oke klaar nu
Nog wat leuks gedaan vandaag dames????
Even off-topic, aangezien hier veel dames zijn heb ik een vraagje. Weet iemand of er ook iets van een bescherming voor je haar te koop is tegen de zon. Tegen uitdrogen en beschadiging. Zo ja, welk merk en waar is het te koop? Alvast bedankt!
Even off-topic, aangezien hier veel dames zijn heb ik een vraagje. Weet iemand of er ook iets van een bescherming voor je haar te koop is tegen de zon. Tegen uitdrogen en beschadiging. Zo ja, welk merk en waar is het te koop? Alvast bedankt!
zondag naar Rhodos
Ik ben bang dat het gaat tegenvallen
zondag naar Rhodos
valt vast wel mee
dat wordt dus hard werken,heel erg hard
maar goed,
het is het waard.
2night sporten
Bij de kruidvat! Heb daar shampoo van Guhl speciaal voor haarindezon gehaald En een spray die je na het wassen op je haar moet doen!
Vorig jaar op mallorca had ik echt een suikerspin op men hoofd de hele tijd dus hoop dat dit helpt
k zou ff bij een goede drogist kijken.
je hebt veel van die cremespoeling, en cremetjes en shit tegen uitdroging en met uv-filter en tegen de zon.
kwestie van ff zoeken, maar ze zijn er zeker
Ik heb mezelf als doel gesteld dat ik voor 1 oktober 70 kg wil wegen
En ik denk ook wel dat dat haalbaar is
We gaan 8 dagen met zijn tweetjes en heerlijk all-in
Maar mensen deze vraag is vast al heel vaak gevraagd maar ben benieuwd wat jullie zoal de hele dag eten/drinken.
Voor mij ook heb me ook een streefgewicht voor gehouden
wat jullie zoal de hele dag eten/drinken
Uitspraak van Miss Psycho aka Loederop maandag 16 juli 2007 om 11:11:
We gaan 8 dagen met zijn tweetjes en heerlijk all-in
Lekker! Wij gaan 15 dagen met zn tweetjes en ook all-in
Nog 5 kilo voor 31 augustus , dat moet lukken toch???
Een keertje kan echt geen kwaad hoor, alleen als je een hele dag gaat zeggen oooh kan geen kwaad, dan kom je dus wel zo een kilo aan..