Partyflock

Forumonderwerp · 899959
5 volgers · 71998x bekeken
Waarschuw beheerder
De Nintendo Wii, oktober/november 2006
[img width=597 height=480 cacheid=0013e0020003040bb52749891a0190df8c]http://www.fz.se/bildarkiv/images/Wii/wii_5.jpg[/img]

..IBM heeft een bericht de deur uit gedaan die de lanceerdatum van de Wii wel eens zou kunnen vervroegen. Volgens IBM worden de Broadway chips, die speciaal gemaakt zijn voor Nintendo's Wii al sinds juli verscheept...
..Volgens speculaties zou de WII zelfs de handel in gaan nog voor de voorlopig lanceerdatum in oktober dit jaar.
Wanneer we de Broadway processor van de Wii en de Gekko processor van de GameCube naast elkaar zetten, meent IBM dat de Wii chip meer dan 20% zuiniger is en daarbij flink meer presteert dan de Gekko. Deze performance en energiewinst is onder meer behaald door een 'optimalisatie', meer wilde Nintendo er niet over kwijt...
Verder berichtte Nintendo gisteren dat het rond de zes miljoen systemen naar detailhandelaren zal verschepen in de hele wereld tussen de lauch in het vierde kwartaal van 2006 tot eind maart 2007.

Specs
In plaats van steeds meer van hetzelfde, alleen dan net iets mooier opgepoetst, komt Nintendo met een ware revolutie op gaming gebied! De hele spelbesturing wordt omgegooid en wordt veel logischer, interactiever en leuker. Er is jaren lang goede research gepleegd naar motion sensors en hun toepassing in controllers. Ook mensen die bepaalde games links lieten liggen wegens hun moeilijke besturing worden nu aangezet tot gamen.

Cpu: IBM Broadway 729mhz (geruchten, ik verwacht meer)
Gpu: Ati hollywood
internet: Draadloos WiFi en altijd op internet, zelfs als de console in slaapstand is. Dit levert nieuwe mogelijkheden voor massive online spellen en spellen als the sims, aangezien je character "doorleeft" 24/7.
controller: draadloos en detecteert élke beweging. Kan tevens geluid maken voor leuke effecten bij het herladen van een gun of het afschieten van een pijl (waarbij je de pijl dus letterlijk van je hand af hoort vliegen)
Case:Grootte van 2 dvd doosjes tegen elkaar, superklein dus en supergaaf vormgegeven. Verkrijgbaar in meerdere kleuren.
[img width=310 height=500 cacheid=00015b8c0003040c52f427171a0190df8c]http://static.flickr.com/47/143893451_94e53be6d8.jpg[/img]
[img width=500 height=374 cacheid=00015b8d0003040d9cffb6f21a0190df8c]http://www.cubed3.com/media/2006/e3/mrt/wiihardwaree3k16.jpg[/img]

Prijskaartje
Winst wordt bij Nintendo pas gemaakt op de games zelf, het apparaat zelf zal niet meer gaan kosten dan 250 dollar! Aangezien de ps3 bij de launch resp. 499(20gb) en 599(60gb)dollar gaat kosten kan men voor hetzelfde geld één Wii PLUS één Xbox360 kopen..

Demo's en ingame beelden die de moeite waard zijn

Wii controller voor action shooters en zwaard vechten

E3 Demo

Super mario Galaxy

Games op de WII
Een overzicht met alle launchtitels

Handige links op een rijtje

Officiele Wii homepage
Alles over de WII (up to date) op IGN
www.blackwii.nl
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ruthless op dinsdag 5 december 2006 om 19:03:
De meeste Bart Smit's krijgen ze niet eens, pas de 2e levering. Ze gaan allemaal naar E-Plaza, en daar zijn ze al allemaal gereserveerd. Gelukkig heb ik er ergens anders 1 weten te scoren. Vrijdag meteen los met Zelda _o_

Jij mag niet gamen... jij moet draaien!

Vrijdag meteen volop los! Eerst zelf met een maat gamen en savonds op verjaardag nog maar een keer... maar dan met meer lui. Dat zijn de verjaardagen :D

Waarschuw beheerder
wat verstaan mensen onder sidequest in zelda?

g4tv claimt 40 uur speelplezier terwijl andere 70 uur claimen :S

40 uur is zo een beetje oot eerste keer dat je het speelt, terwijl twilight princess een stuk langer zouw zijn.

persoonlijk ga ik spelen om er zo lang mogelijk over te doen, dus alle extra minigaes zoveel mogelijk finishen voordat ik het spel uitspeel, wil alle extra's hebben gene waar ik waarscheinluk weinig tijd al zal besteden zal vissen zijn.

De Wii van volgend jaar kan btw ook dvd's afspelen en waarscheinluk ook in andere kleuren beschikbaar zijn, maar of ik zo kan lang kan wachten betwijferl ik, al heb ik wel een zwarte DS.
Waarschuw beheerder
ik wacht een jaar, want dan heb ik hem in mijn favoriete kleur!!! :) not :p
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb er vrijdag één, inclusief Zelda en Wii Sports.. :cheer:
Artiest {SHOWLIST artist 101845, 4176}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 december 2006 om 19:17:
ruthless hoe speel jij zelda? eerst zonder sidequests of gelijk volluit met alle quests ?

Tsja, het liefst doe ik altijd zo lang mogelijk over dat soort spellen, lekker uitgebreid alles bekijken, met alles en iedereen praten, als ik een side quest tegenkom dan doe ik dat eerder dan de main quest zeg maar.

Uitspraak van actief op dinsdag 5 december 2006 om 19:46:
Jij mag niet gamen... jij moet draaien!

Hehe vrijdag en zaterdag draaien, zondag de hele dag chillen en gamen..(y) ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ruthless op dinsdag 5 december 2006 om 19:03:
Gelukkig heb ik er ergens anders 1 weten te scoren. Vrijdag meteen los met Zelda _o_

Dus als je ergens te laat komt met draaien weten we wat de oorzaak is :9
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sebastiaan™ op dinsdag 5 december 2006 om 23:52:
Dus als je ergens te laat komt met draaien weten we wat de oorzaak is

Ik zeg niks... ;) ...Lekke band...zomertijd...
Waarschuw beheerder
donateur
jaja het is bijna zover. Ik was gisteravond eens flink aan het denken wat ik als eerste ga doen maar momenteel weet ik het nog niet. Ga ik eerst een Mii maken en ga ik dan Wii sports uittesten of begin ik direct met Zelda. Dilemma dilemma. Wat zijn jullie van plan?
Waarschuw beheerder
donateur
Ik raad jullie aan vandaag jullie games boer te bellen. Een aantal mensen hebben de Wii's al binnne ;)
Artiest {SHOWLIST artist 54842, 33634, 1488}
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben #37 bij MediaMarkt, dus dat kan nog wel ff duren denk ik..

Moet je de spellen er eigenlijk apart bij bestellen of zullen die ook al zo in de winkel liggen?

Waarschuw beheerder
spellen zijn al te koop
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TechnoTechnologie op maandag 4 december 2006 om 19:31:
Baal alleen als een stekker dat ik dat ding koop en me broertje er net zo veel mee gaat spelen als ik ga doen. Maja daar ontkom je verder niet aan. Toch hek geen fijn gevoel als hij met vrienden thuis is en ze gaan gamen op mijn console.

Slotje erop zetten, slot op je kamer of je wii in een koffertje doen met een slotje. Of je verbergt gewoon je voedingskabel... makkelijk zat. Wil hij spelen dan kost het hem 5 euro :D
Waarschuw beheerder
wat is de wii klein en lieV :)
Waarschuw beheerder
naaktfotos?

nee ik zag m bij de mediamarkt staan (demopods) en damn wat zijn ze klein haha
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
whaaaaaa ik heb mn Wii!! :d:d
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn gamesboer heeft hem al maar mag hem pas morgen verkopen :/. gelukkig ben ik morgen vrij B)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DeVious op woensdag 6 december 2006 om 14:21:
whaaaaaa ik heb mn Wii!!

waar heb je em gehaald?
Waarschuw beheerder
ik werk in een winkel waar die dingen verkocht worden. vanmorgen zijn ze geleverd, dus zo snel ik klaar ben met werken kan ik aan de slag. 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DeVious op woensdag 6 december 2006 om 14:32:
ik werk in een winkel waar die dingen verkocht worden. vanmorgen zijn ze geleverd, dus zo snel ik klaar ben met werken kan ik aan de slag.

wat is je adres enzo :P haha ;)
Waarschuw beheerder
Ik heb de Wii ook nu thuis staan.
Me ma smste me net: Hey ik ga met wii spelen, leuk joh!

hehe :p
Waarschuw beheerder
Ik kreeg ook net te horen dat hij in de winkel ligt...
alleen morgen word hij pas verkocht (sniff)

gelukkig heb ik al mogen proberen op de gameplay ^^

Waarschuw beheerder
ga morgen bellen...

Waarschuw beheerder
mailtje gehad is verzonden gebeld ff maar wordt pas morgen verstuurd boeit mij niet moet morgen toch werken en vrijdag lekker vrij :P

bier en wiiiiiiii
Waarschuw beheerder
donateur
Jaloers! ik moet tot morgen 10.00 uur wachten.

ik had echt gehoopt vanavond aan de slag te kunnen!

Waarschuw beheerder
hou OP :P ik ben nu ehct angstig aan t worden dat ik buiten de boot ga vallen voor de eerste levering
... bah ben net een klein blaag maar ik MOET er vrijdag één hebben... anders ga ik uit agressie wellicht mij seizoenskaart van de graafschap kwijtraken vrijdag avond:[ C'mon C'mon

Ik ga nu nog niet bellen, want voor t zelfde geld ben ik de hele avond chagerijnig:P beter vanaf morgen chaggie dan:P... maar welke winkels doen niet aan pre-orders? voor het geval dat

Waarschuw beheerder
Ik heb ook ff gebeld, maar bij mij kan ik hem volgens hen vrijdag pas ophalen. Ze bellen me trouwens wanneer hij echt binnen is.

Waarschuw beheerder
zo zijn ze in doetinchem ook :/ meestal maarja vrijdag is no problem morgen toch geen tijd

Waarschuw beheerder
Ik alleen savonds. Overdag naar school tot kwart voor 4. Kan ook niet wegblijven want het is 80% aanwezigheidsplicht en aangezien ik al een aantal keer niet ben geweest, hehe. En daarbij heb ik vrijdag vrij geregeld dus... ik wacht wel! Zolang ik dat ding maar heb vrijdag

Waarschuw beheerder
precies
Waarschuw beheerder
hoorde van vriend van me broer dat zij ook al de wii eerder kregen, dus die verhalen kunnen wel kloppen
Waarschuw beheerder
morgen vroeg om negen uur ^^
Ophalen en de hele dag Zelda spelen :D

Waarschuw beheerder
denk dat ik dit topic uit jalozie maar niet meer ga bezoeken tot ik een wii heb
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb Zelda, Wii play + remote en Nunchuck al thuis liggen :D. Morgen om 10 uur kan ik em ophalen :cheer:

Ps: ik heb 5 Zelda vipcodes in me doosje zitten 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MC Arteroot op woensdag 6 december 2006 om 18:28:
morgen vroeg om negen uur ^^
Ophalen en de hele dag Zelda spelen

yep!

Morgen is normaal "leer-dag" maar daar ga ik zo maar vast mee beginnen :P

Waarschuw beheerder
Wat is het een lelijk aparaat zeg :o

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roelatie op woensdag 6 december 2006 om 18:31:
Ps: ik heb 5 Zelda vipcodes in me doosje zitten

En die andere 4 doosjes in de rekjes zkr leeg?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 december 2006 om 18:34:
En die andere 4 doosjes in de rekjes zkr leeg?

hehe lol! nee hij was totaal gesealed!
Waarschuw beheerder
De eerste foto's:

[img width=620 height=496 cacheid=000d41f900261534a9284d1d1a01af380f]http://img471.imageshack.us/img471/3644/image00003ix6.jpg[/img]

[img width=620 height=496 cacheid=000d420100261561b0a2dc921a01af380f]http://img471.imageshack.us/img471/9296/image00004an1.jpg[/img]

:cheer:
Artiest {SHOWLIST artist 27650, 75347, 12423, 46143}
Waarschuw beheerder
Die zelda lijkt me zo bruut :D

Waarschuw beheerder
:( Ik heb gvd geen centjes.. als ik volgende week kan werken weer dan haal ik 'm zodra er 1 op voorraad ligt ergens..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 december 2006 om 18:55:
heb gvd geen centjes.. als ik volgende week kan werken weer dan haal ik 'm zodra er 1 op voorraad ligt ergens..

moet nu hebben ... kan echt niet meer wachten.... noujah tis dt ik morgen al de hele dag onder de panne ben... denk dat ik mn pa em maar laat ophalen
zodat ik vrijdag kan spelen

Waarschuw beheerder
hoe moet ik er 1 vrijdag halen als ze nu al de deur uit gooien :S
of alleen aan personeel?

Waarschuw beheerder
Ik moet toch w88 tot minstens eind volgende week...

en ik had geen goeie pre-order.. (denk ik) dus tsja.. als ie er al ligt voor me moet ik toch wachten
Waarschuw beheerder
was net bij me neef en ze meisie, vrijdagavond/nacht gaan wij eens even flink wii,n onder het verhuizen door,(klussen met kijkers)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
249 met wii sports erbij
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Collega van m'n vriendin nam zijn Wii vandaag mee naar werk. Denk morgen die voor m'n vriendin zelf ophalen, anders wachten tot vrijdag.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 december 2006 om 20:27:
249 met wii sports erbijlaatste aanpassing 6 december 2006 20:28

das netjes, dacht 250 kaal (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op dinsdag 5 december 2006 om 19:46:
De meeste Bart Smit's krijgen ze niet eens, pas de 2e levering. Ze gaan allemaal naar E-Plaza, en daar zijn ze al allemaal gereserveerd

Feit :)

2e levering = week 50 halverwege