nou van mijn arts kreeg ik er meteen één mee om het bloeden te stoppen hoor
Morgenochtend de dok maar bellen en dan moet ik er aan geloven.
En..hoe is het gegaan????
Moet zeggen dat ik er toch echt tegenop zie. Maar oke, het is voor een goed doel
Ben benieuwd
succes alvast voor woensdag
Misschien scheeld het dat jij 26 bent en ik net 18 was?
iig, hopen dat het zo relexed blijft en je er geen last van krijgt!
100% mee viel!
Moet wel zeggen dat het nu wel aan het irriteren is. Geen pijn, ofzo.. Maar het voelt gewoon vaag aan, zeg maar
maar verder geen last van krampen en dergelijke?
En nou heb ik me laten vertellen dat mensen die al eens zwanger geweest zijn veel minder pijn en last hebben van het zetten van een spiraal.
vriendin van mij had ook een spiraal en heeft er een tumor door gekregen
is betrouwbaarder dan de pil!
Hoe lang vloeiden jullie ongeveer na??
waar heb je dat gehoord
En anders met je huisarts erover hebben?
Enige lastige is dat je nooit meer kan plannen met je ongesteld zijn zegmaar.. met vakanties enzo..
geen maandelijkse gerompeslomp meer met tampons en maandverbandjes.
Met het spiraaltje hoor je gewoon ongesteld te worden hopr
huh Met het spiraaltje hoor je gewoon ongesteld te worden hopr
nee is per persoon verschillend..
Drie weken.. Aldoor een beetje, en de ongesteldheid is heviger..
Tegen mij zeiden ze dat het helemaal niet gebruikelijk is om bij jonge meiden een koperspiraal te plaatsen
Ik dacht dat als de spiraal word verwijderd, je Cyclus vrijwel gelijk weer goed loopt??
Tot tegenstelling van de pil?
hey even een vraagje voor zusje
hoe was het toen de eerste verwijderd werd en de 2e ingebracht werd.want ik moet de mijne over minder dan een jaar vervangen maar zie er een beetje tegenop .
En bij de Mirena kan je menstruatie helemaal verdwijnen, wat me niet echt goed lijkt omdat je natuurlijke ritme dan onderdrukt wordt... Als je daarna kinderen wil krijgen kan het best lang duren voordat alles weer normaal is...