Partyflock

Forumonderwerp · 898820
1 volger · 5702x bekeken
Artiest Nawi
Waarschuw beheerder
Beste Mensen,

Op donderdag 9 november te 2006 houden we een dj contest in obbes!

de stijlen zijn: Hardstyle/Jumpstyle/Oldschool/Hardcore

de winnaar daarvan mag een uur draaien op onze hardstyle/Hardcore feesten HARDCORE NEVER DIES VS DANCE PASSION
die in samen werken met jeugdcentrum blits (hoevelaken) gehouden worden in Obbes te Nijkerk.

de doelstelling is dat er eerst 1 voorronde gehouden wordt maar dit is ook afhankelijk van het aantal aanmelden.

mocht je de voorrondes door zijn, dan volgen er meer rondes totdat er uiteindelijk 2 overblijven in de strijd ter titanen! :D

Dus wil je nu ook wel eens ergens anders draaien dan op een verjaardag of bij je eigen thuis? Grijp deze kans en meld je aan via mij, dus stuur een pb naar mij toe of meld je aan via djmilow@hotmail.com!

overigens doen wij niet aan Demo's dus je moet je eigen bewijzen dat je goed genoeg bent om lekker te kunnen knallen op onze party's!

de jury bestaat uit de organisatie!
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 69781, 52768, 77572, 17977}
Waarschuw beheerder
Als het dus vanavond niet is... en wel volgende week zal nu tog die
line-up wel bekend worden tog .. ??

of praat ik nu vreemd :)
Artiest {SHOWLIST artist 20224, 106925, 63696}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van THDZZRDR - DRKLWN - THBVR - 2DSHW op donderdag 9 november 2006 om 10:54:
of praat ik nu vreemd

nee je praat niet vreemd.
Ik verwacht helemaal nix meer, mocht r dan nog wat komen dan is dat meegenomen.

Waarschuw beheerder
worden er ook speedcore feesten gehouden? :P want dan wil ik wel mee doen aan de contest...
laatste aanpassing
Werkzaam bij Psycho-events
Artiest {SHOWLIST artist 42620, 27466}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 november 2006 om 11:42:
worden er ook speedcore feesten gehouden? want dan wil ik wel mee doen aan de contest...

Uitspraak van Dj Nawi op dinsdag 5 september 2006 om 12:11:
stijlen zijn: Hardstyle/Jumpstyle/Oldschool/Hardcore

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zaterdag 4 november 2006 om 14:41:
Aankomende week wordt de lijst eindelijk definitief

Ik weet niet hoe ie hangt, maar de week is weer zo goed als voorbij (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van D-Hunter op vrijdag 10 november 2006 om 14:00:
de week is weer zo goed als voorbij

idd beetje jammer

Waarschuw beheerder
Beste DJ's,

Morgenavond wordt de lijst eindelijk definitief. Hou je pf goed in de gaten, we sturen een mailtje met een uitnodiging naar je toe.
Artiest {SHOWLIST artist 45388, 24849}
Waarschuw beheerder
graag :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 12 november 2006 om 20:08:
Beste DJ's,

Morgenavond wordt de lijst eindelijk definitief. Hou je pf goed in de gaten, we sturen een mailtje met een uitnodiging naar je toe.

:woeptiedoe:
Werkzaam bij Louder
Artiest Antrum
Waarschuw beheerder
donateur
Jeuj!

Zal het deze keer menes zijn ???? ..... ??

:D

Waarschuw beheerder
Eindelijk is de lijst er!!!

Iedereen die is uitverkozen om bij onze contest te draaien krijgt ook nog een persoonlijke uitnodiging maar bij deze alvast de definitieve lijst:

Het is verdeeld in 3 voorrondes (23 november 8 hardstyle dj's, 30 november en 7 december 2 maal 8 hardcore dj's = 24 dj's)
Per avond zullen er 2 winnaars zijn, 1 uitgekozen door het publiek en 1 door de jury.

De finale zal plaatsvinden (2 hardstyle en 4 hardcore dj's) op donderdag 28 december.

Uiteindelijk zal er 1 hardstyle winnaar en 1 hardcore winnaar gekozen worden tijdens de finale door de jury. Beide mogen op 20 januari draaien op DJ Nawi's Birthday Party in obbes en de hardcore winnaar mag ook draaien op het oud en nieuw feest op 1 januari in de haen te hoevelaken. (900 man)

Geselecteerden voor 23 november: (Hardstyle/Jump)
- Michiel van der Veeken (Mike van der V) uit Baarn
- Frank v. Herpt/Mattijs Pagie (TBA/Sytam) uit Lelystad
- Bas Geleijnse (Gelley-B) uit Arnhem
- Arjan (Aquarius DJ) uit Barneveld
- Robin en Reza (Dark Spinnerz) uit Deventer
- Edo de Boer (D-knowledge) uit Maarssenbroek
- Mitchel Holtigter (Antrum) uit Voorst
- Chris Groenveld (Q-riz) uit Duiven

Reserve 1:
- Richard Smit (Nipes) uit Volendam
Reserve 2:
- Emile (Devil may Cry) uit Den Haag

Geselecteerden voor 30 november: (Hardcore)
- Mario(Hardness) uit Lelystad
- Jarno Sneller (Straff) uit Nunspeet
- Remko Berculo (Noizerazor) uit IJsselstein
- Onno Schram (Mercenary) uit Utrecht
- Rob Erinkveld (E-Field) uit Millingen ad Rijn
- Rey Mysterio (Wacko) uit Lelystad
- Mitchel den Hartog (Dizzorder) uit IJsselsteijn)
- Silas Reijinga (Sire) uit Harderwijk

Reserve 1:
- Gael (Laeg) uit Geldrop

Geselecteerden voor 7 december: (Hardcore)
- Jeffrey v Doornen (Mini Error) uit Leusden
- Sven Koote (Xstreem S) uit Apeldoorn
- Fred (Isolater) uit Almere
- Stein van Spankeren (Krachmacher) uit Woerden
- Mike Drinkenburg (Hardblaster) uit Nijmegen
- Wil Hoedt (The demon dwarf) uit Alkmaar
- Ser (Maza) uit Alkmaar
- Jesse Koymans (Mindfuck) uit Den Haag

Reserve 1:
- Gael (Laeg) uit Geldrop

We hebben per feest 2 reserves toegevoegd mochten mensen echt totaal niet kunnen. Kun je op een datum niet geef dit dan even aan op het forum of mail me even(probeer wellicht onderling) te ruilen.

Zoals je ziet hebben we de meeste mensen gekozen uit de provincie Gelderland en Utrecht. Met 64 aanmeldingen waarvan 20 uit Gelderland en Utrecht en 44 uit meestal "best ver weg" hebben we besloten om de mensen uit Gelderland en Utrecht zowieso te laten draaien. (Overige plekken hebben we willekeurig gekozen = natte vingerwerk). Mocht je niet bij de uitgekozen personen zitten dan wil dit niet zeggen dat je nooit zult draaien in Obbes. Mochten de contesten een succes zijn dan komen er wellicht meer waarbij we de mogelijkheden zullen bekijken om het meer landelijker aan te pakken en dus willekeurig over heel Nederland zullen selecteren. Wees dus a.u.b. niet verbitterd als je er niet bij zit. De animo was erg groot en heel eerlijk gezegd hadden we dit niet verwacht.

We willen iedereen bij deze toch bedanken voor zijn reactie!

Het is de bedoeling dat iedereen op de avond zelf (als je ingedeeld staat) om 19:30 aanwezig bent voor de loting. Vanaf 21:00 - 01:00 zullen de geselecteerden om de beurt een half uur draaien.

Uitslag van zowel jury als publiek zal op de avond zelf (aan het einde) bekend gemaakt worden. Het publiek kan kiezen op de volgende manier. Bij de ingang wordt een kaartje uitgedeeld aan iedere bezoeker(1 p.p). In Obbes zullen 8 potten (met elk een dj naam) staan waarin ieder persoon zijn kaartje in kan stoppen. Degene met de meeste kaartjes in zijn pot wint. Denk dat dit de meest eerlijke manier is van kiezen, betere ideëen zijn welkom ;)

Iedere dj zal een aantal consumpties krijgen (tussen de 6 en 10 munten of wellicht een bandje) en geen vergoeding.

Overige gegevens:
Obbes
Plein 12
3861AB Nijkerk
www.obbes.nl

Juryleden:
Iwan (Nawi)
Linda (Terror Barbie)
Jordy (Piksjordy)
Wellicht nog 1 á 2 personen erbij.

Vriendelijke Groeten,

de organisatie

Iwan, Linda & Jordy

Voor de duidelijkheid:
In Obbes staan 2 Technics draaitafels en een Dateq mengpaneel (bedankt Frank ;))!!!
Draaien met CD's is ook mogelijk (cd dek van Denon)!!! (of beide)

Muziekstyle 23 november = hardstyle/jump/oldskool
Muziekstyle 30 nov/7 dec = hardcore/industrial/mainstream/oldskool
laatste aanpassing
Artiest Q-riz
Waarschuw beheerder
yes :) Ik zit erbij! :D hardstikke bedankt, ik zal zo snel mogelijk vervoer etc proberen te regelen!... En als ik uiteindelijk niet kan, dan laat ik het wel horen! :P maar ga er maar van uit dat ik WEL kan :D haha. Bedankt! :)
Waarschuw beheerder
iemand van de Hardstyle/Jump DJ's die wil ruilen met mij voor een Hardcore set.. ben namelijk niet egt slim ingedeeld.
Ik ben een Hardstyle/Jump DJ die wat HArdcore draait..

who can help me :)

Waarschuw beheerder
Wil iemand ruilen van de hardstyle groep met Dizzorder (30 november).. Dizzorder wil graag de 23ste hardstyle set draaien en wellicht is er iemand van de hardstyle groep die liever een hardcore set de 30ste wil neerzetten...

Waarschuw beheerder
Uniek, exact gelijk ;)

Komt ook zeker op pf. Zijn bezig met Flyer, komt deze week op pf te staan in de agenda.

-> toevoeging -> Flyer staat zaterdag op pf!!!

Tevens zal het feest gratis entree voor iedereen hebben.. dus je kan onbeperkt mensen meenemen...
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 48556, 93858}
Waarschuw beheerder
helaas er niet bij maar Willy the demon dwarf succes he en knallen ;) en maza jij ook succes mocht je als reserve aan de beurt komen ;)
Waarschuw beheerder
Eerlijk gezegd was ik dit alweer helemaal vergeten hahahahaha! Maar lachen! Ik heb hem in me agenda bijgeschreven :)

Tijden worden nog bekend neem ik aan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 13 november 2006 om 22:19:
In Obbes staan 2 Technics draaitafels en een Dateq mengpaneel (bedankt Frank )!!!
Draaien met CD's is ook mogelijk (cd dek van Denon)!!! (of beide)

Oke dan dat is mooi, is er eventueel van te voren nog ff tijd om te kijken hoe je cue point enzo zet op die Denon? zou wel ff handig zijn, heb er namelijk nog niet eerder mee gewerkt.

En ik heb eigelijk 1 opmerking, ik heb onlangs mijn dj naam eigelijk veranderdt naar Dj Q-riz in plaats van Dj Negative (omdat deze te veel lijkt op artiesten namen zoals Negative A, Negativ etc.). Alleen bij deze contest heet ik wel blijkbaar Negative :P ik kan zelf eigelijk niet goed meer herrinneren of ik nou Negative of Q-riz had opgegeven. Dus kunnen jullie dat nog veranderen, of laten jullie het zo, mij maakt het niet uit :P
Werkzaam bij DNMC
Artiest Isolater
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [MOH-Radio] Mercenary op dinsdag 14 november 2006 om 03:11:
Tijden worden nog bekend neem ik aan?

Het is de bedoeling dat iedereen op de avond zelf (als je ingedeeld staat) om 19:30 aanwezig bent voor de loting. Vanaf 21:00 - 01:00 zullen de geselecteerden om de beurt een half uur draaien.

;)
Artiest Fessec
Waarschuw beheerder
ik kom ook zekers ff kijken!!
duidelijke informatie lijkt me zo!

succes iedereen (y)
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 39838, 7517}
Waarschuw beheerder
lekker knallen. :P

goede info. (eindelijk)

wordt het wachten toch nog beloond. ;)
Waarschuw beheerder
pff wat een onzin om djs niet van ver te laten komen

wat maakt dat jouw uit?

Ik betaal de benzine jij niet ..

oneens om djs uit gelderland en uit utrecht voorang te geven

dat slaat nergens op .. maarja

Ik zou graag in de jumpzaal willen staan maarjaaa ik kom niet uit omgeving gelderland dus krijg geen voorang :D

dikke 1
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 13 november 2006 om 23:24:
Wil iemand ruilen van de hardstyle groep met Dizzorder (30 november).. Dizzorder wil graag de 23ste hardstyle set draaien en wellicht is er iemand van de hardstyle groep die liever een hardcore set de 30ste wil neerzetten...

plzzzzz !!!!!!!!!!!! :nocheer:

noujah als er niemand kan wisselen zet ik gewoon een keiharde hardstyle set neer ... :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op maandag 13 november 2006 om 23:25:
Komt ook zeker op pf. Zijn bezig met Flyer, komt deze week op pf te staan in de agenda.

Tevens zal het feest gratis entree voor iedereen hebben.. dus je kan onbeperkt mensen meenemen...

Beter mijn vragen zijn beantwoord :)
Was het ook al weer vergeten :P
Waarschuw beheerder
beter! wij zitten er ook bij
word leuk!

(wel minder dat mijn (artiesten) naam verkeerd gespeld is maar dat mag de pret niet drukken :D)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van sytam op dinsdag 14 november 2006 om 22:04:
(wel minder dat mijn (artiesten) naam verkeerd gespeld is maar dat mag de pret niet drukken )

jouwe ook al :p
Waarschuw beheerder
donateur
die van mij is volgens mij wel goed :P

ff checken :P

*edit: Ja is goed geschreven :)
laatste aanpassing
Artiest Domus
Waarschuw beheerder
Succes heren. Jammer dat Limburg niet vertegenwoordigd zal zijn. ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Domus op woensdag 15 november 2006 om 14:04:
Succes heren.

thanx man ! jammer dat je er niet bij zit.
Waarschuw beheerder
Kan mijn naam nog worden omgezet naar Dj Q-riz??? of kan het alleen nog maar Negative blijven? Groeten!
Artiest {SHOWLIST artist 22648, 62171, 84091}
Waarschuw beheerder
Mensen..

Thanks!!

en voor de heren dj's Succes!!
Waarschuw beheerder
Uitslag van zowel jury als publiek zal op de avond zelf (aan het einde) bekend gemaakt worden. Het publiek kan kiezen op de volgende manier. Bij de ingang wordt een kaartje uitgedeeld aan iedere bezoeker(1 p.p). In Obbes zullen 8 potten (met elk een dj naam) staan waarin ieder persoon zijn kaartje in kan stoppen. Degene met de meeste kaartjes in zijn pot wint. Denk dat dit de meest eerlijke manier is van kiezen, betere ideëen zijn welkom

wat gebeurt er met de eerste 2a3 DJ's ... dan zullen er nog nie veel mensen zijn... ??

Waarschuw beheerder
Tis een donderdagavond en dan zal het tussen half 10 en half 1 het drukst zijn verwacht ik.. maar de jury kiest ook een winnaar (naast de winnaar gekozen door het publiek) dus heel vroeg of heel laat draaien hoeft niet per se te zeggen dat je dan kansloos bent. De contest dj's draaien vanaf 9 uur... Maar goed denk dat dit wel de eerlijkste manier is.. ideeën over hoe het eerlijker kan zijn welkom. ;)

We hebben inmiddels 1 afmelding voor 7 december (Ryan Marsman aka Full Contact) kan niet komen draaien op geen enkele donderdag. Ser (Maza) uit Alkmaar is de eerste reserve en mag dus 7 december mee-contesten!!!

Groeten de organisatie

P.S.

Graag zou ik van degene die op de lijst staan en een mail hebben ontvangen even willen vragen of ze bevestigen of ze komen of niet....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Check je PB! ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 15 november 2006 om 20:51:
Graag zou ik van degene die op de lijst staan en een mail hebben ontvangen even willen vragen of ze bevestigen of ze komen of niet....

ik heb geen mail ontvangen alleen een PB'tjuh
maar hoe zit et nou met mn exchange van 30nov naar 23nov??

wil weten hoe we dit gaan oplossen :)

Artiest {SHOWLIST artist 54609, 15191, 54617}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 15 november 2006 om 20:51:
Graag zou ik van degene die op de lijst staan en een mail hebben ontvangen even willen vragen of ze bevestigen of ze komen of niet

Heb ik gedaan toch??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 november 2006 om 14:15:
Heb ik gedaan toch??

Klopt ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mike' D op donderdag 16 november 2006 om 12:47:
wie draait er tijdens het tellen van de stemmen eigenlijk?

Dit zal aan het einde van de avond gebeuren als iedereen gedraait heeft... Als alle contest dj's uitgedraaid zijn uiteraard..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 13 november 2006 om 23:24:

NOGMAALS: OPROEP AAN ALLE MENSEN DIE OP 23 NOVEMBER STAAN INGEDEELD: WIE WIL GRAAG HARDCORE DRAAIEN EN ZIJN HARDSTYLE PLATEN AAN DE WILGEN HANGEN ;)

GRAAG EVEN REACTIE WANT 2 PERSONEN (DIZZORDER EN MAZA) WILLEN GRAAG DE 23STE DRAAIEN IPV 30 NOV / 7 DEC.

IK HEB TEVENS NOG GEEN BEVESTIGING ONTVANGEN VAN DE VOLGENDE PERSOON:
23 NOV -> MIKE VAN DER V
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ja ik ben erbij! pb is verstuurd!

Artiest Noizerazor
Waarschuw beheerder
bevestiging is de deur uit:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 16 november 2006 om 16:13:
GRAAG EVEN REACTIE WANT 2 PERSONEN (DIZZORDER EN Q-RIZ) WILLEN GRAAG DE 23STE DRAAIEN IPV 30 NOV / 7 DEC.

Hier maak je een foutje want ik draai al de 23e!!.. Ik heb alleen gevraagd om mijn naam van Dj Negative ff om te zetten naar Q-Riz, maar ik draaide sowieso al op de 23e!!!... Chris groenveld is laat maar zeggen Dj Negative & Dj Q-riz!!!...

En ik wil gewoon ook op de 23e blijven draaien!.. Ik draai namelijk hardstyle...!!

Alleen Dizzorder wil dus verplaatst worden!... misschien dat u iemand anders bedoelde?? maar in ieder geval voor de duidelijkheid:

IK STA NU GOED INGEDEELD! 23 NOVEMBER, Q-RIZ HARDSTYLE! :P
laatste aanpassing