Partyflock

Forumonderwerp · 901182
4522x bekeken

Waarschuw beheerder
wat denken jullie is nederland 'VOL' of kennen er nog paar buitenlanders bij??? wat is jullie mening???

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 09:30:
ik vind het idd genoeg geweest nou! nu er zelfs discussie,s komen of in nederland de saria als wet kan komen , en zo meteen hebben we geen minister balkenende maar minister ali! denk dat er te weining mensen zijn die hier echt een mening over durven hebben!

als iedereen in ze eigen land zou blijven zou ons weer wat geld schelen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hairy Testicles op zaterdag 16 september 2006 om 09:32:
Het is veel te vroeg om politiek correct te zijn

idd

Artiest T.O.M.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 09:32:
jij nooit slim geweest ckah?

wat een kindje ben je zeg :aai: weet jij trouwens wel waarom er hier in de jaren 50 buitenlanders zijn komen wonen....en, ja je gelooft het niet, werken?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 09:30:
denk dat er te weining mensen zijn die hier echt een mening over durven hebben!

ik denk dat jij aanneemt dat iedereen jouw mening deelt :)

ik spreek vanuit m'n eigen standpunt...en als iemand mij wat bijleert zal ik dat ZEKER oppikken (Y)

maar deze onzin gaat nergens over :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 08:47:
kennen er nog paar buitenlanders bij??

ligt aan hun motieven..... fortune_seekers doen dat volgens mij maar ergens anders.....mensen die daadwerkelijk ergens hun leven niet zeker zijn,zijn welkom....moeilijke kwestie gewoon....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 09:33:
weet jij trouwens wel waarom er hier in de jaren 50 buitenlanders zijn komen wonen....en, ja je gelooft het niet, werken?

idd, nederlanders waren zelf te lui om de vieze karwijtjes op te ruimen... dus lieten ze maar turken en marokkanen komen.. terecht dat ze hun gezin willen herrenigen... wat zou jij in hun situatie doen? als ze de kans krijgen om van een betere economie gebruik te maken.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van smashing op zaterdag 16 september 2006 om 09:36:
mensen die daadwerkelijk ergens hun leven niet zeker zijn,zijn welkom....moeilijke kwestie gewoon....

idd. :D

Waarschuw beheerder
maar al bij al heeft de komst van gastarbeiders in de jaren 50, niets met de vreemdelingen van nu te maken...
dat zijn tweee verschillende dingen. Destijds had Nederland ook kunnen zeggen, jullie mogen 5 jaar komen werken en dan moeten jullie weer terug naar land van herkomst. Maar dat hebben ze niet gedaan en dus terecht dat de gastarbeiders van toen hier blijven wonen.

echter de vreemdelingen die nu komen zijn vreemdelingen die in hun eigen land geen veilig bestaan meer kunnen hebben.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 09:40:
Maar dat hebben ze niet gedaan en dus terecht dat de gastarbeiders van toen hier blijven wonen.

en dan is het toch ook terecht dat ze hier hun leven weer oppakken, kinderen krijgen enz.? wat had je dan verwacht? dat de turkse en marokkaanse gemeenschap niet zou groeien in de jaren dat ze hier kwamen om te werken?

echter de vreemdelingen die nu komen zijn vreemdelingen die in hun eigen land geen veilig bestaan meer kunnen hebben

(Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 09:36:
de nederlanders te helpen bij de wederopbouw, het was onze eigen regering die ze gevraagd hebben hierheen te komen, vraag dat maar eens aan je oma of opa en leg ze dan ook gelijk je "mening" voor, wat zullen ze trots op jou zijn zeg

onze regering schiet ook ni op ... dus tsja:P

Waarschuw beheerder
maar al bij al heeft de komst van gastarbeiders in de jaren 50, niets met de vreemdelingen van nu te maken...
dat zijn tweee verschillende dingen. Destijds had Nederland ook kunnen zeggen, jullie mogen 5 jaar komen werken en dan moeten jullie weer terug naar land van herkomst. Maar dat hebben ze niet gedaan en dus terecht dat de gastarbeiders van toen hier blijven wonen.

echter de vreemdelingen die nu komen zijn vreemdelingen die in hun eigen land geen veilig bestaan meer kunnen hebben.

iok heb t over de buitenlanders die geld trekken.. stelen en dergelijke

Waarschuw beheerder
jou zogenaamde "buitenlanders" ;p

Waarschuw beheerder
donateur
ik denk dat ik maar stop, het topic zal toch zo wel sluiten door die onzinnige uitspraken.

Waarschuw beheerder
donateur
Maar buiten het feit of ze nou goed of slecht zijn,vind ik het gewoons sowieso te vol...
Kijk bijvoorbeeld al die files en wachttijden voor alles eens ??
En er ontbreekt zoveel geld voor allerlei zaken zoals de zorg en dan vind het zonde dat dat aan het integratiebeleid besteedt wordt.

Van mij mag iedereen blijven die gewoon normaal doet maar zoek je geen werk,ben je crimineel of weiger je Nederlands te leren dan vraag ik me af wat je hier nou precies komt doen :vaag:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
er kunnen er wel een uit , dat wel

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 09:43:
iok heb t over de buitenlanders die geld trekken.. stelen en dergelijke

dat doen nederlanders net zo goed, of denk jij dat alle nederlanders met een blanke huid heilig zijn?

mensen zoals jou zouden ze op moeten sluiten. zo achter je beeldscherm heb je wel grote praatjes en waarschijnlijk als je met je neo maatjes bent ook wel maar als je een gesprek moet voeren met een allochtoon en je bent eens alleen begin je vast te stotteren.. :aai:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 09:43:
iok heb t over de buitenlanders die geld trekken.. stelen en dergeli

zeg je nu,is niet je topicstandpunt ! hoe denk je over een blanke/nederlandse klaploper?

Waarschuw beheerder
Hey , Paul, even over die vluchtelingen , ze hebben nog meer lef en een grote bek dan ik heb.
En een mannetje die in een kamp heeft gezeten heeft dat niet.
Kijk maar naar de joden die we met z'n alleen wel eens op tv hebben gezien.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 09:45:
Van mij mag iedereen blijven die gewoon normaal doet maar zoek je geen werk,ben je crimineel of weiger je Nederlands te leren dan vraag ik me af wat je hier nou precies komt doen

ben ik zeker mee eens..
tis niet zozeer dat ik zo'n mega racist ben.. maar ik vind wel dat je IETS moet doen.. werken zoiezo..school..maar dat als je 3 waarschuwingen heb dat je dan weer terug naar je eigen land moet

Waarschuw beheerder
donateur
dat doen nederlanders net zo goed, of denk jij dat alle nederlanders met een blanke huid heilig zijn?

sorry hoor maar het is gewoon een feit dat buitenlanders 10 x zo erg zijn....dat kan je toch niet meer ontkennen??
Ik woon naast een gevangenis en zie wat er voorbij komt rijden tijdens de bezoekuren en ik kan je vertellen dat er weinig blanks bij zit
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur

Die ontstaan doordat al het werkvolk tegelijk naar het werk gaan en ook weer rond dezelfde tijd naar huis vertrekken, bedoel je nou echt dat het de schuld van vluchtingen is dat we een fileprobleem hebben?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 09:46:

neej dat niet
maar dit is ONS LAND
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 09:46:
mensen zoals jou zouden ze op moeten sluiten.

da's nou ook weer wat radicaal....we leven nog altijd in een democratie....keumesz mag zeggen wat ie/ze wil....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van smashing op zaterdag 16 september 2006 om 09:43:
bull-shit!!! wij zijn nooit te lui geweest om te werken.... destijds ging het ons gewoon goed,dus de kutbaantjes lieten we aan anderen over.......

hoe je het ook wilt noemen... de Nederlanders die geen zin hadden om die kutbaantjes te doen gingen idd in de WAO of de Bijstand en we lieten gastarbeiders komen om het vuile werk op te knappen ;)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 09:44:
ik denk dat ik maar stop, het topic zal toch zo wel sluiten door die onzinnige uitspraken.

ik geef het ook op.... er valt idd geen zinnige discussie mee te voeren.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 09:48:
tis niet zozeer dat ik zo'n mega racist ben..

nee, je bent een acceptabel klein rascistje he :lief:

Waarschuw beheerder
donateur
Die ontstaan doordat al het werkvolk tegelijk naar het werk gaan en ook weer rond dezelfde tijd naar huis vertrekken, bedoel je nou echt dat het de schuld van vluchtingen is dat we een fileprobleem hebben?

niet alleen hun schuld,maar gewoon in het algemeen dat het hier te vol is..alles is zowat volgebouwd hier..

Waarschuw beheerder
sorry hoor maar het is gewoon een feit dat buitenlanders 10 x zo erg zijn....dat kan je toch niet meer ontkennen??
Ik woon naast een gevangenis en zie wat er voorbij komt rijden tijdens de bezoekuren en ik kan je vertellen dat er weinig blanks bij zit

dat is waar..
toen ik zelf vastzat zat er 70% donkere mensen in .. dan voel je je gewoon gediscrimineerd

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 09:49:
ONS LAND

misschien dat je dat in westervoort kan zeggen op je papas boerderij, maar eerlijk gezegd kom je wederom een beetje lomp over nu

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 09:47:
Hey , Paul, even over die vluchtelingen , ze hebben nog meer lef en een grote bek dan ik heb.

ik ken verder zelf ook geen vluchtelingen ofzo,maarja je hebt overal wel rotte appels tussen zitten :), ik kan dat ook moeilijk controleren

Waarschuw beheerder
Uitspraak van smashing op zaterdag 16 september 2006 om 09:49:
mensen zoals jou zouden ze op moeten sluiten.

da's nou ook weer wat radicaal....we leven nog altijd in een democratie....keumesz mag zeggen wat ie/ze wil....

thnx (K) nederland is een vrij land je mag zeggen wat je wil

Waarschuw beheerder
donateur
dat is waar..
toen ik zelf vastzat zat er 70% donkere mensen in .. dan voel je je gewoon gediscrimineerd

o dus jij bent net zo erg ERUIT ! :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
alles is zowat volgebouwd hier

dat laat toch zien dat we een sterke economie hebben? werkgelegenheid aan het creeeren zijn? ik zie dat nou niet echt zo negatief in eigenlijk.
Waarschuw beheerder
donateur
Maar buiten het feit of ze nou goed of slecht zijn,vind ik het gewoons sowieso te vol...
En er ontbreekt zoveel geld voor allerlei zaken zoals de zorg en dan vind het zonde dat dat aan het integratiebeleid besteedt wordt.

Moeten jullie ook niet met z'n allen in het westen wonen he? Er is genoeg ruimte in Nederland alleen is het niet goed verdeeld ;)

Waarschuw beheerder
tis niet zozeer dat ik zo'n mega racist ben..

maar dit is ONS LAND

:frusty:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 09:50:
toen ik zelf vastzat zat

dus jij bent helemaal niet zo'n brave Nederlander? je loopt af te geven op vluchtelingen maar je bent zelf zo dom dat je jezelf hebt getrakteerd op een strafblad, dat maakt jou niet veel beter dan een stelende turk in mijn ogen (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
dat is waar..

Feit: Je bent geen haar beter dan die 'buitenlanders' waar je zo'n hekel aan hebt... :looser:
Waarschuw beheerder
maar dit is ONS LAND

hey.....je hebt recht op je mening......maar wat heb jij zoal bijgedragen in ons land!?!?...met je 18jaar.....in JOUW land wonen al 400 jaar mensen van allerlei herkomst/geloof/huidskleur!!! da's wat ONS land sterk maakt!!nu jij!!

Waarschuw beheerder
donateur
dat laat toch zien dat we een sterke economie hebben? werkgelegenheid aan het creeeren zijn? ik zie dat nou niet echt zo negatief in eigenlijk.

nou ja oke,dat kan...
ik denk daar anders over
:flower:

Moeten jullie ook niet met z'n allen in het westen wonen he? Er is genoeg ruimte in Nederland alleen is het niet goed verdeeld

Ik ga eens kijken voor een leuk huisje in Irak inderdaad (Y)
Je hebt helemaal gelijk ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
o dus jij bent net zo erg ERUIT !

ik zat niet voor strafrechterlijke dingen maar zat onder toezicht,,,
vanwege thuis.. dus dat telt niet

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Early Bird (L) op zaterdag 16 september 2006 om 09:53:
Feit: Je bent geen haar beter dan die 'buitenlanders' waar je zo'n hekel aan hebt...

ik zat niet voor strafrechterlijke dingen maar zat onder toezicht,,,
vanwege thuis.. dus dat telt niet

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van smashing op zaterdag 16 september 2006 om 09:53:
nu jij!!

dat gaat niet, ze moet haar kisten poetsen 8)

Waarschuw beheerder
niet alleen hun schuld,maar gewoon in het algemeen dat het hier te vol is..alles is zowat volgebouwd hier..

er komt eeen vergrijzing aan... jij blij?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van smashing op zaterdag 16 september 2006 om 09:53:
hey.....je hebt recht op je mening......maar wat heb jij zoal bijgedragen in ons land!?!?...met je 18jaar.....in JOUW land wonen al 400 jaar mensen van allerlei herkomst/geloof/huidskleur!!! da's wat ONS land sterk maakt!!nu jij!!

sterker worden we er echt niet op hoor.....en als we met jou de oorlog zouden moeten winnen kenne we beter gelijk stopppuh

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 09:53:
ik denk daar anders over

meningen verschillen :flower:

Waarschuw beheerder
dus jij bent helemaal niet zo'n brave Nederlander? je loopt af te geven op vluchtelingen maar je bent zelf zo dom dat je jezelf hebt getrakteerd op een strafblad, dat maakt jou niet veel beter dan een stelende turk in mijn ogen

je moet een slezen in dit onderwerp waarom ik zat
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga eens kijken voor een leuk huisje in Irak inderdaad (Y)
Je hebt helemaal gelijk ;)

8) Kopje koffie?