ja??? zijn t er écht "veel"??? geef ns getallen dan???
vluchtelingen die naar ons land komen om politieke redenen moeten hier gewoon een kans krijgen vind ik.
TOT T AFGELOPEN IS IN HUN LAND. dan kunnen ze weer terug en helpen opbouwen van hun land...
maar veel komen hier uitkering trekken en leven op kosten van de staat..
ja??? zijn t er écht "veel"??? geef ns getallen dan
Uitspraak van keumesz op zaterdag 16 september 2006 om 08:53:
TOT T AFGELOPEN IS IN HUN LAND. dan kunnen ze weer terug en helpen opbouwen van hun land...
Ik denk dat je niet inziet hoe zoiets in zijn werk gaat, als er een oorlog gaande is en de mensen vragen hier asiel aan omdat ze door politieke redenen hun leven of toekomst niet zeker zijn, is het niet zo dat als de oorlog voorbij is ze gelijk weer terug kunnen. die politieke dreiging blijft meestal nog lang na het aflopen van een oorlog hangen, stel nou dat er een dictator in dat land aan de macht is en door bemiddeling komt de oorlog tot een eind maar de dictator blijft wel aan de macht, dan staan de politieke vluchtelingen die het land zijn ontvlucht vanwege het bewind van de dictator denk ik wel op een of andere zwarte lijst, dus nee, die mensen kunnen niet altijd gelijk terug naar hun eigen land om even mee te helpen aan een wederopbouw
en als er 1 komt komt daarna de rest van de familie dus per familie 50 personen ... reken maar uit....
als ik naar een ver land vlucht bouwen ze voor mij en me familie ook geen hele centrums (azc) om mij te onderhouden tog... dus waarom zouden we hun wel een plek hier geven...
en als er 1 komt komt daarna de rest van de familie dus per familie 50 personen ... reken maar uit....
anders ga je even een paar kisten kopen en mooie bijpassende bretels, als je een topic als dit opent moet je wel een standpunt verbaal kunnen verdedigen of toelichten. uit jou mond komt echt taal van een onzeker persoontje wat zich mee laat slepen door al die zogenaamde nazi's heb je geen eigen mening? zo kortzichtig ben je toch zeker niet?
Uitspraak van keumesz op zaterdag 16 september 2006 om 08:59:
tegenwoordig gaat dit niet zo makkelijk meer,je doet alsof elke vluchteling hier zomaar binnen kan komen en op zn kont gaat zitten wachten op een uitkering
anders ga je even een paar kisten kopen en mooie bijpassende bretels, als je een topic als deze opent moet je wel een standpunt verbaal kunnen verdedigen of toelichten. uit jou mond komt echt taal van een onzeker persoontje wat zich mee laat slepen door al die zogenaamde nazi's heb je geen eigen mening? zo kortzichtig ben je toch zeker niet
dat ze dezelfde straf krijgen als in hun eigen land of in hun eigen land de straf uit zitten..
Uitspraak van keumesz op zaterdag 16 september 2006 om 09:05:
dat ze dezelfde straf krijgen als in hun eigen land of in hun eigen land de straf uit zitten..
dus jij wil een rechtssysteem dat onderscheid maakt tussen een nederlander en iemand van buitenlandse afkomst in nederland? hoor je wel wat je zegt? dat is nou die dictatuur waar ik het over had of het komt in ieder geval wel de richting in.
*zucht
Uitspraak van keumesz op zaterdag 16 september 2006 om 08:59:
duizenden
nej weet niet precies ma er zijn er TE veel..
vroeger mss wel maar de regels zijn tegenwoordig té streng om zomaar n uitkering te trekken in Nederland hoor
waarom hebben al die buitenlanders van die dikke auto's en sieraden en ik heb nix ????
Waarom start jij een politieke discussie, terwijl je met ondoordachte standpunten komt. Zou je je niet eerst wat gaan verdiepen in de materie voordat je lukraak wat maar wat in de rondte staat te blèren.
als dit neit mijn mening was had ik t niet eens opgeschreven...
ik geef niemand de schuld..
als ik naar een ver land vlucht bouwen ze voor mij en me familie ook geen hele centrums (azc) om mij te onderhouden tog... dus waarom zouden we hun wel een plek hier geven...
moet dat dan??
nee ...ze is er nog..
Dank je ,je bevestigd bij deze alle vooroordelen die we al over je hadden.
ik vind het idd genoeg geweest nou! nu er zelfs discussie,s komen of in nederland de saria als wet kan komen , en zo meteen hebben we geen minister balkenende maar minister ali! denk dat er te weining mensen zijn die hier echt een mening over durven hebben!
Het is veel te vroeg om politiek correct te zijn
denk dat er te weining mensen zijn die hier echt een mening over durven hebben!
weet jij trouwens wel waarom er hier in de jaren 50 buitenlanders zijn komen wonen....en, ja je gelooft het niet, werken?
Maar dat hebben ze niet gedaan en dus terecht dat de gastarbeiders van toen hier blijven wonen.
echter de vreemdelingen die nu komen zijn vreemdelingen die in hun eigen land geen veilig bestaan meer kunnen hebben
de nederlanders te helpen bij de wederopbouw, het was onze eigen regering die ze gevraagd hebben hierheen te komen, vraag dat maar eens aan je oma of opa en leg ze dan ook gelijk je "mening" voor, wat zullen ze trots op jou zijn zeg
maar al bij al heeft de komst van gastarbeiders in de jaren 50, niets met de vreemdelingen van nu te maken...
dat zijn tweee verschillende dingen. Destijds had Nederland ook kunnen zeggen, jullie mogen 5 jaar komen werken en dan moeten jullie weer terug naar land van herkomst. Maar dat hebben ze niet gedaan en dus terecht dat de gastarbeiders van toen hier blijven wonen.
echter de vreemdelingen die nu komen zijn vreemdelingen die in hun eigen land geen veilig bestaan meer kunnen hebben.
iok heb t over de buitenlanders die geld trekken.. stelen en dergelijke
Van mij mag iedereen blijven die gewoon normaal doet maar zoek je geen werk,ben je crimineel of weiger je Nederlands te leren dan vraag ik me af wat je hier nou precies komt doen
Kijk bijvoorbeeld al die files en wachttijden voor alles eens ??
bull-shit!!! wij zijn nooit te lui geweest om te werken.... destijds ging het ons gewoon goed,dus de kutbaantjes lieten we aan anderen over.......
ik denk dat ik maar stop, het topic zal toch zo wel sluiten door die onzinnige uitspraken.
sorry hoor maar het is gewoon een feit dat buitenlanders 10 x zo erg zijn....dat kan je toch niet meer ontkennen??
Ik woon naast een gevangenis en zie wat er voorbij komt rijden tijdens de bezoekuren en ik kan je vertellen dat er weinig blanks bij zit
Maar buiten het feit of ze nou goed of slecht zijn,vind ik het gewoons sowieso te vol...
Kijk bijvoorbeeld al die files en wachttijden voor alles eens ??
En er ontbreekt zoveel geld voor allerlei zaken zoals de zorg en dan vind het zonde dat dat aan het integratiebeleid besteedt wordt.
toen ik zelf vastzat zat
maar dit is ONS LAND
Feit: Je bent geen haar beter dan die 'buitenlanders' waar je zo'n hekel aan hebt...
hey.....je hebt recht op je mening......maar wat heb jij zoal bijgedragen in ons land!?!?...met je 18jaar.....in JOUW land wonen al 400 jaar mensen van allerlei herkomst/geloof/huidskleur!!! da's wat ONS land sterk maakt!!nu jij!!
dus jij bent helemaal niet zo'n brave Nederlander? je loopt af te geven op vluchtelingen maar je bent zelf zo dom dat je jezelf hebt getrakteerd op een strafblad, dat maakt jou niet veel beter dan een stelende turk in mijn ogen
duizenden
nej weet niet precies ma er zijn er TE veel..
toen ik zelf vastzat zat er 70% donkere mensen in .. dan voel je je gewoon gediscrimineerd
hoe je het ook wilt noemen... de Nederlanders die geen zin hadden om die kutbaantjes te doen gingen idd in de WAO of de Bijstand en we lieten gastarbeiders komen om het vuile werk op te knappen
en wat vind je dan van de autochtonen die uitkering trekken?
jij heb dus ook genoeg geld gekost voor de overheid... weet je dat "wij" de werkende mens, dit ook op moeten hoesten...
wat loop je nou te zeuren over "buitenlanders" die profiteren van "ONS LAND"
je ben geen haar beter...
was jij er toen bij? weet jij hoeveel mensen er destijds geen 'zin'hadden om te werken???? iedereen werkte toen man!!!!....waarom denk je dat we toen mensen uit het buitenland aantrokken??
het is gewoon een verschrikkelijke simpele ziel
neej wijmoesten elke maan dbetalen om daar te kunnen zitten... was minderjarig
wanneer is de bijstanswet van kracht geworden??
mischien heet hij wel Ali
mischien heet hij wel Ali
waar heb je het over??? jochie,jouw en mijn ouders,evenals al die gastarbeiders hebben zich krom gewerkt om al die luxe wetjes te kunnen financieren.....wij zijn nu aan de beurt,ik ben er inmiddels 20 jaar mee bezig.....en jij? wat is jouw bijdrage?
idd ik, jij, jouw ouders, mijn ouders, de gastarbeiders en de rest van de WERKENDE mens
ja,wrom val je MIJ dan aan met je bijstandwet,ect,ect.....snap het ff niet...gooit me eerst iets voor m'n voeten,om me vervolgens gelijk te geven..... mis ik hier iets??
hebben zich krom gewerkt om al die luxe wetjes te kunnen financieren.....
neej wijmoesten elke maan dbetalen om daar te kunnen zitten... was minderjarig
sterker worden we er echt niet op hoor.....en als we met jou de oorlog zouden moeten winnen kenne we beter gelijk stopppuh
we zijn vol voor de allochtonen die hier naar nl komen voor studie en geld( ook fransen duitsers enz wat dat zijn immers ook allochtonen) als ze hier naar toe komen omdat er bij hun oorlog is.. ok vind ik dat ze hier tijdelijk mogen komen ..als de oorlog voorbij hulp met wederopbouw en z enz
destijds lieten er genoeg mensen zich afkeuren terwijl ze niks mankeerde.. zolang ze het vieze werk maar niet hoefde te
bij allochtoon gaat het er toch om of je een nederlands paspoort hebt ?
destijds??? wie slaat hier de plank mis??? in de jaren 60/70 was het werkeloosheids% te verwaarlozen.....lul niet zo slap aub....
jullie begrijpen het echt niet he!?...
jullie begrijpen het echt niet he!?...grenzen zijn politiek,
oke dan snap ik het weer
Slotje
Slotje
Slotje
Slotje
Slotje
Slotje
Slotje
Slotje
Slotje
Slotje
Slotje
Slotje
Slotje
Slotje
Slotje
Slotje
Slotje
Slotje
Slotje
op je 39ste op partyflock zitten
dat is waar..
toen ik zelf vastzat zat er 70% donkere mensen in .. dan voel je je gewoon gediscrimineerd
Verbeter je zelf eerst voordat je met je vinger gaat wijzen naar anderen omdat je zo ontevreden bent.
hahaha,zeik je mij af omdat ik hier rondneus? jij doet je schijnbaar de moeite om mijn profiel te bekijken! en,wat is jouw excuus dan,krijg je een harde van ouwe lullen zoals mij af te zeiken.....
hahahaha get a life rukkertje...
Uitspraak van Stampuhtje op zaterdag 16 september 2006 om 11:17:
op je 39ste op partyflock zitten
zo gaat dat meestal met die broekies van 18 met dit denkniveau
zoals
mening
wat denken jullie is nederland 'VOL' of kennen er nog paar buitenlanders bij??? wat is jullie mening???
nederland is groter dan amsterdam alleen....
heeft waarschijnlijk te maken met het percentage allochtonen die daadwerkelijk in de omgeving van die scholen wonen...
maar vooruit, ga nu maar weer ergens anders spelen.
wees jij eens volwassen en zeg gewoon dat je achter mijn rug om hebt lopen ouwehoeren. dan ben je pas volwassen knaapje
Heb ik, ik heb al vaker toegegeven dat ik wel eens klepte over jan en alleman.
zeg maar gerust over iedereen. jij bent echt zo iemand die leeft ervoor om andermans problemen te achterhalen zodat je weer wat te ouwehoeren hebt. net een (man)wijf met je zatte ballen een beetje mij zwart lopen maken tegenover bepaalde personen. ik heb me ingehouden ginger. voor FB. dat is nu voorbij en wou het er niet over hebben maar dat zit niet in mij. als ik ergens onvrede over heb moet dat eruit. overigens heel normaal hoor.
Kijk over dat berovings verhaal hoor ik je nu niet
En met je debiele zinnetjes dat ik in jou topic kom discussieren
En dat ik homo ben etc.
jij naait mij door mij zwart te maken. dan kan je wel een soortgelijke behandeling terug verwachten toch? vond je zeker niet zo leuk dat iemand erover begon. leer daarvan.
Mijn topic nog wel? tijd voor een dikke bril stiekemert
Dat ziet iedreen behalve jij
Ik hou er vanaf nu namelijk over op...
Net zoals ik Babsie en Ruffies profielen niet bekijk. Of wat voor andere onzin ik allemaal lees
Dat zou wel heel makkelijk zijn. als de mensen waar jij bij hebt lopen zeveren niet eerlijk tegen mij waren geweest had je nu nog scheinheilig in mijn bek staan te lachen alsof er nooit iets gezegd was.
i rest my case
moet je dit lekker prive gaan uitvechten en niet op een openbaar forum en dan ook nog een openbaar topic
Waar in godsnaam bemoei jij je mee vuile kanker mongool?
uhmmmm sorry,was niet mijn uitspraak...
maar goed.. wat over de scholen is gezegt is waar... ik stuur mijn kind ook niet naar de school hier aan de overkant maar gaat wat verderweg.. ook vanwege dat er meer allochtonen dan nederlanders op zitten en dat is NIET omdat ik buitenlanders niet moet maar omdat over het algemeen het nivo daalt, omdat allochtone kinderen in prive sfeer hun eigen taal spreken en dan meer moeite met nederlands hebben
uhmmmm sorry,was niet mijn uitspraak...
Hij is niet zo slim kerel, laat hem maar
Hij is niet zo slim kerel, laat hem maar
nu wordt het echt feestje
Uitspraak van Stampuhtje op zaterdag 16 september 2006 om 12:02:
zoals
zoals,niet anderen afzeiken op hun lft,of whatever....sorry kon het ff niet laten,heb jouw profile ook ff bekeken....mis een foto en leeftijd bij je...... waarom? niet tevreden over jezelf? probeer je dat te compenseren door bijdehand te lullen??
hey....stampertju....ff ter info....we waren nog niet uit geluld......ik niet althans......wacht nog op je response....of moet ik weer 1 uur of wat wachten??
was jij er toen bij? weet jij hoeveel mensen er destijds geen 'zin'hadden om te werken???? iedereen werkte toen man!!!!....waarom denk je dat we toen mensen uit het buitenland aantrokken??
jonge denk je nou echt dat ik hier serieus over door blijf praten
het is net of ik tegen me vader zit te praten, alleen dan met het IQ van een schaap.
knapper dan jou
Ik heb het niet over 1 jaartal, ik heb het over de eindperiode dat we 'op zoek' waren naar gastarbeiders
dit riekt naar gigantische arrogantie
oowwww,vertel eens,hoe praat men tegen z'n vader met het iq van een schaap? is dat jouw idee van Quality-time...
fijn voor je,vandaar dat je geen pic op je profile hebt staan...
Iedereen werkte?
Het percentage WAO'ers was op het hoogste punt net onder een miljoen
dat was niet omdat wij allemaal werkte
das was omdat 'wij' te lui waren en ons te goed voelde voor alle domme kutklusjes en terignbaantjes
dus werden en maar gastarbeiders gehaald
want die waren toen in onze ogen toch dom, dus perfect voor lopende band werk enzo
is het ook
dus even bij je eigen gaan kijken of je toch wel gelijk hebt
zoek je nu al steun bij anderen?..
wacht ff ik ga m'n vriendjes er ook bij roepen
vroeger veel gepest zker?
ja iedereen ja......lees terug eer je je in een discussie mengt.....ik sprak over de jaren 60/70...was no such thing as aow back then man!!!!
Uitspraak van smashing op zaterdag 16 september 2006 om 09:58:
Iedereen werkte?
btw,gaat niet om wiens idee het was...maar wie het betaald....toen was nederland niet vol....snappie?
Uitspraak van smashing op zaterdag 16 september 2006 om 14:58:
ja roel? toen al?
Nog steeds niet. En ook degenen die als "schuldige" van het vol worden van Nederland betalen keurig mee aan AOW, WIA en de andere wetten.
ja man....we zitten op 1 lijn....wat jij zegt,probeer ik al de hele n8 te zeggeen........
ik geef de fakkeel doorr aan jou roel.....succes..
Uitspraak van Luis Eriekske op zaterdag 16 september 2006 om 09:57:
ligt aan de reden van uitkering...
als jij arbeids ongeschikt ben dan moet je wel
Er kan nog veeeel meer bij en het land is nog lang niet vol.
Wat is er nou mooier dan een dicht bevolkt land...een super dicht bevolkt land.
Lekker vechten om een plaats in het bejaarden tehuis als we er aan toe zijn, heerlijk.
Nee, we moeten er echt voor zorgen dat we nog veeel meer mensen het land binnen halen.
buitenlanders meer bij ze moeten juist allemaal deruit!!!
Omdat Nederland Nederland niet meer is. Onze cultuur wordt verpest door de vreemdelingen. We vergeten wie we zijn en waar onze voorouders voor hebben gevochten.
Behoud van cultuur is een kostbaar bezit!!!
Nee 5 Engelse oorlogen, de Spanjaarden. ik ben zwaar tegen de slavernij en de kolonisatie. daar hebben wwe alleen maar ellende van.
Ons verleden is idd niet altijd positief maar moeten wij dan leven met de gevolgen van de kolonisatie? Nee ik vind van niet.
Ik moet je toegeven dat wij niet echt elementen hebben maar ik bedoel het cultuur meer het algemene leven van voor de 2e wereldoorlog.
Ons verleden is idd niet altijd positief maar moeten wij dan leven met de gevolgen van de kolonisatie? Nee ik vind van niet.
En dat lukt niet door deze mensen te veroordelen,want dan kunnen wij onszelf ook veroordelen,omdat we het niet kunnen oplossen.
ik vind dat alleen de toestroom van buitenaf stopgezet zou moeten/kunnen worden,in dit geval is het dan gewoon eigen volk eerst..dat klinkt heel extreemrechts-achtig i know,zo bedoel ik dat verder niet..
Ik ben een ras echte Twentenaar!
Als het broeikas effect jouw in zuid-holland tot vluchten doet besluiten,moet ik jouw dan opvangen of weigeren?
Want jouw water probleem zal mij een rot zorg wezen,je woond er immers zelf.
ik verdrink nog liever dan dat ik in twente moet wonen,dus maak je niet druk
ja maar dat telt voor jou ook hoor... jij hoeft hier ook niet te wonen als jou het niet aanstaat... daar hoef je voor mij geen allochtoon voor te zijn...
Ik ben hier geboren, allochtonen niet. Als iemand zou moeten vertrekken zijn zij het.
Oke ff serieus dan
Mensen opvangen is een plicht in nood ja,maar volgens mij komen de meeste niet voor de nood..alleen maar om het iets beter te hebben en dat vind ik geen noodzaak.
Op een gegeven moment vind ik dat je als land mag zeggen dat het nu welletjes is geweest...
Er zijn genoeg andere landen die vergeleken Nederlanda amper mensen opvangen,laat ze daar dan maar eens heen gaan.
hoezo ik heb hier nog geen allochtoon horen klagen op dit forum, jij wel... weet je waarom je bent te verwent op gegroeid binnen deze maatschappij.. je krijg alles (als je ziek bent, als je werkloos word) en je gunt een ander als het kan niks...
kijken wat je mening zou zijn als jij had moeten vluchten voor vervolgen
Oke ff serieus dan
Wat op valt dat het meestal in de plattelands gedeeltes van het land men zich meer negatief uitlaat over dit.
Ik verwend? Nee, ik werk hard voor mijn sociale voorzieningen, mijn inkomen en mijn oude dag voorziening. Ik betaal netjes mijn belastingen en premies en krijg dus niets kado.
Er zijn anderen personen hier die verwend worden. Een uitkering, onderdak, gratis scholing, etc. En wat doen ze er voor terug? Niets, zelfs 1x per week solliciteren is ze te veel gevraagd.
En die mensen die moeten vluchten vanwege oorlog? Om heel eerlijk te zijn kan me dat geen ruk schelen. It's not my war. Waarom zou ik mij druk maken om de problemen van anderen?
heb net als GUP een aantal jaren op oc en azc's gewerkt en de redenen om hier binnen te komen zijn meestal economisch.
Het vervolgings en moord senario is standaard bij bijna elke asielzoeker.
Er zijn zeker mensen die echt gevlucht zijn om vreselijke redenen maar het zijn er niet zoveel als sommigen hier beweren.
Ik weet waar ik het over heb.
o en jij weet alles wou je zeggen ??
ik heb het niet om de omliggende landen want ik weet dat die er ook genoeg opvangen..maar ik weet niet of je het wist..maar er bestaan NOG meer landen
theorie...praktijk...
Het is vaak niet te controleren en dan worden er nog genoeg toegelaten hoor.
Ik heb net als GUP een aantal jaren op oc en azc's gewerkt en de redenen om hier binnen te komen zijn meestal economisch.
Als Nederland te vol wordt, moet je niet alleen de toestroom buitenlanders stopzetten, maar eveneens geboortebeperking toepassen in Nederland.Niemand mag meer kinderen krijgen. want ja.. vol = vol.
klinkt een beetje "ik weet alles en jij weet niets" vind je ook niet ?
Uitspraak van DKOY76 op zaterdag 16 september 2006 om 18:20:
Wat op valt dat het meestal in de plattelands gedeeltes van het land men zich meer negatief uitlaat over dit.
Ik denk omdat we er in dit deel van het land minder mee van doen hebben...
De stad is toch veel multi-cultureler...
Neemt niet weg dat het onzin is natuurlijk...
Uitspraak van DKOY76 op zaterdag 16 september 2006 om 18:20:
En mensen hier in Nederland kijken alleen maar in hokjes,
ben ik het niet mee eens... ik ben de enigste nederlander in een klas van 20 leerlingen en ik kan met allemaal goed overweg.
Ik heb net als GUP een aantal jaren op oc en azc's gewerkt en de redenen om hier binnen te komen zijn meestal economisch.
Het vervolgings en moord senario is standaard bij bijna elke asielzoeker.
Er zijn zeker mensen die echt gevlucht zijn om vreselijke redenen maar het zijn er niet zoveel als sommigen hier beweren.
Ik weet waar ik het over heb.
dat ze tenminste binnen een x jaar de taal van het land moeten spreken
en werk zoeken en vooral niet in de gevangenis belanden
ik denk dat als alle allochtonen zich aan deze 3 dingen zouden gehouden hebben,de Nederlands nooit zo erg over hun zouden klagen als dat je nu altijd hoort..
Uitspraak van DKOY76 op zaterdag 16 september 2006 om 20:55:
dat er weer een groep mensen zijn die zullen zeggen.. ze hebben die baan gekregen, terwijl er Nederlanders zijn die het ook kunnen
zo zullen er altijd mensen blijven voor wie het nooit goed is
wat denken jullie is nederland 'VOL' of kennen er nog paar buitenlanders bij??? wat is jullie mening???
Ach, in 2011 komt er een stoot oost-europeanen waar je niet goed van word
Je klinkt alsof je het er niet mee eens bent?
ja??? zijn t er écht "veel"??? geef ns getallen dan???
Waar heb je nou last van?
Wat lul je nou keerl?! Je woont in Drenthe... Waar heb je nou last van?
moeilijk...
ik vind dat mensen die in hun land als verschoppelingen leven hier terecht moeten kunnen. Ik vind het ook een belangrijk dat nederland gezien wordt als een land dat mensen in nood opneemt zolang dat nodig is.
Nadeel is: daarvoor moet je dus streng selecteren. En dan krijg je dat economische vluchtelingen allemaal een mooi verhaal hebben. Nog een nadeel is dat een relatief groot percentage van de mensen die het nodig hadden in de criminaliteit komt. Maar ik denk dta dat ook komt door de economische situatie etc.
Stel er breekt hier in Nederland oorlog uit, kunnen wij dan met zijn alle naar een ander land toe om te kunnen schuilen? Denk het niet!
Ik wel zeker dat dit gaat gebeuren,
Ik geef ze geen ongelijk
Alles wordt duurder, zodat het rijk dingen kan betalen waar wij niks van terugzien.
Waarom denk je van niet?
Net zei je nog dat je me zo dan sexy vond
Kijk ff terug naar de tweede wereldoorlog toen stonden Amerika en Engeland toch ook voor ons klaar...
toen stonden Amerika en Engeland toch ook voor ons klaar
alleen buitelanders die het ECHT moeilijk hebben mogen wel een jaartje of 2 erin
langer mag ook, want als je al het schorem terug stuurd is er plek genoeg en er moeten nog genoeg hier blijven anders kunnen we onze samenleving niet meer MULTI-CULTUREEL noemen en dat staat zo mooi in de brochures laatste aanpassing 17 september 2006 17:39
ja das waar maar ze moeten dan ook wel die test doen
de helft bij mij op school praat turks op school en in de klas en op het school plein
wat denken jullie is nederland 'VOL'
Te weinig bedden in het ziekenhuis
En wat heeft dat te maken met asielzoekers?
Dat heeft alles te maken met asielzoekers en Nederlands lakse immigratiebeleid.
Als elke nerd die zichzelf asielzoeker noemt hier met open armen onthaalt wordt krijg je dat soort tafrelen.
Volgens mij zijn turken hier gekomen als immigrant en niet als asielzoeker
ze moet haar kisten poetsen
Ja dat is zo, maar dat is alweer zo lang geleden en zullen ze dat nu weer doen?
Uitspraak van Stampuhtje op maandag 18 september 2006 om 19:04:
Bush vind oorlogjes maar al te leuk..
Dat is een ding wat zeker is, het volgende land wat hun gaan aanvallen is Iran
Nederland is vol
met miljoenen mensen die zeggen
dat Nederland vol is.
Nederland is vol
met 1,5 miljoen magnetrons,
5,5 miljoen koelkasten,
7 miljoen T.V.'s,
3 miljoen honden en katten,
10 miljoen tropische vissen en vogels,
13 miljoen varkens,
5 miljoen stuks rundvee
en 33 miljoen legkippen.
Nederland is vol
met per jaar 350 miljoen weggegooide bier- en frisblikjes,
15 miljoen kilo aan achtergelaten wegwerpbekertjes,
800 miljoen stinkende papieren luiers,
10 miljard aangestoken lucifers,
4,5 miljoen kilo lege batterijen,
500 miljoen kilo aan autowrakken,
17 biljoen gerookte sigaretten,
4 miljard gedronken pilsjes
en een onbekende hoeveelheid poep, pies en w.c.-papier.
Nederland is vol
met asfalt waarop 6 miljoen auto's rijden van autobezitters
die kunnen kiezen uit 1900 verschillende automodellen,
vol met vliegvelden die zich als zwerende etter
uitbreiden over het hele overvolle Nederland,
waardoor vliegtuigen nog meer naar beneden kunnen storten
op woonwijken die bevolkt worden door mensen
waartegen men kankert dat Nederland vol is.
Nederland is vol
met uitgestrekte militaire oefenterreinen in bosrijke omgevingen
die anders toch maar overvol zouden raken
met vluchtende stedelingen
op zoek naar rust
en in de verwachting
dat ze door de aanwezigheid van hun woning, hun tuin,
hun vakantiehuis, hun caravan en hun tent
kunnen aantonen dat Nederland vol is
met toeristen die als zwermen bijen
op stranden, in pretparken, kroegen en goktenten
een schim van geluk en plezier najagen.
Nederland is vol
met haat en angst en onbegrip en frustratie en
moedeloosheid en passiviteit en onverschilligheid,
wat ertoe kan leiden
dat Nederland vol raakt
met lijken waartegen men schreeuwt
dat de Nederlandse kerkhoven en crematoria vol zijn
Moet ik als mens bang zijn voor een ander in welk land dan ook waar ik mij bevind????????
zielige opmerking hoor!
als je kisten draagt ben je in jou ogen een "racist"
nu ben je zelf aan het discrimineren!
IK vind het vol!
respect geven is respect krijgen!
ik zal altijd netjes gedag zeggen..(terugzeggen)
maar ik ben vorige week wel de tering ingescholden door zo'n opgeschote turk.. die vond dat ik in zijn "terrirtorium " was.. (zo kwam het over)
omdat de kleren die ik draag niet zijn smaak zijn!
ben ik een k*nkerhoer een vieze racist.. en dat soort benamingen!
als ik iets terug had gedaan had ik al zijn "matties" weet k veel hoe ze 't noemen achter me aan gehad!
is dat normaal..?
moet ik als NEDERLANDER bang zijn voor marrokanen en turken in mijn eigen NEDERLAND
het land wat wij zelf naar de klote laten helpen!
en waar we niks aan kunnen doen!
want als je voor je land wil gaan.. ben je zelf de lul!
want dat is toch niet normaal..?
als nederlander wil je toch juist dat jan en alleman hiernaar toe komt..
ik vind dat van niet..
en daarom word ik gediscrimineerd!
iedereen mag een eigen mening hebben/vormen in nederland!
maar wel de mening die al voorgeknauwd is door die hoge manneke's
niet iets waar je zelf achter staat!laatste aanpassing 18 september 2006 16:17
Uitspraak van † Prinsesje † op maandag 18 september 2006 om 16:13:
zielige opmerking hoor!
IK vind het vol!
maar ik ben vorige week wel de tering ingescholden door zo'n opgeschote turk.. die vond dat ik in zijn "terrirtorium " was.. (zo kwam het over)
als ik iets terug had gedaan had ik al zijn "matties" weet k veel hoe ze 't noemen achter me aan gehad!
is dat normaal..?
moet ik als NEDERLANDER bang zijn voor marrokanen en turken in mijn eigen NEDERLAND
ik vind dat van niet..
niet iets waar je zelf achter staat!laatste aanpassing 18 september 2006 16:17
de waarheid en niets anders als de waarheid
Stel er breekt hier in Nederland oorlog uit, kunnen wij dan met zijn alle naar een ander land toe om te kunnen schuilen? Denk het niet!
Voor een blindedarm operatie lig je nu nog maar 2 dagen in het ziekenhuis ipv 2 weken 10 geleden. Voor een openhart operatie met by-passes ben je ook binnen 4 dagen thuis, schandalig!
De buitenlanders die zich hier niet gedragen en aanpassen eruit.laatste aanpassing 20 september 2006 11:17
alle crimineele buitelanders eruit
Strenger immigratie beleid en een wat softer emigratie beleid? Promooooot het buitenland!
Maak die tickets naar Turkije NOG goedkoper!
de goeie mogen blijven en er mogen goeie bij komen en de slechte eruit. maar dan wordt het zo leeg
beetje onzinnige topic, altijd dezelfde antwoorden, draait ook altijd uit op dezelfde discussie
Uitspraak van † Prinsesje † op maandag 18 september 2006 om 16:13:
zielige opmerking hoor!
IK vind het vol!
is dat normaal..?
ik vind dat van niet..
niet iets waar je zelf achter staat!
Heb je iets meer info? Wat is 'heel vroeger'? Bij mijn weten hebben we alleen de laatste jaren Poolse krachten hier. Vroeger nooit.
is dat normaal..?
ik vind dat van niet..
niet iets waar je zelf achter staat
vind dat de grenzen onderhand wel een keer dicht kennen, het is wel leuk geweest zo
volgens mij als er niks mee bij kan
achja wat is vol? dat is maar een relatief begrip. Kijk bijv naar Egypte dat land is kleiner dan NL en er wonen 5 keer zoveel mensen als hier geloof ik.
nee je hebt ook nog half vol
En ze moeten die grenzen idd nu eens een keer dichtgooien
Als je nou een paar van die nutteloze niet-werkende profiterende allochtonen eruit sodemietert
heb je weer ruimte voor mensen die écht een schuilplek nodig hebben
En ze moeten die grenzen idd nu eens een keer dichtgooien
om te nixen en maar geld te krijgen
Als je nou een paar van die nutteloze niet-werkende profiterende allochtonen eruit sodemietert
wat is de entree
is wel een mooi gebouw dat zeker!!!
maar ik denk dat je daar best wel vette feesten kan geven!!!! maar nederland is wel an de volle kant!!! vooral in het westen
vol genoeg!
De wereld is niet vol, en Nederland zeker niet!!!
Het probleem van de mensen is dat ze niet goed georganiseerd zijn. Bij een goede organisatie is het volgens mij mogelijk dat we met 20 miljard mensen op de wereld leven.
Dat wil wel zeggen dat:
Er moet goed leiding gegeven worden.
Al het voedsel op aarde moet eerlijk verdeeld worden.
De bewoners moeten goed met elkaar kunnen communiceren.
Iedereen draagt zijn steentje bij aan het
verbeteren van de maatschapij.
Zou kan ik nog wel even doorgaan. maar 1 ding is mij duidelijk. Nederland is nog lang niet vol!!!!!!!!!
ja, in plaats daarvan bouwen ze moskees van 14 meter hoog (Haarlem, red.) Belachelijk... wou dak er wat aan kon doen zonder opgepakt te worden
ben jouw aan het jennennenenenenenenenenenenennenenennenenenennene
Het is wel duidelijk in welke groep jij thuis hoort...
Het is toch ONS bier?