| Betreft: | evenement: The Ruffneck Alliance, zaterdag 23 september 2006 om 22:00 |
Blij dat ik niet gegaan ben..
organisatie aan de deur was een drama
na 3h buiten staan gaat de lol er wel af
om half 4 weer naar huis gegaan
organisatie aan de deur was een drama
na 3h buiten staan gaat de lol er wel af
om half 4 weer naar huis gegaan
ben wel benieuwd hoe de hardtek zaal was!laatste aanpassing 24 september 2006 05:07
dat gratis kaartje was t wel waard
Geluid viel me, na de vorige Ghosttown (waar het echt BAGGER was) 100% mee
Hoorde iig dat Akira & Drokz erg vet bezig waren met oude Dead End shit
Ophidian was met afstand de man van de avond.......wat draaide die man machtig mooi zeg
25????????
Waar kom jij mee?laatste aanpassing 24 september 2006 14:42
zoooo dan! die is wel erg lekker
????
uhmm
dan ben ik waarschijnlijk al half doof ofzo
maar ik vond t niet echt hard
ik vond het geluid hier ook drama. buiten het onheilspellende gekraak en geplof dat ik meermaals heb gehoord was het volume echt veel te zacht.
Trouwens geen pendelbus gezien !
Op de heenweg niet en op de terugweg niet.
Dat was echt bagger geregeld.
heenweg erg lang gewacht op n bus.. terug weg ook,
ineens was ie er
wie kwam er op het idee zn auto in een bus te parkeren bij de stoplichten ??
dat was een kapotte naald
enzyme x 25
25????????
Waar kom jij mee?
nee daar kwam ruffneck zelf mee, als afsluiter van zijn set
All the way down
we zitten pas op 22??? tog iemand uitleg
De laatste X is 22 met Safelight en Mastodont er op, de laatste normale Enzyme is 22 van Endymion.
De plaat die deze kerel bedoeld komt af van Enzyme 25 en niet een X dus, de 25e word namelijk een Celebration Edition Picture Disk.
Lees hier niet echt verhalen waar ik van ga balen.
techno/schranz... heerlijk om ff bij te tanken
De laatste X is 22 met Safelight en Mastodont er op, de laatste normale Enzyme is 22 van Endymion.
De plaat die deze kerel bedoeld komt af van Enzyme 25 en niet een X dus, de 25e word namelijk een Celebration Edition Picture Disk.
2 grote fans die voor de nodige verkoeling zorgden
we zitten pas op 22??? tog iemand uitleg
Wat was die plaat vreselijk onwaarschijnlijk hard overigens Bij de eerste 8 maten had ik al zoiets van "nou dat gaat er wel goed op", daarna de tweede 8 maten die nog ff een tandje harder gingen, maar daar bleef het niet bij. Toen die plaat losbarstte had ik echt zoiets van WTF
Mag duidelijk zijn dat ik een geweldig feest heb gehad.
en veel bekenden: Aukje.
En voor de mensen die niet geweest zijn omdat ze dachten dat er veel nieuwe hardcore zou worden gedraaid:
YOU SUCKAAAAAAAAAAAAAAAZZZ!!!!!
Jij was toch met moonshine ?
ik
ben idd een hele tijd met moonshine opgetrokken.
bij de wc idd klopt
een groot ik-vond-het-wel-lekker-maar-durf-het-niet-toe-te-geven-trauma?>
Dipsausje en geblaat
Je maakt er een olifant van
Gister eigenlijk best vaak op de foto geweest als ik ff terug denkLimo voor Rage-online?
zag nu pas dan het 2=1 was
dit was vrij snel verholpen,en hebben er daarna geen last meer van gehad.
verder hebben we het geluid zo ingehangen dat je op de dasvloer en achterin het hardste geluid had ,en daar het meeste sub was.
ijdens de set van acardipane ontstond er een storing op de linkerkant van de dj mixer.(gekraak )
dit was vrij snel verholpen,en hebben er daarna geen last meer van gehad.
verder hebben we het geluid zo ingehangen dat je op de dasvloer en achterin het hardste geluid had ,en daar het meeste sub was.
was het dus aardig vol??
heb je wel mazzel mee dan
maar voelde je de bas ook vet dreunen????
als dat zo is,... ga ik toch maar naar mn huisarts
misschien heeft ie er wel pillen voor
!!weet iemand toevallig hoe dat nr. heet waar Drokz en akira mee afsloten, met die rap erdoorheen?!!
die zoek ik ook, mn broer heeft al een aantal berichten geplaats in verschillende topics en ik heb aan iemand een pb gestuurd die me w.s. kan vertellen
!!weet iemand toevallig hoe dat nr. heet waar Drokz en akira mee afsloten, met die rap erdoorheen?!!
ik begrijp alleen niet dat er zoveel gezegd wordt dat t geluid wel wat harder kon
ja fotoslet
ja jij met akira
je sleutel inleveren als je kluisje nog niet leeg is
Vooral in het begin van de avond stond het geluid zoooo zacht
Was wel een of ander wijf zwaar van de kaart...die liep met der rechterarm aan het einde steeds in het rond te zwaaien
was een track met osdorp posse erdoorheen gemixt geloof ik, zou alleen niet weten welke dat is
Vooral in het begin van de avond stond het geluid zoooo zacht ik stond voor de boxen en ik kon nog normale gesprekken voeren leek wel of het geluid pas goed open ging toen enzyme het laatste uurtje ging draaien maar dat is ook machtige herrie! Verder een beetje jammer van de slechte bass, opnieuw hoorde ik dat alleen goed tijdens enzyme...laatste aanpassing 24 september 2006 21:52
weet iemand toevallig hoe dat nr. heet waar Drokz en akira mee afsloten, met die rap erdoorheen?!!
Was wel een of ander wijf zwaar van de kaart...die liep met der rechterarm aan het einde steeds in het rond te zwaaien
publiek nog bedankt voor het lekkere los gaan op onze set, dit feessie hadden we voor geen goud willen missen !!!!
die track met de osdorp posse is een track die ooit " bijna " is uitgekomen. def p had toestemming gegeven ( mits het geld naar een goed doel ging en dat juichde ik toe ), maar de rest van de o.p. was het er niet mee eens.
btw, dat we " happy is voor hobo's " draaide na scott brown was een GEINTJE waar scott zelf wel om kon lachen en dus geen diss naar hem toe. dit schrijf ik om te voorkomen dat er weer rare uitspraken volgen dat we geen respect voor andere stijlen hebben blablabla
Ook goed dat r gratis drinkwater was trouwens, ik zweet op n feest met goede, harde muziek zoals deze gemiddeld ongeveer 1 liter vocht per uur, dus dan is ff snel naar n gratis waterkraan kunnen lopen om bij te tanken geen overbodige luxe
Waar kon je dat halen dan want heb daar nix van gemerkt/gezien..???
die track met de osdorp posse is een track die ooit " bijna " is uitgekomen. def p had toestemming gegeven ( mits het geld naar een goed doel ging en dat juichde ik toe ), maar de rest van de o.p. was het er niet mee eens.
dus heb ik het na lange tijd maar eens op een cdtje gebrand en zal ik hem af & toe draaien.
KARAMBA haha die had ik nog nooit gehoord op een feest.
En op het laatst wat een chaos bij Enzyme X, Dissonant Poetry.
btw, dat we " happy is voor hobo's " draaide na scott brown was een GEINTJE waar scott zelf wel om kon lachen en dus geen diss naar hem toe.
publiek nog bedankt voor het lekkere los gaan op onze set,
ja en bedankt voor abba-gabba speedfreak remix
Was idd super vet en openen met NZMDFC1 en later Traces Of Insanity. Wat gingen ze met z'n alles los op het podium. En lachen hoe DJ Ruffneck zijn collega's voorstelde.
Two Terrorists - I Come From Brooklyn. Ook niet verkeerd.
Zeker zeker . En ze draaide ook nog Neon genesis part 1. Mooi moment, de halve zaal keihard: YATAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH
eerder zullen ze dat nie bereikt hebben
leuke pics weer btw (f)
omg kijk de post die je citeerd
Hamunaptra - Neon Genesis Part 1 (Yataaah!)
nice shots limo!
opeens leken de schuiven wel open te zijn gezet
Klopt ook, hoorde je Ruffneck (dacht ik) niet roepen naar de audiocrew?
Klopt ook, hoorde je Ruffneck (dacht ik) niet roepen naar de audiocrew?
Zeker wel
blablablabla geluid blablabla politie blabla en nou allemaal roepen of ie helemaal open mag
wheheh idd beter als de eerste shot
feest zal wel geen vervolg krijgen
maar ben blij dat ik er bij geweest ben
had het voor geen goud willen missen!
zal misschien al 100x keer gevraagd zijn, maar kan iemand ff een rijtje maken van sites waar de foto's op (komen te) staan?
http://www.axeweb.nl niet vergeten he!
www.terrorklan.nl
www.dance2eden.nl
www.partyflock.nl
www.rage-online.be
www.phono.nl
www.idc-quest.com
www.killingplay.nl
www.partypeoplepix.tk
www.X-Beats.nl
www.endymion.nl
www.tw-magazine.net
voor de geintereseerden, wallpapers 1600x1200:
-Lenny Dee, enkele bass en op het eind van een maat hoor je een vrouwenstem zachtjes: "papadam..."
Akira & Drokz, remix van Program 1 - Louder than a bomb (maar dan sneller)??
Heb geen zin om terug te lezenmaarre waarom zou het geen vervolg krijgen volgens jullie? Ivm de kaartverkoop of andere redenen?
heey altijdherrie hier een van die gasten met die kapotte dynamo nog bedankt voor je hulp zondag morgen we hebben het bijna gered de laatste 5 km hebben we hem moeten slepen er zit inmiddels een nieuwe dynamo in!
nou ik hoop toch wel dat dit een vervolg krijgt
haha, mooie foto ja met al het tuig
dacht ff dat t een buitenaards wezen was....
maar t is gewoon een hoopje gezellige gekken
enne eddy was leuk om je weer gezien te hebben
Hier een link naar m'n verslag + filmmateriaal voor Q-dance Magazine over The Ruffneck Alliance!
ja dat was toch ook alleen maar voor de pose ofnieeee??
t dat betreft is hij iets rustiger geworden tijdens zijn sets.laatste aanpassing 1 oktober 2006 21:05