Uitspraak van verwijderd op maandag 9 oktober 2006 om 17:12:
sfeerloos en dus 90% stond stil vooral in de main
Ahh, komop zeg!
90%??!!
Dat wil dus zeggen, 90% van de mensen die er tijdens het 10 uur durende(!!) feest in de main waren, stonden stil.
Dat is dus geen mening, dat zou zoals hij het zegt een feit zijn.
Ik kan je zeggen vanaf het podium gezien, ging toch echt vele malen(en ik heb best wel een behoorlijk aantal keren daar gestaan voor een tijdje) minstens driekwart van de zaal los en stond niet stil. Iig meer dan genoeg om die 90%-uitspraak teniet te doen

En vanaf het podium kan je het net zo goed zien als vanaf de tribunes, maar ik ga er niet vanuit dat The puta madre net zovaak op de tribunes heeft staan kijken als ik op het podium.
Maar goed. Als hij dan toevallig de keren dat hij wél in de main was en objectief kon kijken(en objectief kijken lukt je niet echt als je op de dansvloer staat, want dan zie je echt niet of iemand 15 meter verder danst of niet) een hoop mensen stil heeft zien staan, dan kan dat, tuurlijk.
Maar 90% ?? Nee, dat vind ik overdreven. Ik ben het met jullie eens, dat er idd een aantal mensen zijn(die deze editie toch echt in kleinere getalen aanwezig waren dan voorgaande edities) stoer voor zich uitkijkt en alleen lacht naar de mensen die hij/zij kent en voor de rest agressief kijkt voor een deel van de avond, dus niet de hele avond.
Hou ik zelf ook niet van. Maar dat eeuwige overdrijven.. "Ja, MoH is één groot wazi-festijn". "MoH is alleen voor kleine kinderen", "Als je naar MoH gaat moet je wel je kisten aantrekken hoor, anders hoor je er niet bij"... etc. etc. Dat is gewoon onzinnig.
Maar eindconclusie vind ik dan wel weer goed(al is het niet op mij van toepassing..):
Al met al,, beste feest van t jaar volgend jaar weer