| Betreft: | evenement: Trance Energy, zaterdag 3 maart 2007 om 21:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Was da?????????????
Ik kan je alleen maar vertellen dat je het niet zittend moet drinken want als je opstaat val je om
oke afgesproken
K riep eerst nog dat we geduld moesten hebben maar nu wil ik t ook weten
Nog niet zo zeer waar, maar wel WIE
Ppffff waarom duurt dat toch zo lang? Ik moet al vrij vragen voor de maanden februari en maart..........moet t toch echt nu wel een keertje weten hoor!
wordt gewoon niet op gereageerd losers
da is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lekker
oke afgesproken
Moet ik toch eens proberen dan.
Als het maar niet in het weekend is dat ik moet werken
of dat ik aan het skieen ben!
Als t maar geen slappe progressive line up wordt.
Datum = Zaterdag 10 Maart 2007
Lokatie: Jaarbeurs - Utrechtlaatste aanpassing 16 november 2006 22:45
En dat vanwege de carnaval in 't zuiden des landes
Heel erg lekker drankje met goudsnippers erin.
Ik kan je alleen maar vertellen dat je het niet zittend moet drinken want als je opstaat val je om
Caranval wil ik voor geen goud missen dat is HET feest van het jaar.
goldstrike is vies
bovendien zijn die goudsnippers eg superslecht
kaneel
hoooi kaat!!!
hoooi kaat!!!
Menno, Johnny O'Callaghan, Jonas (E)Steur(a), Guissepe -Nu NRG- Ottaviani, Leon, Phynn, Cliff Onraad, Progression, Mark Norman, Paul -Relocate-Moelands, Airbase, Will Holland, Cor Fijnevent en Jon O'Bir
Volgens mij is Gonzo een Intuition vs Blackhole zaal aan het regelen..., met Menno, Johnny O'Callaghan, Jonas (E)Steur(a), Guissepe -Nu NRG- Ottaviani, Leon, Phynn, Cliff Onraad, Progression, Mark Norman, Paul -Relocate-Moelands, Airbase, Will Holland, Cor Fijnevent en Jon O'Bir.....
Volgens mij is Gonzo een Intuition vs Blackhole zaal aan het regelen..., met Menno, Johnny O'Callaghan, Jonas (E)Steur(a), Guissepe -Nu NRG- Ottaviani, Leon, Phynn, Cliff Onraad, Progression, Mark Norman, Paul -Relocate-Moelands, Airbase, Will Holland, Cor Fijnevent en Jon O'Bir
Na Innercity, denk ik