| Betreft: | evenement: Masters of Hardcore, zaterdag 7 oktober 2006 om 21:00 |
ik wou dat ik nu daar was
Lees wat over de opkomst van Daymar, dat die zo vet was. Wat gebeurde er dan?
maar wat was er met reanimator dan?
die vent kan niet draaien de overgangen gingen mis en de platen keuze was ook echt klote
maar ik vermoed dat het voornamelijk aan zn platenkeuze ligt die niet beviel bij het MOH publiek
Geluid was echt overal zuiver en hard.
doordat die hoerenpolitie is langsgeweest, dit vertelde iemand van art of dance ons
POGO HEEFT NIETS MET HARDCORE TE MAKEN, JE IRRITEERT ER ALLEEN MAAR JE OMSTANDERS MEE BEGRIJP DAT NOU IS!!laatste aanpassing 8 oktober 2006 17:04
PREDATOR!!!!
Vond het een goed feest
Day-Mar was super
Alleen jammer dat bij Angerfist het geluid kapot was want normaal staan hun garant voor harde shit dus
Alleen jammer dat we nog zijn geflits op de terug weg Maar ja
Eenmaal buiten een nieuw kaartje gekocht en weer naar binnen
geluid was niet kapot, het moest zachter zoals je hierboven al kon lezen
geluid was niet kapot, het moest zachter zoals je hierboven al kon lezen
funny - all people from holland say that MOH in duitsland was a mega vette vette party! And all germans told me that they realized one more time that every party in holland is much much better because the party-atmosphere is better and the people are relaxter!!!
als je het goed doet ja
Miste alleen een timetable...
zag je gewoon dat er maar heel weinig aan het dansen waren bijna iedereen stond stil
jah natuurlijk
zat stil op me reet en zag dat bijna iedereen stil stond.
Weinig wazi's trouwens
als je in de tribune zat toen zag je gewoon dat er maar heel weinig aan het dansen waren bijna iedereen stond stil
Er lagen er ook een hoop op de stoelen te slapen als je de tribune rond keek
Wat doe je op de tribune, ga is dansen!
Dat kon daar ook
Er lagen er ook een hoop op de stoelen te slapen als je de tribune rond keek
Uitspraak van Doby op maandag 9 oktober 2006 om 16:13:
Wat doe je op de tribune, ga is dansen!
af en even lekker relaxen is ook lekker
Uitspraak van Pagan op maandag 9 oktober 2006 om 16:15:
Dat kon daar ook
stampen in de tribune ging ook goed hoor
nog geen eens de helft van de bezoekers vind de muziek écht goed
alleen vond ik die oldschool troep helemaal niks.
en vond de sfeer ook erg tegenvallen.
Zal volgend jaar ff m'n ogen dichtdoen als je langs komt lopen
Gelukkig was Offensive van hoogstaand niveau, net als Angerfist Hing genoeg sfeer, vooral bij die 'oldschool troep'
rond 5 uur leek het al of de helft naar huis was
Komop zeg Dat heeft weinig meer te maken met je mening geven.
Komop zeg Dat heeft weinig meer te maken met je mening geven
Weinig wazi's trouwens
Uitspraak van the puta madre 69 op maandag 9 oktober 2006 om 16:38:
haha jah dat klopt voor ons lag er ook een te pitten
Gewoon een goeie nak PEP in zn neus proppen,, kan ie er weer tegenaan.. Maar dat is logisch
sfeerloos en dus 90% stond stil vooral in de main
Al met al,, beste feest van t jaar volgend jaar weer
Ahh, komop zeg!
90%??!!
Heb het niet gehoord, maar las eerder in de topic dat hij misschien teveel gezopen had
op Masters heb ik niets op de tribune te zoeken,, dus helaas,
Niet persoonlijk tegen jou hoor PaganMaar ik wordt zo schijtziek van al die 'verhalen' van mensen...
De 1 heeft als voorkeur de Early Rave en de ander de main/nieuwe hardcore.
Gabber is dood
Ik vraag me nu echt af wat iedereen zo kut aan Reanimator vond zonder dat men echt kan vertellen wat 't probleem was... Wie legt het mij uit ?
Het leek wel of Reanimator begon met I'm a raver baby en die plaat gewoon af liet lopen. 5 minuten lang low tempo tot het einde van de plaat en toen dus stil... vervolgens gooit ie er een terror plaat op en staat het volume nog maar op de helft opzich draaide die vervolgens wel lekkere platen maar het was van de hak op de tak, plaatje afegelopen andere plaat er op. Misschien had ie iets te diep in z'n snoeppot gekeken ofzo?
Owhja, dus als je moe bent omdat je bijv. de hele week hard gewerkt hebt moet je maar aan de pep? Triest hoor
Om toch ff te reageren Ik vind allebei leuk, maar in de early hardcore zie ik gezichten die ik al sinds mijn eerste MOH in 1997 tegenkom. Dat bepaald voor mij de sfeer, de overeenkomsten die je hebt met andere bezoekers. Bij de main/nieuwe hardcore is het vooral de muziek dat me boeit.
MoH is één groot wazi-festijn". "MoH is alleen voor kleine kinderen", "Als je naar MoH gaat moet je wel je kisten aantrekken hoor, anders hoor je er niet bij"... etc. etc. Dat is gewoon onzinnig.
Hij zegt toch niets over moe zijn?
Als hij dat nou fijn vindt, en anderen ook, dan moeten ze dat zelf weten.
Heeft niets met stoer te maken. Is gewoon een eigen keus. Je zal iemand die het gebruikt ook écht niet iemand die het niet doet zien veroordelen. Dus zou prettig zijn als dat anderzijds ook niet gebeurt, toch?
als je moe bent moet je niet gaan feesten!
Het leek wel of Reanimator begon met I'm a raver baby en die plaat gewoon af liet lopen. 5 minuten lang low tempo tot het einde van de plaat en toen dus stil... vervolgens gooit ie er een terror plaat op en staat het volume nog maar op de helft opzich draaide die vervolgens wel lekkere platen maar het was van de hak op de tak, plaatje afegelopen andere plaat er op. Misschien had ie iets te diep in z'n snoeppot gekeken ofzo?
maar zou je vragen of MOH van 2002 tot 2005 in Nederland één groot wazi-festijn was, zou ik ja zeggen.
Zeg gewoon dat de muziek je niet aanstaat, punt.
Iedereen moet idd zelf weten of die aan de zooi zit...daar heb ik geen problemen mee...maar ga er dan niet stoer over zitten praten
Mensen weten een maand van tevoren als ze een kaartje halen of ze die zaterdag moe zijn...knap
maar ik denk zelf dat er ook veel mensen zijn die de muziek best kunnen waarderen of hadden kunnen waarderen als er niet zoveel geestelijk en lichamelijk gehandicapte idioten met een onzichtbare bewijzingsdrang hadden rongelopen zoals afgelopen jaren
knulletje?? kleutertje
Verpats je je kaartje simpele!! ga anderen niet in de weg liggen!!
Heb verder geen domme uitspraken die hou je maar daar!! Daar in de regio snappen ze al HELEMAAL niet wat feesten is,, van kisten poetsen wel kan t weten heb er heel wat jaartjes in de buurt gewoond,,

Ahh, komop zeg!
90%??!!
Dat wil dus zeggen, 90% van de mensen die er tijdens het 10 uur durende(!!) feest in de main waren, stonden stil.
niet iedereen is zo'n die-hard flocker als jou
Maare dat door zeuren is er natuurlijk alleen maar voor om mensen te doen bekeren.
Maare dat door zeuren is er natuurlijk alleen maar voor om mensen te doen bekeren
minpunten:
-smerige bier
Verder mogen er geen grappen meer gemaakt worden want partyflock word zoooo serieus genomen merk ik,,
Het publiek is daarbij de meest genoemde reden, niet de muziek.
En ik sta nog steeds achter m'n punt dat ongeveer 90% stilstond zelfs op het moment dat Angerkist stond te falen!
Schijnt politie langs gekomen te zijn.
"It's all about music..." En niet om de rest. Ik bedoel, ik stond backstage, toen m'n vriendin een hardtechnoplaatje opgooide. Alle DJ's e.d. stonden stil en te praten, te drinken en ik begon spontaan te dansen. En ja, ik werd raar aangekeken, maar boeiend. het gaat om de muziek.
konden ze niet ff 20 minuten wachten en dan aankondigen dat ze NA Angerfist zachter moesten ? Neej, zal wel niet.
Ik bedoel, ik stond backstage, toen m'n vriendin een hardtechnoplaatje opgooide. Alle DJ's e.d. stonden stil en te praten, te drinken en ik begon spontaan te dansen. En ja, ik werd raar aangekeken, maar boeiend. het gaat om de muziek.
Zal die politie natuurlijk aan hun reet roesten wie er optreedt op dat moment, zo kan je ook zeggen: "Ja, maar deze DJ is bijna klaar, nog maar 3 uurtjes..."
JUISTEM ! Jammer dat niet iedereen zo denkt. Op een feest krijg je vast een paar glazen pils naar je kop gegooid als je zoiets doet tussen een keiharde set.
Zo'n uitstapje kost 200 euro, dan willen die gasten geen fratsen of muzikaal opgevoed worden maar gewoon hardcore. Zo denkt het publiek.
Ik denk dat veel DJ's draaien wat ze zelf willen en weinig kijken naar het publiek. Is ook de rede dat er veel mensen stil staan op bepaalde momenten mischien. Het verschil in de stijlen is best groot aan het worden.
staat die daar een beetje met zijn middelvingers stoer man
Mensen wel hun eigen ding gaan doen, maar een dj moet ons vermaken, niet zichzelf
Was zelf in de reunion area, maar stak die gast z'n middelvinger op naar het publiek? Wat draaide die eigenlijk? Was het alleen slecht gemixt of iets anders? Heb er alleen een paar wazige dingen over gehoord terug in de bus....laatste aanpassing 9 oktober 2006 20:09
Weet je nog wel WIE er draaide??
Heel mischien heb ik het gezien, al sta ik niet de hele tijd naar een Dj te loeren
Zou best kunnen, ik kan ook gewoon even opstaan en 3 meter lopen en in de platentas kijken, maar ik zit wel lekker
en mark moet jij nie naar bed
Ey Jon, volgende x nie zo chagerijnig kijken he
Ja ey ben nie zo'n groupie
durf me niet voor te stellen aan het vriendje van hare majesteit
volgende x krijg je een biertje van me ja?
laat ik mark wel betalen
Jammer hoor... konden ze niet ff 20 minuten wachten en dan aankondigen dat ze NA Angerfist zachter moesten ? Neej, zal wel niet. Maar goed.. THNX ! Scheelt weer zoeken.
mja kga me toch ook nie zomaar voorstellen haha
mark stelde me wel aan dagmar voor
en jij werd gewoon vergeten!
laat ik mark wel betalen
ja een baco kom nou
kheb geen tuin dus ook geen geld boompje
kick marks ass!
Als je naar de quote van Pagan kijkt, lees je terug en zie je dat ze het over Reanimator in de main hadden, maar dat Pagan zelf in de reunion stond
Reanimator stak zijn middelvinger wat ik ervan iig kon zien (zat op de tribune toen) wel op..het waren iig niet zijn duimen
snap er niks meer van
hoe heet arjan zn plaat
en hoe snel kan ik aan da nr komen
Mark heet het nummer
politie langsgeweest in duitsland?! dacht dat er geen limieten waren daarow haha maargoed bij angerfist was het de schuld van de apparatuur!! want je zag danny en mark zelf nog kloten onder de tafels!! en mekaa aankijken en nee schudden dat t niet lukte!!
want hij zette de plaat stop terwijl ie gebukt achter de draaitafels zat.
Ik denk, dat Reanimator volgende keer gewoon weer op MOH draait.
wel jammer dat bus vroeger moest doorgaan enzo angerfist enzo heb gemist
dat was omdat er gestemt moest worden in België
Maar aangezien hij voor zo'n beetje 95% van al het artwork bij MOH zorgt, lijkt het mij sterk als hij nooit meer zou draaien op MOH
politie langsgeweest in duitsland?! dacht dat er geen limieten waren daarow haha maargoed bij angerfist was het de schuld van de apparatuur!! want je zag danny en mark zelf nog kloten onder de tafels!! en mekaa aankijken en nee schudden dat t niet lukte!!
Verklaar je nader ? Volg je ff niet.
2 minuten van de 10 uur, 70 cent ongeveer. Dan maar een biertje minder en maken we er 5 minuten van.
Ja die schranz van Day-Mar vond ik ook wel ff lekker
Za outland of niet, want dan weet ik hoeveel ik moet pinnen
Zover ik weet heeft hij bijna elk logo en elke flyer ontworpen. En de hardcore scene is een dusdanige vriendjespolitiek dat we zulke mensen heus wel terug gaan zien. Ofja, jullie, ik ben nog nooit op MOH geweest en kom er ook niet denk ik.
Weet nog niet zeker. Ik ga heeel misschien de dag ervoor naar Duitsland voor de Duitse editie van z'n verjaardagsfeest. Daar ben ik vorig jaar ook geweest en 2 jaar terug ook in Oostenrijk
Podium stond in de breedte, niet in de lengte zoals vorig jaar.
nee jorg je snapt m niet
zegt al weer genoeg
kortzichtig mannetje
Hoe was Masters.....?????????
Vetste feest vant jaar....... weer.......
Ja die schranz van Day-Mar vond ik ook wel ff lekker
Jammer dat er weinig anderen waren
echt de nieuwe shit van haar he
Wel raar dat Day-mar er opeens een plaat van Arkus P oplegde. Niet dat ik het erg vond, maar op een hardcorefeest hoort toch wel hardcore vind je nie? Op hardtechno/schranzfeesten heb ik ook nog nooit een hardcoreplaat gehoord!
Bovendien vind ik dat het gewoon heel goed gecombineerd kan worden
Kan ook, maar niet op een feest als Masters of Hardcore. Daar heb je een nieuwe generatie tegenover je staan die wil rossen en rammen. Geef die gasten gewoon wat ze willen en probeer ze niet muzikaal wat mee te geven, want als ze dat willen komt dat vanzelf
Als ze dat willen, komt dat vanzelf.
Nog niemand over gehoord dat ze het erg vonden
Dat is het ook niet, maar reacties dat het 'geweldig' was stromen ook niet binnen, wees eerlijk.
Mijn mening noem ik geen gezeur, want ik weet precies waar ik het over heb.
ik heb er geen moeite mee
We hadden het allebei toch over reacties in het algemeen?
Een beat, een juno lijn in combinatie met de hi-hat, snare-drum, en elektronisch handgeklap is voor mij genoeg
Ik zei trouwens ook nog heel droog tegen iemand "What the fuck, dits gewoon schranz!" antwoord dat ik kreeg was: "Nee man, écht niet"
maar als ik hoor dat 90% soms stil stond kan ik wel een inschatting maken...
Pfff... meer dan 330 reacties in deze topic, waarvan 1(!!) persoon schreef dat 90% stil stond in de main, terwijl hij daar zelf lang niet de hele tijd is geweest en veel mensen dat tegenspreken.
En jij kan dan wel een inschatting maken?
MOH was gewoon super vet, met zijn allen een feestje bouwen in de fun zaandam. gewoon top sfeertje waar je vaak dezelfde mensen weer tegen kwam om de 2 maanden of zo.
maar jammer genoeg is het toen naar eindhoven verhuist en daarna
wij denken geloof ik 1 beetje et zelfde!
ik ben er nog sporadisch geweest, maar idd speciale was eraf toen ze naar eindhoven waren verhuist
MOH was gewoon super vet, met zijn allen een feestje bouwen in de fun zaandam. gewoon top sfeertje
MOH is duitsland vind ik alleen niet echt te vergelijken met MOH in nederland. De jonkies gaan denk niet zo snel naar duitsland. Iig loopt er gewoon 50% ander volk ofzo.
(behalve het dure drinken zoals gewoonlijk)
http://www.youtube.com/watch?v=ftvTXdaVPgE&mode=related&search=
deze is 6 minuten!!! moh
ik vond die zaal het gezelligst
zag iedereen lekker gaan
gaan 40 minuten dan opeens snel zeg wou nog wel een uurtje doorgaan
eerste keer dat ik naar dortmund ging had ik een lege early verwacht die stampvol bleek te zijn
deze keer ook zo.
Early zaal was bijna net zo groot als de main stage joh
Early zaal was bijna net zo groot als de main stage joh
Vorige keer weet ik nog goed.. ik stond halferwege de zaal want verder kon ik niet komen vanwege oorpijn... en als ik daar stond kon ik zo hard schreeuwen als ik wou.. maar ik hoorde mezelf niet eens..
nieuwe live mix online op me site www.djchosenfew.com , vers van de persenjoy
wat is dat voor een gezeik over bedragen? ging deze topic niet over moh?
nieuwe live mix online op me site www.djchosenfew.com , vers van de pers enjoy
zitten teminste platen in die ik op moh heb gedraaid
ik weet wel dat ze de set van mij en predator op hardbass hebben opgenomen
ik weet niet of het op moh is opgenomen
MOH is duitsland vind ik alleen niet echt te vergelijken met MOH in nederland. De jonkies gaan denk niet zo snel naar duitsland. Iig loopt er gewoon 50% ander volk ofzo.
Precies en daarom.....gaan we gewoon volgends jaar weer
ik weet niet of het op moh is opgenomen,
fuck
ik ken dit nummer
maar ken er niet opkome
weet iemand de titel en dj van dit nummer?
http://www.youtube.com/watch?v=VzhU6203Lu8&mode=related&search=
fuck
ik ken dit nummer
maar ken er niet opkome
weet iemand de titel en dj van dit nummer?
http://www.youtube.com/watch?v=VzhU6203Lu8&mode=related&search=
hey....weet iemand misschien wanneer de dvd van MOH in Dortmund uit komt????????????