Partyflock

Forumonderwerp · 899973
2 volgers · 12834x bekeken

Waarschuw beheerder
Wie o wie heeft mijn stiefnichtje gezien?!

[img width=222 height=330 cacheid=000ce1c800250f0a6bfcaf071a0190e6da]http://www.112brabant.nl/nieuwsfoto/09092006_melanie_sybers.jpg[/img]

09-09-06 - 15-jarige Melanie Sybers uit Geldrop vermist

GELDROP - Sinds afgelopen donderdag wordt de 15-jarige Melanie Sybers vermist. Rond vier uur 's middags verliet zij die dag haar ouderlijk huis in Geldrop. Sindsdien ontbreekt elk spoor van het meisje. Melanie Sybers is 1.74 meter lang, heeft bruine ogen en donkerblond haar tot op haar schouders met een rode haarlok in haar nek.

De politie heeft een 10-koppig rechercheteam op de zaak gezet. Zaterdagmiddag zijn zij al gestart met een uitgebreid buurtonderzoek.

Iedereen die Melanie Sybers na donderdagmiddag 16.00 uur nog heeft gezien of weet waar zij mogelijk verblijft wordt gevraagd contact op te nemen met de politie in Geldrop via nummer 0900-8844.

Getuigen hebben gezien dat ze door 3 mannen in een witte opelcorsa is getrokken met een pittbull met prikkeldraad sticker op de achterruit, kent u iemand met zo'n auto, of ziet u zo'n auto rijden, bel het AUB door!!

--------------
al 1 stapje vooruit:

GELDROP - De politie heeft zondagavond in zijn woning in Geldrop een 27-jarige man aangehouden. Hij wordt verdacht van betrokkenheid bij de verdwijning van Melanie Sybers, het 15-jarige meisje uit Geldrop dat sinds donderdagmiddag 7 september wordt vermist. Het rechercheteam werkt op volle sterkte aan de zaak en is nog steeds op zoek naar getuigen. Zij kunnen contact opnemen met het team via 0900-8844.

-----------------
Eindhovensdagblad

[img width=300 height=207 cacheid=000ce1cc00250f126c9160ed1a0190e6da]http://www.eindhovensdagblad.nl/multimedia/archive/00320/Obsolete_320953h.jpg[/img]

vrienden wachten met hen op nieuws. Foto Vincent Wilke
Ze kunnen aan niets anders denken: Melanie Sijbers is spoorloos.
Vier dagen zit de familie Sijbers al binnen. Naar buiten durft vader John niet want Melanie zou maar net bellen. Haar zus Angela (21) houdt de telefoon voor zich op tafel. Zodra er iemand belt van wie ze het nummer niet kent, schrikt ze even. Ook broer John (19), zus Marina (23) werken vandaag niet en vrienden lopen het huis in en uit. De sfeer is beladen. Melanie zou nooit weglopen, daar zijn ze allen van overtuigd. „Als ze maar een kwartier te laat was, belde ze al“, zegt vader John. „Ze had de dag ervoor een nieuwe scooter gekregen. Ze was in de zevende hemel. En op school ging ook alles goed. Die belt elke dag om te vragen of we meer weten.“

„Ik was donderdag eten aan het koken toen ze gebeld werd. Door wie weet ik niet. Ze trok snel even de laarzen van haar zus aan, ze heeft niets meegenomen en ze beloofde op tijd voor het eten rond 17.15 uur thuis te zijn.“ Melanie belde nog met vriendin Kim met wie ze in Nuenen op het Pleincollege zit. „Ze moest naar iemand toe voor een verrassing voor Sharon, een andere vriendin. Ze zei wel dat ze het niet vertrouwde“, zegt Kim.

Melanie zou hebben afgesproken bij het even verderop gelegen Avia tankstation op de Laan der Vier

Heemskinderen, op een steenworp afstand van haar woning en het politiebureau. Daar is ze niet gezien. Een vrouw die met haar dochter in de buurt collecteerde heeft verklaard dat ze om de hoek Melanie zag wegrijden in een witte Opel Corsa. Achter het stuur zat een man, zijn gezicht kon ze niet zien. Opvallend was een grote sticker op de achterruit van de auto van een getekende kop van een Bull Dog met prikkeldraad om zijn nek. „Ik denk dat ze ergens tegen haar wil wordt vastgehouden“, zegt Melanie’s vriend Eric (18). „Als ze ook maar een minuutje de kans ziet om weg te komen, dan zal ze dat doen.“

Met zijn allen hebben ze de regio al uitgekamd op zoek naar de witte auto. De technische recherche komt volgens vader John die middag nog sporenonderzoek doen op haar kamer. „En ze doen al drie dagen buurtonderzoek. Ze willen niemand overslaan.“ Wie de 27-jarige Geldroppenaar is die zondag is aangehouden, weten ze niet. Door zijn arrestatie voelt Pa John zich een ietsiepietsie geruster dat het tot een goed einde komt.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(F)Sterkte(F)
Waarschuw beheerder
donateur
Sterkte met dit verlies..... R.I.P.

Waarschuw beheerder
donateur
Gruwelijk dit.. :(

Heel erg veel sterkte de komende tijd aan iedereen die haar gekend heeft.. (F)

Waarschuw beheerder
donateur
:(
ergens hoopte ik nog op een goeie afloop
bah!!
verknipte mensen
rip en sterkte

Waarschuw beheerder
erg:(

sterkte!
Waarschuw beheerder
heel veel sterkte aan de familie en vrienden!! (f)
Waarschuw beheerder
Familie en vrienden en bekenden van Melanie

Heel veel sterkte

Waarschuw beheerder
donateur
Verschrikkelijk :(

R.I.P (F)

Sterkte met dit verlies

Waarschuw beheerder
donateur
R.I.P.

Heel veel sterkte er mee

Waarschuw beheerder
ik hoorde et op de radio dat ze gevonde was nou sterkte(F)

Waarschuw beheerder
bah, en dan ook nog zo niet al te ver weg
hoop dat ze de dader snel hebben
sterkte
Waarschuw beheerder
Echt niet normaal meer dit. Dat één verknipte gast zoiets doet sta ik niet meer van te kijken, maar drie gasten die bij hun volle bewustzijn besluiten om een meisje de auto in te trekken? :no: Dit soort gekken zouden twee of drie buikschoten moeten krijgen. Kunnen ze zichzelf zien leeglopen.

Ik kan me niet voorstellen dat je dit soort dingen ooit te boven komt, maar ik wens alle vrienden en familie veel sterkte.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 september 2006 om 20:50:
mensen.. slecht nieuws..

der vader belde net op.. en de dokter en politie en al zit bij hun binnen.. en het is melanie die ze gevonden hebben Melanie R.I.P)

t is net een horrorfilm..

hey meissie heel veel sterkte :flower:
ook voor alle vrienden en familie van dit meisje!

Waarschuw beheerder
heel veel sterkte R.I.P.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verre neef op zaterdag 23 september 2006 om 17:29:
Echt niet normaal meer dit. Dat één verknipte gast zoiets doet sta ik niet meer van te kijken, maar drie gasten die bij hun volle bewustzijn besluiten om een meisje de auto in te trekken?

Pfff dat niet alleen, maar stel je effe voor dat het daadwerkelijk de vader van haar beste vriendinnetje is die hier wat mee te maken heeft (zie dat andere topic over deze zaak: https://partyflock.nl/topic/901928 ) ...dat moet voor dat vriendinnetje toch ook echt zwaar traumatiserend zijn dan. Hoop maar dat er snel opheldering in de zaak komt zodat degenen die hiervoor verantwoordelijk zijn hun straf heel snel zullen krijgen!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op zaterdag 23 september 2006 om 18:17:
...dat moet voor dat vriendinnetje toch ook echt zwaar traumatiserend zijn dan.

Ja dat meisje zal ook nooit meer dezelfde zijn als haar vader er iets mee te maken heeft. Ik denk dat de daders snel gepakt zullen worden - volgens mij zijn ze niet al te slim bezig geweest. Maar daar kan ik natuurlijk makkelijk naast zitten.
Waarschuw beheerder
Sterkte!! Klote dit zeg...
Waarschuw beheerder
donateur
heel veel sterkte voor de nabestaanden !!!
Waarschuw beheerder
donateur
heel veel sterkte voor de nabestaanden !!!

Waarschuw beheerder
donateur
Onwijs veel sterkte voor alle nabestaanden :knuffel: :(

Waarschuw beheerder
Sterkte voor de familie & vrienden.. (F)
Waarschuw beheerder
donateur
heel veel sterkte voor familie & kennissen n iedereen die haar kende (F) vreselijk dit
Waarschuw beheerder
dit is te erg!

veel sterkte voor de familie en vrienden.
Waarschuw beheerder
donateur
Gecondoleerd :( woorden schieten te kort...
Waarschuw beheerder
Sprakeloos.... :-(

Heel veel sterkte voor iedereeen die haar kende...
Waarschuw beheerder
donateur
las 't ook op teletekst.. iedereen heel veel sterkte.. :(
Waarschuw beheerder
R.I.P.

Sterkte voor alle nabestaanden. :flower:

Waarschuw beheerder
R.I.P :flower:
Sterkte voor alle nabestaanden
Waarschuw beheerder
Heel veel sterkte voor de nabestaanden in deze moeilijke tijd, en moge de daders maar snel gevonden worden en hun verdiende loon krijgen.

Waarschuw beheerder
heel veel sterkte voor de nabestaande
in deze moeilijke tijd

Waarschuw beheerder
donateur
R.i.P
Veel sterkte voor alle Nabestaande.
Waarschuw beheerder
sterkte aan de familie en vrienden niet normaal niet normaal echt gewoon niet (k)

Waarschuw beheerder
Alle nabestaande heel veel sterkte (f)

Waarschuw beheerder
Dit gaat echt eng lang duren nu :S

Ik wens alle familie en vrienden heel veel sterkte
en ik wens dat ze snel weer terecht is! (f)
Waarschuw beheerder
R.I.P

sterkte :flower:

Waarschuw beheerder
donateur
Sterkte voor vrienden, familie & iedereen die haar lief had! (F)..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 september 2006 om 20:50:
der vader belde net op.. en de dokter en politie en al zit bij hun binnen.. en het is melanie die ze gevonden hebben Melanie R.I.P)

t is net een horrorfilm..

sjees :| wat afschuwelijk dit zeg.. krijg de tranen gewoon in mn ogen van je bericht... :'(

iedereen bij jullie ongelooflijk veel sterkte toegewenst met dit onverdraaglijke verlies (F) :(
Waarschuw beheerder
donateur
gecondoleerd en sterkte (F)
Waarschuw beheerder
Verdomme, ik had nooit gedacht dat dit zo zou aflopen :(

Heel veel sterkte! :flower:

Waarschuw beheerder
Heel veel sterkte met dit verlies :bah:
Waarschuw beheerder
erg dichtbij dit
heb t gevolgd vanaf t begin echt heel erg dit

rust zacht meis

en familie vrienden enzo heel veel sterkte

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op zaterdag 23 september 2006 om 18:17:
dat moet voor dat vriendinnetje toch ook echt zwaar traumatiserend zijn dan.

ja die krijgt het wel te horen op haar profiel, dreig berichtjes en dergelijke, heeft het al moeilijk genoeg denk ik dan..:S
Waarschuw beheerder
heel veel sterkte met dit grote verlies!het word steeds gekker hier!!!

Waarschuw beheerder
R.I.P veel sterkte aan familie en vrienden

Waarschuw beheerder
Heel veel sterkte! Ik denk er veel aan.. Ik hoop dat de daders goed gestraft worden!

Rust zacht..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 september 2006 om 15:26:
Dit gaat echt eng lang duren nu

Ik wens alle familie en vrienden heel veel sterkte
en ik wens dat ze snel weer terecht is!

nou ja, ze is in iedergeval terug..

Je loopt een beetje achter denk ik ;)

xxxx
Waarschuw beheerder
donateur
ook al is ze er niet meer, in gedachten zal ze altijd blijven.. :yes: