Whaha ja ik heb mn kaart al besteld
Alleen ze willen hem niet aan de flock agenda toevoegen
ik denk dat ik ff vrij vraag en ook mee ga
moest v iggi, en t lijkt me reuze grappig
dat is wel heel flauw
waarom niet?
Mij ook whaha flesje rosé mee in de trein
Omdat er geen artiesten komen die op pf staan.
Terwijl in 2002 hij wel in de agenda stond.
zoooooooooo net lekker een grote bak met fruit op!!!
Dat zei ik ook al
Ik haat de apk trouwens kut uitlaat kut auto kut kut kut.. nu heb ik iig het hele weekend de auto niet en mss volgende week ook niet
idd.
we gaan protesteren
das heeeel kut idd.
ik haat apk ook.
en ik haat de garage die mijn auto total loss heeft verklaard nog meer
ik zit nu al een maand zonder, en dr komen nog wel wat maandjes zonder
Topic openen met een poll er in
Lekker kut ouwe...
ff heel wat anders, ging jij nou ook met iggi&co naar EOJ
Zaterdag lekker stappen in Amsterdam
Jullie al weekendplannen??
lekker, maar wel vet , maar ach, je kan je ook niet ALLES ontzeggen!! En je doet het prima toch!
Wel winnen he! Fc Utreg
Moet ook maar weer eens naar de Galgenwaard, ging vroeger vaak, maar al behoorlijk lang niet meer geweest
k heb de Italiaanse bol trouwens wel vervangen door een meergranen broodje van de AH, zou eigenlijk juist gezonder moeten zijn lijkt me.
Dagmar ijzer moet eten van de dokter en ze 200gr. prei eigenlijk niet echt lekker vindt.
Ik heb de Italiaanse bol trouwens wel vervangen door een meergranen broodje van de AH, zou eigenlijk juist gezonder moeten zijn lijkt me.
Toch?
moet wel lachen, ik heb jou al zooo vaak gehoord dat je vriendin bepaalde groente niet lust. We eten vanavond...., maar voor Dagmar hebben we...., want zij lust....niet!
Tja, zo is het nou eenmaal
Ik lust het allemaal wel, maar zal het toch aan moeten passen en om de boodschappen goedkoop te houden zal ik me dan toch aan moeten passen aan haar, i.p.v. voor allebei iets anders kopen en duurder uit zijn.
voor allebei iets anders kopen en duurder uit zijn.
ik kook gwn lkkr alleen voor mezelf
Ik heb de Italiaanse bol trouwens wel vervangen door een meergranen broodje van de AH, zou eigenlijk juist gezonder moeten zijn lijkt me.
Toch?
Het scheelt maar 10 kcal ofzo.. het enige van bruin is dat je sneller vol zit. Dus je kan best een italiaanse bol nemen.
Italiaanse bol is iig wel witbrood, dus je krijgt minder granen/vezels binnen.
Dát en minder calorieën lijkt me dus twee pluspunten
Ik kan zo 4 witte boterhammen op zonder dat ik vol zit, maar bij 2 bruine zit ik wel vol
et is ook niet ongezond, maar het is wel ongezonder dan bruin brood...
En net aardbeien op en nu eet ik niks meer
ik heb een navelpiercing met een kettinkje dat naar je rug loopt en daar hangt dan een vlinder.
Ik heb zondag denk ik een fruit dagje..
Zondag ga ik met mijn tante terrasjes pikken en
rond rijden in de cabrio, dus hopen dat het lkkr
weer is
vanavond lekker mihoen gegeten
Vond het erg lekker maar wel veel hoor!
Houd je dat vol de hele avond? Dat vind ik het allerlastigst: 's avonds niets meer eten.