Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 september 2006 om 17:54:de meeste krakers ontvangen geen uitkering
Ken je ALLE krakers dan om op basis van jouw informatie zulke uitspraken te doen of alleen de krakers die jij kent waardoor je dus alle krakers over 1 (positieve) kam scheert?
Blijkbaar ziet Meks! voor zijn werk dat er wel degelijk heel veel krakers zijn die het niet zo nauw nemen met respect hebben voor andermans eigendommen en hij mag dan niet alle krakers beoordelen op basis van wat hij constateert?
http://squat.net/kraakhandleiding/amsterdam_nl.txt?PHPSESSID=afa8d8e3c33378caa8a3a02b90c19ff5
Lees voor de gein eens die kraakhandleiding.
Er staan allerlei handelingen in om deuren te forceren, barricades te maken en het advies om alvast een advocaat te raadplegen...
En dan nog wil jij beweren dat het allemaal zo lief en goedbedoeld is?
*proest* Waarom heb je anders een advocaat nodig en maak je barricades om de ME tegen te zitten?
laatste aanpassing
dat is inderdaad een post op jouw niveau
Thanxxx....en dit zegt wel weer genoeg over jou niveau
Over dat groepje krakers hebben we het ook niet, we hebben het hier over de ranzige krakers die wel slopen, vervuilen en die er pas uit gaan als de ME wordt ingezet en dat is ook nog eens op onze kosten!!!
Mee eens
Jammer alleen dat het alleen maar in deze discussie over dit soort krakers gaat....
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 september 2006 om 17:49:En jah ik vind alle mensen die rechtser zijn dan de PvdA een beetje nazi. Een beetje maar, maar ze zijn het wel.
Ik vind het feit dat ik een nazi wordt genoemd omdat ik vind dat iedereen verantwoordelijk is voor zijn eigen sores ook nogal onder niveau eigenlijk...
Mijn gedachtengang is gewoon dat als je iets wilt dat je er in principe gewoon voor moet werken/betalen.
Zo worden mensen gemotiveerd om het beste uit zichzelf te halen.
Mensen die vanwege leeftijd of handicap niet in staat zijn om zichzelf te onderhouden dienen natuurlijk wel een handje geholpen te worden.
Nu is het zo dat iedere Jan Doedel dmv gaten in de wet en allerlei subsidieregelingen gewoon maar een beetje de niksnut uit kan hangen en vervolgens nog de smerige kapitalist (die indirect zijn inkomen betaald) op zoveel mogelijk manieren dwars te zitten...
Uitspraak van RampestampertjeJammer alleen dat het alleen maar in deze discussie over dit soort krakers gaat....op donderdag 28 september 2006 om 10:58:
Omdat dat de grootste groep is en omdat die het verpesten voor jouw 'lieve' krakers (die ik nog niet ben tegengekomen). Als krakers zich netjes zouden gedragen zou het topic niet zo lang worden want dan zijn we zo uitgeluld.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 september 2006 om 10:15:Zo zie je maar weer dat al die biologische groenten ook niet goed zijn voor een mens..
Omdat dat de grootste groep is en omdat die het verpesten voor jouw 'lieve' krakers
Klopt...maar het zijn niet mijn lieve krakers....dat slaat nergens op
(die ik nog niet ben tegengekomen)
Dat krijg je als je bevooroordeeld bent en oogkleppen op hebt...
Uitspraak van RampestampertjeJammer alleen dat het alleen maar in deze discussie over dit soort krakers gaat....op donderdag 28 september 2006 om 10:58:
Omdat je krakers moet zien als de kraakcultuur en daar horen alle 'vooroordelen' bij die hier genoemd zijn.
Ik moet toch wel bekennen dat hoe meer ik me verdiept heb in de kraakcultuur ik bevestiging zie van alle vooroordelen over krakers (behalve de grappen over leverworst e.d.).
Dat het de meeste krakers niet te doen is omwille van de woningnood (die er niet is want iedereen die ik ken die gewoon werkt en studeert kan zonder moiete gewoon een huis krijgen) maar meer als protest tegen het systeem van speculeren met huizen om de prijzen op te drijven en door middel van vernieling en vervuiling de kapitalistische onroerend goedhandelaars en politie op zoveel mogelijk kosten en weerstand te trakteren...
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 september 2006 om 11:05:Nu is het zo dat iedere Jan Doedel dmv gaten in de wet en allerlei subsidieregelingen gewoon maar een beetje de niksnut uit kan hangen en vervolgens nog de smerige kapitalist (die indirect zijn inkomen betaald) op zoveel mogelijk manieren dwars te zitten...
Zou daar graag een poot voor steke
Mag ik......!!!!
Uitspraak van RampestampertjeDat krijg je als je bevooroordeeld bent en oogkleppen op hebt...op donderdag 28 september 2006 om 11:16:
Of ze bestaan niet....of bijna niet
Uitspraak van RampestampertjeNiet in jou "veilige" wereldje misschien....op donderdag 28 september 2006 om 11:20:
Ik ken jou niet, jij mij niet. Dus om nou maar vooroordelen te gaan smijten naar elkaar die totaal niet onderbouwd kunnen worden door gebrek aan die kennis lijkt me niet nodig. Houd het liever bij het onderwerp.
ik was hier eerder, scheer je weg jij en neem je stinkhond mee
Denk je wel niet..heb deze toko gekraakt
Zat net lekker op m,n luie reet te niksen, met dank aan de mensen die er hard voor gewerkt hebbe
Move jij duss
Ga ander pandje krake, en ga daar je neus schoonhoudde en je ore uitkrabbe
Uitspraak van [0570] Kobuzz [PUREBLOOD] op donderdag 28 september 2006 om 11:46:HET IS MIJN TOPIC HOOR!!
KIJK NOU WAT IE ZEGT
spreek je je zelf niet beetje tege ...!!
goh we kraken hem maar, moet kenne toch
Uitspraak van [0570] Kobuzz [PUREBLOOD] op donderdag 28 september 2006 om 11:46:GLOEIENDE GLOEIENDE!!!!
HET IS MIJN TOPIC HOOR!!
Wat ik gekraakt heb dus....
laatste aanpassing
Uitspraak van [0570] Kobuzz [PUREBLOOD] op donderdag 28 september 2006 om 11:46:GLOEIENDE GLOEIENDE!!!!
HET IS MIJN TOPIC HOOR!!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 september 2006 om 12:26:Zal wel toch.. stond al zo lang leeg hier
Toch wel een jaar he???
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 september 2006 om 17:31:En alsof het in de gemiddelde flat van een bouwvereniging wel goed geregeld isde liften stinken daar ook naar zeik en naar sigarettenrook en dr staan altijd roestige fietsen en kapotte afvalzakken enzo in de portalen....
indd das af en toe nog veel ranziger..
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 september 2006 om 12:26:Was je voor maar oke.. kom er gezellig bij..
Als je maar niet in mijn hoek gaat zitten schijten.
En nogmaals....houd die stinkhond bij je!!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 september 2006 om 12:41:Dat zal meer te maken hebben met het niveau mensen wat er woont dan aan de woningbouw...
Vrees van wel, onze lift (waar ik woon) is nog net zo schoon als op de dag dat ie geplaatst is. Kwestie van fatsoen. Maar als het van jezelf is dan gaat men er vaker al anders mee om
laatste aanpassing
Als je maar niet in mijn hoek gaat zitten schijten
Als ik moet moet ik .. zelfs in jouw hoek, kan mij dat ballen
En nogmaals....houd die stinkhond bij je!!
W,rom.. laat dat beest nou lekker de boel besmeren
Uitspraak van [0570] Kobuzz [PUREBLOOD] op woensdag 27 september 2006 om 10:53:ER MOET MEER GEKRAAKT WORDEN!!!!
al die loze lege (bedrijfs)ruimtes
jij ben niet goed!!
weet jij wel wat een eigenaar betaald aan die ruimte en dan komen die gasten ff de bende onklaar maken.

![[0570] Kobuzz [PUREBLOOD]](/images/user/4589_3873212.jpg)