Partyflock

Forumonderwerp · 900632
Waarschuw beheerder
BREDA (ANP) - DJ Tiësto wil niet langer de nummer één dj van de wereld zijn. Op zijn internetpagina roept hij fans op om vooral níet op hem te stemmen bij de jaarlijkse verkiezing van het Engelse tijdschrift DJ Magazine.
,,Stem niet op mij, stem op nieuw talent'', schrijft Tijs Verwest, zoals de DJ in het dagelijks leven heet. De afgelopen drie jaar won de DJ iedere keer de verkiezing. ,,Er zijn zoveel goede, jonge dj's aan het werk. Ik heb het gevoel dat het tijd is om hun een kans te geven.''
Verwest is erg blij met alle steun die hij de afgelopen jaren heeft gekregen. ,,Ik waardeer alle liefde en steun die ik vanuit de hele wereld heb mogen ontvangen. Maar ik heb deze prijs al drie keer gewonnen. Als ik weer zou winnen, maakt dat geen verschil voor mijn carrière. Voor beginnende dj's zou het wel een enorm verschil maken.''
Tot 25 september kan er gestemd worden voor de lijst van het Britse blad.

bron
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 september 2006 om 22:26:
die lijstjes zeggen mij niet zoveel. het gaat niet om de kwaliteit maar om de populariteit in dat soort lijstjes. bedoel sasha is technisch gezien toch veel en veel beter dan tiesto.

#1 dj van de wereld heeft niet alleen te maken met Technisch draaien.
Populair zijn de juiste mensen kennen ook erggggggg belangrijk ;)
Voor mij bestaat er geen #1 Dj zijn zoveel goeie dj's (Y).
Toch wel vet dat hij als NLer #1 van de wereld werdt verkozen door x aantal mensen :respect:
Waarschuw beheerder
Is ie al uit het ziekenhuis trouwens? :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cicatrix op maandag 25 september 2006 om 09:10:
ik vind het een zielige opmerking van jouw kant uit

JA sorry daar zijn nou eenmaal mensen met een andere mening.

Uitspraak van Cicatrix op maandag 25 september 2006 om 09:10:
zeker omdat dit niet het eerste Tiësto-onderwerp is waar je triest op ingaat

Lezen doet wonderen, ben nergens negatief geweest over tiesto. Dus maak je niet te druk Gobbelkuiken.
Waarschuw beheerder
het werkt wel zou ik zeggen ik roep het al jaren dat ik het niet wil zijn ! en daar word ook prima naar geluisterd dus tiesto zal er ook wel geen problemen mee ondervinden !
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 13 september 2006 om 19:06:
absoluut niet mijn DJ maar zeer sportief van hem dat hij nieuw talent een kans gunt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [DZ] TubTerror :bier: op maandag 25 september 2006 om 15:12:
absoluut niet mijn DJ maar zeer sportief van hem dat hij nieuw talent een kans gunt

idd, erg netjes van Thijs!!

Waarschuw beheerder
Maarja,beste dj volgens de commerciele meute,en daar blijf ik bij.
En een kans gunnen klinkt ook gewoon arrogant.
Alsof hij anders weer zou worden gekozen zonder twijfel...bah.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
NR 1 dj zegt allemaal niets.
Je moet het zien als een soort x-factor.
Je moet redelijk kunnen draaien, veel uit brengen om naam te krijgen, goede mensen kennen enz.

Voor mij is tiesto niet de beste maar heb wel cveel respect voor wat deze man bereikt heeft.

Luister zelf vooral naar hardere stylen maar dat zegt nog niet dat trabnce dj's kut en commercieel zijn. iedereen moet doen waar hij goed in is.

En dat hij de hardcore scene afkraakt is ook niet raar met van die STAKKERS die angerfist de beste dj vinden. Die gozer kan gewoon niet tippen aan andere dj's. En live zetten ze gewoon een cdje op dus dat slaat al helemaal nergens op.

Dit zegt nog niet dat angerfist niet vet kan zijn maar ieder normaal denkend mens weet dat ze niet het beste zijn.

Als je dan toch een hardcore dj weil noemen noem dan The Viper of Vince.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 september 2006 om 08:29:
Ik vind het een arrogante opmerking, van de nummer "1" Dj van de wereld.verwijderd 25 september 2006 17:37 door een medewerker

?????

Wat is hier verkeerd aan??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 september 2006 om 15:36:
En een kans gunnen klinkt ook gewoon arrogant.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Oh Oh Gôôl op woensdag 13 september 2006 om 18:57:
Tijs Verwest

komtie nou mee aan :\

Waarschuw beheerder
Uitspraak van fievel op maandag 25 september 2006 om 20:02:
Als je dan toch een hardcore dj weil noemen noem dan The Viper of Vince.

:rot:
Dan nog eerder endymion of kasparov ofzo.
En dan heb je ook nog STUMPERS die The viper of vince de beste vinden:vaag:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van >RaoulDuke< op dinsdag 19 september 2006 om 12:47:
Tiesto wint 3 keer djmag en nu is hij nooit de beste geweest???? Wat een lol met jou

Rot op,man.
Waar wint ie dat?
De tmf awards.
Das voor kuddedebieltjes.
De beste.....:roflol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ramoz op dinsdag 19 september 2006 om 23:04:
haha

wat een onzin

tiesto kan het toch nooit goed doen bij het debiele hardcore publiek.. wat hij ook zegt, of wat hij ook doet.. dat hij zich al jaren inzet voor dance4life bijvoorbeeld hoor je niemand over

bovendien waarom zou iemand die al vele miljoenen heeft verdiend erbij gebaat zijn om elk jaar weer verkozen te worden tot werelds beste ? om het geld hoeft hij het niet meer te doen.. en de populariteit? kom op zeg , die man heeft zijn sporen allang verdiend

Eh, tiesto is ooit begonnen in de hardcore en heeft wat hardcore platen geproduceerd. Later grote bek gehad over hardcore en de hardcorescene..dus ja dan maak je, je niet populair.

Waarschuw beheerder
Wat een relekse gast.. (Y)
Waarschuw beheerder
Commerciele rommel.

Waarschuw beheerder
hij heeft niks te willen B)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 oktober 2006 om 19:02:
Eh, tiesto is ooit begonnen in de hardcore en heeft wat hardcore platen geproduceerd. Later grote bek gehad over hardcore en de hardcorescene..dus ja dan maak je, je niet populair.

klopt helemaal is dus daarom niet zo gek dat de mensen uit de hardcore scene weinig van hem moeten weten.

wel goed van hem dat ie nieuw talent de kans geeft :)

Waarschuw beheerder
wie of wat is tiesto????? :s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 oktober 2006 om 20:31:
wie of wat is tiesto?????

een tiesto is een soort gewas wat men kan eten mits je hem kookt. 6 tiestos staan gelijkt aan 3 crackers.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 september 2006 om 09:05:
En dan heb je ook nog STUMPERS die The viper of vince de beste vinden

:rot:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Stanley3x0 op dinsdag 24 oktober 2006 om 20:29:
klopt helemaal is dus daarom niet zo gek dat de mensen uit de hardcore scene weinig van hem moeten weten.

Precies..

Ik vind Tiesto een topper.. al zijn er veel meer goeie DJ's aan het opkomen nu. Hij heeft zijn sporen al verdiend .. Hij 's binnen en kan voor de lol nog wel de nodige feesten af gaan lopen wat mij betreft.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Tiesto is vet pauper !! :rot:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 oktober 2006 om 21:03:
een tiesto is een soort gewas wat men kan eten mits je hem kookt. 6 tiestos staan gelijkt aan 3 crackers.

mmm volgens mij smaakt dat niet zo lekker, tenzij Herman den Blijker het klaarmaakt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Oh Oh Gôôl op woensdag 13 september 2006 om 18:57:
DJ Tiësto wil niet langer de nummer één dj van de wereld zijn

Is hij wat mij betreft ook nooit geweest...:looser:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dennisº³º op maandag 25 september 2006 om 15:25:
idd, erg netjes van Thijs!!

Zeker :jaja:
Waarschuw beheerder
ik wil m liever helemaal niet meer horen
Waarschuw beheerder
donateur
Wil?? Hij is t niet eens:) en nooit geweest ook(Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 oktober 2006 om 14:48:
Rot op,man.
Waar wint ie dat?
De tmf awards.
De beste.....:roflol:

dat die kerel wereldwijd bekend is en door veel mensen als werelds beste DJ word gezien laat jij maar gewoon achterwege?

ik vind jou maar een zielig persoontje.. omdat jij zijn muziek niet goed vind is die gelijk maar een slechte DJ?
:looser:
Waarschuw beheerder
Het zal best een goeie dj zijn op zijn vlak, je wint die prijs niet zomaar alleen vind ik ze muziek op ze zachtst gezegd slaapverwekkend.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 oktober 2006 om 22:30:
dat die kerel wereldwijd bekend is en door veel mensen als werelds beste DJ word gezien laat jij maar gewoon achterwege?

ik vind jou maar een zielig persoontje.. omdat jij zijn muziek niet goed vind is die gelijk maar een slechte DJ?

Domme kut dat je dr rondloopt.
Ik vind alleen dat ie verre van de beste dj is.
En hij had gewoon hardcore niet af moeten kraken,dan was ik nog wat vriendelijker tegenover hem geweest.
Dus kom niet oordelen over waarom ik m afkraak.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ondankbare hond
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 oktober 2006 om 14:48:
Uitspraak van >RaoulDuke< op dinsdag 19 september 2006 om 12:47:
Tiesto wint 3 keer djmag en nu is hij nooit de beste geweest???? Wat een lol met jou

Rot op,man.
Waar wint ie dat?
De tmf awards.
De beste.....laatste aanpassing 24 oktober 2006 14:54

zelfde als met marco borsato:rot:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 oktober 2006 om 19:02:

;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ziggy247 op donderdag 26 oktober 2006 om 10:54:
zelfde als met marco borsato

Met ali B...:rot:
Wat zou je doooooooooooen,als er nooooit meer een morgen zoooooooooooou zijnnnnnnnnnnnnnnn:vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 oktober 2006 om 10:56:
Met ali B...
Wat zou je doooooooooooen,als er nooooit meer een morgen zoooooooooooou zijnnnnnnnnnnnnnnn

haha
Waarschuw beheerder
maar je zag wel waar die koters uit konden kiezen:1 tiesto 2 chuckie 3 armin van buren :s heb zoiets van hmmm beste dj? dj jean , lady dana , mental theo zijn zelfs beter.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 oktober 2006 om 22:30:

:looser:

ben het helemaal met je eens!:respect:

Dj tiesto word niet voor niets uit geroepen tot beste 's werelds beste dj!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ziggy247 op donderdag 26 oktober 2006 om 11:03:
maar je zag wel waar die koters uit konden kiezen:1 tiesto 2 chuckie 3 armin van buren heb zoiets van hmmm beste dj? dj jean , lady dana , mental theo zijn zelfs beter

Hahahaha,idd.
Is idd voor koters.
Die dj chuckie,supertriest,helemaal als je een nummer maakt: Ik kan niet van die sletten houden.
Of: En nu ga je dansen,klootzak.
Dan had ik m armin van buuren gegund,want daar heb ik geen kwaad woord over te zeggen.:respect:
Niet dat ik zn muziek luister,ZEKER NIET,maar als ik moest kiezen...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van NW2707 op donderdag 26 oktober 2006 om 11:05:
Dj tiesto word niet voor niets uit geroepen tot beste 's

Door de blagen van de tmf-awards,ja.:rot:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
daarom bij tmf awards komen alleen maar van die eendagsvliegen....zoals dana,dj jean gaan al jaren mee...maar die zal je daar nooit rond zien huppelen....daar houden de kids nou eenmaal niet van,vond ook maf dat armin van buuren dr stond....hij is wel (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 oktober 2006 om 11:07:
Dj tiesto word niet voor niets uit geroepen tot beste 's

en die top 3 hebben de makers van tmf uitgekozen in de koffiecorner:rot:want o o stel je voor dat er weer een artiest niet op kan komen dagen...welke internationale artiest was er nou:s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ziggy247 op donderdag 26 oktober 2006 om 11:12:
en die top 3 hebben de makers van tmf uitgekozen in de koffiecornerwant o o stel je voor dat er weer een artiest niet op kan komen dagen...welke internationale artiest was er nou

Hahahahaha:roflol:
Heerlijk,zeg,iemand die ook inziet dat t gewoon een grote poppenkast is daaro.
Waarschuw beheerder
It’s all about the money
It’s all about the dum dum duh dee dum dum
:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mani di Mani op maandag 18 september 2006 om 10:34:
Tiesto, dik overgewaardeerd. Is sowieso nooit de nummer 1 dj geweest.

:respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ziggy247 op donderdag 26 oktober 2006 om 11:20:
It’s all about the money
It’s all about the dum dum duh dee dum dum

Triest maar waar.
Kan t alleen niet hebben dat er dan nog steeds mensen zijn die ook echt vinden dat ie de beste van de wereld is.
Vind t hetzelfde als Angerfist de beste noemen.
Angerfist is zeker niet de beste,maar naar mijn MENING 100000000000000000x beter als tiesto.
En hardcore is zeker wel internationaal bekend.
Zijn al zat hcfeesten gegeven in t buitenland.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stanley3x0 op dinsdag 24 oktober 2006 om 20:29:
wel goed van hem dat ie nieuw talent de kans geeft

Omgekeerde psychologie.
Dat zegt ie juist dat mensen gaan denken:
Wat lief van m,en omdat ie zo sociaal is,ga ik dan toch op m stemmen.
Waarschuw beheerder
dj jean...die word ook zwaar ondergewaardeerd...komt denk ook omdat ie altyd een beetje op de achtergrond blijft.ik wil tiesto wel is zien als ie aant mixen is volgens mij ken ie dat niet eens zoals dj jean,2 plaatjes in mekaar mixen.