Partyflock

Forumonderwerp · 900632
Waarschuw beheerder
BREDA (ANP) - DJ Tiësto wil niet langer de nummer één dj van de wereld zijn. Op zijn internetpagina roept hij fans op om vooral níet op hem te stemmen bij de jaarlijkse verkiezing van het Engelse tijdschrift DJ Magazine.
,,Stem niet op mij, stem op nieuw talent'', schrijft Tijs Verwest, zoals de DJ in het dagelijks leven heet. De afgelopen drie jaar won de DJ iedere keer de verkiezing. ,,Er zijn zoveel goede, jonge dj's aan het werk. Ik heb het gevoel dat het tijd is om hun een kans te geven.''
Verwest is erg blij met alle steun die hij de afgelopen jaren heeft gekregen. ,,Ik waardeer alle liefde en steun die ik vanuit de hele wereld heb mogen ontvangen. Maar ik heb deze prijs al drie keer gewonnen. Als ik weer zou winnen, maakt dat geen verschil voor mijn carrière. Voor beginnende dj's zou het wel een enorm verschil maken.''
Tot 25 september kan er gestemd worden voor de lijst van het Britse blad.

bron

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ziggy247 op donderdag 26 oktober 2006 om 11:49:
dat zei anouk ook dat ze niet meer een award wil,en die meende het tenminste

Das waar,heb ik ook gezien,omdat ze t zo saai vond voor t publiek om elk jaar dezelfde de trap af te zien komen.
Wel tof van dr,en klinkt ten minste niet zo arrogant als anderen een kans gunnen,omdat je ander toch weer nr 1 word.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ziggy247 op donderdag 26 oktober 2006 om 11:49:
die meteen hetzelfde kwijlbal,dat viel anouk niet zo best dus heeft ze marcootje ff voor live tv flink de waarheid gezegd

Dat stukje heb ik gemist,wat zei ze dan precies?
Waarschuw beheerder
pcies weet ik het ook niet ik heb het gehoord alleen niet gezien het ging ongeveer zo,marco werd geinterviewd door die blonde nicky,nookie zag dat het pakte de camera en zei toen dat ze het zo schraal vond ofzo dat ie dat ook meteen moest zeggen van dat ie ook geen award meer wou hebben blabla het zou herhaald worden(tmf backstage)
laatste aanpassing
Werkzaam bij Vier
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 oktober 2006 om 11:33:
Kan t alleen niet hebben dat er dan nog steeds mensen zijn die ook echt vinden dat ie de beste van de wereld is.

kun je dat niet hebben aaahh..MENINGEN heet dat. Als er drie jaar het meest in die verkiezing op Tiesto word gestemd betekent dat gewoon dat 3 jaar lang de meeste mensen die gestemd hebben hem het beste vinden..
Misschien kun je met je hardcore maten volgende x allemaal op angerfist stemmen(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van tiesniewies op donderdag 26 oktober 2006 om 13:52:
Uitspraak van Hardcore-hooligan. op donderdag 26 oktober 2006 om 11:33:
Kan t alleen niet hebben dat er dan nog steeds mensen zijn die ook echt vinden dat ie de beste van de wereld is.

kun je dat niet hebben aaahh..MENINGEN heet dat. Als er drie jaar het meest in die verkiezing op Tiesto word gestemd betekent dat gewoon dat 3 jaar lang de meeste mensen die gestemd hebben hem het beste vinden..
Misschien kun je met je hardcore maten volgende x allemaal op angerfist stemmen

vraag niet uit welke mensen je kan uitkiezen...al zet je een top 100 neer met mr tiesto dr in ken ik je 100% garanderen dat ie niet eens in de top 10 zal staan dus praat geen poep:)
Waarschuw beheerder
dus het blad knoeit volgens jou met de uitslag?
Waarschuw beheerder
beste van de wereld is.

beste vd wereld nee nee beste vd tmf awards;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van tiesniewies op donderdag 26 oktober 2006 om 13:57:

uit wie konden ze dan kiezen???
Waarschuw beheerder
dan moet hij stoppen met draaien, zijn we daar meteen vanaf;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 oktober 2006 om 10:38:
hij had gewoon hardcore niet af moeten kraken,dan was ik nog wat vriendelijker tegenover hem geweest.

beetje kinderachtig..
dus als iemand tegen jou zegt dat ie hardcore niet leuk vind ga jij maar gelijk onaardig doen?

beetje 16 jarig wazi gedrag .. :looser:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 oktober 2006 om 17:29:
beetje kinderachtig..
dus als iemand tegen jou zegt dat ie hardcore niet leuk vind ga jij maar gelijk onaardig doen?

beetje 16 jarig wazi gedrag .. laatste aanpassing 26 oktober 2006 18:23

Ach,donder toch op,dan ga je m toch gewoon proberen te zuigen oder de draaitafel,als je m zo goed vind.
Voor mij betekent hardcore erg veel,en als je zogenaamd de beste dj word genoemd en eerst hardcore hebt gemaakt en daarna softe kindermuziek maakt,waarmee je dan de commerciele top bereikt,en dan over hardcore zegt dat t muziek is voor kleine kinderen,etcetc,dan kan je van mij de tering krijgen en optyfen met je eurodisneymuziek.
Wazi-gedrag???
Je weet gewoon niet wat je zegt,dom kuiken.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
MENINGEN heet dat.

Van wie?
Van tmfhitjes-publiek.
angerfist

= te ruig wat dat betreft en niet bestemd voor commerciekindjes;):aai:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van tiesniewies op donderdag 26 oktober 2006 om 13:57:

Knoeien met de uitslag of niet.
T feit is gewoon dat ie tot beste dj is verkozen door een groep tmfkinderen en dat hardcore te ruig is voor zware commercie als tmf,dus je nooit een hardcoredj bij de tmfawards zult zien.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 oktober 2006 om 15:34:
MENINGEN heet dat.

Van wie?
Van tmfhitjes-publiek.

angerfist

= te ruig wat dat betreft en niet bestemd voor commerciekindjeslaatste aanpassing 27 oktober 2006 15:34

stoere meneer

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fuck_you op vrijdag 27 oktober 2006 om 16:16:
stoere meneer

Iig geen jumpstyle in mn favorieten staan en dan zeggen dat Outbllast te zacht is:rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 oktober 2006 om 15:32:
Uitspraak van Roosje :bounce: op donderdag 26 oktober 2006 om 17:29:
beetje kinderachtig..

beetje 16 jarig wazi gedrag .. laatste aanpassing 26 oktober 2006 18:23

Ach,donder toch op,dan ga je m toch gewoon proberen te zuigen oder de draaitafel,als je m zo goed vind.
Voor mij betekent hardcore erg veel,en als je zogenaamd de beste dj word genoemd en eerst hardcore hebt gemaakt en daarna softe kindermuziek maakt,waarmee je dan de commerciele top bereikt,en dan over hardcore zegt dat t muziek is voor kleine kinderen,etcetc,dan kan je van mij de tering krijgen en optyfen met je eurodisneymuziek.
Wazi-gedrag???
Je weet gewoon niet wat je zegt,dom kuiken.laatste aanpassing 27 oktober 2006 16:09

eurodisneymuziek :roflol:
Artiest Ivory
Waarschuw beheerder
tiesto horen ze van de dj lijst te schrappen.. dat is toch geen muziek meer:rot:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Oh Oh Gôôl op woensdag 13 september 2006 om 18:57:
,,Stem niet op mij, stem op nieuw talent''

Hoe harder hij dat schreeuwd hoe meer stemmen hij krijgt :frusty:

Maar hij heeft wel gelijk met het jongere talent ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 oktober 2006 om 15:32:
Voor mij betekent hardcore erg veel,en als je zogenaamd de beste dj word genoemd en eerst hardcore hebt gemaakt en daarna softe kindermuziek maakt,waarmee je dan de commerciele top bereikt,en dan over hardcore zegt dat t muziek is voor kleine kinderen,etcetc

Effe serieus, als je je hiet druk om kan maken ben je echt een pannekoek
Waarschuw beheerder
voor mij was hij nooit #1 haha maargoed
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 september 2006 om 19:31:
ken marco wat van leren elk jaar tmf awards

kijk jij naar de tmf awards????
Artiest Lexuz
Waarschuw beheerder
Hardcore is wel bekend in het buitenland maar dat ga je toch niet vergelijken met een muziekstroom die miljoenen mensen aanspreekt wereldwijdt!!
En als Tiesto hardcore afkraakt mag dat toch?
volgens mij wordt er in de Hardcorescene niet anders gedaan?

I HATE Trance en dat soort shitfeesten???
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Oh Oh Gôôl op woensdag 13 september 2006 om 18:57:
DJ Tiësto wil niet langer de nummer één dj van de wereld zijn

wat mij betreft is ie dat ook niet
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Robert op maandag 30 oktober 2006 om 12:44:
Hardcore is wel bekend in het buitenland maar dat ga je toch niet vergelijken met een muziekstroom die miljoenen mensen aanspreekt wereldwijdt!!

van welke planeet kom jij??
alle west europese landen hebben n hardcore scene die blijft groeien:jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Robert op maandag 30 oktober 2006 om 12:44:
En als Tiesto hardcore afkraakt mag dat toch?

Mag wel,maar daar maak je jezelf niet populair mee,zeker niet als je eerst zelf hardcore hebt gemaakt;)
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 oktober 2006 om 12:11:
als je je hiet druk om kan maken ben je echt een pannekoek

Ik maak me er niet druk om,ik heb gewoon een schurfthekel aan die gast,omdat ie zelf ook nog met zn verwaande kutharses denkt dat ie de beste is.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van GEUX op maandag 30 oktober 2006 om 14:04:
alle west europese landen hebben n hardcore scene die blijft groeien

als je er zelf maar in blijft geloven
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 oktober 2006 om 13:28:
Mag wel,maar daar maak je jezelf niet populair mee,zeker niet als je eerst zelf hardcore hebt gemaakt;)

Denk niet dat Tiesto zit te wachten op populariteit uit de Hardcorescene,en de Hardcorescene is voor veel mensen niet meer hetzelfde als vroeger.

Maar snap je punt ;)
Uitspraak van GEUX op maandag 30 oktober 2006 om 14:04:
van welke planeet kom jij??
alle west europese landen hebben n hardcore scene die blijft groeien:jaja:

Nou blijkbaar niet van de zelfde planeet.
Volgens mij zei ik dat het wel bekent is in het buitenland,maar dat kan je toch niet vergelijken?!

Denk je echt dat als een Hardcore DJ een wereldtour gaat maken dat hij overal 15.000 tot 30.000 man krijgt en dat feesten in bijv V.S/Canada/Japan/Australie zijn uitverkocht.

sorry maar zo groot is het niet en zal het niet snel worden!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Robert op dinsdag 31 oktober 2006 om 17:39:
Maar snap je punt

Keej,dan.
Vind jij dan dat ie de beste is?
Ik vind m verwaand,omdat ie verre van de beste is terwijl ie wel denkt dat ie t is en dat is een feit.
Met zn verwaande grijns en zn kindermuziek.
Vind Negative A 1000000000000000000000 x beter,maar dat is te rauw en te negatief voor deze softe maatschappij.
Double negative:respect:
Dus die zul je niet snel op de tmf-awards zien verschijnen;)
Tmf vind ik voor kindjes van 15,16 die nog op school zitten,en niks beters te doen hebben dan dat te kijken.
Hitjespubliek.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
En ze blijven maar doorgaan over dat Tiesto 100 jaar geleden ook hardcore draaide. Hoelang gebruiken jullie dat argument nu al om hem aftezeiken? Nu heeft die er commentaar op, dikke onzin. Ookal zou die dat hebben, heeft de hardcore scene toch ook op hem ds wat is het verschil?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van >RaoulDuke< op woensdag 1 november 2006 om 12:37:
En ze blijven maar doorgaan over dat Tiesto 100 jaar geleden ook hardcore draaide. Hoelang gebruiken jullie dat argument nu al om hem aftezeiken? Nu heeft die er commentaar op, dikke onzin. Ookal zou die dat hebben, heeft de hardcore scene toch ook op hem ds wat is het verschil?

Ik bedoel dat ie hardcore heeft gemaakt,en als ie t dan daarna afkraakt,omdat ie zelf alleen maar kindermuziek kan maken met zn apparatuur en dat kleine tmfkinderen m als beste dj ter wereld zien,vind ik een zware belediging voor de house-scene.
Nederland hoort bekend te staan om zn goeie hardcore,niet om een josti die achter de draaitafels een beetje met zn armen loopt te zwaaien op zn eigen monotone muziek.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
achja, al die roem word je ook weleens zat he...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 november 2006 om 14:34:
Ik bedoel dat ie hardcore heeft gemaakt,en als ie t dan daarna afkraakt,omdat ie zelf alleen maar kindermuziek kan maken met zn apparatuur en dat kleine tmfkinderen m als beste dj ter wereld zien,vind ik een zware belediging voor de house-scene.
Nederland hoort bekend te staan om zn goeie hardcore,niet om een josti die achter de draaitafels een beetje met zn armen loopt te zwaaien op zn eigen monotone muziek.laatste aanpassing 1 november 2006 14:37

precies en dan niet eens te praten over de "nieuwe"urban scene ali b partysquad gio etcetcetc manmanman :s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Robert op dinsdag 31 oktober 2006 om 17:39:
Denk niet dat Tiesto zit te wachten op populariteit uit de Hardcorescene,en de Hardcorescene is voor veel mensen niet meer hetzelfde als vroeger.

Maar snap je punt

in de hardcorescene moet je 2 platen in mekaar kunnen draaien...helaas was dat te moeilijk voor mr tiesto dus moest ie het elders zoeken...jippie tmf
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 november 2006 om 11:57:
Keej,dan.
Vind jij dan dat ie de beste is?
Ik vind m verwaand,omdat ie verre van de beste is terwijl ie wel denkt dat ie t is en dat is een feit.
Met zn verwaande grijns en zn kindermuziek.
Vind Negative A 1000000000000000000000 x beter,maar dat is te rauw en te negatief voor deze softe maatschappij.
Double negative
Dus die zul je niet snel op de tmf-awards zien verschijnen
Tmf vind ik voor kindjes van 15,16 die nog op school zitten,en niks beters te doen hebben dan dat te kijken.
Hitjespubliek.laatste aanpassing 1 november 2006 12:03

Volgens mij gaat het erom dat je veel mensen aanspreekt en iedereen beoordeelt het op z'n eigen smaak en daar gaat het niet om,Het is een people's vote dus dat betekent dat er mensen op stemmen.
Zelfde dat mensen commercieel afkraken en dat iemand commercieel gaat draaien.Volgens mij is commercieel iets waar veel mensen van houden.(Dus goed in mijn ogen)
en als Angerfist of een andere populaire Hardcore Dj nou een nummer 1 hit maakt is die dan gelijk commercieel?
En iedereen kraakt Tiesto af terwijl hij een van de redenen is dat Nederlandse DJ'S erg hoog aan geschreven worden in het buitenland.
En ik vindt hem zeker de beste DJ van de wereld op dit moment en Hardcore is gewoon nog niet groot genoeg kijk maar in de top 100 staan weinig hardcore dj's in.
Ik hielt vroeger ook van gabber en heb het zelf ook gedraait vindt het nu helemaal niks meer.
Neemt niet weg dat het een van de leukste periode's van me leven was ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ziggy247 op woensdag 1 november 2006 om 16:03:
in de hardcorescene moet je 2 platen in mekaar kunnen draaien...helaas was dat te moeilijk voor mr tiesto dus moest ie het elders zoeken...jippie tmf

Ben je zelf DJ??volgens mij niet anders had je niet zo'n domme uitspraak gedaan.
Hardcore is een van de makelijkste stylen om te draaien met de minste variatie.
Want als het over de techniek gaat is die zeker een van de beste!!
Kijk dat jij van Hardcore houdt is je goed recht maar niet iedereen vindt het goed en als een hardcore dj een nummer 1 hit maakt staat die volgend jaar ook gezellig op de TMF awards!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Robert op woensdag 1 november 2006 om 17:24:
Volgens mij gaat het erom dat je veel mensen aanspreekt en iedereen beoordeelt het op z'n eigen smaak en daar gaat het niet om,Het is een people's vote dus dat betekent dat er mensen op stemmen.
Zelfde dat mensen commercieel afkraken en dat iemand commercieel gaat draaien.Volgens mij is commercieel iets waar veel mensen van houden.(Dus goed in mijn ogen)
en als Angerfist of een andere populaire Hardcore Dj nou een nummer 1 hit maakt is die dan gelijk commercieel?
En iedereen kraakt Tiesto af terwijl hij een van de redenen is dat Nederlandse DJ'S erg hoog aan geschreven worden in het buitenland.
En ik vindt hem zeker de beste DJ van de wereld op dit moment en Hardcore is gewoon nog niet groot genoeg kijk maar in de top 100 staan weinig hardcore dj's in.
Ik hielt vroeger ook van gabber en heb het zelf ook gedraait vindt het nu helemaal niks meer.
Neemt niet weg dat het een van de leukste periode's van me leven was laatste aanpassing 1 november 2006 17:28

volgens mij heb jij nog nooit van het woord underground gehoord,en kijk je de hele dag tmf(want dat is goed in jou ogen):s
Uitspraak van Robert op woensdag 1 november 2006 om 17:30:
Ben je zelf DJ??volgens mij niet anders had je niet zo'n domme uitspraak gedaan.
Want als het over de techniek gaat is die zeker een van de beste!!
Kijk dat jij van Hardcore houdt is je goed recht maar niet iedereen vindt het goed en als een hardcore dj een nummer 1 hit maakt staat die volgend jaar ook gezellig op de TMF awards!!laatste aanpassing 1 november 2006 17:34

tiesto zn techniek :s wat dan als ie aan het optreden is staat er gewoon een bandje op dus;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Robert op woensdag 1 november 2006 om 17:30:

ken je wel is voorstellen aan een maatje van me dan ken je zien hoe je hardcore moet mixen...ken thijssie nog wat van leren.
Waarschuw beheerder
Dus die man wordt nu alleen op de TMF awards afgerekend!?

Zou is gaan kijken wat Thijssie heeft allemaal heeft gedaan en waar.
Ga dat is vergelijken met een Hardcore dj sorry hoor maar denk dat ie dat niet haalt en dat is niet mijn mening maar feiten.

En het gaat gewoon niet om style maar om de hoeveelheid mensen die je bereikt en dat kan je met Hardcore gewoon niet!
Bekijk het niet met smaak maar met feiten ik hou ook niet van alles wat hij maakt maar dat neemt niet weg dat hij op dit moment gewoon de meest geboekte/beluisterde dj is!!
Waarschuw beheerder
komt omdat hardcore gewoon vd commerciele tv verbannen word is nog nooit iemand gelukt...en vergelijk is lady dana met tiesto;)
Waarschuw beheerder
ik heb het ff opgezocht op partyflock voor je tiesto...196 feesten in het verleden...7193 fans
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ziggy247 op woensdag 1 november 2006 om 17:59:
komt omdat hardcore gewoon vd commerciele tv verbannen word is nog nooit iemand gelukt...en vergelijk is lady dana met tiesto

Dat is helemaal niet waar man.
Lady Dana Oplymische spelen?Uitverkochte tour in de VS/Canada/Azie?
En het is niet verbannen want het gaat om de kijkcijfers en als hardcore genoeg mensen aanspreekt komt dat vanzelf wel op tv maar heb een beetje het gevoel dat veel Gabbers of hoe je je het tegenwoordig ook noemt een beetje in hun eigen wereld leven en totaal nooit open staan voor nieuwe muziekstromingen.
Waarschuw beheerder
ik heb het ff opgezocht op partyflock voor je dana...801 feesten in het verleden ...22901 fans en zei komt niet op tmf ken je zien hoe corrupt jou favourite tmf is en dat t geen hol zegt
Waarschuw beheerder
gezien de cijfers denk ik dat je nu wel uitgeluld bent...fijne avond;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ziggy247 op woensdag 1 november 2006 om 18:08:
gezien de cijfers denk ik dat je nu wel uitgeluld bent...fijne avond;)

Ik ben niet uitgeluld hoor!!
top 10 dit jaar:
1: Paul van Dijk
2: Armin van Buuren
3: Tiesto
4: Christopher Lawrence
5: DJ Dan
6: Ferry Corsten
7: Sasha
8: Digweed
9: Above & Beyond
10: Deep Dish

Zie geen hardcore DJ'S staan maar goed.

Verder ben ik een aantal jaar geleden naar een TMF feest geweest in de statenhal en weet je wie daar draaide Gizmo waarom,omdat het op dat moment de populairste DJ was samen met Jean is hij nu ook commercieel?? Gizmo dan!!

Jij ook een fijne avond ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wie heeft die top 10 samengesteld dan??????????????????????:gaap:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ziggy247 op woensdag 1 november 2006 om 18:47:
wie heeft die top 10 samengesteld dan??????????????????????:gaap:

doe is een gok?

Denk de mensen die de moeite hebben genomen om te stemmen.

Nogmaals het gaat niet om de style maar om het aantal mensen die je bereikt met je muziek,en je gaat toch niet vertellen (hoop ik) dat Hardcore de grootste housestroming van de wereld is?!Want dat is het niet en ik zeg niet dat het niet groot is maar het bereikt gewoon MINDER mensen.(globaal gezien)
En als het zo was stonden de Hardcore dj's ook op de TMF awards want uiteindelijk gaat het om de knaken want TMF heeft sponsoren nodig die reclame willen maken en die daar geld voor betalen en bedrijven willen zo veel mogelijk mensen bereiken en hun intereseert het niet of het nu Trance/Hardcore/terror is.
Ik respecteer alle soorten muziekstromen wie ben jij of ik om iets slecht te vinden en nu heeft hij ets over hardcore gezegd en gaat iedereen ouwehoeren terwijl het andersom niet anders gebeurt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ziggy247 op woensdag 1 november 2006 om 17:40:
ken je wel is voorstellen aan een maatje van me dan ken je zien hoe je hardcore moet mixen...ken thijssie nog wat van leren.

Zou wel willen weten of jij draait?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Robert op woensdag 1 november 2006 om 19:01:
Nogmaals het gaat niet om de style maar om het aantal mensen die je bereikt met je muziek,en je gaat toch niet vertellen (hoop ik) dat Hardcore de grootste housestroming van de wereld is

dat zeg ik ook niet...maar die top 10 zegt ook niks of wil je beweren nog steeds van wel.er gebeurd underground veel meer dan een bv tmf awards snap je.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Robert op woensdag 1 november 2006 om 19:01:
Denk de mensen die de moeite hebben genomen om te stemmen.

Nogmaals het gaat niet om de style maar om het aantal mensen die je bereikt met je muziek,en je gaat toch niet vertellen (hoop ik) dat Hardcore de grootste housestroming van de wereld is?!Want dat is het niet en ik zeg niet dat het niet groot is maar het bereikt gewoon MINDER mensen.(globaal gezien)
En als het zo was stonden de Hardcore dj's ook op de TMF awards want uiteindelijk gaat het om de knaken want TMF heeft sponsoren nodig die reclame willen maken en die daar geld voor betalen en bedrijven willen zo veel mogelijk mensen bereiken en hun intereseert het niet of het nu Trance/Hardcore/terror is.
Ik respecteer alle soorten muziekstromen wie ben jij of ik om iets slecht te vinden en nu heeft hij ets over hardcore gezegd en gaat iedereen ouwehoeren terwijl het andersom niet anders gebeurt.

dit verhaaltje klopt wel een beetje het gaat om de knaken en niet om het tallent vd gasten