Partyflock

Forumonderwerp · 899973
2 volgers · 12833x bekeken

Waarschuw beheerder
Wie o wie heeft mijn stiefnichtje gezien?!

[img width=222 height=330 cacheid=000ce1c800250f0a6bfcaf071a0190e6da]http://www.112brabant.nl/nieuwsfoto/09092006_melanie_sybers.jpg[/img]

09-09-06 - 15-jarige Melanie Sybers uit Geldrop vermist

GELDROP - Sinds afgelopen donderdag wordt de 15-jarige Melanie Sybers vermist. Rond vier uur 's middags verliet zij die dag haar ouderlijk huis in Geldrop. Sindsdien ontbreekt elk spoor van het meisje. Melanie Sybers is 1.74 meter lang, heeft bruine ogen en donkerblond haar tot op haar schouders met een rode haarlok in haar nek.

De politie heeft een 10-koppig rechercheteam op de zaak gezet. Zaterdagmiddag zijn zij al gestart met een uitgebreid buurtonderzoek.

Iedereen die Melanie Sybers na donderdagmiddag 16.00 uur nog heeft gezien of weet waar zij mogelijk verblijft wordt gevraagd contact op te nemen met de politie in Geldrop via nummer 0900-8844.

Getuigen hebben gezien dat ze door 3 mannen in een witte opelcorsa is getrokken met een pittbull met prikkeldraad sticker op de achterruit, kent u iemand met zo'n auto, of ziet u zo'n auto rijden, bel het AUB door!!

--------------
al 1 stapje vooruit:

GELDROP - De politie heeft zondagavond in zijn woning in Geldrop een 27-jarige man aangehouden. Hij wordt verdacht van betrokkenheid bij de verdwijning van Melanie Sybers, het 15-jarige meisje uit Geldrop dat sinds donderdagmiddag 7 september wordt vermist. Het rechercheteam werkt op volle sterkte aan de zaak en is nog steeds op zoek naar getuigen. Zij kunnen contact opnemen met het team via 0900-8844.

-----------------
Eindhovensdagblad

[img width=300 height=207 cacheid=000ce1cc00250f126c9160ed1a0190e6da]http://www.eindhovensdagblad.nl/multimedia/archive/00320/Obsolete_320953h.jpg[/img]

vrienden wachten met hen op nieuws. Foto Vincent Wilke
Ze kunnen aan niets anders denken: Melanie Sijbers is spoorloos.
Vier dagen zit de familie Sijbers al binnen. Naar buiten durft vader John niet want Melanie zou maar net bellen. Haar zus Angela (21) houdt de telefoon voor zich op tafel. Zodra er iemand belt van wie ze het nummer niet kent, schrikt ze even. Ook broer John (19), zus Marina (23) werken vandaag niet en vrienden lopen het huis in en uit. De sfeer is beladen. Melanie zou nooit weglopen, daar zijn ze allen van overtuigd. „Als ze maar een kwartier te laat was, belde ze al“, zegt vader John. „Ze had de dag ervoor een nieuwe scooter gekregen. Ze was in de zevende hemel. En op school ging ook alles goed. Die belt elke dag om te vragen of we meer weten.“

„Ik was donderdag eten aan het koken toen ze gebeld werd. Door wie weet ik niet. Ze trok snel even de laarzen van haar zus aan, ze heeft niets meegenomen en ze beloofde op tijd voor het eten rond 17.15 uur thuis te zijn.“ Melanie belde nog met vriendin Kim met wie ze in Nuenen op het Pleincollege zit. „Ze moest naar iemand toe voor een verrassing voor Sharon, een andere vriendin. Ze zei wel dat ze het niet vertrouwde“, zegt Kim.

Melanie zou hebben afgesproken bij het even verderop gelegen Avia tankstation op de Laan der Vier

Heemskinderen, op een steenworp afstand van haar woning en het politiebureau. Daar is ze niet gezien. Een vrouw die met haar dochter in de buurt collecteerde heeft verklaard dat ze om de hoek Melanie zag wegrijden in een witte Opel Corsa. Achter het stuur zat een man, zijn gezicht kon ze niet zien. Opvallend was een grote sticker op de achterruit van de auto van een getekende kop van een Bull Dog met prikkeldraad om zijn nek. „Ik denk dat ze ergens tegen haar wil wordt vastgehouden“, zegt Melanie’s vriend Eric (18). „Als ze ook maar een minuutje de kans ziet om weg te komen, dan zal ze dat doen.“

Met zijn allen hebben ze de regio al uitgekamd op zoek naar de witte auto. De technische recherche komt volgens vader John die middag nog sporenonderzoek doen op haar kamer. „En ze doen al drie dagen buurtonderzoek. Ze willen niemand overslaan.“ Wie de 27-jarige Geldroppenaar is die zondag is aangehouden, weten ze niet. Door zijn arrestatie voelt Pa John zich een ietsiepietsie geruster dat het tot een goed einde komt.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Damnz...

sterkte!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Danx op vrijdag 22 september 2006 om 16:12:
Kort binnenlands nieuws

De politie heeft in de bossen bij het Brabantse Someren een lijk gevonden, na een tip van een wandelaar. De politie wil niet zeggen of het mogelijk gaat om het 15-jarige meisje uit Geldrop dat sinds 7 september wordt vermist.

Hmmmm, ik vrees het ergste :(
Waarschuw beheerder
http://www.eindhovensdagblad.nl/regio/article677095.ece

sterkte!!

Waarschuw beheerder
OMG hoop zoooo dat dit niet zo is :S
Wat zou dat erg zijn zeg!!
Wat leven we toch in een k*twereld!
Sterkte fam. & vrienden (F)

Waarschuw beheerder
idd sterkte als het haar is.. :(

Waarschuw beheerder
Sterkte! K ben echt benieuwd of zij het is enw at er is gebeurt.. Zo dichtbij allemaal! Dat ze de daders maar snel hebben!!
Waarschuw beheerder
Owhhh sterkte voor alle familie en kenissen ik hoop zo dat ze het niet is en dat ze gewoon over een paar dagen weer vrolijk bij jullie op de stoep staat.

Ik hoop het echt voor jullie.

Heel veel sterkte van mij...
Dit is echt het ergste wat je als ouder kan overkomen dat je kind vermist is vreselijk.

Waarschuw beheerder
is er al iets meer duidelijkheid??

Waarschuw beheerder
Pff.. het komt wel erg dicht bij zo..
Heel veel sterkte iig..

Waarschuw beheerder
mensen.. slecht nieuws..

der vader belde net op.. en de dokter en politie en al zit bij hun binnen.. en het is melanie die ze gevonden hebben :'( (F) Melanie R.I.P)

t is net een horrorfilm..:(:(:(

Waarschuw beheerder
Damn...

Heel, heel erg veel sterkte...

Hou elkaar vast...
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
:} sterkte...:(

Waarschuw beheerder
donateur
Veel sterkte toegewenst voor de komende tijd :hug: (F)
Waarschuw beheerder
sterkte :( r.i.p. :bah:

Waarschuw beheerder
donateur
Wat erg dit zeg!!

Geen woorden voor....

Ik leef mee met de nabestaanden.. :(

Waarschuw beheerder
Godver:(:(

RIP Melanie (F)

sterkte aan de nabestaande en familie (F)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 september 2006 om 19:53:
Pff.. het komt wel erg dicht bij zo..

Idd :S..
Sterkte aan familie en vrienden...

Waarschuw beheerder
R.I.P.
Waarschuw beheerder
zieke zieke wereld! waarom moet dat nou? dat vraag ik me eigen echt af! wat is de zin daarvan? oh hier kan ik me eigen zo kwaad om maken..

R.I.P

Waarschuw beheerder
donateur
r.i.p.
Waarschuw beheerder
donateur
Heel veel sterkte (f)

Waarschuw beheerder
R.I.P
heel veel sterkte voor de nabestaanden
dit is echt weer te erg voor woorden
kippevel

Waarschuw beheerder
Heel veel sterkte toegewenst aan de familie & nabestaanden!!
Krijgt gewoon het kippenvel op je lijf als je alles leest/kijkt.

Waarschuw beheerder
donateur
ja heb t gehoord net op tv..
damnz eg vreselijk dit :s
heel veel sterkte toe gewenst!!!!!
Waarschuw beheerder
R.I.P.... :( Heel veel sterkte voor alle nabestaanden. heb er even geen woorden voor, zo jong, nog zo'n hele toekomst voor zich...arme meid...:(

Een dikke :hug: voor iedereen die het nodig heeft, ik zou 'm verdomme niet moeten hoeven geven, hoe kan het dat mensen tot zulke verschrikkelijke dingen in staat zijn? Ik kan daar echt met mn pet even niet bij nu. :(

Waarschuw beheerder
R.I.P. En Sterkte voor alle nabestaanden. dat dit kan in nederland:(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 september 2006 om 20:50:
mensen.. slecht nieuws..

der vader belde net op.. en de dokter en politie en al zit bij hun binnen.. en het is melanie die ze gevonden hebben Melanie R.I.P)

t is net een horrorfilm..

Verschrikkelijk....sterkte voor iedereen..maar las ik niet dat ze met een paar dagen pas met zekerheid wat konden zeggen ivm een onderzoek of zo?

Waarschuw beheerder
sterkte toegewenst voor fam en vrienden(F)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
RIP Melanie

Sterkte voor Fam en Vriende

Waarschuw beheerder
mensen.. slecht nieuws..

der vader belde net op.. en de dokter en politie en al zit bij hun binnen.. en het is melanie die ze gevonden hebben Melanie R.I.P)

Echt heel erg!! Heel veel sterkte aaan alle mensen die haar kende R.I.P. (F)
Waarschuw beheerder
Gevonden lichaam waarschijnlijk Melanie Sijbers
SOMEREN (ANP) - Het lichaam dat de politie vrijdagochtend heeft gevonden in de bossen aan de Hoijserstraat in Someren is waarschijnlijk van de vermiste Melanie Sijbers (15) uit Geldrop. Dat liet de politie vrijdagavond weten.
Over de doodsoorzaak kon een woordvoerster vrijdagavond nog niets zeggen. De technische recherche was vrijdagavond onder kunstlicht nog druk bezig met het onderzoek op de vindplaats van het meisje.

Als dat onderzoek is afgerond zal het lichaam worden overgebracht naar het Nederlands Forensisch Instituut (NFI) in Den Haag. Dat zal naar verwachting zaterdagmiddag sectie verrichten om de identiteit van het slachtoffer definitief vast te stellen en meer duidelijkheid te krijgen over de doodsoorzaak.

Spoorloos

Melanie Sijbers verdween op donderdagmiddag 7 september, nadat ze haar ouderlijk huis in Geldrop had verlaten. Ze was sindsdien spoorloos. De Geldropse tiener werd niet ver van de vindplaats van het overschot voor het laatst gezien. De politie zocht eerder op een andere plek in hetzelfde bos naar het meisje.

In verband met de verdwijning werden in totaal twee verdachten aangehouden. Zij werden deze week allebei vrijgelaten.

Beschermen

De politie ging vrijdagochtend in het bos kijken na een melding van een wandelaar. De ruime omgeving van de vindplaats werd hermetisch afgesloten. Veertig agenten werden ingezet om de afzetting te controleren en het gebied te beschermen. Nieuwsgierigen werden op enkele honderden meters afstand gehouden.

In de nacht van vrijdag op zaterdag zullen nog twintig agenten de omgeving bewaken. Zaterdag gaan rechercheurs van de forensisch technische dienst de rest van het gebied doorzoeken op sporen. De familie van Melanie Sijbers is vrijdag op de hoogte gebracht en voorbereid op het ergste, verklaarde de woordvoerster.

Bronvermelding: Trouw/Volkskrant 22.57u
Waarschuw beheerder
Sterkte in deze moeilijke tijd (K)je
Waarschuw beheerder
Buhh, elke dag als ik op school binnenkwam in Helmond.. zag ik die poster met haar foto en signalement..:(
Egt kut! Rest in peace meid! (F)...

Waarschuw beheerder
he bah.. vreselijk verhaal.. :(

R.I.P. (F)
Waarschuw beheerder
Slik, op een steenworp afstand van mijn woning de wagen ingesleurd, komt wel erg dichtbij.

Gruwlijk, en dan al die misselijkmakend zogenaamd grappige opmerkingen op verschillende fora.

R.I.V., ook al kende ik je niet...

Waarschuw beheerder
jezus man wat erg...
t word steeds gekker hier...op deze wrede werled...dalijk durft er niemand meer naar buiten...
tis erg dat er zo iets moet gebeuren...
een meisje van 15 jaar gvd...
waar gaat het heen met deze wereld...

ik hoop dat ze de daders snel pakken en flink straffen ...
en niet met de normale straffen voor moord want die zijn nog lager als die van belastingsfraude das toch ook niej normaal man....

maarja familie en vrienden van dit meisje en natuurlijk ook haar vriendje...heel veel sterkte in deze moeilijke tijd...

MELANIE R.I.P
Waarschuw beheerder
sterkte
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dit is niet best :NO:
voor familie en vrienden .... Veel sterkte
Waarschuw beheerder
Gecondoleerd aan alle nabestaanden van Mellanie...

Ik hoop dat de dader`s snel gevonden en berecht zullen worden !!!!!!!!

Sterkte met dit verlies...

Waarschuw beheerder
Gecondoleerd :/
Waarschuw beheerder
mensen.. slecht nieuws..

Gecondoleerd :bah:
en sterkte met het verwerken van dit verlies
en hoop dat ze de dader snel vinden

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Toobjuh op zaterdag 23 september 2006 om 10:14:
en hoop dat ze de dader snel vinden

afbranden die gek
ze weten tog welke auto ze was ingestapt en of getrokken

wens de fam heel veel sterkte in deze klote tyd
Waarschuw beheerder
donateur
zo jong :cry:
R.I.P. melanie en alle nabestaande heel veel sterkte (F) met dit grote verlies...
Waarschuw beheerder
sterkte toegewenst voor fam en vrienden :flower:

Waarschuw beheerder
Heel veel sterkte vrienden,familie en kennissen(f)

Waarschuw beheerder
donateur
Verschrikkelijk!!!! :/ Wat leven we toch in een zieke wereld (N)

R.I.P

sterkte toegewenst aan familie, vrienden, kennissen, en iedereen die haar gekend heeft (F) :(

Waarschuw beheerder
heel veel sterkte..
zo dichtbij..
:'( (F)