Partyflock
 
Forumonderwerp · 902735
 
Gezien de gratis kaarten, 2 op 1 kaartje.

Ben ik, en velen die niet zijn gegaan wel nieuwsgierig naar je mening.

Plaats die dan hier.
Uitspraak van Tjitse op zondag 24 september 2006 om 16:12:
serieus?? leek er niet op.. hij deed ook net alsof er niets was

nou zo klonk het zeker en ik zag hem daarna met een naald in ze klauwen staan:)
 
Uitspraak van ILoveHardStyle op zondag 24 september 2006 om 22:02:
Was wel een of ander wijf zwaar van de kaart...die liep met der rechterarm aan het einde steeds in het rond te zwaaien

die had ik ook gezien, zal wel weer zo'n leeghoofd zijn geweest die niet weet wat t allemaal inhoud
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 september 2006 om 19:13:
kreeg gewoon kippevel op t eind,,,wat vet hoe die gasten uit hun dak gingen...


geen woorden voor zo mooi

indd wat een avond
en dat ie dat geluid open zette oooh :respect:

sweer was relax geen vechten echt een TOP feest :D
 
Goede sfeer. Had er minder van verwacht (locatie ed), dus was blij verrast. Maar vergeleken bij de grotere parties bleef licht & geluid wel wat achter ja. Maar voor 'klein' feessie echt niet verkeerd. Goed publiek, goeie sfeer (betere sfeer dan meeste feesten afgelopen 2 jaar).

Had 't niet willen missen. Maar de oorspronkelijke prijs vd tickets was idd te hoog (voor de locatie ed., de sfeer maakte het wel goed). Maar voor nop of 20,- echt wel aan te raden.
Ik vond het een super relaxed feessie. Geen vechten gezien. Geluid stond prima van wat ik me nog kan herinneren. Werd prima gedraaid.

niet te druk, niet te rustig!
 
ik vond het ook een heel goed feest, geluid goed, goeie sfeer, lekker veel oude troep:D

Ik had alleen wel verwacht dat t groter zou zijn die Vechtsebanen(was er nog niet eerder geweest)

Maar ik heb me heel goed vernmaakt daar, mooi mooi
DIK DIK DIK DIK DIK DIK DIK RELAXT FEESTJE!!!!!!

Eindelijk eens een avond veel Ruffneck/Gangsta/Supreme gehoord, dat mag/MOET vaker gebeuren :D

Vond vooral t begin van de set van Nosferatu en Endymion briljant :D

had alleen toch nog gehoopt op The Enemy maargoed je kan niet alles hebben, heb me meer dan prima vermaakt :D
 
Prachtig voor elkaar!

begon wat minder dat de pendelbus niet op kwam dagen, maar dat kwam door het ongeluk bij de vechtse bleek later.
gratis binnen en dan zo'n leuk feestje...
geen vechten gezien!!!!!! lekker sfeertje.
En idd goed te spreken ove rhet geluid en de opstelling.
had veel newstyle verwacht maar dat viel gelukkig reuze mee.
helemaal los :D
Klinkt als een lekker feessie balen dat ik niet geweest ben!:(
ik was dr ook nie, geloof k :\
 
Werkzaam bij Rage-Online
Uitspraak van Marcel-o B) op maandag 25 september 2006 om 12:27:
ik was dr ook nie, geloof k :\

op wie zijn rug heb ik dan gezeten? :|
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 september 2006 om 12:57:
op wie zijn rug heb ik dan gezeten?

:| :o
tijd voor redbull op n feest (Y)
Artiest {SHOWLIST artist 51339, 987, 157276}
die track met de osdorp posse is een track die ooit " bijna " is uitgekomen. def p had toestemming gegeven ( mits het geld naar een goed doel ging en dat juichde ik toe ), maar de rest van de o.p. was het er niet mee eens.

dus heb ik het na lange tijd maar eens op een cdtje gebrand en zal ik hem af & toe draaien.

publiek nog bedankt voor het lekkere los gaan op onze set, dit feessie hadden we voor geen goud willen missen !!!!

btw, dat we " happy is voor hobo's " draaide na scott brown was een GEINTJE waar scott zelf wel om kon lachen en dus geen diss naar hem toe. dit schrijf ik om te voorkomen dat er weer rare uitspraken volgen dat we geen respect voor andere stijlen hebben blablabla
 
Vond het een mooi feestje
 
Uitspraak van de echte opa drokz op maandag 25 september 2006 om 13:05:
publiek nog bedankt voor het lekkere los gaan op onze set, dit feessie hadden we voor geen goud willen missen !!!!

Jullie bedankt, voor die mega lekkere set :kwijl:

Dat was tenminste ff ECHT los gaan :D Het perfecte tempo en een hele energie stoot whoeiiiii :cheer: :respect:
Vet feestje :) Had r eerst veel van verwacht, tot een dag van tevoren dat iedereen ineens gratis bleek te kunnen, maar t werd toch heel vet :)

Geluid was goed, sfeer was goed, vooral in t hardtechnozaaltje. Geen vechtpartijtje oid gezien, vooral aardige, relaxete mensen. Ook vet om te zien dat je in de hardcorezaal en in het hardtechnozaaltje ook de zelfde mensen hard uit hun dak zag gaan (dus eigenlijk: leuk om te zien dat er meer mensen zijn die allebei deze stijlen lekker vinden :)). Vond wel dat er n beetje veel stilgestaan werd, maar dat lag misschien ook aan de benauwde hitte. Kreeg ook op t midden van de avond last van m'n ogen in de hardcorezaal (van de rook?) dus de ventilatie was (of is in t algemeen, heb t volgens mij meestal wel daar) volgens mij niet zo goed.

Ook goed dat r gratis drinkwater was trouwens, ik zweet op n feest met goede, harde muziek zoals deze gemiddeld ongeveer 1 liter vocht per uur, dus dan is ff snel naar n gratis waterkraan kunnen lopen om bij te tanken geen overbodige luxe :) (ik vind zoiezo dat r op elk feest gratis water moet zijn omdat t gewoon wel erg gezond is bij gebruik van alcohol of andere drugs)

Over de DJ's die ik gezien heb:
Wotax draaide lekkere schranz :)(Y)
Marc Acardipane draaide wel aardig, weinig bijzonders verder.
Ruffneck was supervet :D gewoon precies wat ik ervan verwacht had :)
Ophidian & The Outside Agency draaiden ook heel lekker, al had ik verwacht dat ze meer industrial-achtig zouden draaien, maar ze draaiden meer richting de stijl die Ruffneck daarvoor zelf ook draaide, maar goed, ook prima natuurlijk :D
Scott Brown begon gewoon met early hardcore klassiekertjes, op zich prima, maar wilde toch echt wel zeker naar Ruffneck & Ancronix :) Ze waren hele lekkere schranz aan t draaien, leuk om n DJ die je alleen als hardcore dj kent ineens schranz te zien draaien :) Ze konden t iig ook gewoon goed, niks mis mee :D Ancronix mixte ineens Charly Lownoise & Mental Theo - Wonderful Days op n schranz-beat erdoorheen, ook apart om ineens te horen, bleef gelukkig bij 1 zo'n plaatje dus dan vind ik t prima :P
Hierna draaide Ophidian in t hardtechno zaaltje, wat een meesterlijke set :D Hij begon met een beetje spacy, maar toch lekker harde techno, en dit bouwde op naar keiharde techno met meer een nadruk op een harde bas, en af en toe een tintje industrial hardcore, ben flink uit m'n dak gegaan dat uurtje :D
Daarna ff n stukje van Endymion & Nosferatu gekeken, vette set, niks mis mee, maar ging na n kwartiertje toch liever verder schranzen op Spark Taberner, die ik nog nooit eerder live gezien had. Vond m ook erg lekker draaien :) De laatste 10 minuutjes misschien n beetje eentonig, maar t kan ook dat ik dat zo ervaarde omdat ik gewoon doodmoe en helemaal kapot was op dat moment :P
Enzyme X was een goede afsluiter in de hardcore, werd lekker gedraaid, heb me prima vermaakt :) Vond alleen dat mensen wel wat meer uit hun dak mochten gaan, maar misschien was iedereen al helemaal moe door de vroege set van Drokz & Akira ofzo.. Jieehaaa was iig n vette afsluiter afsluiter waar iedereen tenminste wel nog ff lekker los op ging :)(Y)
Dubbel, aangepast
laatste aanpassing
Rebels Rotjong citeer 24 september 2006 10:50

donateur! Voor mij was dit echt het feest van het jaar ! andere vinden het mischien niet , maar de sfeer die er hing was echt super , veel oudjes . Was echt leuk met de mensen uit het begin te hakken voor hoe alles georganiseerd was (gratis parkeren , 2 grote fans die voor de nodige verkoeling zorgden, niet lang wachten voor de wc en voor drankjes) vooral het eind vond ik bruut met alle enzyme dj's

mijn idee ja :D
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 september 2006 om 20:51:
je gehoor kan maar 80 decibel hebben geloof ik

120 is de pijngrens
Uitspraak van de echte opa drokz op maandag 25 september 2006 om 13:05:
die track met de osdorp posse is een track die ooit " bijna " is uitgekomen. def p had toestemming gegeven ( mits het geld naar een goed doel ging en dat juichde ik toe ), maar de rest van de o.p. was het er niet mee eens.

Zo blijft hij wel orgineel..
Paar filmpies :)

http://rapidshare.de/files/34380537/Nieuw_-_WinRAR_archive.rar.html
Goed feest!
Altijd weer lekker die Ruffneck/ gangsta hitjes:)
Ook eindelijk weer eens Trough Innercore gehoord(Y)
Ophidian en Outsideagency was ergggg lekker!!
 
Heb me uitstekend vermaakt, (y)!
 
revolting against :lief:

toen ging k wel ff van me aprepo :P

ook bij kickz of steel :bounce:
Uitspraak van de echte opa drokz op maandag 25 september 2006 om 13:05:
btw, dat we " happy is voor hobo's " draaide na scott brown was een GEINTJE waar scott zelf wel om kon lachen en dus geen diss naar hem toe. dit schrijf ik om te voorkomen dat er weer rare uitspraken volgen dat we geen respect voor andere stijlen hebben blablabla

OK ik snap het, maar vond em nog steeds briljant gevonden :d
Uitspraak van Matthijs op maandag 25 september 2006 om 13:19:
Ook goed dat r gratis drinkwater was trouwens, ik zweet op n feest met goede, harde muziek zoals deze gemiddeld ongeveer 1 liter vocht per uur, dus dan is ff snel naar n gratis waterkraan kunnen lopen om bij te tanken geen overbodige luxe

:O Waar kon je dat halen dan want heb daar nix van gemerkt/gezien..???
Uitspraak van *PaS_sion* op maandag 25 september 2006 om 17:53:
Waar kon je dat halen dan want heb daar nix van gemerkt/gezien..???

Bij de Party Pic's, moest je wel je eigen bekertje meenemen:P
Uitspraak van Roy:bye: op maandag 25 september 2006 om 17:57:
Bij de Party Pic's

Was dat bij dat grote zwarte gebeuren waar je ook munten kon halen naast de muntenkassa's..?
 
Je mocht ook gewoon je bekertje vullen bij de wc!!

Ik vond het super!! :d
Gewoon bij de deur achterin waar je anders naar buiten kan
iemand t setje van droks en akira opgenomen ???
 
hmm best flippen dat we dus niet zijn gegaan!!!! veel goede reacties (die ik niet had verwacht :bloos: )

dachten we een keer rustig en verstandig te doen.... :[
Uitspraak van de echte opa drokz op maandag 25 september 2006 om 13:05:
die track met de osdorp posse is een track die ooit " bijna " is uitgekomen. def p had toestemming gegeven ( mits het geld naar een goed doel ging en dat juichde ik toe ), maar de rest van de o.p. was het er niet mee eens.

dus heb ik het na lange tijd maar eens op een cdtje gebrand en zal ik hem af & toe draaien.

ok, thnx voor je reactie!! :D
na ruffneck, werdt er het nummer dont fuck with a ruffneck gedraaid, eerst hoorde je : fuck ruffneck, fuck ruffneck, dont fuck with a ruffneck, en toen kwam die bass erin, weet iemand van welk nummer dat was?

want het was niet de bass uit dont fuck with a ruffneck zelf
 
het was niet dont fuck with a ruffneck

dat gekut met die stem was alleen maar een intro

de track die er doorheen kwam was d'spyre - weird!
ja dat bedoelde ik ook, de sample van dont fuck....

maar bedankt :p
Uitspraak van Bram1985 op zondag 24 september 2006 om 17:36:
KARAMBA haha die had ik nog nooit gehoord op een feest.

Shit die heb ik gemist. Ik kwam binnen met Two Terrorists - I Come From Brooklyn. Ook niet verkeerd. :D

Uitspraak van Bram1985 op zondag 24 september 2006 om 17:36:
En op het laatst wat een chaos bij Enzyme X, Dissonant Poetry :respect:.

Was idd super vet en openen met NZMDFC1 :D en later Traces Of Insanity. :kwijl: Wat gingen ze met z'n alles los op het podium. :respect: En lachen hoe DJ Ruffneck zijn collega's voorstelde. :p

Uitspraak van de echte opa drokz op maandag 25 september 2006 om 13:05:
btw, dat we " happy is voor hobo's " draaide na scott brown was een GEINTJE waar scott zelf wel om kon lachen en dus geen diss naar hem toe.

:D

Overigens vond ik Scott Brown, integenstelling tot veel mensen, dus ook mega vet. Apart eigenlijk dat "vroeger" ;p op de platen die hij draaide zalen met 10.000 man volledig losgingen en nu maar enkele. Andere tijden. :p Maar met Geleihoofd ging de zaal ook nu weer los. (y)
TE Bruut :D:D

wel spierpijn nou maar tis ey waard geweest :D
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op maandag 25 september 2006 om 20:15:
ja en bedankt voor abba-gabba speedfreak remix :respect:

Idd. :bounce: Die had ik nog niet eerder op een feest gehoord.

Misschien hebben mensen nog twee kerels met een tafel zien slepen en andere gekkigheid uithalen..... :D Ik ken ze niet. :p
in het begin van de avond klonk het geluid niet al te zuiver, maar was zeker wel hard! toen pcp ging draaien klonk het geluid wel helemaal toppie!was een waus feessie!
Topfeesie!! niks meer aan doen !, over een jaar of 2 nog een keer in deze vorm, alleen dan scott brown ff laten openen, en drokz en akira laten afsluiten, middenstuk exact weer zo invullen.

Heeeeeeeeeeeerlijk!!!!
 
da mouth was trouwens ook weer goed bezig, beetje het publiek oppeppen, niet te veel bleren, beste mc die ik tot nu toe heb meegemaakt
Uitspraak van RuffEd op maandag 25 september 2006 om 19:53:
Was idd super vet en openen met NZMDFC1 en later Traces Of Insanity. Wat gingen ze met z'n alles los op het podium. En lachen hoe DJ Ruffneck zijn collega's voorstelde.

Zeker zeker :). En ze draaide ook nog Neon genesis part 1. Mooi moment, de halve zaal keihard: YATAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH :D.

Nosferatu dacht dat ie in de gymklas stond, hij deed de bokkesprong op het podium - hoe leip kun je zijn :)

Uitspraak van RuffEd op maandag 25 september 2006 om 19:53:
Two Terrorists - I Come From Brooklyn. Ook niet verkeerd.

Er zijn nog zo 20 van die klappers gedraaid, die je bijna nooit hoort. En dan komt er dus 1 voorbij, dikke smile op je gezicht en gaaaaaaaaaaaaan :p
laatste aanpassing
foto's online op www.rage-online.be :)
Uitspraak van d-russo op maandag 25 september 2006 om 19:19:
fuck ruffneck, fuck ruffneck, dont fuck with a ruffneck

Behoorlijk tegenstrijdig :P
 
Uitspraak van Remco op maandag 25 september 2006 om 22:16:
Behoorlijk tegenstrijdig

was een geintje naar ruffneck hehe, hij kon er zelf wel om lachen