Partyflock

Forumonderwerp · 901182
4705x bekeken

Waarschuw beheerder
wat denken jullie is nederland 'VOL' of kennen er nog paar buitenlanders bij??? wat is jullie mening???

Artiest T.O.M.
Waarschuw beheerder
donateur
vluchtelingen die naar ons land komen om politieke redenen moeten hier gewoon een kans krijgen vind ik.

Waarschuw beheerder
jah stel er is oorlog.. dan kenne ze van mij wel ff langs komen TOT T AFGELOPEN IS IN HUN LAND. dan kunnen ze weer terug en helpen opbouwen van hun land...

of als er een marrokaanse komt studeren hier.. dat mag maar rond je studie af en zoek een baan..maar veel komen hier uitkering trekken en leven op kosten van de staat..
die kenne gewoon oprotten..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 08:50:
vluchtelingen die naar ons land komen om politieke redenen moeten hier gewoon een kans krijgen vind ik.

:yes: helemaal mee eens (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
:x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 08:53:
maar veel komen hier uitkering trekken en leven op kosten van de staat..

ja??? zijn t er écht "veel"??? geef ns getallen dan???
Waarschuw beheerder
donateur
Goh, een proleet met een ondoordacht politiek standpunt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 08:54:

verwacht je nou echt dat ze ook een getal kan opnoemen?

(y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 08:53:
TOT T AFGELOPEN IS IN HUN LAND. dan kunnen ze weer terug en helpen opbouwen van hun land...

Ik denk dat je niet inziet hoe zoiets in zijn werk gaat, als er een oorlog gaande is en de mensen vragen hier asiel aan omdat ze door politieke redenen hun leven of toekomst niet zeker zijn, is het niet zo dat als de oorlog voorbij is ze gelijk weer terug kunnen. die politieke dreiging blijft meestal nog lang na het aflopen van een oorlog hangen, stel nou dat er een dictator in dat land aan de macht is en door bemiddeling komt de oorlog tot een eind maar de dictator blijft wel aan de macht, dan staan de politieke vluchtelingen die het land zijn ontvlucht vanwege het bewind van de dictator denk ik wel op een of andere zwarte lijst, dus nee, die mensen kunnen niet altijd gelijk terug naar hun eigen land om even mee te helpen aan een wederopbouw.

Waarschuw beheerder
geef ns getallen dan???

haha idd...

Waarschuw beheerder
maar veel komen hier uitkering trekken en leven op kosten van de staat..

ja??? zijn t er écht "veel"??? geef ns getallen dan

duizenden :d
nej weet niet precies ma er zijn er TE veel..

als ik naar een ver land vlucht bouwen ze voor mij en me familie ook geen hele centrums (azc) om mij te onderhouden tog... dus waarom zouden we hun wel een plek hier geven...
en als er 1 komt komt daarna de rest van de familie dus per familie 50 personen ... reken maar uit....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 08:57:
Uitspraak van keumesz op zaterdag 16 september 2006 om 08:53:
TOT T AFGELOPEN IS IN HUN LAND. dan kunnen ze weer terug en helpen opbouwen van hun land...

Ik denk dat je niet inziet hoe zoiets in zijn werk gaat, als er een oorlog gaande is en de mensen vragen hier asiel aan omdat ze door politieke redenen hun leven of toekomst niet zeker zijn, is het niet zo dat als de oorlog voorbij is ze gelijk weer terug kunnen. die politieke dreiging blijft meestal nog lang na het aflopen van een oorlog hangen, stel nou dat er een dictator in dat land aan de macht is en door bemiddeling komt de oorlog tot een eind maar de dictator blijft wel aan de macht, dan staan de politieke vluchtelingen die het land zijn ontvlucht vanwege het bewind van de dictator denk ik wel op een of andere zwarte lijst, dus nee, die mensen kunnen niet altijd gelijk terug naar hun eigen land om even mee te helpen aan een wederopbouw

nee vind ik niet eigenlijk.. want ze blijven hier te veelhangen... overal werken ze , lopen ze, staan ze, allemaal schorem

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 08:59:
en als er 1 komt komt daarna de rest van de familie dus per familie 50 personen ... reken maar uit....

tegenwoordig gaat dit niet zo makkelijk meer,je doet alsof elke vluchteling hier zomaar binnen kan komen en op zn kont gaat zitten wachten op een uitkering ;p

Waarschuw beheerder
donateur
als ik naar een ver land vlucht bouwen ze voor mij en me familie ook geen hele centrums (azc) om mij te onderhouden tog... dus waarom zouden we hun wel een plek hier geven...

anders ga je even een paar kisten kopen en mooie bijpassende bretels, als je een topic als deze opent moet je wel een standpunt verbaal kunnen verdedigen of toelichten. uit jou mond komt echt taal van een onzeker persoontje wat zich mee laat slepen door al die zogenaamde nazi's (Y) heb je geen eigen mening? zo kortzichtig ben je toch zeker niet?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 09:02:
anders ga je even een paar kisten kopen en mooie bijpassende bretels, als je een topic als dit opent moet je wel een standpunt verbaal kunnen verdedigen of toelichten. uit jou mond komt echt taal van een onzeker persoontje wat zich mee laat slepen door al die zogenaamde nazi's heb je geen eigen mening? zo kortzichtig ben je toch zeker niet?

idd.. verdiep je eerst even in de vreemdelingenprocedure van nederland voordat je een mening geeft.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van keumesz op zaterdag 16 september 2006 om 08:59:

tegenwoordig gaat dit niet zo makkelijk meer,je doet alsof elke vluchteling hier zomaar binnen kan komen en op zn kont gaat zitten wachten op een uitkering

ik vind dat het daar op lijkt...

ik vind dat als bijvoorbeeld 2 turken opgepakt worden voor (ik noem ma wat) moord ..dat ze dezelfde straf krijgen als in hun eigen land of in hun eigen land de straf uit zitten..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 09:01:
want ze blijven hier te veelhangen... overal werken ze , lopen ze, staan ze, allemaal schorem

zo kortzichtig ben je toch zeker niet?

Waarschuw beheerder
anders ga je even een paar kisten kopen en mooie bijpassende bretels, als je een topic als deze opent moet je wel een standpunt verbaal kunnen verdedigen of toelichten. uit jou mond komt echt taal van een onzeker persoontje wat zich mee laat slepen door al die zogenaamde nazi's heb je geen eigen mening? zo kortzichtig ben je toch zeker niet

kun je lezen?
dit is hoe ik er over denk..!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 09:05:
dat ze dezelfde straf krijgen als in hun eigen land of in hun eigen land de straf uit zitten..

dus jij wil een rechtssysteem dat onderscheid maakt tussen een nederlander en iemand van buitenlandse afkomst in nederland? hoor je wel wat je zegt? dat is nou die dictatuur waar ik het over had of het komt in ieder geval wel de richting in.

*zucht*

Waarschuw beheerder
duizenden

vroeger mss wel maar de regels zijn tegenwoordig té streng om zomaar n uitkering te trekken in Nederland hoor

Waarschuw beheerder
donateur
wat mij betreft is het al jaaaaaren vol

Waarschuw beheerder
verplaats je even in de gedachten van een vluchteling, zou jij ook die kans willen krijgen?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 09:09:
té streng om zomaar n uitkering te trekken in Nederland hoor

ook dat nog eens idd :)

Waarschuw beheerder
ik denk dat je erg teert op de mening van anderen...mss zou je zelf op onderzoek uit moeten gaan om te kijken hoe t werkelijk in elkaar steekt allemaal

over n paar jaar praat je wel anders (hoop ik)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 09:07:
Uitspraak van keumesz op zaterdag 16 september 2006 om 09:05:
dat ze dezelfde straf krijgen als in hun eigen land of in hun eigen land de straf uit zitten..

dus jij wil een rechtssysteem dat onderscheid maakt tussen een nederlander en iemand van buitenlandse afkomst in nederland? hoor je wel wat je zegt? dat is nou die dictatuur waar ik het over had of het komt in ieder geval wel de richting in.

*zucht

ikvind wel

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 09:09:
Uitspraak van keumesz op zaterdag 16 september 2006 om 08:59:
duizenden

vroeger mss wel maar de regels zijn tegenwoordig té streng om zomaar n uitkering te trekken in Nederland hoor

waarom hebben al die buitenlanders van die dikke auto's en sieraden en ik heb nix ????

Waarschuw beheerder
donateur
http://www.cbs.nl/NR/rdonlyres/693C00F6-47F4-4EBC-8132-7DECAE00425D/0/2003b52p105art.pdf

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 09:12:
ik denk dat je erg teert op de mening van anderen

Dat denk ik ook. dat is gewoon onzekerheid. door maar als een schaap de kudde te volgen noemen ze dat toch? je merkt het wel aan die goed doordachte scherpe antwoorden :LOL:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 09:12:
ikvind wel

omdat je waarschijnlijk geen eigen mening hebt maar n idee in je hoofd hebt (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 09:13:
en ik heb nix ????

en daar geef je anderen de schuld van???? TRIEST!!!!! :aai:
je merkt het wel aan die goed doordachte scherpe antwoorden

:roflol: dank U!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 09:14:
raak van keumesz op zaterdag 16 september 2006 om 09:12:
ikvind wel

omdat je waarschijnlijk geen eigen mening hebt maar n idee in je hoofd hebt

als dit neit mijn mening was had ik t niet eens opgeschreven...

Waarschuw beheerder
donateur
en ik heb nix ????

dat komt omdat jij achter iedereen aanhuppelt en zo je eigen persoontje uit het oog verliest :aai:

Waarschuw beheerder
waarom hebben al die buitenlanders van die dikke auto's en sieraden en ik heb nix ????

8) dit is echt off topic
Waarschuw beheerder
donateur

Waarom start jij een politieke discussie, terwijl je met ondoordachte standpunten komt. Zou je je niet eerst wat gaan verdiepen in de materie voordat je lukraak wat maar wat in de rondte staat te blèren.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 09:15:
en daar geef je anderen de schuld van???? TRIEST!!!!!

ik geef niemand de schuld.. ik zeg al1 mijn mening en vraag wat jullie mening is.. meer niet

Waarschuw beheerder
Uitspraak van afwazig!!! op zaterdag 16 september 2006 om 09:16:
Waarom start jij een politieke discussie, terwijl je met ondoordachte standpunten komt. Zou je je niet eerst wat gaan verdiepen in de materie voordat je lukraak wat maar wat in de rondte staat te blèren.

hoor ik daar een lama schijten?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 09:15:
als dit neit mijn mening was had ik t niet eens opgeschreven...

Hoe kan je dit nou een mening noemen? je hebt niet eens sterke argumenten om je mening op te baseren! ik denk dat je gewoon een negatieve ervaring hebt met je turkse buurjongen en dat je nu hier even je frustratie kwijt wil. best grappig hoor :LOL:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 09:16:

ja, ik denk dat je hem daar echt mee raakt (Y)

Waarschuw beheerder
ik geef niemand de schuld..

nou....je steekt nog net geen vinger uit

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 09:17:
nou....je steekt nog net geen vinger uit

en weg is ze :D zo simpel zeg dit :LOL:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 09:17:
ja, ik denk dat je hem daar echt mee raakt

moet dat dan??

Waarschuw beheerder
nee ...ze is er nog...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 09:26:
moet dat dan??

als jij aan iemand vraagt of je een lama hoort schijten nadat hij iets gezegd heeft neem ik aan dat je dat niet zegt omdat je zoveel van hem houd?

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 09:26:
nee ...ze is er nog..

:lief:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur

Dank je ,je bevestigd bij deze alle vooroordelen die we al over je hadden. :D

Waarschuw beheerder
jammer dat ze zo weinig niveau heeft :nocheer:

ik ken slimmere 18-jarigen (Y)

Waarschuw beheerder
ik vind het idd genoeg geweest nou! nu er zelfs discussie,s komen of in nederland de saria als wet kan komen , en zo meteen hebben we geen minister balkenende maar minister ali! denk dat er te weining mensen zijn die hier echt een mening over durven hebben!

Waarschuw beheerder
:cheer: ok ben je terug om je mening wat bij te schaven??

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van afwazig!!! op zaterdag 16 september 2006 om 09:29:
Dank je ,je bevestigd bij deze alle vooroordelen die we al over je hadden.

8) ik denk dat ze het woord vooroordelen niet kent want ze zegt telkens dat ze haar mening hier uit maar dat zijn gewoon vooroordelen ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 09:29:
jammer dat ze zo weinig niveau heeft

ik ken slimmere 18-jarigen

jij nooit slim geweest ckah?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 09:30:
ik denk dat ze het woord vooroordelen niet kent want ze zegt telkens dat ze haar mening hier uit maar dat zijn gewoon vooroordelen

nej mijn mening:P
Waarschuw beheerder
donateur
Het is veel te vroeg om politiek correct te zijn :gaap:

Waarschuw beheerder
ik vind het idd genoeg geweest nou! nu er zelfs discussie,s komen of in nederland de saria als wet kan komen , en zo meteen hebben we geen minister balkenende maar minister ali! denk dat er te weining mensen zijn die hier echt een mening over durven hebben!

als iedereen in ze eigen land zou blijven zou ons weer wat geld schelen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hairy Testicles op zaterdag 16 september 2006 om 09:32:
Het is veel te vroeg om politiek correct te zijn

idd

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 09:32:
jij nooit slim geweest ckah?

wat een kindje ben je zeg :aai: weet jij trouwens wel waarom er hier in de jaren 50 buitenlanders zijn komen wonen....en, ja je gelooft het niet, werken?

Waarschuw beheerder
denk dat er te weining mensen zijn die hier echt een mening over durven hebben!

ik denk dat jij aanneemt dat iedereen jouw mening deelt :)

ik spreek vanuit m'n eigen standpunt...en als iemand mij wat bijleert zal ik dat ZEKER oppikken (Y)

maar deze onzin gaat nergens over :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 08:47:
kennen er nog paar buitenlanders bij??

ligt aan hun motieven..... fortune_seekers doen dat volgens mij maar ergens anders.....mensen die daadwerkelijk ergens hun leven niet zeker zijn,zijn welkom....moeilijke kwestie gewoon....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 09:33:
weet jij trouwens wel waarom er hier in de jaren 50 buitenlanders zijn komen wonen....en, ja je gelooft het niet, werken?

idd, nederlanders waren zelf te lui om de vieze karwijtjes op te ruimen... dus lieten ze maar turken en marokkanen komen.. terecht dat ze hun gezin willen herrenigen... wat zou jij in hun situatie doen? als ze de kans krijgen om van een betere economie gebruik te maken.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van smashing op zaterdag 16 september 2006 om 09:36:
mensen die daadwerkelijk ergens hun leven niet zeker zijn,zijn welkom....moeilijke kwestie gewoon....

idd. :D

Waarschuw beheerder
maar al bij al heeft de komst van gastarbeiders in de jaren 50, niets met de vreemdelingen van nu te maken...
dat zijn tweee verschillende dingen. Destijds had Nederland ook kunnen zeggen, jullie mogen 5 jaar komen werken en dan moeten jullie weer terug naar land van herkomst. Maar dat hebben ze niet gedaan en dus terecht dat de gastarbeiders van toen hier blijven wonen.

echter de vreemdelingen die nu komen zijn vreemdelingen die in hun eigen land geen veilig bestaan meer kunnen hebben.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 09:40:
Maar dat hebben ze niet gedaan en dus terecht dat de gastarbeiders van toen hier blijven wonen.

en dan is het toch ook terecht dat ze hier hun leven weer oppakken, kinderen krijgen enz.? wat had je dan verwacht? dat de turkse en marokkaanse gemeenschap niet zou groeien in de jaren dat ze hier kwamen om te werken?

echter de vreemdelingen die nu komen zijn vreemdelingen die in hun eigen land geen veilig bestaan meer kunnen hebben

(Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 09:36:
de nederlanders te helpen bij de wederopbouw, het was onze eigen regering die ze gevraagd hebben hierheen te komen, vraag dat maar eens aan je oma of opa en leg ze dan ook gelijk je "mening" voor, wat zullen ze trots op jou zijn zeg

onze regering schiet ook ni op ... dus tsja:P

Waarschuw beheerder
maar al bij al heeft de komst van gastarbeiders in de jaren 50, niets met de vreemdelingen van nu te maken...
dat zijn tweee verschillende dingen. Destijds had Nederland ook kunnen zeggen, jullie mogen 5 jaar komen werken en dan moeten jullie weer terug naar land van herkomst. Maar dat hebben ze niet gedaan en dus terecht dat de gastarbeiders van toen hier blijven wonen.

echter de vreemdelingen die nu komen zijn vreemdelingen die in hun eigen land geen veilig bestaan meer kunnen hebben.

iok heb t over de buitenlanders die geld trekken.. stelen en dergelijke

Waarschuw beheerder
jou zogenaamde "buitenlanders" ;p

Waarschuw beheerder
donateur
ik denk dat ik maar stop, het topic zal toch zo wel sluiten door die onzinnige uitspraken.

Waarschuw beheerder
donateur
Maar buiten het feit of ze nou goed of slecht zijn,vind ik het gewoons sowieso te vol...
Kijk bijvoorbeeld al die files en wachttijden voor alles eens ??
En er ontbreekt zoveel geld voor allerlei zaken zoals de zorg en dan vind het zonde dat dat aan het integratiebeleid besteedt wordt.

Van mij mag iedereen blijven die gewoon normaal doet maar zoek je geen werk,ben je crimineel of weiger je Nederlands te leren dan vraag ik me af wat je hier nou precies komt doen :vaag:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
er kunnen er wel een uit , dat wel

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 09:43:
iok heb t over de buitenlanders die geld trekken.. stelen en dergelijke

dat doen nederlanders net zo goed, of denk jij dat alle nederlanders met een blanke huid heilig zijn?

mensen zoals jou zouden ze op moeten sluiten. zo achter je beeldscherm heb je wel grote praatjes en waarschijnlijk als je met je neo maatjes bent ook wel maar als je een gesprek moet voeren met een allochtoon en je bent eens alleen begin je vast te stotteren.. :aai:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 09:43:
iok heb t over de buitenlanders die geld trekken.. stelen en dergeli

zeg je nu,is niet je topicstandpunt ! hoe denk je over een blanke/nederlandse klaploper?

Waarschuw beheerder
Hey , Paul, even over die vluchtelingen , ze hebben nog meer lef en een grote bek dan ik heb.
En een mannetje die in een kamp heeft gezeten heeft dat niet.
Kijk maar naar de joden die we met z'n alleen wel eens op tv hebben gezien.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 09:45:
Van mij mag iedereen blijven die gewoon normaal doet maar zoek je geen werk,ben je crimineel of weiger je Nederlands te leren dan vraag ik me af wat je hier nou precies komt doen

ben ik zeker mee eens..
tis niet zozeer dat ik zo'n mega racist ben.. maar ik vind wel dat je IETS moet doen.. werken zoiezo..school..maar dat als je 3 waarschuwingen heb dat je dan weer terug naar je eigen land moet

Waarschuw beheerder
donateur
dat doen nederlanders net zo goed, of denk jij dat alle nederlanders met een blanke huid heilig zijn?

sorry hoor maar het is gewoon een feit dat buitenlanders 10 x zo erg zijn....dat kan je toch niet meer ontkennen??
Ik woon naast een gevangenis en zie wat er voorbij komt rijden tijdens de bezoekuren en ik kan je vertellen dat er weinig blanks bij zit
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur

Die ontstaan doordat al het werkvolk tegelijk naar het werk gaan en ook weer rond dezelfde tijd naar huis vertrekken, bedoel je nou echt dat het de schuld van vluchtingen is dat we een fileprobleem hebben?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 09:46:

neej dat niet
maar dit is ONS LAND
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 09:46:
mensen zoals jou zouden ze op moeten sluiten.

da's nou ook weer wat radicaal....we leven nog altijd in een democratie....keumesz mag zeggen wat ie/ze wil....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van smashing op zaterdag 16 september 2006 om 09:43:
bull-shit!!! wij zijn nooit te lui geweest om te werken.... destijds ging het ons gewoon goed,dus de kutbaantjes lieten we aan anderen over.......

hoe je het ook wilt noemen... de Nederlanders die geen zin hadden om die kutbaantjes te doen gingen idd in de WAO of de Bijstand en we lieten gastarbeiders komen om het vuile werk op te knappen ;)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 09:44:
ik denk dat ik maar stop, het topic zal toch zo wel sluiten door die onzinnige uitspraken.

ik geef het ook op.... er valt idd geen zinnige discussie mee te voeren.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 09:48:
tis niet zozeer dat ik zo'n mega racist ben..

nee, je bent een acceptabel klein rascistje he :lief:

Waarschuw beheerder
donateur
Die ontstaan doordat al het werkvolk tegelijk naar het werk gaan en ook weer rond dezelfde tijd naar huis vertrekken, bedoel je nou echt dat het de schuld van vluchtingen is dat we een fileprobleem hebben?

niet alleen hun schuld,maar gewoon in het algemeen dat het hier te vol is..alles is zowat volgebouwd hier..

Waarschuw beheerder
sorry hoor maar het is gewoon een feit dat buitenlanders 10 x zo erg zijn....dat kan je toch niet meer ontkennen??
Ik woon naast een gevangenis en zie wat er voorbij komt rijden tijdens de bezoekuren en ik kan je vertellen dat er weinig blanks bij zit

dat is waar..
toen ik zelf vastzat zat er 70% donkere mensen in .. dan voel je je gewoon gediscrimineerd

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 09:49:
ONS LAND

misschien dat je dat in westervoort kan zeggen op je papas boerderij, maar eerlijk gezegd kom je wederom een beetje lomp over nu

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 09:47:
Hey , Paul, even over die vluchtelingen , ze hebben nog meer lef en een grote bek dan ik heb.

ik ken verder zelf ook geen vluchtelingen ofzo,maarja je hebt overal wel rotte appels tussen zitten :), ik kan dat ook moeilijk controleren

Waarschuw beheerder
Uitspraak van smashing op zaterdag 16 september 2006 om 09:49:
mensen zoals jou zouden ze op moeten sluiten.

da's nou ook weer wat radicaal....we leven nog altijd in een democratie....keumesz mag zeggen wat ie/ze wil....

thnx (K) nederland is een vrij land je mag zeggen wat je wil

Waarschuw beheerder
donateur
dat is waar..
toen ik zelf vastzat zat er 70% donkere mensen in .. dan voel je je gewoon gediscrimineerd

o dus jij bent net zo erg ERUIT ! :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
alles is zowat volgebouwd hier

dat laat toch zien dat we een sterke economie hebben? werkgelegenheid aan het creeeren zijn? ik zie dat nou niet echt zo negatief in eigenlijk.
Waarschuw beheerder
donateur
Maar buiten het feit of ze nou goed of slecht zijn,vind ik het gewoons sowieso te vol...
En er ontbreekt zoveel geld voor allerlei zaken zoals de zorg en dan vind het zonde dat dat aan het integratiebeleid besteedt wordt.

Moeten jullie ook niet met z'n allen in het westen wonen he? Er is genoeg ruimte in Nederland alleen is het niet goed verdeeld ;)

Waarschuw beheerder
tis niet zozeer dat ik zo'n mega racist ben..

maar dit is ONS LAND

:frusty:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 09:50:
toen ik zelf vastzat zat

dus jij bent helemaal niet zo'n brave Nederlander? je loopt af te geven op vluchtelingen maar je bent zelf zo dom dat je jezelf hebt getrakteerd op een strafblad, dat maakt jou niet veel beter dan een stelende turk in mijn ogen (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
dat is waar..

Feit: Je bent geen haar beter dan die 'buitenlanders' waar je zo'n hekel aan hebt... :looser:
Waarschuw beheerder
maar dit is ONS LAND

hey.....je hebt recht op je mening......maar wat heb jij zoal bijgedragen in ons land!?!?...met je 18jaar.....in JOUW land wonen al 400 jaar mensen van allerlei herkomst/geloof/huidskleur!!! da's wat ONS land sterk maakt!!nu jij!!

Waarschuw beheerder
donateur
dat laat toch zien dat we een sterke economie hebben? werkgelegenheid aan het creeeren zijn? ik zie dat nou niet echt zo negatief in eigenlijk.

nou ja oke,dat kan...
ik denk daar anders over
:flower:

Moeten jullie ook niet met z'n allen in het westen wonen he? Er is genoeg ruimte in Nederland alleen is het niet goed verdeeld

Ik ga eens kijken voor een leuk huisje in Irak inderdaad (Y)
Je hebt helemaal gelijk ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
o dus jij bent net zo erg ERUIT !

ik zat niet voor strafrechterlijke dingen maar zat onder toezicht,,,
vanwege thuis.. dus dat telt niet

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Early Bird (L) op zaterdag 16 september 2006 om 09:53:
Feit: Je bent geen haar beter dan die 'buitenlanders' waar je zo'n hekel aan hebt...

ik zat niet voor strafrechterlijke dingen maar zat onder toezicht,,,
vanwege thuis.. dus dat telt niet

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van smashing op zaterdag 16 september 2006 om 09:53:
nu jij!!

dat gaat niet, ze moet haar kisten poetsen 8)

Waarschuw beheerder
niet alleen hun schuld,maar gewoon in het algemeen dat het hier te vol is..alles is zowat volgebouwd hier..

er komt eeen vergrijzing aan... jij blij?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van smashing op zaterdag 16 september 2006 om 09:53:
hey.....je hebt recht op je mening......maar wat heb jij zoal bijgedragen in ons land!?!?...met je 18jaar.....in JOUW land wonen al 400 jaar mensen van allerlei herkomst/geloof/huidskleur!!! da's wat ONS land sterk maakt!!nu jij!!

sterker worden we er echt niet op hoor.....en als we met jou de oorlog zouden moeten winnen kenne we beter gelijk stopppuh

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 09:53:
ik denk daar anders over

meningen verschillen :flower:

Waarschuw beheerder
dus jij bent helemaal niet zo'n brave Nederlander? je loopt af te geven op vluchtelingen maar je bent zelf zo dom dat je jezelf hebt getrakteerd op een strafblad, dat maakt jou niet veel beter dan een stelende turk in mijn ogen

je moet een slezen in dit onderwerp waarom ik zat
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga eens kijken voor een leuk huisje in Irak inderdaad (Y)
Je hebt helemaal gelijk ;)

8) Kopje koffie?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 09:55:
je moet een slezen in dit onderwerp waarom ik zat

Voor het niet beheersen van de nederlandse taal?

Waarschuw beheerder
donateur
er komt eeen vergrijzing aan... jij blij?

kan er niet wakker van liggen eerlijk gezegd

Kopje koffie?

ja dank je,en een zwart bakkie voor de topicopener
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 09:54:
en als we met jou de oorlog zouden moeten winnen kenne we beter gelijk stopppuh

en als we politieke leiders zouden hebben met jou verstand .. *zucht*
Waarschuw beheerder
duizenden

typisch weer zo'n kortzochtig persoon met een ondoordachte mening. Onderbouw je mening een beetje fatsoenlijk als je met zo'n (meeloop) uitspraken komt. hoe weet jij dat het er zo veel zijn dan? als je nog niet eens een getal weet?

en wat vind je dan van de autochtonen die uitkering trekken?

Waarschuw beheerder

jij heb dus ook genoeg geld gekost voor de overheid... weet je dat "wij" de werkende mens, dit ook op moeten hoesten...

wat loop je nou te zeuren over "buitenlanders" die profiteren van "ONS LAND"

je ben geen haar beter...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 09:57:
jij heb dus ook genoeg geld gekost voor de overheid... weet je dat "wij" de werkende mens, dit ook op moeten hoesten...

:LOL: :respect:
Waarschuw beheerder
hoe je het ook wilt noemen... de Nederlanders die geen zin hadden om die kutbaantjes te doen gingen idd in de WAO of de Bijstand en we lieten gastarbeiders komen om het vuile werk op te knappen

was jij er toen bij? weet jij hoeveel mensen er destijds geen 'zin'hadden om te werken???? iedereen werkte toen man!!!!....waarom denk je dat we toen mensen uit het buitenland aantrokken??
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 09:56:

:roflol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van smashing op zaterdag 16 september 2006 om 09:58:
waarom denk je dat we toen mensen uit het buitenland aantrokken??

dat was omdat we handen te kort kwamen!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 09:56:

8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Luis Eriekske op zaterdag 16 september 2006 om 09:57:

ligt aan de reden van uitkering...
als jij arbeids ongeschikt ben dan moet je wel
Waarschuw beheerder
donateur
Waaaaaaaaaat ben jij een :looseR:

18 jarig simpel zieltje :bye:

Waarschuw beheerder
:D
Waarschuw beheerder

nobody's......just like the rest of em...... blank,zwart,geel.....fuck it....uitzonderingen daargelaten....tja keumesz,met d'r 18j ervaring denkt meer recht van spreken te hebben dan een Turk die hier al 19 jaar loonbelasting e.d. betaalt......

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van M. :') op zaterdag 16 september 2006 om 10:03:
Waaaaaaaaaat ben jij een

18 jarig simpel zieltje

het is gewoon een verschrikkelijke simpele ziel :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 09:57:

neej wijmoesten elke maan dbetalen om daar te kunnen zitten... was minderjarig

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van smashing op zaterdag 16 september 2006 om 10:03:
met d'r 18j ervaring denkt meer recht van spreken te hebben dan een Turk die hier al 19 jaar loonbelasting e.d. betaalt......

ze praat al die wartaal door die dampen die van de schoenpoets afkomen als ze haar kisten aan poetsen is :D

Waarschuw beheerder
was jij er toen bij? weet jij hoeveel mensen er destijds geen 'zin'hadden om te werken???? iedereen werkte toen man!!!!....waarom denk je dat we toen mensen uit het buitenland aantrokken??

serieus joh?? zou ik er niet bijgeweest zijn met me 20 jarige leeftijd :frusty:

wanneer is de bijstanswet van kracht geworden??
wanneer groeide het aantalbijstandsgerechtigden en arbeidsongeschikten het meest...?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 10:03:
het is gewoon een verschrikkelijke simpele ziel

Echt om van te janken :nocheer:

Shittt heey :/
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 10:04:

Wij? alsof jij daar aan mee moest betalen :lol:

Waarschuw beheerder
ik draag geen kisten
zo erg is t niet

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op zaterdag 16 september 2006 om 10:06:
Wij? alsof jij daar aan mee moest betalen

me ma

Waarschuw beheerder

een bijdrage leveren bedoel je... als jij die kosten van je zakcentjes moest betalen dan had je beter in het park kunnen gaan slapen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van M. :') op zaterdag 16 september 2006 om 10:06:
Echt om van te janken

Shittt heey

maar ze is wel leuk tijdsverdrijf :LOL:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 10:06:
me ma

Nou dan wat lul je met je wij
Je doet net alsof jij overal geld voor neer hebt moeten leggen :roflol:

Waarschuw beheerder
donateur
als jij dan toch echt zo'n hekel aan ze hebt en aan alles wat ze doen waarom staat dit dan op je profiel? :

Beroep: mega jonko's smoken......

waar haal jij die wiet? in de coffeshop van mohammed, juist (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 10:09:
waar haal jij die wiet? in de coffeshop van mohammed, juist

mischien heet hij wel Ali

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 10:09:
waar haal jij die wiet? in de coffeshop van mohammed, juist

hahaha idd... van die
buitenlanders met van die dikke auto's en sieraden

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 10:06:
wanneer is de bijstanswet van kracht geworden??

waar heb je het over??? jochie,jouw en mijn ouders,evenals al die gastarbeiders hebben zich krom gewerkt om al die luxe wetjes te kunnen financieren.....wij zijn nu aan de beurt,ik ben er inmiddels 20 jaar mee bezig.....en jij? wat is jouw bijdrage?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van smashing op zaterdag 16 september 2006 om 10:14:
waar heb je het over??? jochie,jouw en mijn ouders,evenals al die gastarbeiders hebben zich krom gewerkt om al die luxe wetjes te kunnen financieren.....wij zijn nu aan de beurt,ik ben er inmiddels 20 jaar mee bezig.....en jij? wat is jouw bijdrage?

7 jaar werkervaring en nog steeds bezig met een studie.. en geloof me ik heb/en doe nog steeds het zwaarste en vieste werk wat er bestaat, maar ik hoef niet te klagen net als dit grietje hier, dat ik het zo slecht heb in Nederland, want ik kan me eigen voorzien.

Waarschuw beheerder
jochie,jouw en mijn ouders,evenals al die gastarbeiders hebben zich krom gewerkt om al die luxe wetjes te kunnen financieren.....

idd ik, jij, jouw ouders, mijn ouders, de gastarbeiders en de rest van de WERKENDE mens

Waarschuw beheerder
donateur
Ik mis ons lichtpuntje keumesz :D

Waarschuw beheerder
whehe levenslessen van keumesz :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 10:19:
idd ik, jij, jouw ouders, mijn ouders, de gastarbeiders en de rest van de WERKENDE mens

ja,wrom val je MIJ dan aan met je bijstandwet,ect,ect.....snap het ff niet...gooit me eerst iets voor m'n voeten,om me vervolgens gelijk te geven..... mis ik hier iets??

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van smashing op zaterdag 16 september 2006 om 10:22:
gooit me eerst iets voor m'n voeten,om me vervolgens gelijk te geven..... mis ik hier iets??

Het is nog vroeg he ;)
Waarschuw beheerder
wat denken jullie is nederland 'VOL'

ja veel te vol met,bekrompen,fascisten zoals jou....let eens wat meer op tijdens geschiedenisles....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van smashing op zaterdag 16 september 2006 om 10:22:
ja,wrom val je MIJ dan aan met je bijstandwet,ect,ect.....snap het ff niet...gooit me eerst iets voor m'n voeten,om me vervolgens gelijk te geven..... mis ik hier iets??

volgens mij mis je niets, maar snap je het niet...
destijds lieten er genoeg mensen zich afkeuren terwijl ze niks mankeerde.. zolang ze het vieze werk maar niet hoefde te doen.. daar gaat het om.

Maar toen viel dat niet zo op, omdat het toch wel kon worden opgehoest.
Alleen de laatste jaren zijn we er achter gekomen dat het niet meer kan en word er een strengere aanpak gehanteerd. Zo word er nu streng op gecontroleerd of dat iemand echt niet meer kan werken, of ander aangepast werk kan doen.

Waarschuw beheerder
Vol = vol ?!!

anaal willen we allemaal??!

Waarschuw beheerder
hebben zich krom gewerkt om al die luxe wetjes te kunnen financieren.....

kijk dit bedoel ik... dat dedeen we toen en dat doen we nog..

maar daaar ging het niet over... t ging erover dat er toen ook genoeg mensen zich lieten afkeuren om geen vies werk te hoeven doen. Je eigen laten afkeuren ging toen veel te gemakkelijk en nu zijn al die aanvraagprocedures van die wetjes zoals WAO, Wwb, WW strenger aangetrokken, zodat er niet zoveel misbruik meer van gemaakt kan worden.

hoop dat je nu snap wat ik bedoel ;)
Waarschuw beheerder

Die kan je niet kopen van een uitkering heur ;)
anders zou ik ook lekker thuis blijven en een uitkering trekken voortaan!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Iloontjuh op zaterdag 16 september 2006 om 10:37:
Die kan je niet kopen van een uitkering heur

nee joh! die verdienen ze allemaal bij elkaar door te stelen en te dealen, je hebt toch gelezen wat de wijze keumesz allemaal verkondigd 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 10:43:
nee joh! die verdienen ze allemaal bij elkaar door te stelen en te dealen,

dealen dat is toch ook wiet verkopen aan meisjes van 18 jaar?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

sterker worden we er echt niet op hoor.....en als we met jou de oorlog zouden moeten winnen kenne we beter gelijk stopppuh

Jezus wijf. Mensen van buitenlandse afkomst kunnen nog beter Nederlands praten/schrijven dan jou. Ga je schamen en werk daar eens aan i.p.v zo'n onnodig topic te openen!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 10:49:
dealen dat is toch ook wiet verkopen aan meisjes van 18 jaar?

:yes:
Waarschuw beheerder
om ff on topic te gaan of nederland vol is..

je kan het van meerdere hoeken bekijken
als je in nederland een uur gaat rijden wat kom je dan tegen ?
en als je in marokko een uur gaat rijden wat kom je dan tegen ?

en als we het over allochtonen hebben dan kan je het ook weer anders bekijken

we zijn vol voor de allochtonen die hier naar nl komen voor studie en geld( ook fransen duitsers enz wat dat zijn immers ook allochtonen) als ze hier naar toe komen omdat er bij hun oorlog is.. ok vind ik dat ze hier tijdelijk mogen komen ..als de oorlog voorbij hulp met wederopbouw en z enz

maar als we het anders gaan bekijken de nederlander heeft gemiddeld 2 kinderen.. de allochtoon heeft er gemiddeld 4.. dus je kan dan zeggen net als in china.. 2 kinderen per gezin of je kan zeggen we gaan gewoon geven en nemen.. want door de vergrijzing hebben we nog steeds jonge mensen nodig

volgende punt
als alle landen zeggen alle niet origineel inwoner gaat eruit dan wordt nederland nog voller hoeveel nederlanders zijn er namelijk geemigreert ?

dus ja of nederland vol is dat ligt helemaal aan hoe je het bekijkt

verder vind ik wel dat als je hier mag komen wonen en je gaat hier de criminaal uithangen dat je dan een enkele reis thuisland krijgt met een grens verbod... we betalen namelijk allemaal voor de bak.. en er zijn al steeds cellen te kort ;)

Waarschuw beheerder
maar conclussie van deze topic:

keumesz is een dom wicht die haar standpunt niet kan verdedigen met serieuse argumenten, daarom heeft ze maar besloten niet meer te reageren.

Advies: Topic Sluiten!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 10:55:
Advies: Topic Sluiten!

nee joh, als keumesz nu eens wegblijft, hou je toch een goede discussie over? ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van crisjecris op zaterdag 16 september 2006 om 10:54:
we zijn vol voor de allochtonen die hier naar nl komen voor studie en geld( ook fransen duitsers enz wat dat zijn immers ook allochtonen) als ze hier naar toe komen omdat er bij hun oorlog is.. ok vind ik dat ze hier tijdelijk mogen komen ..als de oorlog voorbij hulp met wederopbouw en z enz

fransen en duitsers zijn lid van de EU. Wij zijn ook aangesloten bij de EU. DE EU heeft een vrij verkeerd van PERSONEN en goederen.. dus niet mogelijk.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 10:57:
nee joh, als keumesz nu eens wegblijft, hou je toch een goede discussie over?

hahaha ja daar heb je wel gelijk in ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 10:58:
fransen en duitsers zijn lid van de EU. Wij zijn ook aangesloten bij de EU. DE EU heeft een vrij verkeerd van PERSONEN en goederen.. dus niet mogelijk.

bij allochtoon gaat het er toch om of je een nederlands paspoort hebt ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 10:27:
destijds lieten er genoeg mensen zich afkeuren terwijl ze niks mankeerde.. zolang ze het vieze werk maar niet hoefde te

destijds??? wie slaat hier de plank mis??? in de jaren 60/70 was het werkeloosheids% te verwaarlozen.....lul niet zo slap aub....

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van crisjecris op zaterdag 16 september 2006 om 11:00:

De definitie van het begrip allochtoon is een persoon van wie ten minste één ouder in het buitenland is geboren’. Daarbij wordt onderscheid gemaakt tussen personen die zelf in het buitenland zijn geboren (de eerste generatie) en personen die in Nederland zijn geboren (de tweede generatie).

Nadeel van deze definitie van ‘allochtoon’ is dat hij zeer breed is: heel veel inwoners van Nederland vallen eronder, ook Koningin Beatrix en prins Willem-Alexander zijn volgens deze definitie allochtonen.

Waarschuw beheerder
OMFG:|

je bent echt nog dommer dan dat je eruit ziet.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 11:02:

jullie begrijpen het echt niet he!?...grenzen zijn politiek,

Waarschuw beheerder
Uitspraak van smashing op zaterdag 16 september 2006 om 11:00:
destijds??? wie slaat hier de plank mis??? in de jaren 60/70 was het werkeloosheids% te verwaarlozen.....lul niet zo slap aub....

jij lul slap...

op je 39ste op partyflock zitten en dan ook nog worden afgezet https://partyflock.nl/topic/901179 en zelfs dan ook nog zeggen dat het om een vriend van je gaat :frusty:

op zon moment kom je ook niet echt als de slimste over .. dus zeg niet:

Uitspraak van smashing op zaterdag 16 september 2006 om 11:11:
jullie begrijpen het echt niet he!?...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 10:43:
joh! die verdienen ze allemaal bij elkaar door te stelen en te dealen, je hebt toch gelezen wat de wijze keumesz allemaal verkondigd

ooowwwwwwww, oke dan snap ik het weer :P
Waarschuw beheerder

volgens mij zijn topics voor discussies...en dergelijke.. dus brand maar los... hoe zie jij het dan ??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur

ik denk dat je het verkeerd citeerd, dat is helemaal mijn uitspraak niet! ;)

Uitspraak van Iloontjuh op zaterdag 16 september 2006 om 11:23:
oke dan snap ik het weer

;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Slotje :gaap:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 11:37:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 11:17:
op je 39ste op partyflock zitten

hahaha,zeik je mij af omdat ik hier rondneus? jij doet je schijnbaar de moeite om mijn profiel te bekijken! en,wat is jouw excuus dan,krijg je een harde van ouwe lullen zoals mij af te zeiken.....hahahaha get a life rukkertje...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 11:39:
Slotje

strak plan....

Waarschuw beheerder
als ik met de trein ga kom ik haast alleen maar weilanden tegen als ik uit de randstad ga dus nederland is echt niet vol.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van smashing op zaterdag 16 september 2006 om 11:42:
get a life rukkertje...

YEAH:cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
wat een gezelligheid weer

Ik ga een VOL glas thee halen :9

Waarschuw beheerder
donateur
dat is waar..

gelijk een enkeltje zuidpool... is het allemaal lekker wit.

moet je eens kijken wie er nu crimineel is?
t feit dat je al in de bak beland, zegt niet veel goed over je.

Verbeter je zelf eerst voordat je met je vinger gaat wijzen naar anderen omdat je zo ontevreden bent.

kortzichtig wazitje

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op zaterdag 16 september 2006 om 11:56:
Verbeter je zelf eerst voordat je met je vinger gaat wijzen naar anderen omdat je zo ontevreden bent.

ze moet eerst een eigen mening vormen en zich niet mee laten slepen door verkeerde vriendjes want dat is er gewoon aan de hand. ze weet niet waar ze over praat dus heeft ze er in mijn ogen niet goed over nagedacht maar zo nu en dan eens wat uitspraken van andere mensen opgevat, zo gaat dat meestal met die broekies van 18 met dit denkniveau :yes:

Waarschuw beheerder
hahaha,zeik je mij af omdat ik hier rondneus? jij doet je schijnbaar de moeite om mijn profiel te bekijken! en,wat is jouw excuus dan,krijg je een harde van ouwe lullen zoals mij af te zeiken.....

haha t lukt anders aardig he...

hahahaha get a life rukkertje...

zoals
Uitspraak van Stampuhtje op zaterdag 16 september 2006 om 11:17:
op je 39ste op partyflock zitten

:frusty:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 11:59:
zo gaat dat meestal met die broekies van 18 met dit denkniveau

iedereen heeft recht op z'n eigen zienswijze,ongeacht leeftijd.....maar als je al een topic/mening int openbaar gooit,moet je wel een stevig fundament hebben....dat vergeten velen ....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 12:02:
zoals

zoals,niet anderen afzeiken op hun lft,of whatever....sorry kon het ff niet laten,heb jouw profile ook ff bekeken....mis een foto en leeftijd bij je...... waarom? niet tevreden over jezelf? probeer je dat te compenseren door bijdehand te lullen??

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van smashing op zaterdag 16 september 2006 om 12:06:
mening

is er hier sprake van een echte mening vind je dan? ik noem het niet meer dan even duidelijk maken hoe ze denkt dat het in elkaar zit zonder dat ze er ook maar enige moeite voor heeft gedaan om uit te zoeken of het misschien ook anders in elkaar kan zitten.

en dan opent ze hier een topic? dan kan je zoiets verwachten toch?
Waarschuw beheerder
donateur
Het is een beetje druk
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 12:14:
en dan opent ze hier een topic? dan kan je zoiets verwachten toch?

mee eens...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
wat denken jullie is nederland 'VOL' of kennen er nog paar buitenlanders bij??? wat is jullie mening???

Ik vind het aardig vol maar dat heeft niet alleen met allochtonen te maken.

Wat mij wel bezig houd is dat op bijvoorbeeld veel Amsterdamse scholen meer allochtonen zitten (afkomst onbelangrijk) dan nederlanders.

Om onze cultuur te bewaken en dus bewaren zijn dat de eerste aandachtspunten volgens mij.
Waarschuw beheerder
Nederlanders zijn gewoon veelste verwend en lopen achter elke meut aan in de hoop dat ze hun geld kunnen houden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 16 september 2006 om 12:17:
Amsterdamse scholen

nederland is groter dan amsterdam alleen....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 16 september 2006 om 12:17:
Amsterdamse scholen meer allochtonen zitten (afkomst onbelangrijk) dan nederlanders.

heeft waarschijnlijk te maken met het percentage allochtonen die daadwerkelijk in de omgeving van die scholen wonen...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van smashing op zaterdag 16 september 2006 om 12:19:

ja man.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van smashing op zaterdag 16 september 2006 om 12:19:

Daarom zei ik bijvoorbeeld...

Uitspraak van smashing op zaterdag 16 september 2006 om 12:21:
heeft waarschijnlijk te maken met het percentage allochtonen die daadwerkelijk in de omgeving van die scholen wonen...

Nee, binnen enkele jaren bestaat amsterdam voor meer dan 50% uit allochtonen. Hier in Breda heb je bijvoorbeeld ook al marrokanen wijken of in bijvoorbeeld bergen op zoom. Dat is geen intergratie maar subculturen binnen een cultuur.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 16 september 2006 om 12:23:
Dat is geen intergratie maar subculturen binnen een cultuur.

moet jij niet naar breda barst.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 12:28:
moet jij niet naar breda barst.

Ja ik moet zo van jou dus ga ik zo (y) :vaag:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 16 september 2006 om 12:30:
Ja ik moet zo van jou dus ga ik zo

ook de eerste keer dat je luisterd. maar vooruit, ga nu maar weer ergens anders spelen.

Waarschuw beheerder

ja.. absoluut!

of kennen er nog paar buitenlanders bij???

nee absoluut niet!
Waarschuw beheerder
donateur
Volges mij is Nederland meer aan het vergrijzen dan vol an het raken..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 12:32:
maar vooruit, ga nu maar weer ergens anders spelen.

Dennis, ik heb je aardig in je waarde gelaten de afgelopen maanden. Maar ga absoluut geen illusies maken dat je mij kan vertellen wat ik moet doen, oke?

Wees volwassen en negeer me gewoon. Doe ik ook bij jou (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 16 september 2006 om 12:37:
Wees volwassen en negeer me gewoon. Doe ik ook bij jou

wees jij eens volwassen en zeg gewoon dat je achter mijn rug om hebt lopen ouwehoeren. dan ben je pas volwassen knaapje (Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 12:38:
wees jij eens volwassen en zeg gewoon dat je achter mijn rug om hebt lopen ouwehoeren. dan ben je pas volwassen knaapje

Heb ik, ik heb al vaker toegegeven dat ik wel eens klepte over jan en alleman.

Net zoals jij, met je berovings verhaal en nog veel meer stories.

Dus what is de issue?
Waarschuw beheerder
wat is vol? Mijn mening is dat er wel teveel mensen in nederland zijn die niet hun eigen geld verdienen. Mensen die kunnen werken, moeten gewoon werken. Dat geldt voor allochtonen en voor autochtonen. En dat je dan misschien een aanvulling krijgt voor wat dan ook, vooruit. Maar gewoon op je reed zitten en geld innen....sorry.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hoi , ik ben nieuw hier

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 16 september 2006 om 12:40:
Heb ik, ik heb al vaker toegegeven dat ik wel eens klepte over jan en alleman.

zeg maar gerust over iedereen. jij bent echt zo iemand die leeft ervoor om andermans problemen te achterhalen zodat je weer wat te ouwehoeren hebt. net een (man)wijf :nocheer: met je zatte ballen een beetje mij zwart lopen maken tegenover bepaalde personen. ik heb me ingehouden ginger. voor FB. dat is nu voorbij en wou het er niet over hebben maar dat zit niet in mij. als ik ergens onvrede over heb moet dat eruit. overigens heel normaal hoor.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 12:44:
zeg maar gerust over iedereen. jij bent echt zo iemand die leeft ervoor om andermans problemen te achterhalen zodat je weer wat te ouwehoeren hebt. net een (man)wijf met je zatte ballen een beetje mij zwart lopen maken tegenover bepaalde personen. ik heb me ingehouden ginger. voor FB. dat is nu voorbij en wou het er niet over hebben maar dat zit niet in mij. als ik ergens onvrede over heb moet dat eruit. overigens heel normaal hoor.

Jij moet jezelf eens wat minder roomser dan de paus gaan leren inschatten. Kijk over dat berovings verhaal hoor ik je nu niet. En allerlei andere verhalen tegenover Olaf etc.

Wij bijde hebben fouten gemaakt.

Maar jij moet zonodig elke dag na blijven trappen. Dennis knoop dit goed in je oren mij heb je er niet mee. Ja vroeger wel maar die tijd is geweest. Ik doe mijn ding en ga gewoon verder. Basta.

Dus ga lekker verder als je zin hebt. En met je debiele zinnetjes dat ik in jou topic kom discussieren. Ik zie gewoon een topic en reageer. En dat ik homo ben etc. Je maakt je zelf belachelijk met al die leugens. Maar doe wat je niet laten kan pik (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 16 september 2006 om 12:49:
Kijk over dat berovings verhaal hoor ik je nu niet

jij naait mij door mij zwart te maken. dan kan je wel een soortgelijke behandeling terug verwachten toch? vond je zeker niet zo leuk dat iemand erover begon. (Y) leer daarvan.

En met je debiele zinnetjes dat ik in jou topic kom discussieren

Mijn topic nog wel? tijd voor een dikke bril stiekemert.

En dat ik homo ben etc.

Dat ziet iedereen behalve jij :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hmmz die ene discussie heeft nix met deze toppic te maken... behalve het uit komen voor eigen mening

maar goed.. wat over de scholen is gezegt is waar... ik stuur mijn kind ook niet naar de school hier aan de overkant maar gaat wat verderweg.. ook vanwege dat er meer allochtonen dan nederlanders op zitten en dat is NIET omdat ik buitenlanders niet moet maar omdat over het algemeen het nivo daalt, omdat allochtone kinderen in prive sfeer hun eigen taal spreken en dan meer moeite met nederlands hebben

zo vind ik het ook niet kunnen dat er in het openbaar bus trein bieb enz enz in eigen taal maar geen nederlands gesproken wordt thuis.. ok maar op straat nee..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 12:52:
jij naait mij door mij zwart te maken. dan kan je wel een soortgelijke behandeling terug verwachten toch? vond je zeker niet zo leuk dat iemand erover begon. leer daarvan.

Nee maar ga ik jou daar elke dag mee lastig vallen? Dat bedoel ik (y) Ik hou er vanaf nu namelijk over op...

Mijn topic nog wel? tijd voor een dikke bril stiekemert

Je pik het verkeerde eruit. Je loopt je janken dat ik jou achtervolg. Geloof me maar dat is neit zo. Net zoals ik Babsie en Ruffies profielen niet bekijk. Of wat voor andere onzin ik allemaal lees :vaag:

Dat ziet iedreen behalve jij

En mijn exen dan he (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 16 september 2006 om 12:55:
Net zoals ik Babsie en Ruffies profielen niet bekijk.

ik bekijk jouw profiel wel,en ik lach me iedere keer opnieuw weer rot :roflol:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik hou er vanaf nu namelijk over op...

Dat zou wel heel makkelijk zijn. als de mensen waar jij bij hebt lopen zeveren niet eerlijk tegen mij waren geweest had je nu nog scheinheilig in mijn bek staan te lachen alsof er nooit iets gezegd was.

Net zoals ik Babsie en Ruffies profielen niet bekijk. Of wat voor andere onzin ik allemaal lees

ontkenning is de eerste stap in het proces dat bekennen heet, je bent goed bezig hoor (Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 12:59:
Dat zou wel heel makkelijk zijn. als de mensen waar jij bij hebt lopen zeveren niet eerlijk tegen mij waren geweest had je nu nog scheinheilig in mijn bek staan te lachen alsof er nooit iets gezegd was.

Ik hou op over die beroving bedoelde ik. Dat heb ik nu tegen je gezegd at dat zielig was en ben daar nu klaar mee.

En verder Dennis, geloof maar wat je wilt. Ik ben nu al een tijdje het target en de verhalen rijzen werkelijkwaar als paddestoelen. Doe wat je neit laten kunt. Maar denk je echt dat je help met je belasting papieren, me auto uitleen en samen champagne drink als ik je eigenlijk een klootzak vind? Wordt wakker. Ja er zijn dingen misgegaan maar ik ben altijd loyaal gebleven en heb je prive als vriend behandeld.

Daar kan jij nog wat van leren gozer...
Waarschuw beheerder
donateur
oeiii personal issues
altijd leuk 8)

*pakt er een stoel bij *

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 12:32:

ja.. absoluut!

met idioten iig :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 16 september 2006 om 13:03:
samen champagne drink

i rest my case
Uitspraak van *LRH* op zaterdag 16 september 2006 om 13:03:
met idioten iig

wat een onzinnig topic ook,het is dat ik me verveel

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 13:08:
i rest my case

Waar in godsnaam bemoei jij je mee *edit* ?

Uitspraak van *LRH* op zaterdag 16 september 2006 om 13:11:
moet je dit lekker prive gaan uitvechten en niet op een openbaar forum en dan ook nog een openbaar topic

Klopt :yes: Liet me ff gaan 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 16 september 2006 om 13:09:
Waar in godsnaam bemoei jij je mee vuile kanker mongool?

als jij geen bemoeienissen wilt in jullie ruzie

moet je dit lekker prive gaan uitvechten en niet op een openbaar forum en dan ook nog een openbaar topic

stompzinnige idioot (Y)
Waarschuw beheerder
Waar in godsnaam bemoei jij je mee vuile kanker mongool?

beetje minder he!?!? vindt je niet?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 16 september 2006 om 13:03:
Daar kan jij nog wat van leren gozer...

het was een leuke discussie. mijn excuses voor het verpesten daarvan :flower:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 13:15:
mijn excuses voor dit topic

hoezo? is toch niet de jouwe....!!!

Waarschuw beheerder
Waar in godsnaam bemoei jij je mee *edit* ?

ik heb gewoon een pokkehekel aan je dus iedere kans die ik krijg om me ergens mee te bemoeien waar jij bij betrokken bent grijp ik met beide handjes aan

ot: :gaap:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van smashing op zaterdag 16 september 2006 om 13:13:
kanker mongool?

dat jij dit woord gebruikt zegt al veel meer over jou dan dat je ooit over mij te weten zal komen knobbeliewopsie
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 13:20:
dat jij dit woord gebruikt zegt al veel meer over jou dan dat je ooit over mij te weten zal komen knobbeliewopsie

uhmmmm sorry,was niet mijn uitspraak...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van smashing op zaterdag 16 september 2006 om 13:24:

:) Hij is niet zo slim kerel, laat hem maar 8)

Maar OT:

Uitspraak van crisjecris op zaterdag 16 september 2006 om 12:55:
maar goed.. wat over de scholen is gezegt is waar... ik stuur mijn kind ook niet naar de school hier aan de overkant maar gaat wat verderweg.. ook vanwege dat er meer allochtonen dan nederlanders op zitten en dat is NIET omdat ik buitenlanders niet moet maar omdat over het algemeen het nivo daalt, omdat allochtone kinderen in prive sfeer hun eigen taal spreken en dan meer moeite met nederlands hebben

eerlijk maar waar :yes:

Waarschuw beheerder
ruik ik hier gezwelligheid??

:honger:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van smashing op zaterdag 16 september 2006 om 13:24:

weet ik kerel,maar die sukkel is zo sneaky om het maar snel aan te passen dus ik moest het wel van jou quoten
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 16 september 2006 om 13:26:
Hij is niet zo slim kerel, laat hem maar

wederom zegt deze uitspraak veel meer over jou dan over mij

Waarschuw beheerder
donateur

hou op kindje en blijf nu maar weer on topic.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 13:29:
ruik ik hier gezwelligheid??

nu wordt het echt feestje :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *LRH* op zaterdag 16 september 2006 om 13:03:
*pakt er een stoel bij *

zit jij altijd zonder een stoel achter je computer dan? :P

Maar
gezwellig

is het zker
Waarschuw beheerder
donateur
visite visite
wat zullen we genieten 8)

nee jij bent lekker snugger
jij kijkt ook niet verder dan je neus lang is

nu wordt het echt feestje

party :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 13:39:
zit jij altijd zonder een stoel achter je computer dan

haha ik bedoelde het ook figuurlijk

zo van *pakt een stoel* als in blijft ff hangen hiero :p

heb je popcorn ?8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *LRH* op zaterdag 16 september 2006 om 13:40:
heb je popcorn ?

nee wel een ghb'tje moet je eens proberen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 13:43:
nee wel een ghb'tje moet je eens proberen

:no:

kwil popcorn!
of ben&jerry's 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *LRH* op zaterdag 16 september 2006 om 13:45:
ben&jerry's

:kwijl:
nee wel een ghb'tje moet je eens proberen

is de fles nog niet op? :D

Waarschuw beheerder
heb je popcorn ?

ik heb jellybeans :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 13:47:
is de fles nog niet op?

wasda voor een spetter op je pic?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *LRH* op zaterdag 16 september 2006 om 13:45:
kwil popcorn!

ik heb wel een lolly (Y)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 13:47:
is de fles nog niet op?

nee ik bewaar hem tegenwoordig alleen nog voor speciale gelegenheden o:)

8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van smashing op zaterdag 16 september 2006 om 13:49:
wasda voor een spetter op je pic?

chandra,wij moeten toch echt in totaal verschillende kringen verkeren

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 13:49:
nee ik bewaar hem tegenwoordig alleen nog voor speciale gelegenheden

je boekt progressie

Waarschuw beheerder
Uitspraak van smashing op zaterdag 16 september 2006 om 12:13:
Uitspraak van Stampuhtje op zaterdag 16 september 2006 om 12:02:
zoals

zoals,niet anderen afzeiken op hun lft,of whatever....sorry kon het ff niet laten,heb jouw profile ook ff bekeken....mis een foto en leeftijd bij je...... waarom? niet tevreden over jezelf? probeer je dat te compenseren door bijdehand te lullen??

hey....stampertju....ff ter info....we waren nog niet uit geluld......ik niet althans......wacht nog op je response....of moet ik weer 1 uur of wat wachten??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 13:51:
je boekt progressie

maar zoals je weet heb ik best vaak speciale gelegenheden :lol:

:bier:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 13:50:
chandra,wij moeten toch echt in totaal verschillende kringen verkeren

het schijnt...is toch niet erg.... toch? was complimentje....
Waarschuw beheerder
donateur
Boeiend allemaal?

SLOTJE!!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van smashing op zaterdag 16 september 2006 om 13:53:
hey....stampertju....ff ter info....we waren nog niet uit geluld......ik niet althans......wacht nog op je response....of moet ik weer 1 uur of wat wachten??

jonge denk je nou echt dat ik hier serieus over door blijf praten... het is net of ik tegen me vader zit te praten, alleen dan met het IQ van een schaap.

Tuurlijk ben ik tevreden met me zelf.. ben in ieder geval slimmer en knapper dan jou en als je nog eens het forum doorleest moet je onderhand wel weten hoe oud ik ben want dat heb ik ook al wel gezegd tegen je.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 13:59:
Tuurlijk ben ik tevreden met me zelf.. ben in ieder geval slimmer en knapper dan jou

foto :D

8) :devil:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 13:49:
ik heb wel een lolly

salmiak? 8)
:9

ben in ieder geval slimmer en knapper dan jo

dit riekt naar gigantische arrogantie 8)

Waarschuw beheerder
donateur

Iedereen werkte?

Het percentage WAO'ers was op het hoogste punt net onder een miljoen :x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *LRH* op zaterdag 16 september 2006 om 14:10:
salmiak?

nee pssssssssst ik fluister het wel in je oor ;p
Waarschuw beheerder
jonge denk je nou echt dat ik hier serieus over door blijf praten

nee,dat denk ik idd niet nee.....
het is net of ik tegen me vader zit te praten, alleen dan met het IQ van een schaap.

oowwww,vertel eens,hoe praat men tegen z'n vader met het iq van een schaap? is dat jouw idee van Quality-time...
knapper dan jou

fijn voor je,vandaar dat je geen pic op je profile hebt staan...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 14:11:
Het percentage WAO'ers was op het hoogste punt net onder een miljoen

over welk jaar praat jij?

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb het niet over 1 jaartal, ik heb het over de eindperiode dat we 'op zoek' waren naar gastarbeiders ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Vol = vol ?!!

meesterlijke show van Najib (L)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 14:17:
Ik heb het niet over 1 jaartal, ik heb het over de eindperiode dat we 'op zoek' waren naar gastarbeiders

dat was niet omdat wij allemaal werkte
das was omdat 'wij' te lui waren en ons te goed voelde voor alle domme kutklusjes en terignbaantjes
dus werden en maar gastarbeiders gehaald
want die waren toen in onze ogen toch dom, dus perfect voor lopende band werk enzo (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 14:17:
de eindperiode

yeah right.....en wanneer was dat volgens jou?
Waarschuw beheerder
Iedereen werkte?

ja iedereen ja......lees terug eer je je in een discussie mengt.....ik sprak over de jaren 60/70...was no such thing as aow back then man!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
wauw wat een liefde in dit topic (L)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 14:26:
wauw wat een liefde in dit topic

tja,wat verw8 je dan met zo'n topic?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van smashing op zaterdag 16 september 2006 om 14:28:
tja,wat verw8 je dan met zo'n topic?

liefde :lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 14:30:
liefde

hahaha....ja zou wel mooi zijn ... :lief:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *LRH* op zaterdag 16 september 2006 om 14:10:
dit riekt naar gigantische arrogantie

is het ook :D

Uitspraak van smashing op zaterdag 16 september 2006 om 14:13:
oowwww,vertel eens,hoe praat men tegen z'n vader met het iq van een schaap? is dat jouw idee van Quality-time...

je hebt de leeftijd van me vader en een schaap zeg beh beh... dat komt er bij jou ook uit

Uitspraak van smashing op zaterdag 16 september 2006 om 14:13:
fijn voor je,vandaar dat je geen pic op je profile hebt staan...

heb ik wel maar niet voor jou :aai:

en om ff terug Ontopic te komen, ben niet de enigste die het zegt zie je wel...

Iedereen werkte?

Uitspraak van *LRH* op zaterdag 16 september 2006 om 14:19:
dat was niet omdat wij allemaal werkte
das was omdat 'wij' te lui waren en ons te goed voelde voor alle domme kutklusjes en terignbaantjes
dus werden en maar gastarbeiders gehaald
want die waren toen in onze ogen toch dom, dus perfect voor lopende band werk enzo

dus even bij je eigen gaan kijken of je toch wel gelijk hebt ;)

Waarschuw beheerder
donateur
misschien dat hier wel enige duidelijkheid over gastarbeiders te vinden is ;)

http://www.20eeuwennederland.nl/thema's/vreemdelingen/de%20eeuw%20van%20de%20immigratie/817.html
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 14:34:
niet de enigste die het zegt zie je wel...

owwwww....zoek je nu al steun bij anderen?.. wacht ff ik ga m'n vriendjes er ook bij roepen..... hahahaha get real dude...
Waarschuw beheerder
donateur
is het ook

haha nou het is maar goed dat het bewust is dan :P

dus even bij je eigen gaan kijken of je toch wel gelijk hebt

haha ik bedoelde dat het percentage dat van ons wel of niet werkte niet van dermate grote invloed was op de aanleiding van het halen van gastarbeiders.

en dat is wel waar ;)

Het tekort aan ongeschoold personeel in de industrie werd zelfs zo groot

na de verdingesing (god ff naam kwijt hor, van alles met de hand naar machines)

was er gewoon een grote vraag naar ongeschoold personeel
lang niet alle arbeiders uit nederland waren dat, en vele van hun wilde dit ook niet doen
dus voor zulk soort kutklusjes werden mensen geworven.

ik zeg verder nix over de werkloosheid
die was niet al te groot dacht ik( dont know for sure)
weet iig wel dat het niet zozeer te weinig arbeiders de aanleiding was om gastarbeiders te halen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van smashing op zaterdag 16 september 2006 om 14:38:
zoek je nu al steun bij anderen?..

owja ik heb ze een berichtje gestuurd of ze dat even in dit topic wilde zetten :frusty:

Uitspraak van smashing op zaterdag 16 september 2006 om 14:38:
wacht ff ik ga m'n vriendjes er ook bij roepen

hier op pf?? van je eigen leeftijd...?

heb je eigenlijk vrienden? :looser: vroeger veel gepest zker?
Waarschuw beheerder

je hebt de leeftijd van me vader en een schaap zeg beh beh... dat komt er bij jou ook uit

is geen antwoord...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van smashing op zaterdag 16 september 2006 om 14:42:
is geen antwoord...

wel dat zie je toch

maarre ik ben naar de voetbal... mensen nog een fijne discussie en misschien dat ik me er in de loop van de dag nog wel ff tussenvoeg en anders morgen ;) laters

Waarschuw beheerder

Om die redenen ben ik hier niet, en nu?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 14:40:
vroeger veel gepest zker?

ja nog steeds.....lul er maar omheen,je dwaalt af....je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op wat voor een vraag van mij ook....lekker puberachtig beledigen ken je wel goed....kee,je hebt nu wel naam gemaakt. toch kent niemand je pic......scheldt,beledig je zoveel je wilt...wanker...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 14:46:

welke redenen dan wel?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van smashing op zaterdag 16 september 2006 om 14:24:
ja iedereen ja......lees terug eer je je in een discussie mengt.....ik sprak over de jaren 60/70...was no such thing as aow back then man!!!!

AOW is uitgevonden door "vadertje Drees". En die heeft kort daarna daar ook zelf van geprofiteerd ;)

(en dat was way back in the 60's)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van smashing op zaterdag 16 september 2006 om 14:51:
welke redenen dan wel?

Omdat me moeder heimwee naar Nederland had, toen is me vader maar overstag gegaan :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roel63 op zaterdag 16 september 2006 om 14:51:
(en dat was way back in the 60's)

yep.....da's mijn punt....

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 14:46:

en nu moet ik een beetje om jou lachen knaapje :LOL:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 14:52:
Omdat me moeder heimwee naar Nederland had, toen is me vader maar overstag gegaan

good enough!!! voor mij dan!!! ;-D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van smashing op zaterdag 16 september 2006 om 14:53:
yep.....da's mijn punt....

Nee want die bestond toen toch al?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roel63 op zaterdag 16 september 2006 om 14:51:
AOW is uitgevonden door "vadertje Drees".

btw,gaat niet om wiens idee het was...maar wie het betaald....toen was nederland niet vol....snappie?
Waarschuw beheerder

Iedereen werkte?

yeah right!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van smashing op zaterdag 16 september 2006 om 14:58:

ja roel? toen al?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 14:54:
en nu moet ik een beetje om jou lachen knaapje

:LOL: :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van smashing op zaterdag 16 september 2006 om 14:57:
btw,gaat niet om wiens idee het was...maar wie het betaald....toen was nederland niet vol....snappie?

Nog steeds niet. En ook degenen die als "schuldige" van het vol worden van Nederland betalen keurig mee aan AOW, WIA en de andere wetten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van smashing op zaterdag 16 september 2006 om 14:59:
Uitspraak van smashing op zaterdag 16 september 2006 om 14:58:

ja roel? toen al?

Dit was geen uitspraak van mij en klopt ook niet. In mijn herinnering was het aantal WAO-ers het hoogst eind 70, begin 80. Dus niet way back in the 60's.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roel63 op zaterdag 16 september 2006 om 15:00:
Nog steeds niet. En ook degenen die als "schuldige" van het vol worden van Nederland betalen keurig mee aan AOW, WIA en de andere wetten.

ja man....we zitten op 1 lijn....wat jij zegt,probeer ik al de hele n8 te zeggeen........ik geef de fakkeel doorr aan jou roel.....succes..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roel63 op zaterdag 16 september 2006 om 15:01:
Dus niet way back in the 60's.

beweer ik ook niet......ik zeg dat het fundament van onze huidige samenleving toen gelegd is.....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van smashing op zaterdag 16 september 2006 om 15:09:
ja man....we zitten op 1 lijn....wat jij zegt,probeer ik al de hele n8 te zeggeen........

Ik zie het ja... valt me mee dat ze je niet meteen tot linkse flikker hebben gebombardeerd :o

Uitspraak van smashing op zaterdag 16 september 2006 om 15:09:
ik geef de fakkeel doorr aan jou roel.....succes..

Ben er maar even dus dat zal weinig worden denk ik.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 10:02:

ligt aan de reden van uitkering...
als jij arbeids ongeschikt ben dan moet je wel

maar dat gaat niet op voor allochtonen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roel63 op zaterdag 16 september 2006 om 15:14:
linkse flikker

hahaha,nu je het zegt!!!!....ben rechts,en al helemaal geen flikker....maar dan mag je toch nog sociaal denken...toch?

Waarschuw beheerder
donateur
is het nog een beetje gezellig hier ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 15:20:
is het nog een beetje gezellig hier ?

Ja toch er wordt niet gescholden of gediscrimineerd :bier:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van smashing op zaterdag 16 september 2006 om 15:18:
hahaha,nu je het zegt!!!!....ben rechts,en al helemaal geen flikker....maar dan mag je toch nog sociaal denken...toch?

(y)
Waarschuw beheerder
Er kan nog veeeel meer bij en het land is nog lang niet vol.
Wat is er nou mooier dan een dicht bevolkt land...een super dicht bevolkt land.
Lekker vechten om een plaats in het bejaarden tehuis als we er aan toe zijn, heerlijk.
Nee, we moeten er echt voor zorgen dat we nog veeel meer mensen het land binnen halen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MvM op zaterdag 16 september 2006 om 15:36:
Er kan nog veeeel meer bij en het land is nog lang niet vol.
Wat is er nou mooier dan een dicht bevolkt land...een super dicht bevolkt land.
Lekker vechten om een plaats in het bejaarden tehuis als we er aan toe zijn, heerlijk.
Nee, we moeten er echt voor zorgen dat we nog veeel meer mensen het land binnen halen.

Mee eens, er is nog plek zat in Nederland. Desnoods bouwen ze het Groene Hart vol met flats en huizen (Y)
Waarschuw beheerder
Juist ja.
Gewoon al dat waardeloze groen kappen en er flats en huizen neerkwakken.
Meer zielen meer vreugt en daar hebben we de laatste jaren toch wel enig profijt van gehad dacht ik zo.
We gaan fijn met elkaar om en de spirit voor Holland die groeit en groeit maar.
Wat zijn wij toch trots op ons landje met z'n allen.

Waarschuw beheerder
Goede integratie met de Nederlandse samenleving :lief:
Waarschuw beheerder
Dat is een feit.

Waarschuw beheerder
We houden allemaal van elkaar, een burgeroorlog zal in Nederland nooit komen.
Waarschuw beheerder
Tjah, op welk niveau he.
Ik voer elke dag een burgeroorlog in mijn flat hier.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MvM op zaterdag 16 september 2006 om 16:26:
Ik voer elke dag een burgeroorlog in mijn flat hier

Dat verwacht je niet in Zwolle.
Waarschuw beheerder
wat denken jullie is nederland 'VOL' of kennen er nog paar buitenlanders bij???

wat denk je zelf nou gek :S natuurlijk is nederland VOL en nee er kunne geen buitenlanders meer bij ze moeten juist allemaal deruit!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DRUM GUITAR&BASS op zaterdag 16 september 2006 om 16:55:
buitenlanders meer bij ze moeten juist allemaal deruit!!!

Waarom dan?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 16:59:
Waarom dan?

Ik ben het niet vaak met Mufty eens,maar dit is een goeie vraag!

Waarschuw beheerder
donateur
een passend antwoord zou DAAROM zijn...
Waarschuw beheerder
veelste vol
da ze maar fijn naar grotere lande gaan inplaats van met z'n alle op ongeveer t kleinste landje af te storme :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 17:03:
een passend antwoord zou DAAROM zijn...

Waar baseer je dat op? Ik vind je nogmaals heel erg selectief in je berichtgeving.
Waarschuw beheerder
Omdat Nederland Nederland niet meer is. Onze cultuur wordt verpest door de vreemdelingen. We vergeten wie we zijn en waar onze voorouders voor hebben gevochten.

Multicultuur, rassenvermening, globalisering allemaal dingen waardoor wij onze persoonlijkheid en cultuur verliezen.

Het is best als mensen hier komen werken maar dan na bv. 5 jaar weer terug.

Behoud van cultuur is een kostbaar bezit!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Aktivist op zaterdag 16 september 2006 om 17:08:
We vergeten wie we zijn en waar onze voorouders voor hebben gevochten.

Slavernij?
Kolonie's stichten,met de problemen die er uit voort komen?
Waarschuw beheerder
Nee 5 Engelse oorlogen, de Spanjaarden. ik ben zwaar tegen de slavernij en de kolonisatie. daar hebben wwe alleen maar ellende van.

Waarschuw beheerder
donateur
Waar baseer je dat op? Ik vind je nogmaals heel erg selectief in je berichtgeving.

dat zou een passend antwoord voor Terror-Maniac zijn bedoelde ik dus..dus wat zit je nou met JE berichtgeving tegen mij , nerd :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Het is best als mensen hier komen werken maar dan na bv. 5 jaar weer terug.

Onzin, dat heeft geen enkele nut! We komen 5 jaar hier en dan kunnen we weer mooi oprotten :/
Waarschuw beheerder
Omdat Nederland Nederland niet meer is. Onze cultuur wordt verpest door de vreemdelingen. We vergeten wie we zijn en waar onze voorouders voor hebben gevochten.

Onze cultuur is GEMAAKT door andere culturen.

Behoud van cultuur is een kostbaar bezit!!!

Zoals welke elementen van "onze" cultuur dan?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Aktivist op zaterdag 16 september 2006 om 17:12:
Nee 5 Engelse oorlogen, de Spanjaarden. ik ben zwaar tegen de slavernij en de kolonisatie. daar hebben wwe alleen maar ellende van.

Maar goed,dat zijn onze voorouders ook!
Ons verleden is niet altijd even positief!
Wij moeten voortborduren op de kennis van onze voorouders,maar het niet als voorbeeld gebruiken.

Wij moeten naar de toekomst kijken en leren van het verleden!
Waarschuw beheerder
Onze cultuur is idd gemaakt maar dat is met iedere cultuur. wij steven op een soort verenigde staten van europa af met alle culturen die maar te bedenken zijn. Ik zie amerika hier als voorbeeld waar de multicul iets eerder is begonnen en ik walg zo ontzettend van die staten.

Ik moet je toegeven dat wij niet echt elementen hebben maar ik bedoel het cultuur meer het algemene leven van voor de 2e wereldoorlog. Hierna is alles zo drastisch veranderd

Na 5 jaar, ja het waren GASTARBEIDERS, een gast keert terug.

We moeten zeker naar de toekomst kijken en als we kijken naar het verleden zien we dat de multicul 1 grote flop is. laten we daarvan leren en van Nederland weer Nederland maken met Nederlanders. In mijn omgeving, werk, thuis, buurt wordt dit overal geroepen en daarvan is niemand 'rechts' De gemidddelde Nederlander is het hier mee eens.

Ons verleden is idd niet altijd positief maar moeten wij dan leven met de gevolgen van de kolonisatie? Nee ik vind van niet.

Waarschuw beheerder
donateur
Loop ik in mijn eigen woonplaats dan is er niks aan de hand,er wonen wel wat buitenlanders,maar daar heb je absoluut geen last van,die zijn gewoon "normaal" praten Nederlands enz

maar ik ben ook vrijwel dagelijks in Rotterdam en dat is echt heel anders..echt het tegenovergestelde..
En sowieso vind ik Rotterdam niet meer op Nederland lijken..er zijn meer buitenlanders als Nederlanders en dat vind ik gewoon een slechte zaak.Dat is niet eens zozeer persoonlijk tegen die buitenlanders,maar gewoon dat ik vind dat ze veels te ver zijn gegaan met het integratiebeleid.
Ik heb zelf ook stage gelopen op basisscholen in Rotterdam met maar max 5 Nederlandse kinderen en zo zijn er zoveel van die scholen,ik vind dat gewoon niet goed :nee:
Maar ja...wat doe je eraan he???
Vrij weinig..het enige wat ze zouden kunnen doen is om inderdaad te zeggen: nu is het vol.
Maar dan heb je het volgende probleem,waar moeten die mensen dan heen die echt niet meer in hun eigen land kunnen wonen??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 17:44:
het integratiebeleid.

Daar is niets mis mee, het gaat perfect zo (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Aktivist op zaterdag 16 september 2006 om 17:39:
Ons verleden is idd niet altijd positief maar moeten wij dan leven met de gevolgen van de kolonisatie? Nee ik vind van niet.

Ik vind van wel!
Onze gastarbeiders zijn hier gekomen voor ons gemak!
Dat we nu dat gemak niet meer zien,is het probleem van onze voorouders!
Maar wij moeten het oplossen!

En dat lukt niet door deze mensen te veroordelen,want dan kunnen wij onszelf ook veroordelen,omdat we het niet kunnen oplossen.

Waarschuw beheerder
wat is jullie mening???

Als Nederland te vol wordt, moet je niet alleen de toestroom buitenlanders stopzetten, maar eveneens geboortebeperking toepassen in Nederland.Niemand mag meer kinderen krijgen. want ja.. vol = vol.

Waarschuw beheerder
Ik moet je toegeven dat wij niet echt elementen hebben maar ik bedoel het cultuur meer het algemene leven van voor de 2e wereldoorlog.

Gelukkig is er veel veranderd: heel veel uren werken, een verzuilde samenleving, geen abortus, geen euthanasie, vrouwen die moeten stoppen met werken zo gauw ze getrouwd zijn, etc. etc. Ik ben blij met die drastische veranderingen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 18:04:
geboortebeperking toepassen

Precies zoals in China nu het geval is dat er per gezin maar 1 kind geboren mag worden (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Als Nederland te vol wordt, moet je niet alleen de toestroom buitenlanders stopzetten, maar eveneens geboortebeperking toepassen in Nederland.Niemand mag meer kinderen krijgen. want ja.. vol = vol.

nee dat vind ik niet
ik vind dat alleen de toestroom van buitenaf stopgezet zou moeten/kunnen worden,in dit geval is het dan gewoon eigen volk eerst..dat klinkt heel extreemrechts-achtig i know,zo bedoel ik dat verder niet..

Waarschuw beheerder

Dan hadden ze maar met hun gore poten uit het land van mijn voorouders moeten blijven.. Jouw voorouders hebben dan zelf deze problemen veroorzaakt.

Wat zit je nu te lullen man.. als Nederland niet Indonesië, Suriname en de Antillen niet als kolonie had gemaakt. Dan had je niet had land gehad waar je nu woonde.. Die landen hebben dit land groot gemaakt door al die handel in de middel eeuwen. Herinner je nog het VOC. Verenigd Oost Indische Compangnie. DIE mensen hebben Nederland gemaakt zoals het is. Dus hoe je het went of keert, de gevolgen van de kolonisatie van dit land is alleen maar positief geweest. Hadden ze dat niet gedaan, dan was dit ook gewoon een dom landje met alleen maar mensen op houten klompen. Nu is Nederland een van de grootste economiën ter wereld.

En mensen hier in Nederland kijken alleen maar in hokjes, kijken alleen maar naar de kleine groepen die het voor de grote groepen vervloeken. Kijk verdomme eens naar de andere kant van het verhaal en dan zie je wel hoe het kan. Kijk naar Duitsland, die hebben veel meer buitenlanders dan ons en zelfs die leven beter in Harmonie. Wat op valt dat het meestal in de plattelands gedeeltes van het land men zich meer negatief uitlaat over dit. Of mensen die zelf problemen hebben, omdat ze niet kunnen werken door welke reden dan ook.. en het dan maar op de buitenlanders gooien, omdat die wel een baan hebben. Ja.. die zullen daar dan ook wel voor gesolliciteerd hebben he.. en wellicht ook voor gestudeerd hebben. Ieder mens maakt zijn eigen keuzes toch?!

Gastarbeiders... he.. die mensen werden hier naar toe gehaald, omdat toen geen enkele NEDERLANDER bepaalde werkzaamheden wouden uitvoeren..Dus genoeg werk toendertijd, maar nee, men wou geen handjes vuil maken. Wat moesten de bedrijven en de overheid dan toendertijd.. Juist, dan maar mensen halen die wel willen werken!! En ze dan ook nog eens vervloeken dat ze dan ons werk afpakken?? Volgens mij hebben sommige mensen het er zelf naar gemaakt dan he.. en getuigd ook weer van hokjes visie!

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 17:51:
En dat lukt niet door deze mensen te veroordelen,want dan kunnen wij onszelf ook veroordelen,omdat we het niet kunnen oplossen.

En daar ben ik het helemaal met eens..

Mazzel

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 18:12:
eigen volk eerst

Egoist!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 18:12:
ik vind dat alleen de toestroom van buitenaf stopgezet zou moeten/kunnen worden,in dit geval is het dan gewoon eigen volk eerst..dat klinkt heel extreemrechts-achtig i know,zo bedoel ik dat verder niet..

Ik ben een ras echte Twentenaar!
Als het broeikas effect jouw in zuid-holland tot vluchten doet besluiten,moet ik jouw dan opvangen of weigeren?

Want jouw water probleem zal mij een rot zorg wezen,je woond er immers zelf.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 18:20:
En mensen hier in Nederland kijken alleen maar in hokjes,

ben ik het niet mee eens... ik ben de enigste nederlander in een klas van 20 leerlingen en ik kan met allemaal goed overweg.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 18:24:
Als het broeikas effect jouw in zuid-holland tot vluchten doet besluiten,moet ik jouw dan opvangen of weigeren?

idd :respect: mooi voorbeeld... niemand kiest er toch voor om te wonen waar hij geboren word....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 18:26:
ben ik het niet mee eens... ik ben de enigste nederlander in een klas van 20 leerlingen en ik kan met allemaal goed overweg.

En zo hoort het :respect:

Waarschuw beheerder
Nederland is vol

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 18:36:
Nederland is vol

ga dan weg... ga dan weg... je hoeft hier niet te wonen...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 18:39:
ga dan weg... ga dan weg... je hoeft hier niet te wonen...

Dat probeerde Pim ze ook al duidelijk te maken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 18:42:
Dat probeerde Pim ze ook al duidelijk te maken.

ja maar dat telt voor jou ook hoor... jij hoeft hier ook niet te wonen als jou het niet aanstaat... daar hoef je voor mij geen allochtoon voor te zijn...

Waarschuw beheerder
donateur

ik verdrink nog liever dan dat ik in twente moet wonen,dus maak je niet druk

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 18:45:
ik verdrink nog liever dan dat ik in twente moet wonen,dus maak je niet druk

Dat is dan jouw eigen keuze,ik zo jou graag opvangen in zo'n situatie!
Mensen helpen in nood is geen keuze,maar een plicht!
Misschien is dat de instelling van een twentenaar en niet van een westerling!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 18:43:
ja maar dat telt voor jou ook hoor... jij hoeft hier ook niet te wonen als jou het niet aanstaat... daar hoef je voor mij geen allochtoon voor te zijn...

Ik ben hier geboren, allochtonen niet. Als iemand zou moeten vertrekken zijn zij het.

Waarschuw beheerder
donateur
Dat is dan jouw eigen keuze,ik zo jou graag opvangen in zo'n situatie!
Mensen helpen in nood is geen keuze,maar een plicht!
Misschien is dat de instelling van een twentenaar en niet van een westerling!

Oke ff serieus dan
Mensen opvangen is een plicht in nood ja,maar volgens mij komen de meeste niet voor de nood..alleen maar om het iets beter te hebben en dat vind ik geen noodzaak.
Op een gegeven moment vind ik dat je als land mag zeggen dat het nu welletjes is geweest...
Er zijn genoeg andere landen die vergeleken Nederlanda amper mensen opvangen,laat ze daar dan maar eens heen gaan.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 18:50:
Ik ben hier geboren, allochtonen niet

Een allochtoon kan heel goed in Ndl geboren zijn :flower:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 18:50:
Ik ben hier geboren, allochtonen niet. Als iemand zou moeten vertrekken zijn zij het.

hoezo ik heb hier nog geen allochtoon horen klagen op dit forum, jij wel... weet je waarom je bent te verwent op gegroeid binnen deze maatschappij.. je krijg alles (als je ziek bent, als je werkloos word) en je gunt een ander als het kan niks...

kijken wat je mening zou zijn als jij had moeten vluchten voor vervolgen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 18:54:

Niet iedere allochtoon is gevlucht vanwege die redenen ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 18:53:
Oke ff serieus dan
Mensen opvangen is een plicht in nood ja,maar volgens mij komen de meeste niet voor de nood..alleen maar om het iets beter te hebben en dat vind ik geen noodzaak.
Op een gegeven moment vind ik dat je als land mag zeggen dat het nu welletjes is geweest...
Er zijn genoeg andere landen die vergeleken Nederlanda amper mensen opvangen,laat ze daar dan maar eens heen gaan.

Dat gebeurt allang niet meer, dat een vreemdeling voor economische redenen Nederland binnenkomt. En andere landen rond Nederland vangen ook genoeg vreemdelingen op... dus eerst jezelf maar eens verdiepen in wat er precies gebeurt op het gebied van vreemdelingenopvang, voor je een mening geeft...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 18:55:
Niet iedere allochtoon is gevlucht vanwege die redenen

In deze tijd wel hoor... vroeger niet, maar toen hebben we ze zelf uitgenodigd om te komen werken en wonen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
enken jullie is nederland 'VOL' of kennen er nog paar buitenlanders bij??? wat is jullie mening???
Ik stem voor hoog opgeleide "buitenlanders"erbij en mensen die zulk soort meningen er op na houden er uit :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 18:57:
In deze tijd wel hoor... vroeger niet, maar toen hebben we ze zelf uitgenodigd om te komen werken en wonen.

Klopt ouwe :bier:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 18:54:
hoezo ik heb hier nog geen allochtoon horen klagen op dit forum, jij wel... weet je waarom je bent te verwent op gegroeid binnen deze maatschappij.. je krijg alles (als je ziek bent, als je werkloos word) en je gunt een ander als het kan niks...

Ik verwend? Nee, ik werk hard voor mijn sociale voorzieningen, mijn inkomen en mijn oude dag voorziening. Ik betaal netjes mijn belastingen en premies en krijg dus niets kado.

Er zijn anderen personen hier die verwend worden. Een uitkering, onderdak, gratis scholing, etc. En wat doen ze er voor terug? Niets, zelfs 1x per week solliciteren is ze te veel gevraagd.

En die mensen die moeten vluchten vanwege oorlog? Om heel eerlijk te zijn kan me dat geen ruk schelen. It's not my war. Waarom zou ik mij druk maken om de problemen van anderen?

Waarschuw beheerder
hoog opgeleide "buitenlanders"

Die zijn er al :roflol:

Waarschuw beheerder
donateur
Dat gebeurt allang niet meer, dat een vreemdeling voor economische redenen Nederland binnenkomt. En andere landen rond Nederland vangen ook genoeg vreemdelingen op... dus eerst jezelf maar eens verdiepen in wat er precies gebeurt op het gebied van vreemdelingenopvang, voor je een mening geeft...

o en jij weet alles wou je zeggen ?? :gaap:
ik heb het niet om de omliggende landen want ik weet dat die er ook genoeg opvangen..maar ik weet niet of je het wist..maar er bestaan NOG meer landen :jaja:

En ik heb stage gelopen bij illegale kinderen en zag dus wat er "nieuw" binnenkwam en van vele weet ik ook wel waarom...maar als jij denkt dat jij de expert bent :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 18:53:
Oke ff serieus dan

En Verdonk stuurt mensen terug naar Iran,christen of homo,maakt geen donder uit!
Verdonk wil alleen maar uitzetten,kijkt niet naar het gevaar!
Ik zeg niet dat jij voor Verdonk bent.
Maar stel dat jij in de problemen komt in zuid-holland,dan mag jij hopen dat er geen Twentse Verdonk opstaat,want je bent veroordeelt.....
En je gaat terug!

Waarschuw beheerder
Die zijn er al

klopt :)

Waarschuw beheerder
donateur
En Verdonk stuurt mensen terug naar Iran,christen of homo,maakt geen donder uit!
Verdonk wil alleen maar uitzetten,kijkt niet naar het gevaar!
Ik zeg niet dat jij voor Verdonk bent.
Maar stel dat jij in de problemen komt in zuid-holland,dan mag jij hopen dat er geen Twentse Verdonk opstaat,want je bent veroordeelt.....
En je gaat terug!

maar als je altijd zo blijft denken en altijd maar aardig bent en alles altijd maar toe blijft laten onder het mom van anders is het zo zielig of??
Dan gaat toch op een gegeven moment toch gewoon ten koste van jezelf en je eigen land?
Als ik altijd zou denken wat zouden andere er van vinden of denken??
Als je altijd begaan moet zijn met de mensen die het slechter hebben dan kan ik voortaan al mijn avondmaaltijden doorsturen naar Zimbabwe en mijn nieuwe kleding direct in een zak naar Polen enz
Soms moet je gewoon aan je eigen en je eigen land denken en dat is misschien egoistisch,maar andersom zouden diezelfde illegalen ook niet de vlaggen uithangen als wij met zijn allen daar eens heen gaan als het bij hun beter zou zijn..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik stem voor hoog opgeleide "buitenlanders"erbij en mensen die zulk soort meningen er op na houden er uit

En wat wil je met alle laag opgeleide buitenlanders? Deporteren dan maar?
Waarschuw beheerder
Alleen mooie dames mogen nog naar binnen... :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 19:07:
maar als je altijd zo blijft denken en altijd maar aardig bent en alles altijd maar toe blijft laten onder het mom van anders is het zo zielig of??

Je kunt niet alles toelaten.
Ben ik met je eens!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 18:59:
Waarom zou ik mij druk maken om de problemen van anderen?

Als je in staat bent tot het maken van zo'n opmerking ben je een hoop liefde te kort gekomen in je leven. Ik heb medelijden met je :aai:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 18:20:
Wat op valt dat het meestal in de plattelands gedeeltes van het land men zich meer negatief uitlaat over dit.

Ik denk omdat we er in dit deel van het land minder mee van doen hebben...
De stad is toch veel multi-cultureler...

Neemt niet weg dat het onzin is natuurlijk...:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 19:33:
Je kunt niet alles toelaten.
Ben ik met je eens!

Dus kom niet janken als je in nood zit!
Wees dan ook streng voor jezelf GUP!
Waarschuw beheerder
Ik heb net als GUP een aantal jaren op oc en azc's gewerkt en de redenen om hier binnen te komen zijn meestal economisch.
Het vervolgings en moord senario is standaard bij bijna elke asielzoeker.
Er zijn zeker mensen die echt gevlucht zijn om vreselijke redenen maar het zijn er niet zoveel als sommigen hier beweren.
Ik weet waar ik het over heb.

Waarschuw beheerder
Ik verwend? Nee, ik werk hard voor mijn sociale voorzieningen, mijn inkomen en mijn oude dag voorziening. Ik betaal netjes mijn belastingen en premies en krijg dus niets kado.

dat willen zij ook, alleen jij ben bevoorrecht om hier te wonen.

Er zijn anderen personen hier die verwend worden. Een uitkering, onderdak, gratis scholing, etc. En wat doen ze er voor terug? Niets, zelfs 1x per week solliciteren is ze te veel gevraagd.

hoeft niks te maken te hebben met vreemdelingen of allochtonen.

En die mensen die moeten vluchten vanwege oorlog? Om heel eerlijk te zijn kan me dat geen ruk schelen. It's not my war. Waarom zou ik mij druk maken om de problemen van anderen?

hier komt de aap uit de mouw... je bent dus gewoon verschrikkelijk egoistisch..
Waarschuw beheerder
Egoistisch zijn zoveel mensen!

Hoe egoistisch is een asielzoeker die zijn land en mede burgers verlaat voor een beter leven ergens anders?
Je laat je land in de steek en werkt liever ergens anders aan je toekomst...egoistisch?!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Dus kom niet janken als je in nood zit!
Wees dan ook streng voor jezelf GUP!

als jij niet zal janken als hier echt een keer goed de pleuris uitbreekt in dit land of als er straks meer buitenlanders in dit land wonen als Nederlanders..

Blijf jij maar voor altijd aardig doen en laat vooral iedereen binnen en hou ze de hand boven het hoofd..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MvM op zaterdag 16 september 2006 om 20:08:
heb net als GUP een aantal jaren op oc en azc's gewerkt en de redenen om hier binnen te komen zijn meestal economisch.
Er zijn zeker mensen die echt gevlucht zijn om vreselijke redenen maar het zijn er niet zoveel als sommigen hier beweren.

logisch.. er moet eerst onderzocht worden om wat voor reden iemand naar Nederland komt... als hij voor economische redenen komt, dan zal hij terug gestuurd worden.. gebeurt dit niet,.. dan voeren bepaalde mensen (NEDERLANDERS) hun functie niet goed uit, maar in de wet staat beschreven dat een vreemdeling alleen in nederland mag blijven als hij vervolgd word.
Waarschuw beheerder
theorie...praktijk...

Het is vaak niet te controleren en dan worden er nog genoeg toegelaten hoor.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 19:00:
o en jij weet alles wou je zeggen ??
ik heb het niet om de omliggende landen want ik weet dat die er ook genoeg opvangen..maar ik weet niet of je het wist..maar er bestaan NOG meer landen

dat komt omdat veel landen niet zon beleid hebben als die van ons, daar zijn vluchtelingen al helemaal niet welkom.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MvM op zaterdag 16 september 2006 om 20:17:
theorie...praktijk...

Het is vaak niet te controleren en dan worden er nog genoeg toegelaten hoor.

hoe kan jij dit zeggen dan als het niet te controleren is?
Ik heb net als GUP een aantal jaren op oc en azc's gewerkt en de redenen om hier binnen te komen zijn meestal economisch.

dat zie jij aan mensen ofzo... of hoe weet je dat dan?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Als je met die mensen een tijdje omgaat dan komt er nog wel eens wat los bij de mensen met een bakkie.
En ik ken iemand die intervieuws afneemt en ook inspraak heeft in de beslissing.

Waarschuw beheerder
o en jij weet alles wou je zeggen ??

maar als jij denkt dat jij de expert bent

erken ik zwakte ?? vind je me zo goed??
ik heb het in ieder geval nergens neergezet

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MvM op zaterdag 16 september 2006 om 20:21:
Als je met die mensen een tijdje omgaat dan komt er nog wel eens wat los bij de mensen met een bakkie.
En ik ken iemand die intervieuws afneemt en ook inspraak heeft in de beslissing.

daarom zeg ik dan voert iemand zijn werk niet goed uit...
Waarschuw beheerder
Maar ik ga echt geen discussies aan of ik het wel of niet weet.
Ik weet wat ik weet en heb geen reden tot liegen of iets dergelijks.

Waarschuw beheerder
donateur
erken ik zwakte ?? vind je me zo goed??
ik heb het in ieder geval nergens neergezet

snelle reactie.. :/

maar ik reageerde dus hierop

dus eerst jezelf maar eens verdiepen in wat er precies gebeurt op het gebied van vreemdelingenopvang, voor je een mening geeft...

klinkt een beetje "ik weet alles en jij weet niets" vind je ook niet ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 18:04:

dan krijg je weer last van vergrijzing.. ik ben het er wel mee eens dat mensen hier mogen komen.. maar je moet ergens een grens trekken! en je kan beter met meerdere landen kijken waar ze terecht kunnen.. (misschien een beetje onmogelijk maar ja)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 20:26:
klinkt een beetje "ik weet alles en jij weet niets" vind je ook niet ?

nee vind ik niet... ik ken alleen de procedure die beschreven staat in de wet. En die is niet zoals jij daar aangaf, namelijk dat vreemdelingen binnenkomen om economische redenen.

Maar als het in de praktijk anders blijkt, dan kan ik je hetzelfde antwoord geven als ik gedaan heb bij eidroecnad.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 'D :flower: op zaterdag 16 september 2006 om 19:43:
Uitspraak van DKOY76 op zaterdag 16 september 2006 om 18:20:
Wat op valt dat het meestal in de plattelands gedeeltes van het land men zich meer negatief uitlaat over dit.

Ik denk omdat we er in dit deel van het land minder mee van doen hebben...
De stad is toch veel multi-cultureler...

Neemt niet weg dat het onzin is natuurlijk...

Eigenlijk is wat ik zeg ook niet helemaal waar, want zeggen ze niet van de groningers en de friezen dat dat de stugste mensen zijn! Maar dit zijn juist de meest vriendelijke mensen als het om allochtonen betreft, ook op het platteland..

En nee, het probleem met dorpen is vaak, ons kent ons en de rest is een gevaar voor de gemeenschap.. je wordt er in toegelaten of niet.. en ja een stad is multicultureler.. maar daar heb je ook geen ons kent ons cultuur.. maar daar heb je dan wel weer wijken waar dat wel zo is. Alleen deze wijken zo helaas zo gevormd door de woningcorporaties.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 18:26:
Uitspraak van DKOY76 op zaterdag 16 september 2006 om 18:20:
En mensen hier in Nederland kijken alleen maar in hokjes,

Laat ik dit ook maar ff herschrijven :D, een bepaalde groep mensen in Nederland kijken alleen maar in hokjes..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 20:26:
snelle reactie..

zit ook niet constant achter de computer..

Waarschuw beheerder
donateur
maar in de tussentijd had je al paar keer gepost :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 20:37:
Laat ik dit ook maar ff herschrijven , een bepaalde groep mensen in Nederland kijken alleen maar in hokjes..

okee ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 20:38:
maar in de tussentijd had je al paar keer gepost

ja dan zullen die andere berichten waar ik op gereageerd heb misschien wel eerder gepost zijn ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ja zo wordt het wel erg vol hier he :o

Waarschuw beheerder

Maakt het wat uit dan of het nu om economische of politieke vluchtelingen gaat. Ik kan me herinneren dat de Nederlandse boeren in de jaren tachtig en negentig masaal naar Zimbabwe en naar Canada gingen verhuizen. Omdat ze hier hun praktijken niet meer konden uitbuiten. Die zijn puur om economische redenen vertrokken. Je hoort die mensen in Canada en Zimbabwe toch ook niet klagen... Deze mensen gaan er juist voor zorgen dat de economie opgekrikt wordt.. dat is het zelfde met de economische vluchtelingen hier. Die hebben meestal al een bepaalde scholing en die proberen hier een nieuw leven op te bouwen.. so what..

Ik vindt alles best.. maar waar ik wel op sta, is dat als iemand in Nederland of welk ander land wilt wonen.. dat ze tenminste binnen een x jaar de taal van het land moeten spreken.

Waarschuw beheerder
donateur
dat ze tenminste binnen een x jaar de taal van het land moeten spreken

en werk zoeken en vooral niet in de gevangenis belanden

ik denk dat als alle allochtonen zich aan deze 3 dingen zouden gehouden hebben,de Nederlands nooit zo erg over hun zouden klagen als dat je nu altijd hoort..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 20:48:
dat ze tenminste binnen een x jaar de taal van het land moeten spreken

en werk zoeken en vooral niet in de gevangenis belanden

ik denk dat als alle allochtonen zich aan deze 3 dingen zouden gehouden hebben,de Nederlands nooit zo erg over hun zouden klagen als dat je nu altijd hoort..

Helemaal mee eens...

Alleen het rare is.. dat als ze werk zoeken en de baan uiteindelijk ook krijgen.. dat er weer een groep mensen zijn die zullen zeggen.. ze hebben die baan gekregen, terwijl er Nederlanders zijn die het ook kunnen.. yep misschien wel, maar die zullen er dan wel niet op gesolliciteerd hebben of kundig genoeg zijn geweest.. alles heeft zijn redenen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 20:55:
dat er weer een groep mensen zijn die zullen zeggen.. ze hebben die baan gekregen, terwijl er Nederlanders zijn die het ook kunnen

zo zullen er altijd mensen blijven voor wie het nooit goed is

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 21:23:
Uitspraak van DKOY76 op zaterdag 16 september 2006 om 20:55:
dat er weer een groep mensen zijn die zullen zeggen.. ze hebben die baan gekregen, terwijl er Nederlanders zijn die het ook kunnen

zo zullen er altijd mensen blijven voor wie het nooit goed is

Yep.. dat zal je altijd blijven houden... altijd

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 20:48:
alle allochtonen

Waarom kam je ze allemaal over 1 kam?

Waarschuw beheerder
donateur
Ach, in 2011 komt er een stoot oost-europeanen waar je niet goed van word, dat zijn dan de nieuwe "allochtonen" tot 2038 ofzo.

Waarschuw beheerder

Ik heb juist het idee dat het de laatste jaren juist veel minder wordt... Volgens mij was vorig jaar het aantal inkomende mensen kleiner dan het vertrekkende aantal :yes:

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 22:14:
Ach, in 2011 komt er een stoot oost-europeanen waar je niet goed van word

:yes:

Dat zijn inderdaad hele slechte vooruitzichten. Dat kneuterige gedoe over die paar goedkope polen zijn de mensen dan echt wel vergeten als we ermee overspoeld worden...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 22:14:
Ach, in 2011 komt er een stoot oost-europeanen waar je niet goed van word, dat zijn dan de nieuwe "allochtonen" tot 2038 ofzo.

Je klinkt alsof je het er niet mee eens bent?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 22:59:
Je klinkt alsof je het er niet mee eens bent?

Dat klopt.

--edit--
Ik zit te twijfelen of ik hier wel een onderbouwing over moet neerzetten, maar goed.

Ik vind dat NL redelijk vol is, niet dat er geen mensen meer bij kunnen, maar de sociale voorzieningen, zorg en onderwijs zijn nu niet op niveau.
Als wij die mensen willen ontvangen, dan zullen we NU moeten beginnen met te zorgen dat Nederland een sociale verzorgingsstaat word en dat fraudebestrijding goed werkt.

Voorbeeldje:
In Amsterdam word een uitkeringsgerechtigde gepakt met 3KG hasj, de wethouder Aboutaleb vond dat hij geen recht meer had op een uitkering omdat hij aan drugshandel voldoende verdient.
De dealer gaat naar de rechter en Aboutaleb word in het ongelijk gesteld : De dealer is uitkeringsgerechtigd dus moet hij dit ook ontvangen, ondanks zijn illegale drugshandel.

Dit vind ik een recent voorbeeld van fraudebestrijding wat door de politiek goed word opgepakt, maar strand bij de rechtelijke macht.

Dat wil je straks niet hebben....

Nog een voorbeeldje : de IND weet dat er een aantal illegalen uit oost-europa vrouwen hierheen halen en illegaal de prostitutie in dwingen.
Deze illegalen worden niet door de IND aangepakt, vanwege economische belangen (ze werken ook bij een boer). Dat betekent dat de politie niets kan doen en ze worden ook niet het land uit gezet.

Wil je dat straks hebben als hier duizenden polen naartoe komen?

Pas als wij dat allemaal in orde hebben, dat wij elke nederlander kunnen helpen die hulp nodig heeft en dat iedereen de regels moet naleven...dan kunnen we praten over migranten uit oost-europa om de vergrijzing af te laten nemen.

Maar tot die tijd zeg ik : grenzen dicht en maak van NL een sociaal land wat klaar is voor de toekomst...voor 2011 als de grenzen open gaan.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 23:39:
Dat klopt.

Als ik eerlijk ben, ben ik er ook niet zo blij mee en ik ben niet eens Nederlander :frusty:
Waarschuw beheerder
De eerste 5 jaar grenzen dicht voor niet-westerse allochtonen. Geen economisch vluchtelingen meer, oftewel (bijna) geen vluchtelingen meer toelaten de komende 5 jaar.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 22:47:
Ik heb juist het idee dat het de laatste jaren juist veel minder wordt... Volgens mij was vorig jaar het aantal inkomende mensen kleiner dan het vertrekkende aantal

Hoe denk je dat dat komt?!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Danamylo op zondag 17 september 2006 om 00:16:

Ja ssssssst!
Waarschuw beheerder
oh ja sorry. ligt allemaal erg gevoelig vanavond. Snap ik wel, het is allemaal ook wat...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Danamylo op zondag 17 september 2006 om 00:16:

Doordat veel mensen naar het buitenland vertrekken om daar hun handeltje te starten.
Denk maar aan turken die naar Turkije gaan en marokkanen die in Engeland hun handeltje starten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 september 2006 om 00:54:
marokkanen die in Engeland hun handeltje starten.

Heh!?! Laat Engeland dat toe terwijl ze een verschrikkelijk streng beleid hebben??
Waarschuw beheerder
en Nederlanders die massaal naar de costa's zijn vertrokken

Waarschuw beheerder
Steeds meer Nederlanders emigreren naar het buitenland, joh wat raar :frusty:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 september 2006 om 01:12:
Steeds meer

rijke
Nederlanders emigreren naar het buitenland

Artiest {SHOWLIST artist 37318, 39045}
Waarschuw beheerder

skinhead

Waarschuw beheerder
Lonsdale Kale Koppen terreur stoer erbij lopen met een bomber met een Nederlandsvlaggetje op je rechter arm en een vette joint in je smoelwerk hangen = De Tokkie van anno 2006 :gaap:

Waarschuw beheerder
donateur
VOL

Waarschuw beheerder
donateur
wat denken jullie is nederland 'VOL' of kennen er nog paar buitenlanders bij???

er kennen er nog een paar bij :jaja: anders komen ze naar bels :[

Waarschuw beheerder
Nee is echt genoeg nu !

Waarschuw beheerder
Steeds meer Nederlanders emigreren naar het buitenland, joh wat raar

ik zit er ook al een tijd lang over te denken om na me studie, voor een Nederlands bedrijf of instelling, in Brazilie te gaan werken.
Waarschuw beheerder

Aan jou reactie te zien bij jij echt links :)

Kortom: oogkleppen op.

Als je een beetje up-to-date bent weet je dat er veel allochtonen uitkeringen hebben, zelfs meer dan gewone nederlanders. Dus hou je nerd onzin voor je :)

Waarschuw beheerder
Ik ben geen rascist...
Maar vol is vol idd..
Er zijn grenzen..
Grenzen die dicht moeten!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 september 2006 om 14:34:
Grenzen die dicht moeten!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nederland moet uit de Europese Unie.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 september 2006 om 14:34:
Maar vol is vol idd..

Wat lul je nou keerl?! Je woont in Drenthe... Waar heb je nou last van? :looser:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Early Bird (L) op zondag 17 september 2006 om 14:54:
Waar heb je nou last van?

Dat vraag ik me ook af, hier in het Westen is het allochtonenbevolking veel meer dan in het hoge Noorden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Early Bird (L) op zondag 17 september 2006 om 14:54:
Wat lul je nou keerl?! Je woont in Drenthe... Waar heb je nou last van?

Woon in Drenthe
Woonde in Nieuwegein

bedankt

Waarschuw beheerder
moeilijk...

ik vind dat mensen die in hun land als verschoppelingen leven hier terecht moeten kunnen. Ik vind het ook een belangrijk dat nederland gezien wordt als een land dat mensen in nood opneemt zolang dat nodig is.

Nadeel is: daarvoor moet je dus streng selecteren. En dan krijg je dat economische vluchtelingen allemaal een mooi verhaal hebben. Nog een nadeel is dat een relatief groot percentage van de mensen die het nodig hadden in de criminaliteit komt. Maar ik denk dta dat ook komt door de economische situatie etc.

Waarschuw beheerder
donateur
Tis al ff vol...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 september 2006 om 15:22:
Nieuwegein

Daar valt het wel mee met de allochtonenbevolking.
Waarschuw beheerder
ochjaah haal nog maar een paar zeecontainertjes bij..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 september 2006 om 15:25:
moeilijk...

ik vind dat mensen die in hun land als verschoppelingen leven hier terecht moeten kunnen. Ik vind het ook een belangrijk dat nederland gezien wordt als een land dat mensen in nood opneemt zolang dat nodig is.

Nadeel is: daarvoor moet je dus streng selecteren. En dan krijg je dat economische vluchtelingen allemaal een mooi verhaal hebben. Nog een nadeel is dat een relatief groot percentage van de mensen die het nodig hadden in de criminaliteit komt. Maar ik denk dta dat ook komt door de economische situatie etc.

Stel er breekt hier in Nederland oorlog uit, kunnen wij dan met zijn alle naar een ander land toe om te kunnen schuilen? Denk het niet!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 september 2006 om 15:53:
Stel er breekt hier in Nederland oorlog uit, kunnen wij dan met zijn alle naar een ander land toe om te kunnen schuilen? Denk het niet!

Ik weet wel zeker dat dit gaat gebeuren, kijk naar onze geschiedenis.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur

Ik geef ze geen ongelijk ;)
Alles wordt duurder, zodat het rijk dingen kan betalen waar wij niks van terugzien.
Waarschuw beheerder

Waarom denk je van niet?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 september 2006 om 02:24:
De Tokkie van anno 2006

Net zei je nog dat je me zo dan sexy vond :nocheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 september 2006 om 14:56:
hier in het Westen is het allochtonenbevolking veel meer dan in het hoge Noorden.

Grote steden, dus dat lijkt me logisch! Wat moeten mensen van buitenlandse komaf / allochtonen in een provincie als Drenthe?

Waarschuw beheerder

Kijk ff terug naar de tweede wereldoorlog toen stonden Amerika en Engeland toch ook voor ons klaar...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Decibel op zondag 17 september 2006 om 16:01:
Wat moeten mensen van buitenlandse komaf / allochtonen in een provincie als Drenthe?

wonen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 september 2006 om 16:06:
wonen?

en wat nog meer.......werk!!!

Waar was er vroeger meer werkgelegenheid??

Tussen de koeien in de weilanden in Drenthe of in de industrie in de randstad??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 september 2006 om 15:56:
Ik wel zeker dat dit gaat gebeuren,

Volgens mij ben je een paar woorden vergeten? ;)

Uitspraak van Foxx op zondag 17 september 2006 om 15:56:
Ik geef ze geen ongelijk
Alles wordt duurder, zodat het rijk dingen kan betalen waar wij niks van terugzien.

Inderdaad alles wordt duurder, maar ik kan me wel voorstellen dat de Nederlanders het zat zijn en dat ze jegens die redenen naar het buitenland emigreren.

Uitspraak van Roel63 op zondag 17 september 2006 om 15:56:
Waarom denk je van niet?

Omdat Nederland veelste goed is voor de allochtonenbevolking, waar ze in andere Europese landen niet echt om staan te springen.

Uitspraak van actief op zondag 17 september 2006 om 15:58:
Net zei je nog dat je me zo dan sexy vond

Ik vind je ook lekker :K

Uitspraak van verwijderd op zondag 17 september 2006 om 16:05:
Kijk ff terug naar de tweede wereldoorlog toen stonden Amerika en Engeland toch ook voor ons klaar...

Ja dat is zo, maar dat is alweer zo lang geleden en zullen ze dat nu weer doen?
Waarschuw beheerder
alle crimineele buitelanders eruit en alleen buitelanders die het ECHT moeilijk hebben mogen wel een jaartje of 2 erin
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 september 2006 om 16:05:
toen stonden Amerika en Engeland toch ook voor ons klaar

toen is het toverwoord o:)
maar nederland kan nog dreigen met... ja maar wij hebben daar in Afghanistan geholpen, maar als ze bels binnen vallen... slik* dan emigreer ik toch naar Nederland o:)
Uitspraak van [DZ] TubTerror :bier: op zondag 17 september 2006 om 17:23:
alleen buitelanders die het ECHT moeilijk hebben mogen wel een jaartje of 2 erin

langer mag ook, want als je al het schorem terug stuurd is er plek genoeg :cheer: en er moeten nog genoeg hier blijven anders kunnen we onze samenleving niet meer MULTI-CULTUREEL noemen en dat staat zo mooi in de brochures (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Vol is vol

Nederland is vol
met miljoenen mensen die zeggen
dat Nederland vol is.

Nederland is vol
met 1,5 miljoen magnetrons,
5,5 miljoen koelkasten,
7 miljoen T.V.'s,
3 miljoen honden en katten,
10 miljoen tropische vissen en vogels,
13 miljoen varkens,
5 miljoen stuks rundvee
en 33 miljoen legkippen.

Nederland is vol
met per jaar 350 miljoen weggegooide bier- en frisblikjes,
15 miljoen kilo aan achtergelaten wegwerpbekertjes,
800 miljoen stinkende papieren luiers,
10 miljard aangestoken lucifers,
4,5 miljoen kilo lege batterijen,
500 miljoen kilo aan autowrakken,
17 biljoen gerookte sigaretten,
4 miljard gedronken pilsjes
en een onbekende hoeveelheid poep, pies en w.c.-papier.

Nederland is vol
met asfalt waarop 6 miljoen auto's rijden van autobezitters
die kunnen kiezen uit 1900 verschillende automodellen,
vol met vliegvelden die zich als zwerende etter
uitbreiden over het hele overvolle Nederland,
waardoor vliegtuigen nog meer naar beneden kunnen storten
op woonwijken die bevolkt worden door mensen
waartegen men kankert dat Nederland vol is.

Nederland is vol
met uitgestrekte militaire oefenterreinen in bosrijke omgevingen
die anders toch maar overvol zouden raken
met vluchtende stedelingen
op zoek naar rust
en in de verwachting
dat ze door de aanwezigheid van hun woning, hun tuin,
hun vakantiehuis, hun caravan en hun tent
kunnen aantonen dat Nederland vol is
met toeristen die als zwermen bijen
op stranden, in pretparken, kroegen en goktenten
een schim van geluk en plezier najagen.

Nederland is vol
met haat en angst en onbegrip en frustratie en
moedeloosheid en passiviteit en onverschilligheid,
wat ertoe kan leiden
dat Nederland vol raakt
met lijken waartegen men schreeuwt
dat de Nederlandse kerkhoven en crematoria vol zijn.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 september 2006 om 17:38:
Vol is vol

(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bounz™ op zondag 17 september 2006 om 17:38:
langer mag ook, want als je al het schorem terug stuurd is er plek genoeg en er moeten nog genoeg hier blijven anders kunnen we onze samenleving niet meer MULTI-CULTUREEL noemen en dat staat zo mooi in de brochures laatste aanpassing 17 september 2006 17:39

ja das waar maar ze moeten dan ook wel die test doen
de helft bij mij op school praat turks op school en in de klas en op het school plein
dat vind ik echt wel ieritand

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [DZ] TubTerror :bier: op zondag 17 september 2006 om 18:13:
ja das waar maar ze moeten dan ook wel die test doen
de helft bij mij op school praat turks op school en in de klas en op het school plein

En wat heeft dat te maken met asielzoekers?

Waarschuw beheerder
Vol is vol idd

Maar nederland is nog lang niet vol :)

Kom net terug van een ritje Nijmegen Heerenveen en geloof me, in friesland en drente is ruimte zat, kunnen er nog wel 15 miljoen mensen bij hebben...
Waarschuw beheerder
donateur

Tja, Nederland is het dichtstbevolkte land van Europa en een van de dichtstbevolkte landen ter wereld...Heel gezellig allemaal en dank voor de grote verscheidenheid van culturen.

Maar er zijn toch, hoewel ik absoluut geen racist ben of anderzijds zinloos raciaal discrimineer, bepaalde groepen die ik hier niet vind passen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 september 2006 om 19:13:
Kom net terug van een ritje Nijmegen Heerenveen en geloof me, in friesland en drente is ruimte zat, kunnen er nog wel 15 miljoen mensen bij hebben...

Alles en iedereen naar Friesland en Drenthe laten verhuizen, opgeruimt staat netjes.

Waarschuw beheerder
donateur
Het probleem is ook geen gebrek aan grondgebied, maar een gebrek aan goede sociale en medische voorzieningen.

Te weinig bedden in het ziekenhuis, te volle klaslokalen ed.

Dat los je niet op door mensen niet meer toe te laten, dat los je op door te investeren.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 september 2006 om 19:13:
geloof me, in friesland en drente is ruimte zat, kunnen er nog wel 15 miljoen mensen bij hebben...

Ja hoor tuurlijk :looser:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 september 2006 om 20:48:
Te weinig bedden in het ziekenhuis

Daar zal het niet aan liggen, er staan zat vrije bedden. Maar er is altijd nog te weinig personeel en je weet ook dat de ziektekostenverzekeraars iedereen zo snel mogelijk uit het ziekenhuis wil hebben. Voor een blindedarm operatie lig je nu nog maar 2 dagen in het ziekenhuis ipv 2 weken 10 geleden. Voor een openhart operatie met by-passes ben je ook binnen 4 dagen thuis, schandalig!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 september 2006 om 16:13:
Ik vind je ook lekker

(L)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 september 2006 om 18:15:
En wat heeft dat te maken met asielzoekers?

Dat heeft alles te maken met asielzoekers en Nederlands lakse immigratiebeleid.
Als elke nerd die zichzelf asielzoeker noemt hier met open armen onthaalt wordt krijg je dat soort tafrelen.

Met dank aan jouw flutpartij

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 september 2006 om 11:06:
Dat heeft alles te maken met asielzoekers en Nederlands lakse immigratiebeleid.
Als elke nerd die zichzelf asielzoeker noemt hier met open armen onthaalt wordt krijg je dat soort tafrelen.

Volgens mij zijn turken hier gekomen als immigrant en niet als asielzoeker.

:loser:

Waarschuw beheerder
at denken jullie is nederland 'VOL' of kennen er nog paar buitenlanders bij??? wat is jullie mening???

ik vind dat PARTYFLOCK 'vol' is en dat we daar geen nieuwe mensen op moeten toelaten :[

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 september 2006 om 11:08:
Volgens mij zijn turken hier gekomen als immigrant en niet als asielzoeker

De eerste 30 ja, daarna kwamen er busladingen vol Turken die zichzelf Koerd noemden omdat ze in hun eigen land werden geintimideerd.
Hell, we gaven ze zelfs een eigen parlement

:looser:

Waarschuw beheerder
ze moet haar kisten poetsen

zielige opmerking hoor!
als je kisten draagt ben je in jou ogen een "racist"
nu ben je zelf aan het discrimineren!

IK vind het vol!

respect geven is respect krijgen!
ik zal altijd netjes gedag zeggen..(terugzeggen)
maar ik ben vorige week wel de tering ingescholden door zo'n opgeschote turk.. die vond dat ik in zijn "terrirtorium " was.. (zo kwam het over)
omdat de kleren die ik draag niet zijn smaak zijn!
ben ik een k*nkerhoer een vieze racist.. en dat soort benamingen!
als ik iets terug had gedaan had ik al zijn "matties" weet k veel hoe ze 't noemen achter me aan gehad!
is dat normaal..?

moet ik als NEDERLANDER bang zijn voor marrokanen en turken in mijn eigen NEDERLAND

het land wat wij zelf naar de klote laten helpen!
en waar we niks aan kunnen doen!
want als je voor je land wil gaan.. ben je zelf de lul!
want dat is toch niet normaal..?
als nederlander wil je toch juist dat jan en alleman hiernaar toe komt..

ik vind dat van niet..
en daarom word ik gediscrimineerd!
iedereen mag een eigen mening hebben/vormen in nederland!
maar wel de mening die al voorgeknauwd is :S door die hoge manneke's

niet iets waar je zelf achter staat!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nederland zit vol met linkse-media
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 september 2006 om 16:13:
Ja dat is zo, maar dat is alweer zo lang geleden en zullen ze dat nu weer doen?

dat weet ik niet en jij ook niet,.. daarom kan je ook alleen maar over iets praten wat gebeurt is,... ik denk waarschijnlijk van wel... Bush vind oorlogjes maar al te leuk..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 september 2006 om 19:04:
Bush vind oorlogjes maar al te leuk..

Dat is een ding wat zeker is, het volgende land wat hun gaan aanvallen is Iran :lief:

Waarschuw beheerder
Ga jij lekker
Beroep: werken op stal

Waarschuw beheerder
Heb andere dingen aan me kop, ga me er echt niet over druk maken of er nou een buitenlander meer of minder is.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 18 september 2006 om 16:13:
die vond dat ik in zijn "terrirtorium " was..

"eey swa you are my playground"

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 september 2006 om 11:04:

me 2

Waarschuw beheerder
En ik ook, eerst nog weg voor onbepaalde tijd en wie weet dan al of daarna :d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 september 2006 om 20:35:
Uitspraak van Stampuhtje op maandag 18 september 2006 om 19:04:
Bush vind oorlogjes maar al te leuk..

Dat is een ding wat zeker is, het volgende land wat hun gaan aanvallen is Iran

Mocht ie dat doen, dan zijn alle poppen aan het dansen.
Want Iran is wat dat betreft toch een stuk gevaarlijker voor Amerika dan Irak ooit geweest zal zijn.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 september 2006 om 21:20:
Want Iran is wat dat betreft toch een stuk gevaarlijker voor Amerika dan Irak ooit geweest zal zijn.

Dat is inderdaad wel zo :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 september 2006 om 21:24:
Dat is inderdaad wel zo

Als er iemand wel massa vernietingswapens hebben, dan is het Iran wel. Met medewerking van Noord Korea.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 september 2006 om 21:28:
medewerking van Noord Korea.

Dat verbaasd me niets.

Waarschuw beheerder
Vol = vol.
Zowiezo,dat blijft een feit.
Alle buitenlanders die hier werken en fatsoenlijk de kost verdienen,en respect voor dit land hebben,mogen wat mij betreft blijven.
De rest die hier al wat zware delicten op hun naam hebben staan,uitzetten,met koffers en al.

Waarschuw beheerder
donateur

veel scandinavische en oost europese vrouwen svp :9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 september 2006 om 17:38:
Nederland is vol
met miljoenen mensen die zeggen
dat Nederland vol is.

Nederland is vol
met 1,5 miljoen magnetrons,
5,5 miljoen koelkasten,
7 miljoen T.V.'s,
3 miljoen honden en katten,
10 miljoen tropische vissen en vogels,
13 miljoen varkens,
5 miljoen stuks rundvee
en 33 miljoen legkippen.

Nederland is vol
met per jaar 350 miljoen weggegooide bier- en frisblikjes,
15 miljoen kilo aan achtergelaten wegwerpbekertjes,
800 miljoen stinkende papieren luiers,
10 miljard aangestoken lucifers,
4,5 miljoen kilo lege batterijen,
500 miljoen kilo aan autowrakken,
17 biljoen gerookte sigaretten,
4 miljard gedronken pilsjes
en een onbekende hoeveelheid poep, pies en w.c.-papier.

Nederland is vol
met asfalt waarop 6 miljoen auto's rijden van autobezitters
die kunnen kiezen uit 1900 verschillende automodellen,
vol met vliegvelden die zich als zwerende etter
uitbreiden over het hele overvolle Nederland,
waardoor vliegtuigen nog meer naar beneden kunnen storten
op woonwijken die bevolkt worden door mensen
waartegen men kankert dat Nederland vol is.

Nederland is vol
met uitgestrekte militaire oefenterreinen in bosrijke omgevingen
die anders toch maar overvol zouden raken
met vluchtende stedelingen
op zoek naar rust
en in de verwachting
dat ze door de aanwezigheid van hun woning, hun tuin,
hun vakantiehuis, hun caravan en hun tent
kunnen aantonen dat Nederland vol is
met toeristen die als zwermen bijen
op stranden, in pretparken, kroegen en goktenten
een schim van geluk en plezier najagen.

Nederland is vol
met haat en angst en onbegrip en frustratie en
moedeloosheid en passiviteit en onverschilligheid,
wat ertoe kan leiden
dat Nederland vol raakt
met lijken waartegen men schreeuwt
dat de Nederlandse kerkhoven en crematoria vol zijn

:respect: AMEN.

Waarschuw beheerder
moet ik als NEDERLANDER bang zijn voor marrokanen en turken in mijn eigen NEDERLAND

Moet ik als mens bang zijn voor een ander in welk land dan ook waar ik mij bevind????????

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 september 2006 om 14:14:
Moet ik als mens bang zijn voor een ander in welk land dan ook waar ik mij bevind????????

Ligt eraan hoe je gedraagt in een gastland.
Of je op zn minst je aan probeert te passen.
En of je op zn minst de nldse taal beheerst en anders nldse les volgt.;)
Daanbij moet je ook respect hebben als je hier je huis e.d hebt,en er fatsoenlijk voor aan de slag gaan.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zielige opmerking hoor!

IK vind het vol!

maar ik ben vorige week wel de tering ingescholden door zo'n opgeschote turk.. die vond dat ik in zijn "terrirtorium " was.. (zo kwam het over)
als ik iets terug had gedaan had ik al zijn "matties" weet k veel hoe ze 't noemen achter me aan gehad!
is dat normaal..?

ik vind dat van niet..
maar wel de mening die al voorgeknauwd is door die hoge manneke's

niet iets waar je zelf achter staat!laatste aanpassing 18 september 2006 16:17

:respect: de waarheid en niets anders als de waarheid :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 19 september 2006 om 14:26:
Uitspraak van † Prinsesje † op maandag 18 september 2006 om 16:13:
zielige opmerking hoor!

IK vind het vol!

is dat normaal..?

ik vind dat van niet..

niet iets waar je zelf achter staat!laatste aanpassing 18 september 2006 16:17

de waarheid en niets anders als de waarheid

inderdaad.. !!

Waarschuw beheerder
:respect: de waarheid en niets anders als de waarheid :jaja:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 september 2006 om 15:58:
inderdaad.. !!

danku danku ;)
Waarschuw beheerder
als je je moeder er uit pleurt kunnen er nog wel 50 bij :z
Waarschuw beheerder
donateur
té vol!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roel63 op zondag 17 september 2006 om 15:56:

Als dat gebeurd ga je als de donder met een geweer in je tuin liggen en schiet je iedereen af die je tuin binnen wil of niet dan.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 september 2006 om 22:38:
Voor een blindedarm operatie lig je nu nog maar 2 dagen in het ziekenhuis ipv 2 weken 10 geleden. Voor een openhart operatie met by-passes ben je ook binnen 4 dagen thuis, schandalig!

Wat loop je nou te klagen? Dat is toch prima! Vroeger deed men er met paard & wagen ca. 4 dagen over om van Delfzijl naar Maastricht te reizen, tegenwoordig kost het een uur of 4. Vind je dat ook schandalig?:loser:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 19 september 2006 om 13:40:
veel scandinavische en oost europese vrouwen svp

Oost Europese vrouwen kunnen ook heel, HEEL ranzig zijn met al die rare wratachtige gezwellen/moedervlekken.:No:
Waarschuw beheerder
De buitenlanders die zich hier niet gedragen en aanpassen eruit.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van linnie op woensdag 20 september 2006 om 11:17:
De buitenlanders die zich hier niet gedragen en aanpassen eruit.laatste aanpassing 20 september 2006 11:17

Nou, dit is nog is een steekhoudend standpunt. Hier hebben we wat aan, hoe kom jij aan zo'n intelligentie. Snap niet dat er nog niet eerder zo'n geniaal eureka moment met ons is gedeeld!8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [DZ] TubTerror :bier: op zondag 17 september 2006 om 17:23:
alle crimineele buitelanders eruit

Mee eens de gene die zich kunnen gedragen kunnen blijven dat is mijn mening
Waarschuw beheerder
vind dat de grenzen onderhand wel een keer dicht kennen, het is wel leuk geweest zo

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
NL is niet vol, DUHHH!!!
Waarschuw beheerder
Met zoiets als dit wordt tegenwoordig gedacht als Europa zijnde ;) Europa is niet vol.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 20 september 2006 om 13:40:
NL is niet vol, DUHHH!!!

DuHhHhhhhH :looser:
Waarschuw beheerder
Strenger immigratie beleid en een wat softer emigratie beleid? Promooooot het buitenland! :D

Maak die tickets naar Turkije NOG goedkoper!
Artiest Lexuz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Denn Ash op woensdag 20 september 2006 om 17:09:
Strenger immigratie beleid en een wat softer emigratie beleid? Promooooot het buitenland!

Denk dat het beleid op dit moment streng genoeg is,maar geef je gelijk in het goedkoper (of gratis)moet worden ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Denn Ash op woensdag 20 september 2006 om 17:09:

Laat die Turken lekker hier blijven (Y) Het valt me op dat er nog geen goedkope vluchten naar marokko zijn.

Waarschuw beheerder
beetje onzinnige topic, altijd dezelfde antwoorden, draait ook altijd uit op dezelfde discussie. On-topic: de goeie mogen blijven en er mogen goeie bij komen en de slechte eruit. maar dan wordt het zo leeg ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 september 2006 om 22:55:
de goeie mogen blijven en er mogen goeie bij komen en de slechte eruit. maar dan wordt het zo leeg

Dan geef jij jezelf al antwoord:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 september 2006 om 22:55:
beetje onzinnige topic, altijd dezelfde antwoorden, draait ook altijd uit op dezelfde discussie

.

Waarschuw beheerder
yep goed gelezen (Y)
Artiest Jayton
Waarschuw beheerder
Als we daadwerkelijk Nederland vol vinden en dan ook nog de regel vol=vol willen hanteren. Dan moet het ook daadwerkelijk worden ingevoerd, daarmee bedoel ik dat er een immigratiestop word ingezet en een geboorte beperking voor allochtonen en autochtonen. Zolang niemand daarmee eens is, roept hij/zij dit alleen maar vanwege een of andere rascistische/discriminerende overtuiging.

Waarschuw beheerder
Kwestie van geduld. Door de vergrijzing gaat de bevolkingsgroei vanzelf stagneren en zelfs teruglopen.

[img width=32 height=15]http://www.webmasterplein.net/images/smiles/icon_fluister.gif[/img]
(Eneh... vol-is-vol-mensjes.. dat wordt pas echt een probleem.. dus ipv loze topics te openen zou je moeten neuken voor volk en vaderland...)

Waarschuw beheerder
VOL
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 september 2006 om 12:26:
(Eneh... vol-is-vol-mensjes.. dat wordt pas echt een probleem.. dus ipv loze topics te openen zou je moeten neuken voor volk en vaderland...)

Neuken alleen helpt niet.. Je moet ook nog kinderen willen hebben ;)
Waarschuw beheerder
http://video.google.nl/videoplay?docid=5112723098247337673&q=willem

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 september 2006 om 11:08:
Volgens mij zijn turken hier gekomen als immigrant en niet als asielzoeker.

haha jij zou ook eens niet van de partij zijn bij een lekkere politieke discussie

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
'VOL'

vol ?

te vol jah

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 23 september 2006 om 00:31:
vol ?

moet je is in friesland komen kijken..

nog genoeg plek hahaha
Waarschuw beheerder
donateur
nou dump ze daar en afsteken die handel (Y)

en idd vol = vol
dr ken geen druppel drank meer bij 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Er kunnen er altijd meer bij, maar of ik daar zo blij mee ben is een 2e.
Ik heb niet om ze gevraagd blijkbaar de Partij Van De Allochtonen stemmer wel (of de andere pro multikul partijen)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 september 2006 om 05:49:
k heb niet om ze gevraagd blijkbaar de Partij Van De Allochtonen stemmer wel (of de andere pro multikul partijen)

Gelukkig draaid Nederland niet om 1 persoon ;)

Waarschuw beheerder
Titel: Wil wil(len) gepensioneerde gebonden homo

Omschrijving: die wat reumatisch is en ook nog een nauwe anus heeft, overdag in Den Haag of omgeving leren genieten, ook van veilige en hygiënische anale homosex? Hij zelf kan niet ontvangen. Bescheiden vergoeding is mogelijk. Brieven onder nr: 3522326 insturen t/m 4 October
Waarschuw beheerder
Uitspraak van † Prinsesje † op maandag 18 september 2006 om 16:13:
zielige opmerking hoor!

IK vind het vol!

is dat normaal..?

ik vind dat van niet..

niet iets waar je zelf achter staat!

:respect: helemaal mee eens! maak het hier ook zo vaak mee:@

Waarschuw beheerder
Weet je wat ik zo vaak mee maak:

Aangeboden / gevraagd Gevraagd

Titel: stalen varkenkooi

Omschrijving: ik man 60 jaar 172 lang slank postuur 63kg wil graag bij een varkensboer in een stalen varkenskooi opgesloten worden om dan er regelmatig eruit gehaald te worden om door de varkensboer gebeerd te worden liefst in overall met laarzen aan

Niet normaal he

Waarschuw beheerder
schuld vd regering:een oude man die ik ken heeft het mij is uitgelegd.hij vertelde mij dit ...het is allemaal heel vroeger begonnen dat ze uit polen goedkopere arbeidskrachten gingen halen om hier te gaan werken...en ze hier in nederland in kampen werden geplaatst...wat de bedoeling was om daarna als het werk gedaan was weer teruggingen.ik hoef je de rest niet uit te leggen denk ik.

Waarschuw beheerder
het is allemaal heel vroeger begonnen dat ze uit polen goedkopere arbeidskrachten gingen halen om hier te gaan werken

Uit Polen?
Zeker :nee:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 september 2006 om 13:04:
Uit Polen?
Zeker

was zeker wel het begin waar het fout ging

Waarschuw beheerder
Heb je iets meer info? Wat is 'heel vroeger'? Bij mijn weten hebben we alleen de laatste jaren Poolse krachten hier. Vroeger nooit.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 september 2006 om 14:29:
Heb je iets meer info? Wat is 'heel vroeger'? Bij mijn weten hebben we alleen de laatste jaren Poolse krachten hier. Vroeger nooit.

Nou heb 10 jaar geleden in de boomgaard gewerkt om appels te plukken en sorteren, maar toen zag het er ook al zwart van.

Waarschuw beheerder
Ja oké. Tien jaar geleden. Maar dat is toch niet 'heel vroeger'? En de Spanjaarden, Italianen en Grieken zitten hier nog veel langer (nog voor de Marokkanen en Turken).

Waarschuw beheerder
http://www.20eeuwennederland.nl/thema's/vreemdelingen/de%20eeuw%20van%20de%20immigratie/817.html

Waarschuw beheerder
man die het mij toen uitlegde zei mensen uit polen maar uit die link die ik heb neergezet zijn het dus ook marokkanen,turken spanjaarden etc

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 september 2006 om 14:50:
Ja oké. Tien jaar geleden. Maar dat is toch niet 'heel vroeger'? En de Spanjaarden, Italianen en Grieken zitten hier nog veel langer (nog voor de Marokkanen en Turken).

1950-1960

Waarschuw beheerder
is dat normaal..?

ik vind dat van niet..

niet iets waar je zelf achter staat

Nee is niet normaal, maar in je outfit in zo'n wijk lopen is gewoon uitlokken.
Hetzelfde als je iemand in op-en-top wazi door Amsterdam laat lopen, dan word je trouwens gepakt door Nederlanders.
En nee, je hoeft ook niet bang te zijn en dat is ook helemaal niet de bedoeling.
Waarom heb ik nooit gezeik met buitenlanders (9/10 lullen jullie gewoon over Nederlanders maargoed).

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van alinea1tm8 op woensdag 20 september 2006 om 13:25:
vind dat de grenzen onderhand wel een keer dicht kennen, het is wel leuk geweest zo

zijn de grensen weer terug dan ??? :|

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 september 2006 om 16:29:
(9/10 lullen jullie gewoon over Nederlanders maargoed).

mooi is dat he!:lol:

al dat "stuur ze maar terug waar ze vandaan komen" terwijl het gewoon Nederlanders zijn:p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
achja wat is vol? dat is maar een relatief begrip. Kijk bijv naar Egypte dat land is kleiner dan NL en er wonen 5 keer zoveel mensen als hier geloof ik. Dus er kan nog zat bij :p nee maar ff serieus ik vind dat onzin, termen als ' ' vol=vol ' ' hoe drukker het wordt hoe gezelliger zo kan je het ook bekijken. wees blij dat we met veel mensen in een land wonen, is toch veel leuker als bijv zweden waar je 10 km moet rijden om een boerderij tegen te komen? ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Azizz op dinsdag 26 september 2006 om 19:51:
achja wat is vol

volgens mij als er niks mee bij kan;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rattekop op dinsdag 26 september 2006 om 19:55:
volgens mij als er niks mee bij kan

Mijn mening is dat er nog zat mensen bij kunnen. Mensen die in andere landen kreperen van de armoede moeten hier gewoon warm ontvangen, zouden wij ook verwachten van andere landen als hier opeens een natuurramp zou komen ofzo ;) De wereld is van ieder1

Grtz
Waarschuw beheerder
mijn opmerking was ook nie echt serieus bedoeld;) genoeg weilanden hier nog id:D
Waarschuw beheerder
Vol = vol ?!!

nee je hebt ook nog half vol of half leeg

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Azizz op dinsdag 26 september 2006 om 20:09:
De wereld is van ieder1

daarom zijn dr grensen...dacht iedereen maar zoals jou.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Azizz op dinsdag 26 september 2006 om 20:09:
Mijn mening is dat er nog zat mensen bij kunnen. Mensen die in andere landen kreperen van de armoede moeten hier gewoon warm ontvangen,

In andere landen is het een stuk warmer dan in NL waarom vangen ze ze daar niet op?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Azizz op dinsdag 26 september 2006 om 19:51:
achja wat is vol? dat is maar een relatief begrip. Kijk bijv naar Egypte dat land is kleiner dan NL en er wonen 5 keer zoveel mensen als hier geloof ik.

weetjes over Egypte
Oppervlakte:
1.001.450 vierkante kilometer (ruim 24x Nederland)
Aantal inwoners:
74,7 miljoen

;P
Waarschuw beheerder
Ja het is vol ja. Als je nou een paar van die nutteloze niet-werkende profiterende allochtonen eruit sodemietert heb je weer ruimte voor mensen die écht een schuilplek nodig hebben. Ben je van dat gezeik ook af. En ze moeten die grenzen idd nu eens een keer dichtgooien

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op dinsdag 26 september 2006 om 20:14:
nee je hebt ook nog half vol

Ja probeer maar eens even bij de afhaal Hollander

Waarschuw beheerder
vol

Waarschuw beheerder
cdjajajippiejippie jee Vol=vol :Cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L)Deziebellebeezt(L) op dinsdag 26 september 2006 om 20:40:
Als je nou een paar van die nutteloze niet-werkende profiterende allochtonen eruit sodemietert

:respect:

heb je weer ruimte voor mensen die écht een schuilplek nodig hebben

juist die mensen zitten echt in nood en de helft van de allochtonen komen hier om te nixen en maar geld te krijgen

En ze moeten die grenzen idd nu eens een keer dichtgooien

nog een keer mee eens

Waarschuw beheerder
Balkenende heeft wel een kamertje vrij

Waarschuw beheerder
bea ook:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van watje van katoen :vaag: op dinsdag 26 september 2006 om 22:56:
Als je nou een paar van die nutteloze niet-werkende profiterende allochtonen eruit sodemietert

en trap gelijk die Nederlandse aan de drugs zittende aso's eruit!! daar gaan ook de belastingscenten heen ;)
(volgens mij vreten die achterlijk lonsdale boeren in die incest dorpen ook geen fuck uit )

is er weer meer plek voor mensen die hier wel een goed bestaan willen opbouwen, allochtoon of autochtoon (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 september 2006 om 23:40:
(volgens mij vreten die achterlijk lonsdale boeren in die incest dorpen ook geen fuck uit )

ze vreten meer uit dan je denkt, deze mensen werken juist hard voor hun centen en waar gaat al dat geld heen?????? na de alochtonen

Waarschuw beheerder
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
VOL!! Vooral de randstad.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 september 2006 om 08:51:
VOL!! Vooral de randstad.

Moeten ze meer in de hoogte bouwen (flatgebouwen) :lol:
Waarschuw beheerder
ja, in plaats daarvan bouwen ze moskees van 14 meter hoog (Haarlem, red.) Belachelijk... wou dak er wat aan kon doen zonder opgepakt te worden

Waarschuw beheerder
[img width=600 height=450 cacheid=000cf3e200254049d99f7a321a01967681]http://www.wonderlijkewcweb.org/attracties/fata_morgana/attractie_foto/vurige_fata_rand.jpg[/img]
zo iets 8)

Waarschuw beheerder
Op zich ziet t er mooi uit.
Maarja,lijkt wel een attractie uit de efteling.
Zal religie nooit serieus kunnen nemen.
Hoewel ik wel respect heb voor ieders geloof,zolang de mensen t voor zich houden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 september 2006 om 09:19:
Hoewel ik wel respect heb voor ieders geloof,zolang de mensen t voor zich houden.

Goedendag wij zijn van de Jehova-Getuigen en we komen graag bij de mensen langs :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 september 2006 om 09:23:
Goedendag wij zijn van de Jehova-Getuigen en we komen graag bij de mensen langs

Nooit last van gehad,gelukkig.

Waarschuw beheerder
Maar even ontopic:

Nee de wereld is van iedereen, en zeker voor mensen die een toevluchtsoord nodig hebben.
Behandel ze goed en daar maar hopen dat ze ons ook goed behandelen in tijden van nood.
Waarschuw beheerder
De wereld is niet vol, en Nederland zeker niet!!!
Het probleem van de mensen is dat ze niet goed georganiseerd zijn. Bij een goede organisatie is het volgens mij mogelijk dat we met 20 miljard mensen op de wereld leven.
Dat wil wel zeggen dat:
Er moet goed leiding gegeven worden.
Al het voedsel op aarde moet eerlijk verdeeld worden.
De bewoners moeten goed met elkaar kunnen communiceren.
Iedereen draagt zijn steentje bij aan het
verbeteren van de maatschapij.

Zou kan ik nog wel even doorgaan. maar 1 ding is mij duidelijk. Nederland is nog lang niet vol!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
heb zo,n leeg gevoel van binnen :P

Waarschuw beheerder
Vol = Vol , maar er kan er nog altijd eentje bij

Marcieeeeeeeeeee alweer klaar met je werk (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van dekx op woensdag 27 september 2006 om 10:46:
Nederland is nog lang niet vol!!!!!!!!!

ga jij ff in de hoek staan! :@

Waarschuw beheerder
Vol...!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 september 2006 om 09:15:
zo iets

Is dat een nieuwe attractie van de Efteling?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 september 2006 om 14:37:
Is dat een nieuwe attractie van de Efteling?

Nee joh dat is de Fata Morgana
die staat er al zo lang. Nog nooit gezien?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 september 2006 om 14:54:
Nee joh dat is de Fata Morgana
die staat er al zo lang. Nog nooit gezien?

Fata Morgana wel, maar die foto lijkt er veel op :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 september 2006 om 15:16:
Fata Morgana wel, maar die foto lijkt er veel op

Zucht dat is de Fata Morgana

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 september 2006 om 16:43:
Zucht dat is de Fata Morgana

wat is de entree:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 september 2006 om 16:43:
Fata Morgana

is wel een mooi gebouw dat zeker!!!

maar ik denk dat je daar best wel vette feesten kan geven!!!! maar nederland is wel an de volle kant!!! vooral in het westen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 september 2006 om 17:01:
wat is de entree

:lol: Prijs van de efteling

Uitspraak van :vaag:QUIZZLE:vaag: op woensdag 27 september 2006 om 19:14:
is wel een mooi gebouw dat zeker!!!

zie foto

Uitspraak van :vaag:QUIZZLE:vaag: op woensdag 27 september 2006 om 19:14:
maar ik denk dat je daar best wel vette feesten kan geven!!!! maar nederland is wel an de volle kant!!! vooral in het westen

echt wel laten we Tarkan ook uitnodigen
Waarschuw beheerder
donateur
vol genoeg!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van terrording op woensdag 27 september 2006 om 20:16:
vol genoeg!

Helemaal als ze een islamitisch ziekenhuis gaan bouwen :frusty:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van dekx op woensdag 27 september 2006 om 10:46:
De wereld is niet vol, en Nederland zeker niet!!!
Het probleem van de mensen is dat ze niet goed georganiseerd zijn. Bij een goede organisatie is het volgens mij mogelijk dat we met 20 miljard mensen op de wereld leven.
Dat wil wel zeggen dat:
Er moet goed leiding gegeven worden.
Al het voedsel op aarde moet eerlijk verdeeld worden.
De bewoners moeten goed met elkaar kunnen communiceren.
Iedereen draagt zijn steentje bij aan het
verbeteren van de maatschapij.

Zou kan ik nog wel even doorgaan. maar 1 ding is mij duidelijk. Nederland is nog lang niet vol!!!!!!!!!

jonge... waar hebben wij de ruimte dan? In de grote steden kampen we al met een ongelofelijk groot woningtekort. Het afgelopen half jaar zijn er 43.592(bron: elsevier 38 2006) immigranten Nederland binnengekomen. Doorgaans komen er meer immigranten in het 2de deel van het jaar naar Nederland. Als we dus een kleine schatting maken kom je uit op ongeveer 100.000 immigranten. Hiervan is ong. 50.000 gezinsherenigingen, 20.000 voor studie aangelegenheden, 10.000 arbeidskrachten en de rest voor uiteenlopende redenen. Daarbij komt nog dat er per jaar 20.000 asielaanvragen binnenkomen. Hiervan valt ongeveer de helft af. Nu zit je met 120.000 immigranten. Dit maakt niet zoveel uit als het emigratiecijfer ongeveer gelijk is.
Helaas is dat niet zo. Er gaan ongeveer 80.000 mensen weg uit Nederland. Nu zit je met een overschot van 40.000 mensen.
40.000 mensen die je moet voeden, waarvoor zorg voor ingeruimd moet worden en waarvoor huizen gevonden moeten worden.Nederland staat bekend om de wachtlijsten in de zorg en in de grote steden moet je jaren wachten voordat je een huisje kan betrekken. Wij hebben simpelweg de capaciteit niet meer om mensen op te nemen. Na Zuid-Korea zij wij het drukstbevolkte land ter wereld. 439 mensen op een vierkante kilometer. Wij gebruiken elke centimeter van ons land zo efficient mogelijk, anders komen we in elkaar om. En jij wil nog steeds beweren dat we elk jaar makkelijk 40.000 mensen kunnen opnemen?
Dat lijkt mij toch geen goed plan.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Vol = vol

Best wel een eigenaardige stijfiguur, want het zegt verder he-le-maal niets. :no:

"Een kip is een kip." Is het heus? Nou, dat verklaart meteen alles! Groen is groen, een boodschappenwagentje is een boodschappenwagentje en vijf liter lauw bier is vijf liter lauw bier! Ja, er gaat een wéreld van begrip voor je open! :D

Misschien zouden mensen iets duidelijker moeten zeggen wat ze op zo'n moment precies bedoelen. Maar ja, dan krijg je in dit geval meteen strafpunten of een ban.

Flauwerds. :P

Waarschuw beheerder
Vol = vol

Leeg=Leeg

en Remia is tegenwoordig halfvol

Vol?????? er staat hier toch halfvol?????
ja probeer maar even bij de afhaalhollander!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Een pak halfvolle melk is trouwens óók altijd vol (als het goed is).

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 28 september 2006 om 11:51:
Een pak halfvolle melk is trouwens óók altijd vol (als het goed is).

Halfvolle boter ook, tenzij je het bij de Lidl koopt, want dan is de helft water, maar het pakje zit dan nog wel vol.
Waarschuw beheerder
Dus zelfs halfvol is al vol..:\

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
En "volslank" betekent: "eigenlijk best wel vet."

Mooi hè, taal? :D

Waarschuw beheerder
lalalalalalalalalalalalalalala

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 28 september 2006 om 12:41:
En "volslank" betekent: "eigenlijk best wel vet."

Dan ben je figuurlijk "vet"want je hebt veel vet, maar echt "vet" zoals "vet cool"ben je dan ook weer niet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 september 2006 om 12:43:
lalalalalalalalalalalalalalala

lilililililililililililililili

Waarschuw beheerder
donateur
oh god, weer zo'n discussie

Waarschuw beheerder
Ja joh!Zing je mee?

Waarschuw beheerder
donateur
wil wel graag meeschreeuwen :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 september 2006 om 12:48:
oh god, weer zo'n discussie

Ben niet in discussie

:[ ben jouw aan het jennennenenenenenenenenenenennenenennenenenennene
:[ :[ :[

:cheer: pak me dan als je kan :cheer:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
*pakt vliegenmepper*

PETS!

:[

Waarschuw beheerder
auch

Waarschuw beheerder
BZZZZZZzzzzzzzz

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van (L)Deziebellebeezt(L) op woensdag 27 september 2006 om 09:10:
ja, in plaats daarvan bouwen ze moskees van 14 meter hoog (Haarlem, red.) Belachelijk... wou dak er wat aan kon doen zonder opgepakt te worden

Domme mensen gaan roepen en gebruiken geweld.

Slimme mensen houden de bouwvergunningen in de gaten en maken bezwaar indien nodig.

Het is wel duidelijk in welke groep jij thuis hoort...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 september 2006 om 17:42:

lang leve de integratie:)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 september 2006 om 12:58:
ben jouw aan het jennennenenenenenenenenenenennenenennenenenennene

Doe maar niet,
ben echt pokke chagerijnig vandaag.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 september 2006 om 17:42:

Hihi

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 september 2006 om 20:37:
ben echt pokke chagerijnig vandaag.

Hier heb je een bloemetje: (F)

Beter nu? :)

Waarschuw beheerder
donateur
Wat een lief gebaar,
en ja het word al wat beter zo :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:D

Waarschuw beheerder
donateur
hihi moeders.
Waarschuw beheerder
donateur
Het is toch ONS bier? :vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Audionysos op donderdag 28 september 2006 om 21:29:
Het is toch ONS bier?

= niet meer

Uitspraak van Fortuna op donderdag 28 september 2006 om 20:19:
lang leve de integratie

= ook niet meer

VOL

= wel vol

Waarschuw beheerder
Het is toch ONS bier?

Allah Akhbar bier
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Halal-bier ;)

Waarschuw beheerder
:bier: :p :9

Waarschuw beheerder
Ik zeg dat Nederland geen buitenlanders mag toelaten totdat de politiek geleerd heeft hoe ze daar mee om moeten gaan (B)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 september 2006 om 14:34:
Het is toch ONS bier?

Allah Akhbar bier

Nee, te generaliserend. ;)
[img width=300 height=450 cacheid=00023871000538b12b88fcd51a0197692c]http://i9.tinypic.com/33e3qcp.jpg[/img]
B)

Waarschuw beheerder
Ik denk dat het nu wel een keer vol is!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 september 2006 om 16:27:
Ik zeg dat Nederland geen buitenlanders mag toelaten

Dat zal het tourisme in NL niet leuk gaan vinden....
Waarschuw beheerder
vol genoeg

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Danamylo op vrijdag 29 september 2006 om 14:40:
Halal-bier

Kun je beter je eigen zeik drinken.
Waarschuw beheerder
ik luister al teveel naar gezeik hiero, kan het beter gaan opdrinken idd