Uitspraak van [0570] Kobuzz [PUREBLOOD] op woensdag 27 september 2006 om 10:53:ER MOET MEER GEKRAAKT WORDEN!!!!
al die dure software en games
Dat andere kraken vind ik niet kunnen (n)
Uitspraak van [0570] Kobuzz [PUREBLOOD] op woensdag 27 september 2006 om 10:53:al die loze lege (bedrijfs)ruimtes
Zijn die van jou ..!!!
dacht niet he
Tengels af van andermans spul
Ga werke voor je eige he
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 september 2006 om 11:18:Zijn die van jou ..!!!
dacht niet he
Tengels af van andermans spul
Ga werke voor je eige he
waddanèh>??? het staat toch leeg!
Uitspraak van [0570] Kobuzz [PUREBLOOD] op woensdag 27 september 2006 om 11:19:het staat toch leeg!
Ja en?
Als je je auto parkeert en weg gaat dan is ie toch ook leeg en niet in gebruik?
Uitspraak van [0570] Kobuzz [PUREBLOOD] op woensdag 27 september 2006 om 11:19:het staat toch leeg!
Ja en.....!!!
Wat niet van je is gewoon met de pote afblijffe
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 september 2006 om 11:21:Ja en?
Als je je auto parkeert en weg gaat dan is ie toch ook leeg en niet in gebruik?
ajje m langer dan 3 jaar daar laat staan dan breng ik m naar de sloop voor t oude ijz0r
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 september 2006 om 11:23:Ja en.....!!!
Wat niet van je is gewoon met de pote afblijffe
Zegt iemand uit raalte
Uitspraak van [0570] Kobuzz [PUREBLOOD] op woensdag 27 september 2006 om 11:23:ajje m langer dan 3 jaar daar laat staan dan breng ik m naar de sloop voor t oude ijz0r
Tja je bent en blijft een kraker
Uitspraak van [0570] Kobuzz [PUREBLOOD] op woensdag 27 september 2006 om 11:23:ajje m langer dan 3 jaar daar laat staan dan breng ik m naar de sloop voor t oude ijz0r
Ik zou je reaktie weleens willen zien als ik je auto op een oplegger trek en naar de ijzerboer breng.
Als iets niet van jou is blijf je er gewoon af,
dat krakers geen woning krijgen van de woning stichting omdat iedereen jullie vies vind is jullie eigen probleem.
Uitspraak van [0570] Kobuzz [PUREBLOOD] op woensdag 27 september 2006 om 11:24:Zegt iemand uit raalte
ha, heb je goed gezien, mankeert je duzz niet aan de oge
Zou vogelspotter worde als ik jou was
Kan je gelijk vogel huisje krake
Uitspraak van [0570] Kobuzz [PUREBLOOD] op woensdag 27 september 2006 om 11:19:waddanèh>??? het staat toch leeg!
Ja en als ik geen zin heb om met mijn auto te rijden die ik zelf betaald heb dan mag jij er zeker ook in rijden omdat ie daar maar staat geparkeerd???..
laatste aanpassing
Uitspraak van [0570] Kobuzz [PUREBLOOD] op woensdag 27 september 2006 om 11:28:puur n sympathisant!
Dat scheelt dan zal die auto ook wel blijven staan dan ..
laatste aanpassing
Uitspraak van [0570] Kobuzz [PUREBLOOD] op woensdag 27 september 2006 om 11:35:appels en peren!
Huis = eigendom
Auto = eigendom
Van andermans eigendommen blijf je af.
Uitspraak van [0570] Kobuzz [PUREBLOOD] op woensdag 27 september 2006 om 11:35:appels en peren!
Munitie...!!!
Uitspraak van [0570] Kobuzz [PUREBLOOD] op woensdag 27 september 2006 om 10:53:al die loze lege (bedrijfs)ruimtes
Hebbe we het hier over je hersenpan
Huis = eigendom
Auto = eigendom
Van andermans eigendommen blijf je af.
TFFFFF net alsof de kapitalist`ng met de goed gevulde vastgoedportefeuilles het iets kan bout`ng, ze hebbm toch al geld zat hooah! en bovendien hebben ze geen bestemming voor het pand, nah prima toch dat er dan ff wat mensen wonen!
stelletje miereneukers!
Uitspraak van [0570] Kobuzz [PUREBLOOD] op woensdag 27 september 2006 om 11:44:TFFFFF net alsof de kapitalist`ng met de goed gevulde vastgoedportefeuilles het iets kan bout`ng, ze hebbm toch al geld zat hooah!
En dat bepaal jij of die kraker? En dat geld/pand is van de eigenaar, niet van een kraker.
Uitspraak van [0570] Kobuzz [PUREBLOOD] op woensdag 27 september 2006 om 11:44:en bovendien hebben ze geen bestemming voor het pand
Weet je dat of suggereer je dat??
Uitspraak van [0570] Kobuzz [PUREBLOOD] op woensdag 27 september 2006 om 11:44:nah prima toch dat er dan ff wat mensen wonen!
Ja, als men toestemming vraagt en het dan ook krijgt heb ik er ook geen moeite mee.
moet je kijken hoe nuttig krakers zijn
Moskee in bruggebouw Bos en Lommer
26-9-2006 In het gekraakte bruggebouw over de ringweg A10 West in Bos en Lommer wordt tijdelijk een moskee ingericht.
De belangstelling voor de moskeegang is vanwege de ramadan tijdelijk groot en het aantal plaatsen in moskeeën in de omgeving beperkt. De krakers hebben de moslims nu onderdak geboden.
Het bruggebouw werd twee weken geleden gekraakt. De verbinding die het tussen beide zijdes van stadsdeel Bos en Lommer zou moeten vormen, is volgens de kraakbeweging een mislukking gebleken. Grote delen van het complex hebben sinds de oplevering in 2004 niet iets anders gezien dan een bordje: TE HUUR!
Moskee in bruggebouw Bos en Lommer
26-9-2006 In het gekraakte bruggebouw over de ringweg A10 West in Bos en Lommer wordt tijdelijk een moskee ingericht.
De belangstelling voor de moskeegang is vanwege de ramadan tijdelijk groot en het aantal plaatsen in moskeeën in de omgeving beperkt. De krakers hebben de moslims nu onderdak geboden.
Het bruggebouw werd twee weken geleden gekraakt. De verbinding die het tussen beide zijdes van stadsdeel Bos en Lommer zou moeten vormen, is volgens de kraakbeweging een mislukking gebleken. Grote delen van het complex hebben sinds de oplevering in 2004 niet iets anders gezien dan een bordje: TE HUUR!
Uitspraak van [0570] Kobuzz [PUREBLOOD] op woensdag 27 september 2006 om 11:44:TFFFFF net alsof de kapitalist`ng met de goed gevulde vastgoedportefeuilles het iets kan bout`
Nou ,meestal wel, ze zette de krakers er niet meestal voor niks uit
Uitspraak van [0570] Kobuzz [PUREBLOOD] op woensdag 27 september 2006 om 11:44:ze hebbm toch al geld zat hooah!
Hoeft lang niet altijd
Uitspraak van [0570] Kobuzz [PUREBLOOD] op woensdag 27 september 2006 om 11:44:geen bestemming voor het pand
Meestal wel. je houdt pand niet voor niks, vaak ook met bestemings planne te make
Uitspraak van [0570] Kobuzz [PUREBLOOD] op woensdag 27 september 2006 om 11:44:nah prima toch dat er dan ff wat mensen wonen!
met toestemming is ander verhaal .. oke dan
Uitspraak van [0570] Kobuzz [PUREBLOOD] op woensdag 27 september 2006 om 11:55:er zijn toch regels voor, hoe lang n pand leeg moet hebben gestaan ed.!
Ja en vaak staat het ook te lang leeg omdat de gemeente de plannen tegenwerkt.
Uitspraak van [0570] Kobuzz [PUREBLOOD] op woensdag 27 september 2006 om 11:55:en dan kun je het water en electra en gas weer aan laten sluiten door de gemeente ook!
Te zot voor woorden dus!!
En als men nou netjes kraakt dan kan ik daar nog enigszins mee leven maar het gros zijn toch de opstandige randdebielen van de maatschappij die overal tegen aan schoppen en het nergens mee eens zijn zonder dat ze zelf aan de maatschappij een positieve bijdrage leveren.
laatste aanpassing
Uitspraak van [0570] Kobuzz [PUREBLOOD] op woensdag 27 september 2006 om 11:44:TFFFFF net alsof de kapitalist`ng met de goed gevulde vastgoedportefeuilles het iets kan bout`ng, ze hebbm toch al geld zat hooah! en bovendien hebben ze geen bestemming voor het pand, nah prima toch dat er dan ff wat mensen wonen!
Ja en?
Als de goedgevulde kapitalist een klassieke auto koopt om er mee te speculeren mag je toch ook niet in dat ding rijden omdat ie 'm toch maar in z'n garage zet?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 september 2006 om 12:58:Als de goedgevulde kapitalist een klassieke auto koopt om er mee te speculeren mag je toch ook niet in dat ding rijden omdat ie 'm toch maar in z'n garage zet?
Ik was je al enigzins voor geloof ik met ongeveer dezelfde stelling maar meneer vindt dan appels met peren...
Uitspraak van [0570] Kobuzz [PUREBLOOD] op woensdag 27 september 2006 om 12:59:appels en peren!
eigendom = eigendom, of het nu een pand is of een auto.
En een eigenaar van een roerend of onroerend goed mag daar in mijn optiek mee doen wat ie wil...
In Delzijl is een leegstand van 10% van de huurwoningen, dan ga je daar toch lekker heen als het in Amsterdam te vol is?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 september 2006 om 12:59:Leegstaande schoolgebouwen die op de nominatie staan gesloopt te worden en andere panden die binnen korte termijn moeten geruimd worden voor nieuwbouw maar toch goed bewoonbaar zijn mogen wat mij betreft gekraakt worden.
Maar zomaar kapitale villa's en kantoorpanden stelen en bevuilen
en al die kantoorpanden die al jaren niet meer verhuurd worden, en ze eig al geen functie meer hebben, en wij in NL n huizentekort van 160.000 woningen hebben, ik vind het volkomen terecht kraken, houdt de gemeentes scherp net zo als de vastgoedbezitters
laatste aanpassing
Uitspraak van [0570] Kobuzz [PUREBLOOD] op woensdag 27 september 2006 om 13:04:en als die kantoorpanden al jaren niet meer verhuurd worden, en ze eig al geen functie meer hebben, en wij in NL n huizentekort van 160.000 woningen hebben, ik vind het volkomen terecht kraken, houdt de gemeentes scherp net zo als de vastgoedbezitters
Dat zou allemaal nog oogluikend toegestaan kunnen worden, ware het niet dat er geen toestemming gevraagd wordt, de meeste krakers het pand in no time de vernieling in helpen, er niet uit willen als de eigenaar er zelf iets mee wil gaan doen zodat er een peleton ME aan te pas moet komen.
Als een kraker bij de woningstichting ingeschreven staat en een huis toegewezen zou krijgen moet je eens opletten wat de woningstichting doet als je hun huisregels niet naleeft!
laatste aanpassing
Uitspraak van [0570] Kobuzz [PUREBLOOD] op woensdag 27 september 2006 om 13:04:en wij in NL n huizentekort van 160.000 woningen hebben
In het oosten van Nederland is een enorme leegstand van huizen, dus waar heb je het over?
Ik kan me ook wel herinneren dat vooral krakers nogal wat tegen het uitzetbeleid van Rita Verdonck hebben.
Laat dat mens haar werk doen en je hebt er zo weer wat woningen bij!
Klaar, opgelost!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 september 2006 om 13:13:In het oosten van Nederland is een enorme leegstand van huizen, dus waar heb je het over?
Ik kan me ook wel herinneren dat vooral krakers nogal wat tegen het uitzetbeleid van Rita Verdonck hebben.
Laat dat mens haar werk doen en je hebt er zo weer wat woningen bij!
Klaar, opgelost!

![[0570] Kobuzz [PUREBLOOD]](/images/user/4589_3873212.jpg)