Het inbrengen deed wel zeer (van te voren 2 ibrupofen in genomen) en heb de halve middag op de bank gelegen van de pijn.
Maar na een paar dagen werd de pijn wel minder.
het inbrengen deed super veel pijn!!!!
Uh oke, ik heb hem hier thuis liggen en ik zit nu te wachten op mijn ongesteldheid, zodat de dok hem kan plaatsen.
Uh oke, ik heb hem hier thuis liggen en ik zit nu te wachten op mijn ongesteldheid, zodat de dok hem kan plaatsen.
Wilde hem altijd al hebben, maar door alle pijnlijke verhalen, hier dus ook, twijfelde ik dus altijd.
Gewooon relexen..
ikke heb hem laten plaatsen toen ik niet ongesteld was
Succes vast
Je moet indd echt een uur voor je gaat flink wat brufen nemen, dat scheelt.
Maar die vijf jaar dat ik niet ongesteld ben tellen voor mij meer mee dan die paar dagen pijn
je moet toch proberen op een gegeven moment die hormomen af te bouwen. ik ben blij dat ik nu microgynon heb want van diane werd ik negatief, minder zin in seks( echt klote!) cranky buien en ja meer van dat soort vrouwenkwaaltjes haha! voel me nu sinds 2 jaar een stuk beter.
Ik dacht dat een spiraaltje alleen maar gezet kon worden tijdens of vlak na je ongesteldheid??
het is beter als je hem laat zetten tijdens je menstruatie maar is niet noodzakelijk.. Je baarmoedermond staat dan open, dus werkt gemakkelijker.. Omdat ik verdoofd werd maakte het weinig verschil..
Maar waarom krijgen sommige mensen een verdoving dan?
ik heb een verdoving gehad omdat ik te nauw was.. Zelf door die verdoving heen ging ik bijna out van de pijn Ze verdoven alleen de binnekant, maar de pijn die je hebt omdat je baarmoeder dat ding eruit wilt hebben blijft..
m'n lijf accepteerde het ding niet
maar wist toen ook niet dat het mogelijk was enm dat het zo vreselijk zou zijn, anders had ik er zeker één ge-eisd
het is beter als je hem laat zetten tijdens je menstruatie maar is niet noodzakelijk.. Je baarmoedermond staat dan open, dus werkt gemakkelijker.. Omdat ik verdoofd werd maakte het weinig verschil..
Nee inderdaad het is niet noodzakelijk, want ik was ook niet ongesteld, en heb ook geen verdoving gehad!
Auw?????
Laat ik nu net geen Ibu mogen.
Heb nog flinke pijnstillers hier in huis liggen, denk dat ik die maar naar binnen schuif
http://www.vsn.nl/myocafe/reaction.php?onderwerp_id=3280&aantal=113#58016
Dat is mss de reden, dat bij veel vrouwen ( die nog geen kids hebben) met verdoving, of zelfs onder algehele narcose (roesje), het spiraaltje wordt gezet.
narcose (roesje)
Toch blijf ik m ideaal vinden!
liter vodka in combinatie met ibuprofen..? Klinkt niet echt als een aanrader! hahahhaa
wat denken jullie? kan t kwaad?
Ik heb een koper spiraaltje, Mirena durfde de arts bij mij niet aan, omdat mijn lichaam nogal vreemd reageert op hormonen die buiten m'n lichaam gemaakt worden. Geen last gehad van het plaatsen, de week er na wel wat kramp gehad maar niet erger dan m'n normale menstruatie, en m'n menstruatie is ook niet veel zwaarder of pijnlijker geworden sinds het spiraaltje, ik heb m nu 2 jaar, en ben er blij mee.
Nee hoor, dat kan best
Tenminste, ik leef nog steeds dus
Ik durf alleen niet met tampons aan de slag nu, en seks durf ik ook nog niet.. gister laten plaatsen, wat denken jullie? kan t kwaad?
Op zich wel hoor
Maar als je echt last hebt zou ik effe wachten...
tampons maakt niet uit, als je maar zorgt dat ze niet te vies worden (grotere kans op infecties)..
Sex zou ik heel erg mee uit kijken.. Ik heb het eerste jaar echt last gehad na de sex (zeker als we wat harder hadden geneukt kreeg ik last van infecties enzo )
Ik durf alleen niet met tampons aan de slag nu, en seks durf ik ook nog niet.. gister laten plaatsen, wat denken jullie?
Dat is helemaal ideaal zeg