Partyflock

Forumonderwerp · 900632
Waarschuw beheerder
BREDA (ANP) - DJ Tiësto wil niet langer de nummer één dj van de wereld zijn. Op zijn internetpagina roept hij fans op om vooral níet op hem te stemmen bij de jaarlijkse verkiezing van het Engelse tijdschrift DJ Magazine.
,,Stem niet op mij, stem op nieuw talent'', schrijft Tijs Verwest, zoals de DJ in het dagelijks leven heet. De afgelopen drie jaar won de DJ iedere keer de verkiezing. ,,Er zijn zoveel goede, jonge dj's aan het werk. Ik heb het gevoel dat het tijd is om hun een kans te geven.''
Verwest is erg blij met alle steun die hij de afgelopen jaren heeft gekregen. ,,Ik waardeer alle liefde en steun die ik vanuit de hele wereld heb mogen ontvangen. Maar ik heb deze prijs al drie keer gewonnen. Als ik weer zou winnen, maakt dat geen verschil voor mijn carrière. Voor beginnende dj's zou het wel een enorm verschil maken.''
Tot 25 september kan er gestemd worden voor de lijst van het Britse blad.

bron

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Oh Oh Gôôl op woensdag 13 september 2006 om 18:57:
De afgelopen drie jaar won de DJ iedere keer de verkiezing

Paul van Dijk staat toch 1?

Waarschuw beheerder
Sasha (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 september 2006 om 19:09:
wie denken jullie dat nu de nr. 1 wordt??

ik denk nu juist hem. Omdat hij nu "lief" is
Waarschuw beheerder
Met deze actie scoort ie minstens zoveel punten als dat hij weer gekozen zou worden. :)

Waarschuw beheerder
donateur
Ach, het is goed bedoeld van hem! (Y)
Waarschuw beheerder
kijk, dat is nog eens sportief
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 september 2006 om 19:03:
't is niet mijn favo DJ, maar dit is wel heel cool van hem

:jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 september 2006 om 19:09:
sympathiek hoor die Tijs (Y)
wie denken jullie dat nu de nr. 1 wordt??

Tiësto wordt het nu juist...nooit gehoord van omgekeerde psychologie?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van EHV-Robin-EHV op woensdag 13 september 2006 om 21:20:
Angerfist 26044 fans ·
Tiësto 7000 fans

Tel je daar ook nog even de 15000 meelopertjes vanaf ? 8)

Tiësto is ook niet mijn smaak, maar zoals gezegd is het gebaar alleen al respect waard (y)
Waarschuw beheerder
Angerfist 26044 fans ·
Tiësto 7000 fans

trance is op pf ook zoveel populairder dan hardcore :/
Waarschuw beheerder
Tiesto staat ook bij mijn favorieten, maar ergens vind ik dit niet eens zo heel sportief. Hij is immers niet langer de nr. 1, die positie heeft Paul van Dyk nu. Iedereen doet nu alsof hij de nr. 1 al in de pocket heeft en hier afstand van kan doen.

Het was dit jaar erop of eronder voor Tijs, die bijhoorlijk heeft geteerd op zijn nr. 1 positie en ergens is dit de "easy way out".
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik stem uit protest op Dj Tjesto.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik denk dat Tiesto dit zegt omdat hij zelf ook wel ziet dat hij niet meer de nummer 1 word, hij is gewoon over zijn hoogtepunt heen,maar vind het echt onzin om dan te gaan roepen dat hij iedereen maar op een ander moet gaan stemmen. Als talent goed is komt het altijd boven drijven,daar is Tiesto echt niet voor nodig. En nu is het makkelijk roepen als hij strakt duikelt op de lijst, ja maar ik had opgeroepen dat mensen niet meer op mij hoefde te stemmen, beetje indekken vind ik dit overkomen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wimba op woensdag 13 september 2006 om 21:11:
Dit zou Tiesto overigens zelf gestemd hebben:

1.Eddie Halliwell
2.Sander van Doorn
3.Serge Devant
4.Blake Jarrell
5.Richard Durrand

Wel vreemd dat hij zijn eigen DJ's als Mark Norman, Cor Fijneman etc niet in die lijst zet.
Die zijn gemeten naar de DJ Mag top 100 ook nog steeds opkomend.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 september 2006 om 21:39:
Paul van Dijk staat toch 1?

Dacht ik ook ja!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 8) Moon 8) op woensdag 13 september 2006 om 19:32:
't is niet mijn favo DJ, maar dit is wel heel cool van hem

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 14 september 2006 om 00:56:
Ik denk dat Tiesto dit zegt omdat hij zelf ook wel ziet dat hij niet meer de nummer 1 word, hij is gewoon over zijn hoogtepunt heen,maar vind het echt onzin om dan te gaan roepen dat hij iedereen maar op een ander moet gaan stemmen. Als talent goed is komt het altijd boven drijven,daar is Tiesto echt niet voor nodig. En nu is het makkelijk roepen als hij strakt duikelt op de lijst, ja maar ik had opgeroepen dat mensen niet meer op mij hoefde te stemmen, beetje indekken vind ik dit overkomen.

Idd, en ALS ie nou Nr.1 wordt, dan is het van: "Wow! Zelfs als hij het niet wilt wordt hij Nr.1!"

Slim
Waarschuw beheerder
kan allemaal waar zijn,maar hij creeert gewoon een sfeertje wat geen andere dj voor mekaar krijgt(vind ik persoonlijk)dus ik heb weer net zo hard op hem gestemd!!
Waarschuw beheerder
Tiesto is nooit mijn #1 geweest. alleen omdat trance veruit het populairst is zijn er altijd trance-dj,s in de top 10!

Waarschuw beheerder
De afgelopen drie jaar won de DJ iedere keer de verkiezing. ,,Er zijn zoveel goede, jonge dj's aan het werk. Ik heb het gevoel dat het tijd is om hun een kans te geven.''

Whahahaha goeie ego (Y)
Waarschuw beheerder
Hij WIL geen nummer 1 meer zijn??
Dat was ie al niet meer, en volgens MIJ is hij het nooit geweest ook!
Waarschuw beheerder
t is ook nooit goed me die gast he...
Artiest Mike G
Waarschuw beheerder
Ik denk dat Tiesto dit zegt omdat hij zelf ook wel ziet dat hij niet meer de nummer 1 word, hij is gewoon over zijn hoogtepunt heen,maar vind het echt onzin om dan te gaan roepen dat hij iedereen maar op een ander moet gaan stemmen. Als talent goed is komt het altijd boven drijven,daar is Tiesto echt niet voor nodig. En nu is het makkelijk roepen als hij strakt duikelt op de lijst, ja maar ik had opgeroepen dat mensen niet meer op mij hoefde te stemmen, beetje indekken vind ik dit overkomen

Denk je nu echt dat het hem boeit of ie nu 1, 2 of nummer 10 wordt ze boeken hem toch wel hij heeft het gewoon voor het uitkiezen.
Denk dat het voor een hem belangrijker is om een volle zaal te trekken en het hele publiek uit z'n dak te laten gaan en dat kan ie als een van de beste.
:respect:Tiesto:respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 september 2006 om 21:34:
Angerfist heeft ook zoveel fans buiten NL he

tsjah

trance wereldwijd bekend

Hardcore niet:)
Waarschuw beheerder
tsjah

trance is inderdaad "wereldwijd bekend" en spreekt inderdaad meer mensen aan dan hardcore.... maar de term gabber is en blijft vanaf omstreeks 1992 AL WERELDWIJD INGEBURGERD, dus hardcore was al voor trance "wereldwijd bekend"
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Onitsuka op donderdag 14 september 2006 om 19:38:
alleen omdat trance veruit het populairst is zijn er altijd trance-dj,s in de top 10!

Sasha en Digweed trance?
Waarschuw beheerder
Lekker boeiend nieuws over die Tiesto, begint er gelijk weer een eindeloze discussie HC versus TRANCE nummer 48753?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Audionysos op woensdag 13 september 2006 om 22:42:
Tiësto wordt het nu juist...nooit gehoord van omgekeerde psychologie?

:yes: dit waren precies mijn gedachten
laatste aanpassing

Werkzaam bij Vier
Waarschuw beheerder
donateur
tiesto verdient t gewoon opnieuw, al is t niet mijn muziekstijl

Waarschuw beheerder
Uitspraak van EHV-Robin-EHV op donderdag 14 september 2006 om 21:43:
tsjah

trance wereldwijd bekend

Hardcore niet

Hardcore is zeker wel wereldwijd maar niet bekend :p

Werkzaam bij Demon Dance Events
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 13 september 2006 om 19:06:
absoluut niet mijn DJ maar zeer sportief van hem dat hij nieuw talent een kans gunt

mijn mening ook ja!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 september 2006 om 21:45:
Sasha

:respect:
Waarschuw beheerder
Ik denk dat Tiesto dit zegt omdat hij zelf ook wel ziet dat hij niet meer de nummer 1 word, hij is gewoon over zijn hoogtepunt heen,maar vind het echt onzin om dan te gaan roepen dat hij iedereen maar op een ander moet gaan stemmen. Als talent goed is komt het altijd boven drijven,daar is Tiesto echt niet voor nodig. En nu is het makkelijk roepen als hij strakt duikelt op de lijst, ja maar ik had opgeroepen dat mensen niet meer op mij hoefde te stemmen, beetje indekken vind ik dit overkomen.laatste aanpassing 14 september 2006 00:56

Typische weer een post voor avbFAn, mijn vraag aan jou is wat doe je hier nog. na al je ban's enz enz. Maar goed over Tiesto, het is wat vele hier al zeggen ze boeken hem toch wel. Volgens jou is hij over zijn hoogtepunt heen maar waar basseer je dat op dan? Zie je nou niet dat alles wat hij doet in goud verandert. Bijv. in de panama laatst een kaart kosten 15 euro in voorverkoop. Later werd er op internet :o 80 euro gevraagt voor een kaart in de panama en betaalt. Armin only verkoopt niet uit, aramada night ook niet. Feesten hebben de grootste moeite om uitteverkopen zie ML dV enz enz. Tiesto verkoopt altijd uit dat is zijn kracht omdat hij krediet opgebouwt heeft bij mensen die al jaren meelopen in de dance wereld. Dat is nou het grote verschil tussen een hele goede dj en Tiesto, hij heeft bij zoveel mensen krediet opgebouwt. Er zijn nog zoveel redenen maar heb er geen zin meer in om op jou tereageren :bye:.

Ontopic dan maar, ik denk dat hij gewoon weer 1 wordt. Denk dat die dit gedaan heeft om andere een kans tegeven maar denk dat het geen zin heeft.

:respect: Tiesto :respect:

Waarschuw beheerder
Ach hij is gewoon de populairste DJ, kan hij ook weinig aan doen. De hitmixjes van zijn nummers slaan gewoon goed aan bij de massa en ook in het buitenland.
Ik vind het wel sportief van hem, maar ik denk dat je weinig 'nieuw' talent zult zien in die lijst, tis toch altijd een lijstje met de populairste namen.

Net als iemand hierboven al zei, een DJ die veel fans heeft hoeft niet gelijk de beste te zijn. :)
Waarschuw beheerder
Angerfist 26044 fans ·
Tiësto 7000 fans

7000 echte fans(tis mijn stijl ook niet) maar die fans an angerfist zijn jochies van 16 die het "stoer" vinden
Waarschuw beheerder
angerfist ooit met draaitafels bezig gezien????

Waarschuw beheerder
Nou is toch aardig van hem...! :)

Waarschuw beheerder
donateur
DJ Tiësto wil niet langer de nummer één dj van de wereld zijn

:lol:

Waarschuw beheerder
Goede gast die Tiesto

Waarschuw beheerder
jullie gaan weer volstrekt voorbij aan de insteek van Tijs. Hij zegt heel terecht dat een nummer 1 notering voor zijn carriere niet meer uit maakt: hij heeft het al voor elkaar. Maar voor nieuw talent kan het een verschil van dag of nacht maken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 september 2006 om 11:59:
jullie gaan weer volstrekt voorbij aan de insteek van Tijs. Hij zegt heel terecht dat een nummer 1 notering voor zijn carriere niet meer uit maakt: hij heeft het al voor elkaar. Maar voor nieuw talent kan het een verschil van dag of nacht maken

idd, dat bedoelt hij maar ja er zijn mensen die altijd iets negatiefs zoeken.
Waarschuw beheerder
donateur
Vind het wel sportieve opmerking van hem, zeg!

Waarschuw beheerder
discussie Angerfist Tiesto mag hier niet eens plaats vinden.

Tiesto staat bovenaan de ladder... en Angerfist tja?:S mogen blij zijn als ze zijn veters mogen strikken.

oftewel geen appels met peren vergelijken
Waarschuw beheerder
Ik vind het een toffe zet van hem.

En kan me helemaal vinden in zijn nummer 1. Eddie Halliwell, goddamn wat een talent heeft die man. (l)

Verder snap ik de discussie over Hardcore totaal niet. Kan zijn dat dat hier landelijk erg populair is, maar dit is een wereldwijde verkiezing en daarin scoort hardtsyle en hardcore gewoon minder hoog.

Uberhaupt snap ik niet waarom era ltijd afgegeven moet worden op mensen die popualir zijn. Er altijd iets achter gezocht moet worden. Die man heeft alles al bereikt wat mogelijk was, hij heeft zn naam allang gevestigd. En inderdaad, sommige anderen hebben gewoon nog dat duwtje in de rug nodig. Laten we hopen dat Halliwell hoog gaat eindigen en we 'm ook wat vaker in NL gaan zien, ik ben weer totally in love met die man na zn set op Mysteryland! (l)

Ik vind het nog steeds moeilijk om een keuze te maken, ik hou echt van teveel muziekstijlen denk ik :D

Maar mn Top3 is denk ik toch wel:

1. Markus Schulz
2. Eddie Halliwell
3. Remy

:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op vrijdag 15 september 2006 om 13:51:
1. Markus Schulz
2. Eddie Halliwell
3. Remy

dat zeg je ook alleen maar omdat tiesto dat vindt O:) :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 september 2006 om 14:01:
dat zeg je ook alleen maar omdat tiesto dat vindt

Nee hoor, dat zeg ik omdat ik de afgelopen vijf jaar ofzo niet zo met stomheid geslagen geweest ebn als tijdens die set van halliwell. ben als een gek aan 't downloaden geslagen en ik vind het gewoon te gek wat hij maakt.

En Markus Schulz is al een paar jaar een van mn grote favo's, net als Remy, die dat al vanaf het prille begin is :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van >RaoulDuke< op vrijdag 15 september 2006 om 09:17:
Zie je nou niet dat alles wat hij doet in goud verandert. Bijv. in de panama laatst een kaart kosten 15 euro in voorverkoop. Later werd er op internet 80 euro gevraagt voor een kaart in de panama en betaalt.

Dat is zelfs met elk schraal feest, wat een argument.

Ik geef je wel gelijk in alles maar dat argument :X
Waarschuw beheerder
Uitspraak van saus op vrijdag 15 september 2006 om 14:40:
Dat is zelfs met elk schraal feest, wat een argument.

Ik geef je wel gelijk in alles maar dat argument

Ik begrijp wat je bedoelt maar dit is ook maar een voorbeeld.
Ken trouwens weinig feesten die op moment meer als 5 keer over de kop gaan omdat de vraag zo groot is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op vrijdag 15 september 2006 om 14:15:
Nee hoor, dat zeg ik omdat ik de afgelopen vijf jaar ofzo niet zo met stomheid geslagen geweest ebn als tijdens die set van halliwell

Die set van eddie op mysteryland was inderdaad masterlijk. Een van de betere die ik tot nu toe van hem gehoord heb. Zijn set op Impulz outdoor staat bovenaan, toen was ie echt lekker op dreef met een wat meer onbekende stijl.

Hij zal alleen niet erg hoog scoren omdat hij vooralsnog weinig naamsbekendheid heeft, mede doordat hij niet produceert.
Maar als het gaat om alleen draaiskills zou hij m moeten winnen.
laatste aanpassing