| Betreft: | evenement: Trance Energy, zaterdag 3 maart 2007 om 21:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Zo goed zijn die ervaringen denk niet. Bij de laatste qontact is er denk 25% van de kaarten verkocht. De tribune was de HMH was dicht en de zaal was half gevuld.
Uitspraak van COÑO op maandag 20 november 2006 om 15:30:
dan heb ik ipv Qontact liever dat er og een keer een editie van Massive komt
Maar dan niet in Heerenveen aub. doe dan maar in het Silverdome van Zoetermeer. Beschieden maar toch mooie lokatie
Ook liever geen Hardstyle
kunnen inrichten met hardtrance:
Op TE hoort pure Trance thuis en geen Hardstyle!
Op TE GEEN hardstyle en GEEN Jean
hooi Vasco
En ikke dan???
Ik weet trouwens waar dit naar toe gaat als Q-dance het organiseert. Het zo een standaart hardtrance Defqon line up:
Jochen Miller, Marcel woods, Bas en ram, yoji biomehanika, zoals het er naar uit ziet, omdat jochen miller en marcel woods als geboekt zijn. Beetje jammer
Dussssssssssssss iemand
Oke,
Het is dan zo goed als zeker dat het op 10 maart, in de jaarbeurs gehouden gaat worden. Lijkt mij helemaal geweldig, ik vind het alleen een beetje "jammer" dat ID&T het dan nog steeds niet officieel bekend heeft gemaakt.
Het kan namelijk niet anders dan dat zij ook al op de hoogte zijn van dit forum. En ook zullen zij dan weten dat wij de datum al weten dus waarom komen ze dan niet met de datum naar buiten?.........
Ook hoop ik dat de line up weer een zeer sterk punt zal zijn. Waar we allemaal op "los" kunnen gaan.
Ik hoop u mensen allemaal tegen te komen op het welbesproken "sfeer" feest in de jaarbeurs.
Tot dan.
Misschien lacht id-t zich helemaal dubbel omdat wij denken dat we het weten
Misschien lacht id-t zich helemaal dubbel omdat wij denken dat we het weten
En het veranderd niets, dat q-dance het organiseert.. Praktisch hetzelfde! En voor de twijfelaars. Kijk eens naar de qontact feesten van q-dance vroeger...
of niet zijn ze er helemaal niet blij mee
Het enigste wat zal veranderen is de vette decoratie die Q altijd gebruikt
Ik hoop u mensen allemaal tegen te komen op het welbesproken "sfeer" feest in de jaarbeurs.
Don't compare Appels and Peren
Gewoon afspreken, dan ben je er iig zeker van
Zeker weten, met 'n fles Goldstrike
Zeker weten, met 'n fles Goldstrike
Hopen???
Gewoon afspreken, dan ben je er iig zeker van
Uitspraak vanGewoon K@@T
op dinsdag 21 november 2006 om 22:19:
Goldstrike
Was da?????????????