Partyflock

Forumonderwerp · 902702
14259x bekeken

Waarschuw beheerder
Welke dames van jullie hebben een Mirena spiraaltje?

Ik krijg hem over 4 weken en ben benieuwd, hoe jij het hebt ervaren enzo :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 september 2006 om 21:24:
hoe jij het hebt ervaren enzo

Ben geen dag meer ongesteld geweest nadat die erin was gezet, dat was echt top, vond het plaatsen ook absoluut niet pijnlijk, maar ik herkende mezelf niet meer, stemmingswisselingen, minder zin in seks :o
Voor mijn gevoel kon het alleen wat met de Mirena te maken hebben, na 4 maanden dat ding laten verwijderen (ook pijnloos) en langzaam werd ik mezelf weer, voor mij nooit meer de Mirena!!!

Waarschuw beheerder
dit is echt een meisjes topic

Waarschuw beheerder
ik heb er ook 1 en heb 'm nu bijna 4 jaar, over een jaartje moet íe eruit!!!
mij bevalt het prima, ik ben gewoon 1x in de 4 weken ongesteld en dat maar 4 dagen ofzo, heel licht!
in het begin was mijn menstruatie wel wat onregelmatig en had ik veel last van buikpijn maar dat is nu helemaal over.
ik zou er heierna zo weer 1 laten plaatsen, mij bevalt 't beter dan de pil!!!!!
maar inderdaad, elk lichaam is anders, dus het kan bij mij heel goed bevallen maar dat wil niet zeggen dat dat bij andere ook zo is, misschien bevalt het iemand anders wel helemaal niet en zou die graag weer aan de pil willen, dat kan..
ik wil in ieder geval niet anders meer, laat mij maar lekker het mirena spiraaltje hebben, bevalt me perfect!!
(K)
Waarschuw beheerder
Eerste keer plaatsen was een hel...tweede keer ging super (met verdoving dus) En bevalt me goed...ben niet meer ongesteld, dus dat is zeer gemakkelijk :9