Partyflock

Forumonderwerp · 899973
2 volgers · 12836x bekeken

Waarschuw beheerder
Wie o wie heeft mijn stiefnichtje gezien?!

[img width=222 height=330 cacheid=000ce1c800250f0a6bfcaf071a0190e6da]http://www.112brabant.nl/nieuwsfoto/09092006_melanie_sybers.jpg[/img]

09-09-06 - 15-jarige Melanie Sybers uit Geldrop vermist

GELDROP - Sinds afgelopen donderdag wordt de 15-jarige Melanie Sybers vermist. Rond vier uur 's middags verliet zij die dag haar ouderlijk huis in Geldrop. Sindsdien ontbreekt elk spoor van het meisje. Melanie Sybers is 1.74 meter lang, heeft bruine ogen en donkerblond haar tot op haar schouders met een rode haarlok in haar nek.

De politie heeft een 10-koppig rechercheteam op de zaak gezet. Zaterdagmiddag zijn zij al gestart met een uitgebreid buurtonderzoek.

Iedereen die Melanie Sybers na donderdagmiddag 16.00 uur nog heeft gezien of weet waar zij mogelijk verblijft wordt gevraagd contact op te nemen met de politie in Geldrop via nummer 0900-8844.

Getuigen hebben gezien dat ze door 3 mannen in een witte opelcorsa is getrokken met een pittbull met prikkeldraad sticker op de achterruit, kent u iemand met zo'n auto, of ziet u zo'n auto rijden, bel het AUB door!!

--------------
al 1 stapje vooruit:

GELDROP - De politie heeft zondagavond in zijn woning in Geldrop een 27-jarige man aangehouden. Hij wordt verdacht van betrokkenheid bij de verdwijning van Melanie Sybers, het 15-jarige meisje uit Geldrop dat sinds donderdagmiddag 7 september wordt vermist. Het rechercheteam werkt op volle sterkte aan de zaak en is nog steeds op zoek naar getuigen. Zij kunnen contact opnemen met het team via 0900-8844.

-----------------
Eindhovensdagblad

[img width=300 height=207 cacheid=000ce1cc00250f126c9160ed1a0190e6da]http://www.eindhovensdagblad.nl/multimedia/archive/00320/Obsolete_320953h.jpg[/img]

vrienden wachten met hen op nieuws. Foto Vincent Wilke
Ze kunnen aan niets anders denken: Melanie Sijbers is spoorloos.
Vier dagen zit de familie Sijbers al binnen. Naar buiten durft vader John niet want Melanie zou maar net bellen. Haar zus Angela (21) houdt de telefoon voor zich op tafel. Zodra er iemand belt van wie ze het nummer niet kent, schrikt ze even. Ook broer John (19), zus Marina (23) werken vandaag niet en vrienden lopen het huis in en uit. De sfeer is beladen. Melanie zou nooit weglopen, daar zijn ze allen van overtuigd. „Als ze maar een kwartier te laat was, belde ze al“, zegt vader John. „Ze had de dag ervoor een nieuwe scooter gekregen. Ze was in de zevende hemel. En op school ging ook alles goed. Die belt elke dag om te vragen of we meer weten.“

„Ik was donderdag eten aan het koken toen ze gebeld werd. Door wie weet ik niet. Ze trok snel even de laarzen van haar zus aan, ze heeft niets meegenomen en ze beloofde op tijd voor het eten rond 17.15 uur thuis te zijn.“ Melanie belde nog met vriendin Kim met wie ze in Nuenen op het Pleincollege zit. „Ze moest naar iemand toe voor een verrassing voor Sharon, een andere vriendin. Ze zei wel dat ze het niet vertrouwde“, zegt Kim.

Melanie zou hebben afgesproken bij het even verderop gelegen Avia tankstation op de Laan der Vier

Heemskinderen, op een steenworp afstand van haar woning en het politiebureau. Daar is ze niet gezien. Een vrouw die met haar dochter in de buurt collecteerde heeft verklaard dat ze om de hoek Melanie zag wegrijden in een witte Opel Corsa. Achter het stuur zat een man, zijn gezicht kon ze niet zien. Opvallend was een grote sticker op de achterruit van de auto van een getekende kop van een Bull Dog met prikkeldraad om zijn nek. „Ik denk dat ze ergens tegen haar wil wordt vastgehouden“, zegt Melanie’s vriend Eric (18). „Als ze ook maar een minuutje de kans ziet om weg te komen, dan zal ze dat doen.“

Met zijn allen hebben ze de regio al uitgekamd op zoek naar de witte auto. De technische recherche komt volgens vader John die middag nog sporenonderzoek doen op haar kamer. „En ze doen al drie dagen buurtonderzoek. Ze willen niemand overslaan.“ Wie de 27-jarige Geldroppenaar is die zondag is aangehouden, weten ze niet. Door zijn arrestatie voelt Pa John zich een ietsiepietsie geruster dat het tot een goed einde komt.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
teveel tekst

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trancepim op dinsdag 12 september 2006 om 19:33:
edit: heb ff gegoogled...kan het dit logo zijn

nee dat was het niet die pitbull logo ziet er anders uit het logo had iets van een bulldog

Waarschuw beheerder
Heb het gister bij hart van Nederland gezien.
Echt erg. Heel veel sterkte gewenst voor de familie (F)

Waarschuw beheerder
[img width=592 height=319 cacheid=0013e062002515085fba54d01a0191ae96]http://www.3jfundraising.com/images/Other/BULLDOG.JPG[/img]
een van deze lijkt er wel wat op
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 september 2006 om 15:04:
Getuigen hebben gezien dat ze door 3 mannen in een witte opelcorsa is getrokken met een pittbull met prikkeldraad sticker op de achterruit

Mannen? Haha. Yea, right..

Mannen trekken niet met z'n drieen een kind hun auto in. Gefrustreerde stakkers.

Waarschuw beheerder
Een witte corsa met zon herkenbare sticker moet toch niet zo moeilijk te vinden zijn? hij zal er nu wel vanaf gehaald zijn, maar moet toch iemand gister na sbs hebben gekeken met het idee van hij woont hier in de buurt die auto???

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 september 2006 om 19:49:
15? Ze lijkt wel 35

FUCK wa ben JIJ zielig.. achterlijke gek dage bent..
Waarschuw beheerder
niet gezien..

veel succes ermee:flower:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 september 2006 om 20:51:

Trolls vinden het prachtig als er op ze gereageerd wordt - het ergste voor deze personen is het als ze geen aandacht krijgen. Weet je het voor de volgende keer.
Waarschuw beheerder

ik dacht anders ook in de eerste instantie dat ze wat ouder was....jaarte of 20 in die riching
Waarschuw beheerder
Hopelijk word ze snel gevonden :yes:

Waarschuw beheerder

Leer is Nederlands ipv dat achterlijke breezertaal van je :flower:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trancepim op dinsdag 12 september 2006 om 21:29:
ik dacht anders ook in de eerste instantie dat ze wat ouder was....jaarte of 20 in die riching

Dat iemand ouder lijkt dan ze in werkelijkheid is mag tegenwoordig al niet meer gezegd worden.
Waarschuw beheerder
donateur
So gebeurd wat in mijn dorpje.. :)

Familie en vrienden veel sterkte en zal wel allemaal goedkome he ( nuchtere brabander ).

Waarschuw beheerder
hey meis sterkte
hoop dat ze snel weer terug is :flower:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 september 2006 om 21:34:
Leer is Nederlands ipv dat achterlijke breezertaal van je

das gewoon brabants.. en ik praat zoals ik wil.. mongooltje.. DiT Is Br33Z4H T44L mafke!!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 september 2006 om 21:37:
Dat iemand ouder lijkt dan ze in werkelijkheid is mag tegenwoordig al niet meer gezegd worden.

Natuurlijk mag dat wel gezegt worden.. maar de manier waarop.. :L

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 september 2006 om 22:10:
das gewoon brabants.. en ik praat zoals ik wil.. mongooltje.. DiT Is Br33Z4H T44L mafke!!

Je ziet er idd als een mongolelijke er uit ja :roflol:

Waarschuw beheerder
donateur
Naja...hopelijk wordt ze snel gevonden!

(F) Sterkte.....

Waarschuw beheerder
ik zie t toevallig net op tv, ze is nog niet gevonden :-(

Waarschuw beheerder
heel veel sterkte aan allemaal! hoop dat ze snel en ongedeerd gevonden zal worden..!

(F)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sanne:respect: op dinsdag 12 september 2006 om 21:06:
Je Wilt Zegge Dat Die "o zo volwasse" megoole wel normaal zijn ?

Heb ik gezegd dat ze niet normaal was dan :s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sanne:respect: op dinsdag 12 september 2006 om 21:06:
>Flikker gewoon lekker op zielige kk megool da ze jou maar vatte dikke computer nerd..!!

Stoer hoor. Nu ben ik echt bang voor je. :roflol:

Waarschuw beheerder
K vind t met de dag enger worden.. k denk er veel aan.. bij mij op school hebben ze het er ook veel over.. k hoop zo dat het goed afloopt! En niet pas over 8 jaar net zoals bij dat meisje uit Oostenrijk :(
Waarschuw beheerder
en d'r is weer herrie.. kutmensen!

Waarschuw beheerder
Ja erg he.. op zo'n topic ruzie maken :S

Waarschuw beheerder
donateur
jeetje wat erg zeg :|

ik zal voor jullie duimen dat ze heelhuids en ongedeerd(gaan we vanuit toch!) terug komt.. (F)
Waarschuw beheerder
echt erg!
hopenlijk komt het goed
en veel sterkte!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van JaapieB12 op woensdag 13 september 2006 om 16:23:
Stoer hoor. Nu ben ik echt bang voor je.

Doe es ff normaal dat meisje d'r zusje is vermist dan ga je niet zo reageren, ben verstandig!

Waarschuw beheerder
Heel erg!
Hoop dat ze snel weer terecht is :cry:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van vlerk op donderdag 14 september 2006 om 09:30:
Doe es ff normaal dat meisje d'r zusje is vermist

En waar maak je dat uit op ..
Waarschuw beheerder
Nog steeds niet terecht???

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 september 2006 om 21:34:
Leer is Nederlands ipv dat achterlijke breezertaal van je

jij gaat zeker ook 'na' de dokter?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 september 2006 om 19:49:
15? Ze lijkt wel 35

Hou je tyves bek joh reageer dan niet,

Waarschuw beheerder
Uitspraak van vlerk op donderdag 14 september 2006 om 09:30:
Doe es ff normaal dat meisje d'r zusje is vermist dan ga je niet zo reageren, ben verstandig!

t is me zusje niet, maar wel familie.. maar dat wil niet zeggen dat het niet erg is. al was het geen familie dan is het nog erg.. maar als er zoiets gebeurd snap ik niet dat mensen lullige opmerkingen maken.. wie weet wat ze allemaal uitspoken met Melanie..

Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 14 september 2006 om 09:43:
Hou je tyves bek joh reageer dan niet,

idd;)

ze is vandaag precies een week weg.. en nog niet gevonden:(
Echt zielig voor der vader zusse en broer.. die gaan er echt onderdoor:( der zijn al heel wat mensen ingeschakeld.. maar ja niks levert op.. ellende:S
Waarschuw beheerder
PFFFF het wordt langer en langer.... :S ELLENDE!!
Waarschuw beheerder
donateur
Heel veel sterkte (F)

Waarschuw beheerder
al een week weg nu..
heel veel sterkte voor de familie!
denk aan jullie! hoop dat het niet meer te lang gaat duren!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 september 2006 om 09:35:
En waar maak je dat uit op ..

Sorry stiefnichtje.. :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Heel veel sterkte! Echt balen..

Waarschuw beheerder
Sterkte....!!!

Waarschuw beheerder
Sterkte

Waarschuw beheerder
sterkte (F)
Waarschuw beheerder
Vreselijk!
Hoop dat ze snel weer terecht is..!
Sterkte aan vrienden en familie!

Waarschuw beheerder
donateur
dat kind zit allang ergens achter het raam hoe erg het ook is

sterkte met zoeken:kots:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
sommige mensen denken gewoon écht dat dat meisje het zelf allemaal wilde. Het moet jullie eens overkomen dat je dochter, nichtje of zusje in een auto wordt gesleurd, verkracht en vermoord en mensen lachen erom, zeggen dat het een hoer is en dat ze zich als een domme dildo heb laten omlullen. En zo verkankerd is dit land. Als je zulke uitspraken doet, ben je gewoon niet helemaal normaal.

Ik hoop dat ze haar snel vinden en dat ze in orde is. Sterkte!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L)Deziebellebeezt(L) op donderdag 14 september 2006 om 20:33:
sommige mensen denken gewoon écht dat dat meisje het zelf allemaal wilde. Het moet jullie eens overkomen dat je dochter, nichtje of zusje in een auto wordt gesleurd, verkracht en vermoord en mensen lachen erom, zeggen dat het een hoer is en dat ze zich als een domme dildo heb laten omlullen. En zo verkankerd is dit land. Als je zulke uitspraken doet, ben je gewoon niet helemaal normaal.

Ik hoop dat ze haar snel vinden en dat ze in orde is. Sterkte!

idd!! ik dacht er zelf ook aan om dat te zeggen.. maar hoop dat ze zelf wel zo slim zijn om daar aan te denken.. laat ze mar lullen.. aan de ene kant gun ik zoiets niemand.. maar aan de andere kant moete ze het zelf eens mee maken.. en dan lopen lullen ja da wou ze zelf.. dan praten ze wel anders

Werkzaam bij Vier
Waarschuw beheerder
donateur
al teruggevonde?

sterkte!