Partyflock

Forumonderwerp · 898820
1 volger · 5705x bekeken
Artiest Nawi
Waarschuw beheerder
Beste Mensen,

Op donderdag 9 november te 2006 houden we een dj contest in obbes!

de stijlen zijn: Hardstyle/Jumpstyle/Oldschool/Hardcore

de winnaar daarvan mag een uur draaien op onze hardstyle/Hardcore feesten HARDCORE NEVER DIES VS DANCE PASSION
die in samen werken met jeugdcentrum blits (hoevelaken) gehouden worden in Obbes te Nijkerk.

de doelstelling is dat er eerst 1 voorronde gehouden wordt maar dit is ook afhankelijk van het aantal aanmelden.

mocht je de voorrondes door zijn, dan volgen er meer rondes totdat er uiteindelijk 2 overblijven in de strijd ter titanen! :D

Dus wil je nu ook wel eens ergens anders draaien dan op een verjaardag of bij je eigen thuis? Grijp deze kans en meld je aan via mij, dus stuur een pb naar mij toe of meld je aan via djmilow@hotmail.com!

overigens doen wij niet aan Demo's dus je moet je eigen bewijzen dat je goed genoeg bent om lekker te kunnen knallen op onze party's!

de jury bestaat uit de organisatie!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
klopt!

ik wou ook graag hardstyle draaien.
maar hardcore is ook geen probleem.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dj Q-riz op vrijdag 17 november 2006 om 09:21:
Hier maak je een foutje want ik draai al de 23e!!.. Ik heb alleen gevraagd om mijn naam van Dj Negative ff om te zetten naar Q-Riz, maar ik draaide sowieso al op de 23e!!!... Chris groenveld is laat maar zeggen Dj Negative & Dj Q-riz!!!...

En ik wil gewoon ook op de 23e blijven draaien!.. Ik draai namelijk hardstyle...!!

Alleen Dizzorder wil dus verplaatst worden!... misschien dat u iemand anders bedoelde?? maar in ieder geval voor de duidelijkheid:

IK STA NU GOED INGEDEELD! 23 NOVEMBER, Q-RIZ HARDSTYLE! laatste aanpassing 17 november 2006 10:11

Klopt ik bedoelde Maza...
Artiest Q-riz
Waarschuw beheerder
Is er ook nog mogelijkheid om nadat is gekozen hoelaat je moet draaien, dus tussen half 8 en 9, even met de apperatuur te mogen kloten? Of iig ff kijken hoe de cd speler enzo werkt, want ik ben geen denon gewent :( Zou wel nice zijn als dat ff kon!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dj Q-riz op zaterdag 18 november 2006 om 15:49:
Is er ook nog mogelijkheid om nadat is gekozen hoelaat je moet draaien, dus tussen half 8 en 9, even met de apperatuur te mogen kloten? Of iig ff kijken hoe de cd speler enzo werkt, want ik ben geen denon gewent Zou wel nice zijn als dat ff kon!

Uiteraard zal er na de loting uitgebreid een uitleg omtrent de apparatuur gegeven worden... Komt allemaal goed!!! Ik voel dat de gezonde spanning toeneemt ;)

Waarschuw beheerder
Het feest staat in de agenda!!!

Groeten de organisatie

Iwan
Linda
Jordy

P.S.
Dizzorder en Maza, vooralsnog is er geen ruimte gekomen om te kunnen ruilen. Betekend dit dat jullie wel komen draaien ondanks de andere muziekstyle? Een oldskool/jump set is ook prima!
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 9178, 74871}
Waarschuw beheerder
Als er uitvallers zijn, wil ik ook wel komen draaien.

Woon in Nijkerk, dus ik ben er zo! ;)
Artiest {SHOWLIST artist 69781, 52768, 77572, 17977}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zaterdag 18 november 2006 om 21:15:
Een oldskool/jump set is ook prima

Hardstyle kan ook behoorlijk hard zijn ... :yes:
dan open ik wel die 30e !!
laatste aanpassing
Werkzaam bij Underground Alert
Artiest {SHOWLIST artist 130324, 47696, 127507, 1933}
Waarschuw beheerder
Gaan we er ff een gezellige boel van maken met z'n allen :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zaterdag 18 november 2006 om 18:28:
Uiteraard zal er na de loting uitgebreid een uitleg omtrent de apparatuur gegeven worden... Komt allemaal goed!!! Ik voel dat de gezonde spanning toeneemt

Oke dan :) Mooi zo!, Die spanning neemt idd toe! :P Maar daar kunnen we hopelijk wel tegen :P haha.. Heb er zin in! Groetee

Waarschuw beheerder
dan word t een hardcore setje:)en ik heb er zeker zin in:P
Waarschuw beheerder
Sorry voor deze late reactie mensen, maar i'm in!! (pb is ook verstuurd)
Was beetje ziekjes / afwezig de laatste dagen dus niet kunnen reageren.

Ik heb er veel zin in. Zal proberen een lekkere set van harde jumpstyle tot beukende hardstyle neer te zetten. Ben bekend met losse cd-spelers en niet zo'n combi van 2 spelers in-1. Maargoed, lees dat er nog even wat uitleg komt, dus dat zal wel goed komen!!

Artiest {SHOWLIST artist 54609, 15191, 54617}
Waarschuw beheerder
Okee dan (y)

Wanneer weet je hoe laat we moeten draaien?
Is dat pas om half 8 die avond?

Hopen dat de duistere zijde van de hardcore hier wel gewaardeerd word...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op maandag 13 november 2006 om 22:19:
Het is de bedoeling dat iedereen op de avond zelf (als je ingedeeld staat) om 19:30 aanwezig bent voor de loting. Vanaf 21:00 - 01:00 zullen de geselecteerden om de beurt een half uur draaien.

Uitspraak van verwijderd op maandag 20 november 2006 om 11:25:
Hopen dat de duistere zijde van de hardcore hier wel gewaardeerd word...

Wat versta jij onder de duistere zijde :P
Artiest {SHOWLIST artist 22648, 62171, 84091}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van THDZZRDR - DRKLWN - THBVR - 2DSHW op zondag 19 november 2006 om 04:08:
Hardstyle kan ook behoorlijk hard zijn ...

Daar heb je helemaal gelijk in!!
:jaja:

Tot Donderdag mensen!! Dak gaat eraf!! 100% Garantee!!
:bounce: :bounce:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 20 november 2006 om 13:16:
Wat versta jij onder de duistere zijde

Industrial en darkcore ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 november 2006 om 14:28:
Industrial en darkcore

Das toch niet zo duister :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 20 november 2006 om 15:48:
Das toch niet zo duister

Wacht maar ;)
Waarschuw beheerder
Gewoon draaien wat JIJ wil.......:lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 november 2006 om 14:28:
Industrial

& Hardcore here! :)
Waarschuw beheerder
Morgen is het dan zover mensen. Ben nu een beetje door mn muziek aant bladeren om wat leuke nummers te selecteren, keuze wordt moeilijk!!

Maare, nog ff vraagje: Ik kom met de auto, zoals waarschijnlijk vele van jullie. Weet iemand mij te vertellen waar je het beste (gratis) kunt parkeren in de buurt van de Obbes?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [VMX] Mad_Mike op woensdag 22 november 2006 om 18:37:
Ben nu een beetje door mn muziek aant bladeren om wat leuke nummers te selecteren, keuze wordt moeilijk!!

We zijn al de hele week bezig... :S
maaarr... Gaat helemaal goedkomen!!

:bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:

See you There!!
Waarschuw beheerder
Haha ik heb ook al aardig zitte spitte ja! Is me eerste echte contest, dus ben echt benieuwd hoe ik het ga doen! :P Heb er iig wel zin in! ..

Veel succes iedereen alvast, en zie jullie morgen! Groete!
Waarschuw beheerder
Je hebt (maar) 30min voor je set. Dus je moet van te voren goed weten wat voor set je wilt gaan draaien. Weinig tijd voor opbouw, dus goede platen zoeken ;)

Veel succes allemaal en tot morgen!

ps. Info over parkeer mogelijkheden zijn nog steeds welkom!

Waarschuw beheerder
Parkeermogelijkheden: Parkeergarage "de Bonte Koe" = gratis parkeren vanaf 6 of 8 uur, moet je ff checken op de parkeermeter...
De Bonte Koe zit direct achter Obbes.

Obbes zelf is tegenover de Rabobank op het plein van Nijkerk.. Zitten allemaal kroegen op een rijtje...
Artiest {SHOWLIST artist 2584, 61065}
Waarschuw beheerder
Ik zal van het weekend ook eens wat plaatjes gaan uitzoeken die ik mee wil nemen. Iig gewoon lekkere Hadcore. Het hangt natuurlijk een beetje vande tijd af, welke kant ik in mijn stijl op ga. Maar dat hoor ik volgende week donderdag wel.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 22 november 2006 om 20:00:
Parkeermogelijkheden: Parkeergarage "de Bonte Koe" = gratis parkeren vanaf 6 of 8 uur, moet je ff checken op de parkeermeter...
De Bonte Koe zit direct achter Obbes.

Obbes zelf is tegenover de Rabobank op het plein van Nijkerk.. Zitten allemaal kroegen op een rijtje...

Parkeren is in de bonte koe inderdaad vanaf 6 uur vrij..En door de steeg naast de scapino lopen en je bent op het plein. Dan zit Obbes naast de Hema en inderdaad tegenover de Rabobank :kots:

Iedereen succes morgen..:kots:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Chann(F) op woensdag 22 november 2006 om 23:00:
Iedereen succes morgen..

idd (Y)

Waarschuw beheerder
Deventer zal er zijn!!!

:kusje2:

Waarschuw beheerder
We tellen af.... Nog 15.840 seconden....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Helaas zal ik het vanavond zonder aanhang moeten doen, allemaal andere verplichtingen :( Heb net nog ff de nieuwste release van de Alpha Twins binnen gehaald 'The dark Side'. Wellicht dat ik die vanavond er doorheen gooi :)

De uiteindelijke muziek keuze ga ik denk ik vanavond pas maken als ik weet hoelaat ik moet draaien. Want een beetje opbouw in de avond kan geen kwaad ;)
Waarschuw beheerder
Zoo :) Ik vertrek over een uurtje :P Heb er zin in :D
Neem ook een stapel platen mee, helaas nog niet de nieuwste kunne kopen, maarja, me muziek keuze voor vanaaf staat al wel een beetje vast.. :)

Tot vanavond mensen, ik ben er ongeveer om 7 uur à half 8! Groetee!
Waarschuw beheerder
klappen met die bende ;p
en alles!! suc7 vanavond!!
Waarschuw beheerder
donateur
wie heeft er gewonnen ??
Waarschuw beheerder
Winnaar door jury:
Chris Groenveld (Q-riz) uit Duiven

Winnaar door publiek:
Mitchel den Hartog (Dizzorder) uit IJsselsteijn

Het was een mooie avond, allemaal heerlijk gedraaid! Nieuwe / leuke contacten opgedaan... zeker voor herhaling vatbaar! :bounce:
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 45388, 24849}
Waarschuw beheerder
Was inderdaad leuk, vet gezellig, aardige DJ's en goed geregeld allemaal! :)

Bedankt allemaal!

Heb niet iedereen kunnen horen maareuh... Q-Riz maakte bij binnenkomst meteen al diepe indruk. Ga zo door kerel! :)
Waarschuw beheerder
:) Gewonnen! :D Hardstikke bedankt allemaal! Ik vond de organisatie erg goed! Netjes geregeld allemaal! Obbes zelf, toen ik binnekwam dacht ik echt van, mozeskriebel, zo klein :| ? :P haha, maar het zag er wel echt super leuk uit allemaal en vanuit de dj booth leek het nog niet eens zo heel klein!

Alle andere dj's vond ik ook erg goed! Sta er nog steeds versteld van dat ik heb gewonnen! Maarja, nu op naar de finale! :P

Uitspraak van AjJay op vrijdag 24 november 2006 om 09:12:
Q-Riz maakte bij binnenkomst meteen al diepe indruk. Ga zo door kerel!

:D Thx!, jou set was ook goed te pruime! :D
Waarschuw beheerder
ik heb ook gewonne :) .....

Goeie DJ's.. ik kan begrijpen dat het moeilijk was voor de Jury.
Leuke tent, goeie DJ Booth, goed geluid... Top plekkie voor een leuk feessie :)

Uitslag Jury

1. Q-Riz
2. The DizZorder
3. Dark Spinnerz

Uitslag Publiek

1. The DizZorder
2. Dark Spinnerz/Faint&Sytam
3. Q-Riz

Voor diegenen die de aankomende 2wkn moeten draaien veel suc6
en voor de winnaars... we zien elkaar in de finale :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
:) netjes jongens!

Gefeliciteerd Q-Riz & DizZorder (Y)
Waarschuw beheerder
de organisatie was zeker goed geregeld! petje af!
gefeliciteerd Q-riz & Dizzorder, zeker verdiend ;)

suc6 allebei in de finale

Waarschuw beheerder
Namens de organisatie willen we alle dj's die gisteren hebben gedraaid bedanken, was echt top.

Ter info voor de winnaars nog even het volgende (voor de duidelijkheid ;) )

Bedankt Dizzorder voor de uitslag ;)

Uitslag Jury
1. Q-Riz
2. The DizZorder
3. Dark Spinnerz

Uitslag Publiek
1. The DizZorder
2. Dark Spinnerz/Faint&Sytam
3. Q-Riz

Jullie mogen beide draaien op de B-Day Party van Iwan (Nawi) die 20 januari in obbes zal plaatsvinden.

28 December tijdens de grote contest finale zal er tevens een winnaar (gaat dus tussen jullie 2) gekozen worden en deze zal op een nog nader te bepalen feest in obbes mogen draaien.

Ik hoop dat het duidelijk is, bij vragen... VRAAG ;)