Partyflock

Forumonderwerp · 905490
Betreft: evenement: Masters of Hardcore, zaterdag 7 oktober 2006 om 21:00
Waarschuw beheerder
ik weet et, nog veeeeeeeeel te vroeg maar ik ben echt super nieuwschierig omdat ik zelf (echt helaas) niet kon gaan :( maarja vertel me alle verhalen die jullie hebben meegemaakt t liefst met filmpje en verhaal :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
vet feestje :jaja:

heeeel snel binnen, konden zo doorlopen om kwart over 9! (Y)

lekker geluidje, genoeg gratis wc's enz enz westfalenhallen is gewoon een top locatie!

werden voordat we daar de parkeerplaats op wilde rijden nog aangehouden door de polizei...

die wilde rijbewijs, verzekeringspapieren en het kentekenbewijs zien...na een gezoek in ons papierenboekje alles gelukkig gevonden, ik geloof dat daar wel 5 groene kaarten in zaten ivm vorige auto/adreswijzigingen enz whehehe :d straks eerst maar eens die oude eruit gooien, die vent zat echt zo te kijken van hoe komen jullie nou aan zoveel groene kaarten :|
Waarschuw beheerder
PREDATOR!!!! wat een set gaf hij weer weg zeg.. drie kwartier vol gas staan zagen daar.. voor de rest eigenlijk weinig slechte setjes gehoord, mooi sfeertje en alles was eigenlijk wel goed geregeld daar. een topfeesie!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mike..- op zondag 8 oktober 2006 om 01:39:
nog veeeeeeeeel te vroeg

Ik wou m al openen voordat ik wegging :P

Maar heb me uitermate vermaakt :jaja: B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ronald 909 op zondag 8 oktober 2006 om 18:26:
PREDATOR!!!!

als die set online komt ergens, let me know
Waarschuw beheerder
Vond het een goed feest
Day-Mar was super
Alleen jammer dat bij Angerfist het geluid kapot was want normaal staan hun garant voor harde shit dus
Alleen jammer dat we nog zijn geflits op de terug weg Maar ja

Waarschuw beheerder
Was super dat feest :P
Day-mar :respect:
zeker geluid bij angerfist was hendig mies :S
maar kon mijn pret niet drukken :bier:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr.Sven op zondag 8 oktober 2006 om 18:48:
Vond het een goed feest
Day-Mar was super
Alleen jammer dat bij Angerfist het geluid kapot was want normaal staan hun garant voor harde shit dus
Alleen jammer dat we nog zijn geflits op de terug weg Maar ja

geluid was niet kapot, het moest zachter zoals je hierboven al kon lezen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Was ok alleen jammer dat ik er na 1 uur door een paar overijverige veiligheidsmannen er werd uitgegooid! Die het dan nodig vinden om te gaan slaan en mijn arm bijna te breken!
Ook pakten ze mijn bonnen af, de helden! :respect:

Eenmaal buiten een nieuw kaartje gekocht en weer naar binnen:D

Topavondje!
Waarschuw beheerder
Vet feest heb me echt goed vermaakt. Aankleding was bruut en geluid was hard niet altijd even zuiver maar goed.

DaY-Mar, D-Passion & Promo :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van vlerk op zondag 8 oktober 2006 om 18:59:
Eenmaal buiten een nieuw kaartje gekocht en weer naar binnen

stijl (Y)

heb me prima vermaakt, early rave ging lekker.. main ook
super! Day-mar :respect:

Uitspraak van || Dennis || op zondag 8 oktober 2006 om 18:58:
geluid was niet kapot, het moest zachter zoals je hierboven al kon lezen

het ging misschien zachter, maar het geluid was zeker ook niet goed, net of de boxen kapot waren :/ bij Nosferatu ging het wel weer lekker :)

vage duitsers dat wel

:bier:
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een super feest!!!

Lkkr sfeertje.. geen opstootjes gezien, geluid top.. vooral in de early hardcore..!!!!

Vince, EA, Promo :P :respect:

Volgend jaar hopelijk weer!!!
Waarschuw beheerder
Heb weinig van de main meegemaakt. Alleen een stukkie noize suppressor en promo.
Weinig sfeer en geluid was niet echt top.
Daarin tegen was de early geweldig. Geluid was lekker. Nog steeds piiiiiiiiiieeeeeep in me oren. Niet druk maar supersfeer. :bounce: laa maa lekke los :bounce:
Ondanks dat ik de bob was de terug reis me helemaal kapot gelachen.
Waarschuw beheerder

hahah:D
Waarschuw beheerder
eindelijk weer is een tof feest! vette lokatie, geluid was vergeleken bij wat ik de laatste tijd in Nederland aantref goed, maar had harder gemogen, vooral de bass!
Waarschuw beheerder
kan ik heeel kort over wezen:

TERING VET FEEST!!!

Dank aan Art of Dance
Waarschuw beheerder
Heerlijk feestje weer hoor. Vette locatie, goede temperatuursregeling, aardig geluid. J.D.A., Bass D, Nosfer­atu & Unexist:respect: Die Reanimator was helemaal­ bagger, nog nooit zoiets slechts meegemaakt!

Waarschuw beheerder
donateur
Leuk feessie :yes: Promo :no: Wat een fout(en) ! (n) Geluid was wel lekker, alleen tijdens live-sets minder :/ Mooie aankleding in de main en een vette lichtshow :kwijl:

Waarschuw beheerder
Bass-d moet trouwens stoppen met scratchen vind ik :no: verder draaide ie wel lekker (y), maar dat ge-scratch :/ bij osm deed ie het ook al
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Scratchen rules :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 oktober 2006 om 20:19:
Scratchen rules

Day-mar rules :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 oktober 2006 om 20:19:
Scratchen rules

als je het goed doet ja :)
Waarschuw beheerder
Prima vermaakt:D...Time fly's when you're having fun:yes:
Op naar volgend jaar!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 oktober 2006 om 20:25:
als je het goed doet ja

Dan weet jij niet wat goed scratchen is :aai:
Waarschuw beheerder
Whaaat een top weekend zeg, ben net thuis.
Gezellige sfeer, prachtige main area (decoratie), prikkelende act van Day MAR en meer leuks, hehe..~!
Ben officieel MOH gedoopt!
Zie uit naar DVD en volgende MOH in FEBRUARI!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

Haha vette actie :respect: :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van || Dennis || op zondag 8 oktober 2006 om 18:58:
geluid was niet kapot, het moest zachter zoals je hierboven al kon lezen

Denk het ook ja:d

Waarschuw beheerder
donateur
godverdomme tering tering tering wat een gruwlijk feest.
laatste MOH voor mij was in NL en tja was ruig maar in DORTMUND...pfff
het geluid was om helemaal gek van te worden zo hard en zuiver echt super!
en dan...mn maatjes, altijd leuk met jullie
hoogte puntje voor mij was toch wel gek doen met AXN en UP-SKILLZ super relaxte gasten
samen helemaal gek geworden van de opkomst van DAYMAR echt super, haar set...niks op aan te merken..helemaal goed, en dan dr nichtje die live zong! kreeg er kippevel van!ze hadden dr alleen wel wa meer aan mogen kondigen! En dan... ARJAN ZE DRAAIT JE FUCKING PLAAT en die plaat was super ruig jonge echt :respect: voor jou
super feestje (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
mooi feestje zeker weten!:jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 oktober 2006 om 21:38:
helemaal gek geworden van de opkomst van DAYMAR echt super

hehe vertel, heb wat gemist geloof ik :p

Waarschuw beheerder
feest was egt top! nog nooit zon feest mee gemaakt ! tering dat geluid was behoorlijk knalle , enja angerfist was erg jammer , reanimator vonk vreemd maar wel erg lekker eigenlijk :D maar dat optreden van day-mar sloeg egt allus , tering wat heeft zei een masterlijk optreden gedaan :kwijl:
Waarschuw beheerder
It was a cool Party - but i awaited a little bit more for a party like MOH! I missed a cool Laser-show and till Daymar i thaught the music wasn`t very loud as usual!!

it`s funny - all people from holland say that MOH in duitsland was a mega vette vette party! And all germans told me that they realized one more time that every party in holland is much much better because the party-atmosphere is better and the people are relaxter!!!

Anyway.......last night we had a great party!
Can`t wait up for next MOH in holland ;-)
Waarschuw beheerder
kom je ff wat later binne hebben ze nergens meer plek voor de jassen :[ goeie les voor volgende x...:P
verder was alles top top top!!:D:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Vette locatie!!! Zwak en debiel gedraaid, was vaak geen sprake van een set. Er was vaak sprake van blije honkey tonkey deuntjes!!! Nu moet ik wel zeggen dat ik vaak uit voorbedachte rade verdwaalde uit eigen belang :lijn: ,omdat ik geen geduld heb voor klotuhmuziek,flauw ben ik he? :jaja: Hele formaties KutBeveiliging, die ik heb gefopt door met een nepgevouwen sealtuh (Entreekaartje) door die spiegelhal te waggelen . Het duurde misschien 15seconden en toen werd ik al aan m'n arm getrokken, "wat is dat?, afgeven" De blikken op die muilen(Huh?OhwHmmnnHuhh?)toen het een entreekaartje bleek te zijn! En helemaal toen ze me moesten latenlopen :jaja: Met m,n zak vol zooi :lijn:
Sfeer:mwah...Dapen overschot record van dit jaar is gehaald! Ruimsschoots! Ik heb me vermaakt! Maar Topa zaterdag was/is/blijft beterzzz! Gabbers of 96/97/98 :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MeLcOrE op zondag 8 oktober 2006 om 23:46:
funny - all people from holland say that MOH in duitsland was a mega vette vette party! And all germans told me that they realized one more time that every party in holland is much much better because the party-atmosphere is better and the people are relaxter!!!

:)
Artiest Noiko
Waarschuw beheerder
tis maar net wat je er zelf van maakt he!! von t n lekker feessie! geluid was soms ietsie minder maar werd lekker gedraaid en heb me goed vermaakt! flink kort gegaan helpt ook vaak wel:P

Waarschuw beheerder
Mijn foto's staan ook al online :d

www.tw-magazine.com

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 oktober 2006 om 20:25:
als je het goed doet ja

Hahaha jij snapt het niet helemaal!
Had Bass-D niet ooit het Nederlands kampioenschap scratchen gewonnen (heel lang terug)??
Hmz kom er ff niet op hoe het nu precies zit, maar hij kan het echt goed!

Grandmaster flash is de scratch-koning.
In Nederland denk ik aan namen als: DJ Vince, DJ Bass-D, The Viper :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :Evelien: op zondag 8 oktober 2006 om 14:32:
Miste alleen een timetable...

Idd, die waren nergens te bespreuren...best wel iritant. Het waren gelukkig maar twee zalen dus echt veel kun je dan niet missen.

Alleen wie was die vage cameraman die bij alle rustige stukjes ging filmen?? Echt gevoel van timing had die man niet :rolf:

Waarschuw beheerder
een top feest! van begin tot het einde zeer goed vermaakt :bounce:
wel jammer van angerfist:(
en day-mar: :respect: damn! wat een set, echt helemaal top(Y)

en dan reanimator: sorry, maar laat die maar thuis de volgende keer:[
en z'n shirt mocht ie ook wel aanhouden. als je dit draaien noemt..waardeloos dus!(N)

:respect: noize suppressor, outblast, nosferatu :respect:

volgend jaar zeker weer aanwezig, maar natuurlijk eerst MOH in Brabanthallen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Die kruizen leken alleen een beetje op white power dingen :lol:

Waarschuw beheerder
het was een super feestje echt super gezellig en goed geluid!!!!!
Waarschuw beheerder
Wow,

Wat een geweldig feest weer daar in Dortmund.

Een super mooi podium.
Zeer goed geluid.
Een geweldig goed geregiseerde licht show.

Kortom:
Art Of Dance heeft zeker laten zien hoe een echte MOH er uit hoort te zien.

Waarschuw beheerder
Weer super feestje ookal ben ik bijna alleen maar in de reunion geweest, alleen vond vorig jaar toch beter!
pluspunten:
-geluid reunion weer perfect
-opbouw & aankleding mainstage
-nog geen 3 minuten gewacht om binnen te komen (vorig jaar 1,5 uur bij dezelfde aankomsttijd)
-Bavaria bier :P
-waxweazle, predator, bass-d, dr. Z-vago, vince (Y)
-de ring met eettentjes en gratis wc's (net als vorig jaar dus)
-geen pogo gezien, mja die lui zaten zowieso niet in de reunion

minpunten:
-vaak sfeerloos en dus 90% stond stil vooral in de main
-eettenten vroeg dicht
-rond 5 uur leek het al of de helft naar huis was :vaag:
-vaak dezelfde nummers gehoord, de meeste setjes waren niet echt origineel
-die duitsers, 500x op een avond vragen of ik pillen of iets dergelijks bij heb :S
-vind RTC normaal wel vetjes, maar het word nu toch wel heel standaard en afgezaagd!

Maar toch zeker wel een geslaagd feestje! :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Vond het weer super in Dordmund (y) Voor het eerst ook niet in de rij gestaan bij een MoH bij de ingang, controle stelde ook niets voor. Veel relaxte gasten zowel duitsers als nederlanders.
Het leek wel of Reanimator begon met I'm a raver baby en die plaat gewoon af liet lopen. 5 minuten lang low tempo tot het einde van de plaat en toen dus stil... vervolgens gooit ie er een terror plaat op en staat het volume nog maar op de helft :s opzich draaide die vervolgens wel lekkere platen maar het was van de hak op de tak, plaatje afegelopen andere plaat er op. Misschien had ie iets te diep in z'n snoeppot gekeken ofzo? :vaag:
Destroyer weer top :respect:
Early zaal :respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
helemaal top, volgend jaar weer stampen stelletje tyfuslijers :P ;)
Waarschuw beheerder
over 700 Pictures Online at www.unitedhardcore.de