maar dat gerecht klinkt goed hoe smaakte het
heb je dat zelf nog nooit gegeten ofzo
ja dat is zo dat ging ook nog wel maar toch gewoon nog net dat ik het aldoor rond 5 uur echt moeilijk had...
ik drink dus ook zo mega veel.. ook al 4 liter achter de kieze, maar omdast het hier ZOO warm is (40+)
hou ik veel vast heb ik het idee..
ik het aldoor rond 5 uur echt moeilijk had...
Pfff ik sta al weer een paar dagen stil op 76,9
Wel jammer, want zo ga ik voor Ground Zero de 75 niet halen
Maar ik houdt gewoon vol, ik ga sowieso Zomerslank afmaken, want het zijn maar 4 weekjes
ooow mutsie, weeg je dan ook gewoon 1 x in de week, je zult zien dat er dan best wat af is
ik ga mss ook naar Ground Z
Wij gaan met heel Huize LoL ( das me vriendenclub ) bestaat uit 12 personen ofzo.
En een Australische vriend die volgende week ook hier voor 3 weken blijft gaat ook mee.
Dus dat zal me een bende van ellende worden
Sssssst
Ik weet het, maar ken het niet laten
je gewicht verschilt per dag dus het kan best zijn dat er maandag gewoon wat af is
bij ons gaan er jammergenoeg deze keer niet veel mee, das op Decibel weer, dan gaat de hele bende op pad. Maar hopen dat het dit jaar niet zo in het water valt, dan neem ik sowieso een poncho mee
hoe kom je daar nou weer aan?
Ik dacht dat iedereen te veel kilo's aan zijn reet had hangen
ooow mutsie, weeg je dan ook gewoon 1 x in de week, je zult zien dat er dan best wat af is
Uitspraak van LadyLuck™ Huize LoL MassiVop dinsdag 26 juni 2007 om 09:49:
Wij gaan met heel Huize LoL ( das me vriendenclub ) bestaat uit 12 personen ofzo.
En een Australische vriend die volgende week ook hier voor 3 weken blijft gaat ook mee.
Dus dat zal me een bende van ellende worden
bij ons gaan er jammergenoeg deze keer niet veel mee, das op Decibel weer, dan gaat de hele bende op pad.
Uitspraak van LadyLuck™ Huize LoL MassiVop dinsdag 26 juni 2007 om 09:11:
Pfff ik sta al weer een paar dagen stil op 76,9
Wel jammer, want zo ga ik voor Ground Zero de 75 niet halen
Maar ik houdt gewoon vol, ik ga sowieso Zomerslank afmaken, want het zijn maar 4 weekjes
ik ga mss ook naar Ground Zero, even kijken hoe de financien zitten want ik ga die week erna al met vakantie
Vanmorgen voor het eerst gewogen en ben 1,4 kilo afgevallen de eerste week
Had ik totaal niet verwacht want die weekend heb ik me er niet bepaald aan gehouden.
Ik in week 6 en ga dit boek weer helemaal volgen en ga dan zomerslank doen ben benieuwd hoe dat boek is.
In sonja haar boeken staat heel vaak slankroom, wat is dat
heb in c1000 en edah gekeken maar kon niks vinden
slankroom
ik ga ook naar ground zero
jeetje lenny hoeveel kg wil je kwijtraken dan?
heb je het voedingspatroon van Sonja aangehouden of toch weer overgegaan op je oude eetgewoonte ?
Sonja hoor je vaak goede dingen want het is puur een verandering van het voedingspatroon,
ik mocht nasi maar ik heb er stiekem een beetje satésaus bij gehad
ik heb gisteren gezondigd ik mocht nasi maar ik heb er stiekem een beetje satésaus bij gehad
vanmiddag mag ik gewoon maar 2 volkoren cracker dat vind ik echt wel heel weinig
Ik blijf het voedingpatroon van Sonja volgen, ik deed heel veel dingen fout zoals onregelmatig eten, te weinig, niet gevarieerd en dat doe ik nu wel.
Kan het allemaal niet meer aan
Witlof met appel, hamreepjes, walnoten, ei en sla veeeeeeeeet lekker
ben al 11 kilo kwijt