Poehé
Voel me nu dus wel superstoer dat het achter de rug is * haalt opgelucht adem*
two out, one more to go
En echt, het viel op zich wel mee, maar op het moment zelf, ik lag te huilen, te beven, had hartkloppingen en heb de tandarts een beetje in zijn vinger gebeten

(schrik reactie) Zweethanden, klamme zweet op mijn rug en man wat zijn die dingen GROOT

Heb ze ook echt meegevraagd, mijn trofeeën hoe ik mijn tandartsfobie vandaag weer overwonnen hebben (die prikken, die prikken!!!!!

)
En moet nu oppassen dat ik niet stik als ik ga drinken

en niet op mijn wang of tong gaan bijten omdat ik nu niets voel, straks preventief rond 10 uur een pijnstiller en eventueel vanavond nog, indien nodig (zal wel niet, denk zelfs op zich dat die preventieve niet perse nodig is, maar ja als hij het zegt doe ik het maar)
Kwam toenet per ongeuk met mijn tong in 1 van die gaten, yuk yuk yuk yuk
Wilde eigenlijk iets leuks gaan kopen als beloning, maar dat doe ik van de week anders nog wel een keer
Ga nu echt een mega dikke vette joint draaien en oproken en beetje film of serie kijken, dat heb ik wel even verdiend
Oh en had een troostgevende gedachte toen ie aan het wrikken was in mijn mondje: Vroeger was de tandarts nog vele, vele, vele malen erger