg

rennen door de tuinen:p
als we maar niet verdwalen daor:9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 december 2006 om 15:23:
25€ vvk
35€ vvk duo ticket voor nye en angels&bitches 25 en 31 dec

Thanx Tr@nce Girl(y)

Uitspraak van verwijderd op zondag 10 december 2006 om 15:25:
ooh 25 euro duzzzz
is te doen heh

Is ram goedkoop ofwat, ik bedoel als we nou tog naar Amsterdam waren gegaan....was t weer met flappen gooien heh;P
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 december 2006 om 15:26:
rennen door de tuinen
als we maar niet verdwalen daor

Whoehoewwwwwwwwww :cheer: Hopelijk weer fien wat bekenden doar wah:9
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 december 2006 om 15:31:
Is ram goedkoop ofwat, ik bedoel als we nou tog naar Amsterdam waren gegaan....was t weer met flappen gooien heh

pcies we moeten alleen kijken waar we eerst gaan inzuipen...:9
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 december 2006 om 15:31:
Whoehoewwwwwwwwww Hopelijk weer fien wat bekenden doar wah

ja wij tog... :cool:
Waarschuw beheerder
Kaartjes nogig bel me op 0642362199 en ze worden thuis bezorgd.

Op is op !!!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
He trance girl,hoe was t erot trance feesje gister?
Speedy is gestoord :D doe me er meteen een pizza bij
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 december 2006 om 15:26:
rennen door de tuinen
als we maar niet verdwalen daor

ik doe mee :yes:
Waarschuw beheerder
we gan gewoon door,n-x-p here we come :9:9:9

Waarschuw beheerder
Definitief Aanwezig!
Waarschuw beheerder
waar the HELL kan ik zien wat dit feest kost ??????????????????????????????????

Muziekvariatie en locatie zijn TOP, alhoewel ik mn twijfels heb of het echt druk wordt (ivm Headliner & Crimetime).

Maar goed, wat is de prijs van dit partijtje ??? :P
Waarschuw beheerder
[quote element=message id=28373679]{element is niet toegankelijk}alhoewel ik mn twijfels heb of het echt druk wordt [/quote
mot jij weten,wij weten beter:yes:
kijk op n-x-p.nl voor een volwassen feest
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stapelgek80 op dinsdag 12 december 2006 om 06:16:
mot jij weten,wij weten beter
kijk op n-x-p.nl voor een volwassen feest

Als we gaan gaat dat ons eerste NXP feestje worden, maar is het idd waar dat het wel druk gaat zijn met NYE??

Het ziet er namelijk erg goed uit allemaal, maar zijn nog aan het twijfelen dus..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [vtg23] op maandag 11 december 2006 om 22:59:
waar the HELL kan ik zien wat dit feest kost ??????????????????????????????????

25 eurie vvk
35 eurie vvk voor een duo ticket voor 25 en 31 DEC
www.non-x-posed.com
en voor de mensen die nog twijfelen niet te lang twijfelen anders zit je thuis met de jaarwisseling kan gezellig zijn maaaaaaar nye wort de BOM

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miss Spring op dinsdag 12 december 2006 om 09:47:
Als we gaan gaat dat ons eerste NXP feestje worden

dan ga je zeker een hele nieuwe ervaring tegemoet gezeligheid en verdraagzaamheid staan voorop bij N-X-P
Artiest Flash
Waarschuw beheerder
Wou weten mom of ik natuurlijk vuurwerk mag mee nemen :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 december 2006 om 21:22:
Definitief Aanwezig!

je had het ook eens moeten riskeren om niet aanwezig te zijn :[

Als we gaan gaat dat ons eerste NXP feestje worden, maar is het idd waar dat het wel druk gaat zijn met NYE??

nou ja, nu seven sins niet doorgaat, zullen toch aardig wat mensen hierheen trekken denk ik zo. Qrimetime is namelijk al uitverkocht en dan blijft headliner dus over.
feestje dicht bij huis met goeie djs, of naar een jaarbeurs waar het bloedheet is :[
Waarschuw beheerder
Als we gaan gaat dat ons eerste NXP feestje worden

En dan zeker niet de laatste mop!:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (gele) Lifeline (gele) op dinsdag 12 december 2006 om 17:04:
Slijmbal!

Jow Jance Flens ga een bus huren die avond kijk of jij judith rich en denise mee gaan,, regel de kaarten deze week dan,, we zijn al met een man of 15 a 20,,
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 december 2006 om 11:05:
dan ga je zeker een hele nieuwe ervaring tegemoet gezeligheid en verdraagzaamheid staan voorop bij N-X-P

Dat is het belangrijkste natuurlijk!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 december 2006 om 11:01:
niet te lang twijfelen anders zit je thuis met de jaarwisseling

Gaan de kaarten snel dan??

Uitspraak van Xenobyte op dinsdag 12 december 2006 om 16:53:
dan blijft headliner dus over.

Of awakenings.. (Headliner valt al af voor mij door de locatie..) ;-)

Uitspraak van Dj FLASH op dinsdag 12 december 2006 om 17:00:
En dan zeker niet de laatste mop!

Nu ben ik wel heeeel benieuwd..

Dan nog maar een paar vraagjes.. Hoe is de locatie eigenlijk voor een feest (dat het mooi is snap ik :d) ? Is het nou een stuk lopen van de ene naar de andere plek? En is het koud/warm in de gebouwen zelf..

Ps...Jaah ben een Monde Verde & NXP groentje ;-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miss Spring op dinsdag 12 december 2006 om 17:52:
En is het koud/warm in de gebouwen zelf

Je krijgt van zelf wel heeeel erg warm daar, :)

Is het nou een stuk lopen van de ene naar de andere plek?

Dat valt mee km of 10 zal t zijn niet meer
Waarschuw beheerder
Of awakenings.. (Headliner valt al af voor mij door de locatie..)

dat bedoelde ik voornamelijk ook met de hitte daar (f)

Waarschuw beheerder
Deze klinkt wel goed... Is misschien niet zo'n slecht idee ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 december 2006 om 19:13:
Deze klinkt wel goed... Is misschien niet zo'n slecht idee

wordt een super feestje!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dj FLASH op dinsdag 12 december 2006 om 17:20:
Jow Jance Flens ga een bus huren die avond kijk of jij judith rich en denise mee gaan,, regel de kaarten deze week dan,, we zijn al met een man of 15 a 20

Ik zal het met Juudje Rich en denise over gaan hebben (y)

Maar ik sta natuurlijk bij de hardere stijlen. :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (gele) Lifeline (gele) op dinsdag 12 december 2006 om 19:22:
Maar ik sta natuurlijk bij de hardere stijlen

alleen als ik draai sta je bij de rustige he,, net zoals de oude tijden in verleiding! haha :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xenobyte op dinsdag 12 december 2006 om 18:16:
dat bedoelde ik voornamelijk ook met de hitte daar

:jaja: Precies!
Waarschuw beheerder
Neem een arabisch gebouw met zuilen en fonteinen PLUS glazen dak !!!
Doe daar een sound van 30 kw bij en een vette licht en deco .en n horde nxp gangers(waar trouwens 90 procent niet op partyflock zitten)kijk maar naar onze datum op profiel
dan mag van mij de temp lekker omhoog, op de progr-tecno sound :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van medje op dinsdag 12 december 2006 om 20:50:

(y) Dat maakt nieuwsgierig!

En nu nog het kasteel en de Toscaanse villa beschrijven.. ;-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hier wat foto,s

[img]https://album.partyflock.nl/1028140.jpg[/img]

[img]https://album.partyflock.nl/1028145.jpg[/img]

Toscaanse villa hieronder

[img width=550 height=367]http://www.djflash.nl/IMG/pics/35/550_550/x1.jpg[/img]

[img width=550 height=367]http://www.djflash.nl/IMG/pics/35/550_550/x2.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dj FLASH op dinsdag 12 december 2006 om 21:29:
Hier wat foto,s

:cheer: Ziet er mooi uit!!!
Ben bijna overtuigd ;-) (en moet dan nog de rest overtuigen natuurlijk..)

Maar duurt het nou tot 6 uur 's morgens?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Judzde* op dinsdag 12 december 2006 om 21:44:
Wacht al vol smart..

judith gaat natuurlijk ook mee he! :)

Waarschuw beheerder
haaaaa flash ,en nu t kasteel nog ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 december 2006 om 23:14:
en nu t kasteel nog

:jaja:

Dat is de belangrijkste natuurlijk :-p
Waarschuw beheerder
VETTE SCHIT TOCH (y)
oud op nieuw toch nog goed gekomen :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van medje op dinsdag 12 december 2006 om 20:50:
Doe daar een sound van 30 kw bij en een vette licht en deco .en n horde nxp gangers(waar trouwens 90 procent niet op partyflock zitten)kijk maar naar onze datum op profiel
dan mag van mij de temp lekker omhoog, op de progr-tecno sound

psecies :cheer::cheer::cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dj FLASH op dinsdag 12 december 2006 om 16:48:
Wou weten mom of ik natuurlijk vuurwerk mag mee nemen

schattie laat dat nou wij hebben ook al vuurwerk moet je daat maar naar kijken toch

zou niet goed zijn als iedereen vuurwerk zou menemen word het wel een lekker zooitje daar dus ben verstandig en neem lekkere goeie zijn mee zijn we allemaal te vrede

(k)(k)(k)(k)

Ps...Jaah ben een Monde Verde & NXP groentje laatste aanpassing 12 december 2006 17:53

ja over de locatie kan ik je van alles vertellen maar dat moet je gewoon meemaken het is als of je in een andere wereld bent een park vol met mooie dingen en de zalen zijn allemaal verschillend en zeker apart
dus je moet het zien en meemaken

(k)(k)(k)

Uitspraak van Miss Spring op dinsdag 12 december 2006 om 21:45:

jep(k)

kijk voor het kasteel eens naar foto's van manga deze zomer daar zie je het kasteel met alle feesters er in
www.non-x-posed.com
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 december 2006 om 13:14:
kijk voor het kasteel eens naar foto's van manga deze zomer daar zie je het kasteel met alle feesters er in

Thanx voor de info (y)

Foto's zien er leuk uit (en het kasteel is ook mooi)!

Heb dit feestje alvast in mijn agenda gezet...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

En als je daar niet genoeg van hebt kun je erna mij volgen ik draai nog van 6 tot 9 in de Verleiding,, dus wie nog zin heeft gaat gezellig mee!!!

zou niet goed zijn als iedereen vuurwerk zou menemen word het wel een lekker zooitje daar dus ben verstandig en neem lekkere goeie zijn mee zijn we allemaal te vrede

Wil paar flinke bommen aflaten! haha! :)

Uitspraak van (gele) Lifeline (gele) op woensdag 13 december 2006 om 11:36:
.

goed bezig Yancey

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dj FLASH op woensdag 13 december 2006 om 15:30:
Wil paar flinke bommen aflaten! haha!

hhhhhhhhhmmmmmmmmmmmmmm :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miss Spring op woensdag 13 december 2006 om 13:35:
Thanx voor de info

Foto's zien er leuk uit (en het kasteel is ook mooi)!

Heb dit feestje alvast in mijn agenda gezet...

topper, en even komen kijken he ;)

Waarschuw beheerder
Mooie foto's pfff dat ziet er goed uit!! Sfeervol :D:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xenobyte op woensdag 13 december 2006 om 16:39:
topper, en even komen kijken he

:jaja:
en als je iemand dan helemaal uit haar dak ziet gaan.... dan ben ik dat :cheer:

Nu nog de rest overtuigen en kaartjes halen natuurlijk..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dj FLASH op woensdag 13 december 2006 om 15:30:
goed bezig Yancey

He chris ik wil nog een klein beetje anoniem blijven hier op PF. Mijn voornaam zie je niet alledaags ;)
Waarschuw beheerder
Hier nog paar foto,"s:

[img width=550 height=360]http://www.djflash.nl/IMG/pics/27/550_550/0005.jpg[/img]

Hier werdt t weer licht :)

[img width=550 height=366]http://www.djflash.nl/IMG/pics/27/550_550/DSC_0038A.jpg[/img]

[img]http://www.non-x-posed.com/gallery/content/2%20-%202005/4%20-%20Playland%20Mondo%[/img]

Uitspraak van (gele) Lifeline (gele) op woensdag 13 december 2006 om 17:35:
He chris ik wil nog een klein beetje anoniem blijven hier op PF

Oke YANCEY zal het niet meer zeggen YanceY fijne avond nog YANCEY!!!

Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 december 2006 om 16:47:
Mooie foto's pfff dat ziet er goed uit!! Sfeervol

de Sfeer is er altijd!!

Uitspraak van Miss Spring op woensdag 13 december 2006 om 16:58:
dan ben ik dat

Hou ik je aan!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 december 2006 om 23:14:
haaaaa flash ,en nu t kasteel nog

Kerel vindt er geen ,van t kasteel! :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nou, ik ben d'r ook bij :-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gerald op woensdag 13 december 2006 om 19:40:
Nou, ik ben d'r ook bij

Nou ik zou zeggen,welkom bij de gekkenbende van parkstad :D

Waarschuw beheerder
Nou, ik ben d'r ook bij

Nou ik zou zeggen,welkom bij de gekkenbende van parkstad :D

Waarschuw beheerder
Nou, ik ben d'r ook bij

Uuuuuu alleen als je prettig gestoord bent,van plan om je schoenen versleten te dansen en iedereen je vriendje is deze avond/nacht ..........;)
Is eigenlijk niet zo n moeilijke haaaaa :cheer::bounce::cheer::bounce:
Waarschuw beheerder
Voor de mensen uit geleen ,sittard beek ,stein ,elslo,, ben bezig met een busreis vanuit geleen. Die vertrekt om half 10 na mondo verde en om half 6 richting verleiding (Heerlen)en om half 9 weer richting geleen,,, mensen die mee willen laat snel iets weten inverband met aantal mensen bus,,

Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 december 2006 om 20:00:
gekkenbende

Te wordt echt een gekkebende!!
Waarschuw beheerder
E R O T I C willen we op nye :yes:
in de lucht en de sfeer natuurlijk :yes:
Waarschuw beheerder
nee zo bedoel je mom

[img cacheid=000d4b79002633374a04a3db1a01b1aba8]https://album.partyflock.nl/2155217.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Oke dan maar nog een paar foto,s van mondo verde,, om jullie lekker te maken!

[img cacheid=000d4b7c002633429abda8301a01b1ad78]https://album.partyflock.nl/2155155.jpg[/img]

[img cacheid=000d4b7d0026334385d6dbf91a01b1ad78]https://album.partyflock.nl/2198496.jpg[/img]

De Poort na de Hel!
[img cacheid=000d4b7f0026334439cea8351a01b1ad78]https://album.partyflock.nl/2198507.jpg[/img]
Voor de mensen die niet kunnen wachten tot thuis hier een paar bedjes!
[img cacheid=000d4b810026334756ebd2ce1a01b1ad78]https://album.partyflock.nl/2252760.jpg[/img]

[img]https://album.partyflock.nl/2252769.jpg[img]
Mensen laat t vuurwerk thuis we hebben genoeg!
[img]https://album.partyflock.nl/2198513.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 december 2006 om 20:06:
alleen als je prettig gestoord bent,van plan om je schoenen versleten te dansen en iedereen je vriendje is deze avond/nacht

Als je dat nou eerder had gezegd.. nu heb ik zolang getwijfeld.. en voel me door deze zin METEEN aangesproken!
:cheer:

Uitspraak van Dj FLASH op woensdag 13 december 2006 om 20:08:
een busreis vanuit geleen

wil je ook een busreis vanuit het mooie Maastricht regelen 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miss Spring op woensdag 13 december 2006 om 20:59:
wil je ook een busreis vanuit het mooie Maastricht regelen

Helaas,, is te ver van geleen,, maar als je nu eerst met de fiets na geleen komt geen probleem! :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dj FLASH op woensdag 13 december 2006 om 21:06:
maar als je nu eerst met de fiets na geleen komt geen probleem

8)

We gaan wel met een taxi-busje.. ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dj FLASH op woensdag 13 december 2006 om 18:13:
Oke YANCEY zal het niet meer zeggen YanceY fijne avond nog YANCEY!!!

Whehehehe Chris je bent voorspelbaar :lol:

Waarschuw beheerder
Niet te lang nadenken.. gewoon allemaal naar Landgraaf ..se7en sins afgelast dus dit is echt wel de next gen. optie :P Kleiner qua opzet maar zelfde idee en kastelen Limburg altijd megasfeertjuh !!!

grtz Edjuhhhh
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 december 2006 om 03:52:
Kleiner qua opzet maar zelfde idee en kastelen Limburg altijd megasfeertjuh

vernomen dat de villa 500 personen,kasteel 1300,en alhambra 1000 altijd vol en altijd gezzeli denk ik
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stapelgek80 op donderdag 14 december 2006 om 08:27:
vernomen dat de villa 500 personen,kasteel 1300,en alhambra 1000 altijd

Zal wel iets voller worden hoor :)
Waarschuw beheerder
Zooo.. kaartjes in da pocket :cheer:

Nu nog 17 nachtjes slapen.. ;-)
Waarschuw beheerder
Eeerst ANGELS&BITCHES het vetste kerstfeest van limboland
Waarschuw beheerder
komen met een hele bus :)
dus aan de kant voor de relnichten en aanhang :cheer::cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van medje op donderdag 14 december 2006 om 16:40:
Eeerst ANGELS&BITCHES het vetste kerstfeest van limboland

AAAHH YEAH!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 december 2006 om 03:52:
se7en sins afgelast
Kleiner qua opzet maar zelfde idee

Toevallig . . . . O:)
Waarschuw beheerder
maak ff een tussenstop bij mij........vette parties willen we natuurlijk ook bij zijn he

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chica21 op donderdag 14 december 2006 om 19:08:
Toevallig . . . .

Je trekt het je allemaal wel erg aan meid
Waarschuw beheerder
Toevallig . . .

jaah hee chica ;-)

Ben blij dat er nog andere aantrekkelijke feestjes zijn, en je moet het maar zo zien he:

Misschien moest dat wel gebeuren met 7sins waardoor wij nu ontdekken wat voor leuke feestjes NXP geeft :-p

Waarschuw beheerder
hehe, eindelijk iemand die de boel snapt.

Ennuh, chica... ik weet niet of je het weet maaruh...NXP geeft al heel wat langer feestjes dan XD...Niks toevallig aan.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ooh en fame-us en B2control niet te vergeten natuurlijk...
:-d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miss Spring op vrijdag 15 december 2006 om 08:29:
ooh en fame-us en B2control niet te vergeten natuurlijk...

Uiteraard ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Toevallig . . . . O:)

En aangezien de een los staat van de ander, is 't toch heerlijk :9

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 december 2006 om 02:39:
NXP geeft al heel wat langer feestjes dan XD...

En 'n stuk gezelliger en sfeervoller O:)

8)

(k)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dj FLASH op woensdag 13 december 2006 om 18:13:
Kerel vindt er geen ,van t kasteel

manga ha ha
www.non-x-posed.com voor de mensen die ff een kijkje willen nemen

Toevallig . .

nee hoor

laten we het ff gezellig houden hier

(k)(k)(k)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 december 2006 om 11:20:
manga ha ha
www.non-x-posed.com voor de mensen die ff een kijkje willen nemen

Ik denk dat Chris 'n buitenfoto van 't kasteel bedoelt, Tr@nce Girl ;-)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 december 2006 om 11:20:
laten we het ff gezellig houden hier

Tuurlijk.....
Koffie?????? 8)

(k)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :9 Gewoon K@@T :lief: op vrijdag 15 december 2006 om 11:23:
Ik denk dat Chris 'n buitenfoto van 't kasteel bedoelt

het feesie is niet buiten hoor
ha ha
maar dat mag wel hoor lijkt me alleen zo koud neeeeeee

weet ik ook wel hoor ha ha

leten we ff lachen toch

Uitspraak van :9 Gewoon K@@T :lief: op vrijdag 15 december 2006 om 11:23:
Tuurlijk.....
Koffie??????

ja ok waar?
bij jou of bij mij ha ha
Waarschuw beheerder
Ziet er best leuk uit maar voor 4eurootjes meer ga ik toch liever naar Headliner ( betere line-up )
laterz
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van sigaretjuh op vrijdag 15 december 2006 om 12:41:
Ziet er best leuk uit maar voor 4eurootjes meer ga ik toch liever naar Headliner ( betere line-up )
laterz

Maar of 't zo gezellig wordt, is nog maar de vraag ;-)

(k)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 december 2006 om 11:51:
maar dat mag wel hoor lijkt me alleen zo koud neeeeeee

let maar op hoe warm we t krijgen ja ben een buitenfoto t zoeken maar vindt er geen! :( Die zijn toch ook wel ooit eens geschoten he?? Zo weekend,
Mensen die zich vervelen kom maar gezellig naar verleiding vanavond,, franco en ik gaan er een feestje van maken!

[img width=600 height=436]https://partyflock.nl/images/upload/66733_original.jpg[/img]

Prettig weekend allemaal! :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Wat 'n koppie :lol:
Alsof je uit 'n ei komt ;-)
:bloos: sorry, 't schoot er zo maar uit
Maar je draait iig vetjes (Blow!!! :9)
Veel plezier vanaaf :cheer:

(k)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :9 Gewoon K@@T :lief: op vrijdag 15 december 2006 om 16:25:
Wat 'n koppie
Alsof je uit 'n ei komt

hahahahahahahahahah!! :):):) thanks jij ook!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 december 2006 om 02:39:
Ennuh, chica... ik weet niet of je het weet maaruh...NXP geeft al heel wat langer feestjes dan XD...Niks toevallig aan

O:) Ik doel ook niet op het feit dat er een feestje is georganiseerd door NXP .. Mijn "toevallig" slaat op heel andere zaken. Maar dat maakt niet uit .. :) Ik ben heel blij dat we zoveel keuze hebben met oud en nieuw !!! :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chica21 op vrijdag 15 december 2006 om 20:07:
Ik doel ook niet op het feit dat er een feestje is georganiseerd door NXP .. Mijn "toevallig" slaat op heel andere zaken. Maar dat maakt niet uit .. Ik ben heel blij dat we zoveel keuze hebben met oud en nieuw !!!

Ok dan, gelukkig maar.
Maar ben nu wel nieuwsgierig wat je dan met "Toevallig" bedoeld?? :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 december 2006 om 20:56:
Maar ben nu wel nieuwsgierig wat je dan met "Toevallig" bedoeld

Niks noemenswaardigs ... :) :)
Waarschuw beheerder
ernstig veel zin in dit feest!!!

prepare for some wicked house-minimal-progressive....!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chica21 op vrijdag 15 december 2006 om 21:32:
Niks noemenswaardigs ...

Ok dan!!
Gelukkig dat je nog positief kan zijn over nxp
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van dj krizz op zaterdag 16 december 2006 om 02:44:
prepare for some wicked house-minimal-progressive

Yes we gonna rock! nog een 15 daagjes :):):)
Waarschuw beheerder
donateur
Vandaag de kaartjes gescoord

Maarreh....weet iemand misschien tot hoe laat het duurt?
Ik kan het nl nergens vinden, ook niet op de website.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Becky Bell op zondag 17 december 2006 om 03:44:
weet iemand misschien tot hoe laat het duurt?

6 uur half 7,,, erna nog een feestje in verleiding en bozinni dus lang genoeg! :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
De verleiding is dan ook van plan om een paar feesters die nog niet genoeg hebben,op te vangen met niemand minder als Franco lacara en Flash uiteraard.
capaciteit verleiding is ongeveer 300 pers:dus vol is vol vrienden.
Waarschuw beheerder
Heee momi :D waar was je gister ?nu alvast uit aan het rusten voor de komende week :p ook jij word ouder haaa
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dj FLASH op zondag 17 december 2006 om 08:56:
6 uur half 7,,, erna nog een feestje in verleiding en bozinni dus lang genoeg! laatste aanpassing 17 december 2006 08:56

Ok bedankt (y)
Waarschuw beheerder
Nu de tijd nadert hoor ik alleen nog meer positieve verhalen over nxp:D als het maar niet te druk word :cheer:
Waarschuw beheerder
uiteraard alleen maar veel goeds over N-X-P....zijn tenslotte ook de gezelligste feestjes van t zuiden. eindelijk s mensen die wel aan de limbo's denken!!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 december 2006 om 11:21:
De verleiding is dan ook van plan om een paar feesters die nog niet genoeg hebben,op te vangen met niemand minder als Franco lacara en Flash uiteraard.

Voor de echte party freaks gaan we daar nog even door tot een uurtje of 11 :)

Uitspraak van Stapelgek80 op zondag 17 december 2006 om 13:48:
Nu de tijd nadert hoor ik alleen nog meer positieve verhalen over nxp

Jips en de kaarten vliegen er ook snel uit:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van bettyboef op zondag 17 december 2006 om 14:13:
die wel aan de limbo's denken!!!!!!

zeker weten hier wonen de echte feesters lol
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dj FLASH op vrijdag 15 december 2006 om 17:11:
thanks jij ook!

Maar dat wist ik al :lol:

Uitspraak van Stapelgek80 op zondag 17 december 2006 om 13:48:
Nu de tijd nadert hoor ik alleen nog meer positieve verhalen over nxp:D

N-X-P is gewoon heel dik ok :respect:
Voor ons zit NYE er (helaas) niet in, maar ik kijk wel uit naar next year, voor al die andere feestjes van hun :cheer:

Uitspraak van verwijderd op zondag 17 december 2006 om 16:34:
zeker weten hier wonen de echte feesters lol

:roflol:
Als je dat maar weet ;-)

(k)
Waarschuw beheerder
damn... klinkt interesant maar hebben helaas al een besluit gemaakt voor deze avond :(
Waarschuw beheerder
aanwezig !!!

Waarschuw beheerder
maakt bij nxp eigenlijk niks uit,daar word al jaren iedereen in zn waarde gelaten :)

Waarschuw beheerder
Weet iemand tot hoelaat het feestje duurt?? Hoorde iets van 03.00 uur??? Hoop het niet!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
nee hoor, duurt langer (f)

Waarschuw beheerder
hoeveel kost dat entree..???

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 december 2006 om 20:30:
Weet iemand tot hoelaat het feestje duurt

Yo holliday girl 6.30 uur :bounce:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 december 2006 om 00:06:
hoeveel kost dat entree

Nye los kaartje 25 euro /duo ticket Angels&Bitches en Nye 35 eur ex fee (1 eur) chekk www.n-x-p.nl (f)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Becky Bell op zondag 17 december 2006 om 03:44:
Vandaag de kaartjes gescoord

hoe gaat de verkoop??
Kan volgende week pas kaartje halen, hoop niet dat het dan uitverkocht is...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 december 2006 om 16:03:
hoop niet dat het dan uitverkocht is...

je hebt er toch al 1 :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dj FLASH op woensdag 20 december 2006 om 22:23:
je hebt er toch al 1

ik heb m nog niet in mn handen...:lol:
Waarschuw beheerder
wots kbeurt :banana: alles komt goed :cheer:
Waarschuw beheerder
Wij hebben besloten om ook hierheen te gaan...zal wel weer feestje worden dan :bounce:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Karkas op vrijdag 22 december 2006 om 13:38:
Wij hebben besloten om ook hierheen te gaan...zal wel weer feestje worden dan

Als jij komt wordt het pas echt gezellig!!:cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Karkas op vrijdag 22 december 2006 om 13:38:
zal wel weer feestje worden dan

zekerssssssssss
Waarschuw beheerder
Kaartje gisteren gehaald, dus nu is het aftellen geblazen...en dan lekker het nieuwe jaar in knallen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 december 2006 om 14:01:
Als jij komt wordt het pas echt gezellig!!

Dat dacht ik toch B) Maar ja we hebben zin erin in ieder geval...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
eerst even angels en bitches en dan nye :bounce:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stapelgek80 op zaterdag 23 december 2006 om 23:31:
eerst even angels en bitches

ja man ff het setje uit proberen voor NYE
Waarschuw beheerder
kan niet wachten tot het zover is geweldig feestje word dat!en trance girl heb je er ook zin in!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van speedy op dinsdag 26 december 2006 om 18:15:
!en trance girl heb je er ook zin in!

zeker weten
KNALLEN
Waarschuw beheerder
donateur
Het aftellen is begonnen....

Waarschuw beheerder
4 :D

Waarschuw beheerder
:cheer: 2 :cheer:

oh nee...beetje over-enthousiast :nocheer:

Uitspraak van Karkas op zaterdag 23 december 2006 om 14:02:
Dat dacht ik toch Maar ja we hebben zin erin in ieder geval...laatste aanpassing 23 december 2006 14:09

me too:yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
bijna 2 dan?? :D:D
Waarschuw beheerder
Kaarten ook verkrijgbaar bij www.sinistersrecordshop.com
Waarschuw beheerder
heb er echt wel zin in!!! heeft nog iemand kaartjes nodig!
Waarschuw beheerder
Wie gaat eigenlijk voor 12? Ben nog beetje aan het twijfelen...

Maar ja over 3 dagen is het dan eindelijk zo ver...lekker ouderwets de kl*te op :rot:

Waarschuw beheerder
Ey, wij gaan ook voor 12... hoop dat er al wat te doen is.... :cocktail: haha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 december 2006 om 23:03:
Ey, wij gaan ook voor 12... hoop dat er al wat te doen is.

feesje bouwen toch :banana:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stapelgek80 op vrijdag 29 december 2006 om 00:42:
feesje bouwen toch

zeker weten lekker knallen
:bounce::bounce::bounce:

Waarschuw beheerder
Eyyy mensen,,, hebben jullie al bedacht wat jullie gaan aantrekken?? Gaan jullie opvallend of toch gewoon lekker normaal? Ben wel benieuwd naar! ;)

Waarschuw beheerder
Als het weer net zo is al gisteravond en nu, dan wordt het toch echt een doorwerkpak, haha.

Zo, nog 1 nachtje slapen. En dan kunnen we weer een fijn ritje richting het limburgse maken. :bounce:

Waarschuw beheerder
:jaja: morgen is het dan eindelijk zover :d
wij wensen de organisatie van dit feest
iig veel succes en hopen op goed weer :flower:
zullen tegen 4 uur wel arriveren
en bij jullie onze afterparty vieren..:banana:

Mensen inge joawe roetjs wa :flower:

Waarschuw beheerder
Ik neem dat alle zalen binnen zijn..Maar dat je via buiten naar een andere zaal wilt, of niet??
Weet iemand dit?
Waarschuw beheerder
ja allezalen zijn binnen en inderdaad je moet via buiten om naar andere zaal te gaan!en voor twaalf is het natuurlijk ook gezellig!
Waarschuw beheerder
Is er ook deurverkoop?
Waarschuw beheerder
Vriend van me is afgebeld om te werken vanwege de tegenvallende kaartverkoop. Dus ben eens benieuwd, maar nxp is wel altijd gezellig en kwalitatief goed. Have fun mensen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TIM TWSTD op zaterdag 30 december 2006 om 13:14:
Is er ook deurverkoop?

Misschien bij Hornbach :D Maar volgens mij kan je inderdaad ook kaarten kopen bij Mondo Verde zeker als het niet uitverkocht is...
Waarschuw beheerder
je kan ook kaarten bij mij kopen! 0642362199
Waarschuw beheerder
Uitspraak van speedy op zaterdag 30 december 2006 om 16:16:
je kan ook kaarten bij mij kopen! 0642362199

Ok, maar is er nu deur verkoop?
Want waarschijnlijk beslissen we morgen pas of we gaan........
Uitspraak van Karkas op zaterdag 30 december 2006 om 14:13:
Misschien bij Hornbach

:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van speedy op zaterdag 30 december 2006 om 12:00:
voor twaalf is het natuurlijk ook gezellig

Voor 12 is t zeker gezellig :)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 december 2006 om 07:13:
Eyyy mensen,,, hebben jullie al bedacht wat jullie gaan aantrekken

Wat trek jij aan dan? :)
Waarschuw beheerder
ik weet wel al wat ik aan doe ;)

kom morgen maar om 3 uur in de main area kijken, dan zullen jullie het zien :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 30 december 2006 om 07:13:
Eyyy mensen,,, hebben jullie al bedacht wat jullie gaan aantrekken?? Gaan jullie opvallend of toch gewoon lekker normaal? Ben wel benieuwd naar!

als je maar goed in je vel zit en en een feesie gaat bouwen daar doen we het toch voor PARTY
(k)(k)(k)
Uitspraak van speedy op zaterdag 30 december 2006 om 12:00:
voor twaalf is het natuurlijk ook gezellig!

lekker samen het nieuwe jaar in jumpen

Uitspraak van TIM TWSTD op zaterdag 30 december 2006 om 17:47:
Ok, maar is er nu deur verkoop?

ja hoor zeker's

Uitspraak van Dj FLASH op zaterdag 30 december 2006 om 17:53:
Voor 12 is t zeker gezellig

ja natuurlijk jij bent er toch ha ha (k)(k)(k)
Uitspraak van Dj FLASH op zaterdag 30 december 2006 om 17:53:
Wat trek jij aan dan?

en jij dan kerel ?
ik ga in ieder geval zoals gewoonlijk weer helemaal in stijl maar iedereen moet aan doen waar die zig pretig in kan bewegen en je lekker op je gemak bent TOCH?
:bounce::bounce::bounce::bounce::bounce:

en nu met zijn............ALLE :bounce::bounce::bounce:
en op naar een gezond en nog veel beter PARTY!!!!!!!!JEAR
2007 HERE WE COME
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NON-X-POSED !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HERE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WE !!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! COME !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xenobyte op zaterdag 30 december 2006 om 21:29:
ik weet wel al wat ik aan doe

Ik ook...joggingpak :s haha...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
Waarschuw beheerder
Paar uurtjes nog...:bier: :doetiewoep:
Waarschuw beheerder
wordt weer een feest!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=150 height=220 cacheid=0000c8fa0001996d3658ef9b1a01b6f6ea]http://www.firework.co.nz/fwimgs/wellington_stadium.jpg[/img]
Ik wil iedereen 'n HEEL GELUKKIG, GEZOND, LIEFDEVOL, HARTVERWARMEND, MELODIEUS, SWINGEND, PARTYING 2007 toewensen :cocktail:

:lief: :knuffel: :kusje:

(k)

Waarschuw beheerder
Vond het best een geslaagd feestje...wel enigzins gaar nu :rot:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Karkas op maandag 1 januari 2007 om 14:30:
Vond het best een geslaagd feestje...wel enigzins gaar nu

Hier sluit ik me geheel bij aan:yes:

Waarschuw beheerder
Ik ook :rot:
Waarschuw beheerder
Chille feestje, super locatie! Hoop dat Mondo Verde nog veel feestjes mag houden :)

Waarschuw beheerder
Was prima toeven!!!!

Waarschuw beheerder
Heb me wel vermaakt :D, weet iemand misschien waar de foto's staan? Hier op pf heb ik ze al gezien maar er zijn er meer volgensmij...
Waarschuw beheerder
donateur
Vond vooral het Elhambra-gedeelte (y)

Maar bv de toiletten vond ik echt slecht geregeld en dan vooral in het kasteel. Daar waren op een gegeven moment 2 van de 3 wc's verstopt. Ook zag je de toiletdames alleen maar zitten mooi te wezen en geld te vangen. Als een toilet goed schoongehouden wordt, betaal ik daar graag voor.

Ook vond ik het een minpunt dat je minimaal voor €20,- bonnen moest kopen.

Maar wel mijn complimenten voor de boys die onze auto 'opengebroken' hadden, omdat mijn vriendin de sleutel in het contact had laten steken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Becky Bell op dinsdag 2 januari 2007 om 15:55:
omdat mijn vriendin de sleutel in het contact had laten steken.laatste aanpassing 2 januari 2007 16:01

bOH HAHA! das minder :)

Ik vond t een geslaagt feestje heb me prima vermaakt stiekem mijn fles dropshot na binnen gesmokkeld haha! :)
en Velvet,, heerlijke stem!!! :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond het ook echt een super feestje.. jammer dat k geen vuurwerk had gezien maar het was echt gezellig!!!!!!

Mede door mijn meegesmokkelde wodka was et nog zatter hahah
Waarschuw beheerder
Maar bv de toiletten vond ik echt slecht geregeld en dan vooral in het kasteel. Daar waren op een gegeven moment 2 van de 3 wc's verstopt. Ook zag je de toiletdames alleen maar zitten mooi te wezen en geld te vangen. Als een toilet goed schoongehouden wordt, betaal ik daar graag voor.

Mooie reden toch om gewoon niet te betalen...heb alleen de eerste keer betaald verder niet...was inderdaad erg smerig :S
Waarschuw beheerder
ik heb me ook erg goed vermaakt :yes:
veel leuke reacties gehad op de ster :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Xenobyte op dinsdag 2 januari 2007 om 17:34:
veel leuke reacties gehad op de ster

ow hoorde dat zo? dacht dat dat bij de STER hoorde! :)

Uitspraak van ! (6) * N. * (6)™ ! op dinsdag 2 januari 2007 om 17:18:
Hahaha neee... gewoon niet oplettende security

Je hebt ze gewoon met de fles op de kop getikt en bent doorgelopen!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
FF Spammen!! :)

https://partyflock.nl/party/78334

Voor een leuk feestje kom 26 januari na de verleiding
We Love Electro met dj,s:

Vinny P (Warming Up)
Franco La cara (Resident)
Infinitize (Extrema Track Around Us in samen werking met Rene Amesz)
Flash (N-x-p ,Verleiding)
[img width=234 height=329 cacheid=00003aa500007112c89a02ee1a01b75239]https://partyflock.nl/images/upload/85938_regular.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dj FLASH op dinsdag 2 januari 2007 om 17:59:
Je hebt ze gewoon met de fles op de kop getikt en bent doorgelopen!

psssttttt :x je verraadt me de kaart :lol:
Waarschuw beheerder
Maar wel mijn complimenten voor de boys die onze auto 'opengebroken' hadden, omdat mijn vriendin de sleutel in het contact had laten steken.laatste aanpassing 2 januari 2007 16:01

Boys ik heb het toch alleen gedaan. Maar is ook service van de zaak he. de mensen van NXP zijn van alle markten thuis.

Was wel een super feestje!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Maar wel mijn complimenten voor de boys die onze auto 'opengebroken' hadden, omdat mijn vriendin de sleutel in het contact had laten steken.

tja...dat was niet zo slim van mij nee:no:
Maar binnen 10 minuten was hij open zonder schade:lol:
Wist niet dat dat zo makkelijk was...

Uitspraak van speedy op dinsdag 2 januari 2007 om 21:20:
Boys ik heb het toch alleen gedaan. Maar is ook service van de zaak he. de mensen van NXP zijn van alle markten thuis.

Oh jij was dat, nogmaals heel erg bedankt!!:flower:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 januari 2007 om 22:53:
tja...dat was niet zo slim van mij nee

daantje toch en ik wou je nog om een lift vragen voor dat kaartje :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dj FLASH op dinsdag 2 januari 2007 om 23:03:
daantje toch en ik wou je nog om een lift vragen voor dat kaartje

Je had best mee mogen rijden,
dan had jij m ook open kunnen vreutelen;)
Blame it on the clio!! ...kan hem gewoon afsluiten aan mijn kant zonder sleutel.

Was blij dat ik er pas achter kwam toen we naar huis gingen
anders had ik de hele nacht naar mn sleutels lopen zoeken.

Waarschuw beheerder
wat een uiteinde van 2006
en een nog beter begin van 2007
ik ben nu weer een beetje bij
maar het was het waard chapo NON-X-POSED
thanks to all the party peeps (k)(k)(k)(k)(k)(k)(k)(k)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 januari 2007 om 12:38:
wat een uiteinde van 2006
en een nog beter begin van 2007
ik ben nu weer een beetje bij
maar het was het waard chapo NON-X-POSED
thanks to all the party peeps

hier sluit ik me helemaal bij aan
TOP!!!!!!!
RESPECT

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 januari 2007 om 11:39:
weet iemand misschien waar de foto's staan? Hier op pf heb ik ze al gezien maar er zijn er meer volgensmij...

Dit vraag ik me dus ook af...
Op de site van NXP staat nog steeds nix :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 januari 2007 om 17:35:
Dit vraag ik me dus ook af...
Op de site van NXP staat nog steeds nix

Staan na t weekend erop:)
Waarschuw beheerder
de fotootjes staan erop hoor dus check it out... zijn egt leuk.. en flash thanx...
Waarschuw beheerder
De foto's staan ook online op www.b2control.com.

Veel plezier..

Mvg

B2Control.com Crew

Waarschuw beheerder
Heb me netjes aangemeld en ingelogd maar krijg de melding:
"U bent niet bevoegd om dit onderdeel te bekijken"
hoorde dit al van meerdere mensen...