Partyflock

Forumonderwerp · 898820
1 volger · 5718x bekeken
Artiest Nawi
Waarschuw beheerder
Beste Mensen,

Op donderdag 9 november te 2006 houden we een dj contest in obbes!

de stijlen zijn: Hardstyle/Jumpstyle/Oldschool/Hardcore

de winnaar daarvan mag een uur draaien op onze hardstyle/Hardcore feesten HARDCORE NEVER DIES VS DANCE PASSION
die in samen werken met jeugdcentrum blits (hoevelaken) gehouden worden in Obbes te Nijkerk.

de doelstelling is dat er eerst 1 voorronde gehouden wordt maar dit is ook afhankelijk van het aantal aanmelden.

mocht je de voorrondes door zijn, dan volgen er meer rondes totdat er uiteindelijk 2 overblijven in de strijd ter titanen! :D

Dus wil je nu ook wel eens ergens anders draaien dan op een verjaardag of bij je eigen thuis? Grijp deze kans en meld je aan via mij, dus stuur een pb naar mij toe of meld je aan via djmilow@hotmail.com!

overigens doen wij niet aan Demo's dus je moet je eigen bewijzen dat je goed genoeg bent om lekker te kunnen knallen op onze party's!

de jury bestaat uit de organisatie!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
was wel weer ff een leuke avond helaas niet hoog geeindigt maar ja volgende x beter

isolater gefeliciteerd he:D
Artiest {SHOWLIST artist 69781, 52768, 77572, 17977}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hardness op vrijdag 29 december 2006 om 14:51:
En natuurlijk ook Dizzorder nog gefeliciteerd met het winnen van het Hard/Jumpstyle gedeelte.

Thnx ...

20e gaan we weer knalluh :)
Artiest Q-riz
Waarschuw beheerder
Helaas niet gewonnen, maar het ging ook nie zo heel lekker dit keer. Ik vond dat er eigelijk toch wel wat te snel al zo hard werd gedraaid :O :P.. Maarja, ben dat soort muziek niet gewent! :P Khou meer van de redelijk normale hardcore, die de 1e hardcore dj draaide (ben zn naam ff kwijt).. Persoonlijk vond ik van hardcore The Demon Dwarf het lekkerste draaien :) Maar iig Isolator gefeliciteerd met je overwinning! ;)

Vond wel jammer dat de organisatie niet zei waarom de een had verloren / gewonnen etc.

Maja, op naar de 20e! :P Dan ff lekker op nawi's birthday party draaien :) Heb er wel zin in!
Artiest {SHOWLIST artist 2584, 61065}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dj Q-riz op vrijdag 29 december 2006 om 22:53:
Ik vond dat er eigelijk toch wel wat te snel al zo hard werd gedraaid

Het was inderdaad een snelle avond.

Khou meer van de redelijk normale hardcore

Persoonlijk vond ik van hardcore The Demon Dwarf het lekkerste draaien

Hier spreek je jezelf toch wel tegen. The Demon Dwarf draaide zwaar uptempo & Terror. Dus geen normale Hardcore. De enige manstream plaat die hij draaide was de viper remix van Hey (oud Buzzy plaatje), maar dan zwaar opgepitst op 45 toeren (normaal 33 toeren). Wat ik persoonlijk bij deze plaat niet vond klinken. Bij de tekst wel, maar bij de sound totaal niet.
Degene die eigenlijk het meest normaal (mainstream) draaide waren de 1e dj (E-Field)en de 3e dj (Hardness). Vanaf de Hardcore af geteld dan, anders zijn het dj 3 & 5.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hardness op zaterdag 30 december 2006 om 07:29:
Hier spreek je jezelf toch wel tegen. The Demon Dwarf draaide zwaar uptempo & Terror. Dus geen normale Hardcore. De enige manstream plaat die hij draaide was de viper remix van Hey (oud Buzzy plaatje), maar dan zwaar opgepitst op 45 toeren (normaal 33 toeren). Wat ik persoonlijk bij deze plaat niet vond klinken. Bij de tekst wel, maar bij de sound totaal niet.
Degene die eigenlijk het meest normaal (mainstream) draaide waren de 1e dj (E-Field)en de 3e dj (Hardness). Vanaf de Hardcore af geteld dan, anders zijn het dj 3 & 5.

Spreek ik mezelf inderdaad een beetje tegen! Dat klopt, had niet helemaal goed opgelet, maar wat ik eigelijk bedoelde is van alle harde gebeure dat er werd gedraaid ik The Demon Dwarf het lekkerste vond draaien! ;) Beetje fout geformuleerd, mijn excuses ;)
Artiest {SHOWLIST artist 39838, 7517}
Waarschuw beheerder
ach ja, we hebben allemaal toch een leuke avond gehad?
:) ;) :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hardness op zaterdag 30 december 2006 om 07:29:
zwaar opgepitst op 45 toeren (normaal 33 toeren).

ik hou van 45 toeren klinken ze allemaal wel ff wat beter vind ik net als die cronic disorder en die demons van straff:D
Uitspraak van E-FIELD op zondag 31 december 2006 om 14:30:
ach ja, we hebben allemaal toch een leuke avond gehad?

dat hebben we cker helemaal omdat het geluid wat harder stond als de voorronde:D
was ckers wel gezellig:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Demon Dwarf op zondag 31 december 2006 om 14:53:
ik hou van 45 toeren klinken ze allemaal wel ff wat beter vind ik net als die cronic disorder en die demons van straff

Ieder z'n eigen ding natuurlijk. Bij sommige platen (zoals idd b.v.b. bij Demons) klinkt het wel geinig. Bij Hey vond ik dat niet zo.

Maar dat blijft natuurlijk altijd persoonlijk. Ieder z'n eigen ding en daar heb ik natuurlijk respect voor. :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hardness op zondag 31 december 2006 om 22:11:
Maar dat blijft natuurlijk altijd persoonlijk. Ieder z'n eigen ding
[quote element=message id=28764857]{element is niet toegankelijk}Maar dat blijft natuurlijk altijd persoonlijk. Ieder z'n eigen ding en daar heb ik natuurlijk respect voor.

toppie(Y)

de beste wensen trouwens iedereen
Werkzaam bij DNMC
Artiest Isolater
Waarschuw beheerder
donateur
jaah happy new year peeps en hoevelaken was goed knallen en goed sfeertje ook :d

:bier: