Dat jij het 'oké' vind dat wanneer je een instituut als religie bekritiseert, je persoonlijk geweld kan verwachten. Vind ik zeer zorgelijk.
Het toont dat je een setje normen en waarden hanteert, waar ik niet trots op zou zijn. (N)
Woorden beantwoord je met woorden, niet met een kogel.
Maar de inhoud wordt compleet genegeerdNiet zielige allochtonen zijn blijkbaar niet interessant!!
Hoe zou jij je voelen, dat jij als PVV stemmer, als dom, achterlijk varken wordt bestempeld.
Dit is meer een eeuwenoude strijd tegen andere vormen van religie en tegen het moslimisme in het algemeen.
Hoe zou jij je voelen, dat jij als PVV stemmer, als dom, achterlijk varken wordt bestempeld.
Dat hij zijn vrijheid kwijt is, is uiteraard zijn eigen schuld
omdat de regeringen verzaakt hebben, om de immigranten van begin af aan, de plicht op te leggen om in te burgeren.
Vrijheid van meningsuiting is wel binnen de kaders he
Vroeger hadden de mensen nog een beetje fatsoen
Ik stem dan geen PVV. MAAr PVV-stemmers worden dagelijks door vooraanstaande politici en opinimakers voor rotte vis en dom uitgemaakt.,
Wilders is niet eens zo scherp in zijn bewoordig. wat dat betreft is hij maar een moetje.
Ziek mens
Daarbij is beledigd zijn altijd een keuze. Een volwassen weldenkend mens kiest ervoor om beledigd te handelen. zo ook moslims die zogenaamd beledigd worden vanwege een geloof. Het is hun keuze om beledigd te zijn. en ik vind het ongepast dat hun keuze om maar beledigd te zijn moet resulteren in vrijheidsberoving van een ander.
Klopt. Links vond het "inmoreel" om mensen onze taal en normen en waarden op te leggen.
Nu vind links bepaalde zaken wat betreft immigratie nog steeds inmoreel. Maar ook hier zal de waarheid hun achterhalen.
Met fatsoen redt je het ook niet altijd mee, daarnaast, vroeger was het de kerk die mensen de mond snoerde, slecht voorbeeld dus
Fatsoenlijk is dat als mensen naar Nederland komen dat zij verplicht worden deel te nemen aan deze maatschappij door eisen te stellen, daarmee vergroot je de toekomstkansen voor deze mensen zodat ze niet afhankelijk hoeven te zijn van de staat.
Er heerst ook onder allochtonen een instelling dat je in Nederland niet hoeft te werken voor geld. Boodschappen doe je bij de turkse super, je tickets boek je bij het turkse reisbureau, vrienden ontmoet je in de moskee, de zoon zit bij gesprekken op school en instanties ..... waarom dan nog de taal leren als het niet moet
Fatsoen is ook de taal aanleren als je je ergens gaat vestigen
Hier ben ik niet van gediend. Laten we een discussie houden en niet op de man spelen he!
Heb je ooit gehoord van respect en fatsoen?
NEE! Aan vrijheid van meningsuiting mag niet getornd worden, in geen enkel geval mogen hier beperkingen voor opgelegd worden!!!!
Voorbeeld uit de media?
Hij houdt zich nu stil, anders kan hij het helemaal wel schudden met de CDA achterban.
Hier ben ik niet van gediend. Laten we een discussie houden en niet op de man spelen he! Ik heb ook niets tegen jouw als persoon, ondanks ik het niet met je uitspraken eens ben
maar zolang ik me maar niet beledigd voel, hoef ik jou niet op je gedrag aan te spreken?
Heb je ooit gehoord van respect en fatsoen?
Waarom zou je iemand met opzet willen beledigen, en daarbij zeggen, dat je je niet beledigd hoeft te voelen?
Je zegt toch ook niet tegen een invalide "stumpert
Heeft niks met links of rechts te maken. We hebben eigenlijk nog nooit een links kabinet gehad. Altijd een links/midden of rechts/midden kabinet.
Ik zou niemand op het forum persoonlijk aanvallen.
Ik geef het stokje door... Denk niet dat ik in staat ben enig compromissen te sluiten als mensen met oogkleppen op lopen. Zonde van mijn energie en tijd. Succes in jullie droomwereld.
s dat het enige wat je te zeggen hebt, ben wel benieuwd wat je nu van de plannen vindt, aangezien je genoeg praatjes voor die tijd had
Jij vind mensen onfatsoenlijk
-Jij vind het logisch dat mensen niet normaal over straat kunnen als ze een beetje kritiek hebben op een religie
-Zelf ga je janken als ik je "ziek mens" noem
Beetje egoisitisch. Wilders heeft geen leven en dat vind je normaal. Maar o wee als er "ziek mens" tegen je wordt gezegd. Want dan ben je toch zo gekrenkt...
Zwak (n)
wat was je doel?
- ik vind het logisch dat je je bedreigd voelt als je mensen opzettelijk en kwaadwillig beledigd.
ik spreek je aan op je gedrag
hoef je niet te uiten met schelden. Dat is een teken van zwakte.
Maar in deze hoofden is het zo zwart/wit.
Lijkt me een lastige eigenschap voor als je in het bedrijfsleven zit.
En dat blijf ik nog steeds vinden totdat het tegendeel zich voormij bewijst !
Anderzijds mag hij best wel trachten "andere" zaken op een goede baan te leiden
Als je de posten van mij beter had gelezen, maar daar hebben helaas velen hier problemen mee of dan lezen ze maar selectief.
En waarover moet ik een discussie gaan voeren dat men ca 400 man wil voor een korps van dierenpolitie
Of zullen het zeker weer stadswachten worden ?!
Er zijn "geeneens" genoeg agenten.
En dan zullen er ook nog dierenrechters moeten komen, want de "overige" rechters kunnen het gewone werk al niet aan.
En dan moet er tig euros bezuinigd worden op de ambtenarij.
Dus wat wil je en welke kant wil je opgaan
(n)
Denk niet dat ik in staat ben enig compromissen te sluiten als mensen met oogkleppen op lopen.
Je gaat niet eens inhoudelijk in op argumenten die we gaven.....
Je gaat niet eens inhoudelijk in op argumenten die we gaven.....
Ik heb een aantal argumenten aangegeven.
Zelf begrip getoond in een aantal discussiepunten.
Het lijkt alsof een gevoelig snaartje is geraakt
Je gunt die man en dit kabinet ook echt niet het voordeel van de twijfel he
negatief bij voorbaat?
En hoezo oogkleppen -->
Rechtdoorzee
Niet negatief, maar weldenkend.
Had je de eerdere posten beter moeten lezen.
Hoe weldenkend dit is moet dus nog blijken
Geloof en politiek moeten ze gescheiden houden
k weet wel hoe je denkt en dat vooral het anti moslim je stoort aan Wilders ..... De SGP en christenunie hebben ook een duidelijk standpunt wat betreft homo`s en vrouwen, hier kraait geen haan naar
Geloof en politiek moeten ze gescheiden houden als het gaat om maatregelen die gebeuren moeten.
Je bedoeld godsdienst en politiek
De SGP en christenunie hebben ook een duidelijk standpunt wat betreft homo`s en vrouwen, hier kraait geen haan naar
lekker eromheen lullen maar hier niet op in gaan
ideologieën van de SGP (ook zij mogen er zijn ) zijn blijkbaar niet discriminerend of aanstootgevend
lekker eromheen lullen maar hier niet op in gaan
Maar wellicht omdat het toch nog steeds eigen (volk) is wordt er steeds oogluikend mee omgegaan.
Dat zie ik anders
ik zie het als dat we in een vrij land leven waar ook plaats is voor hen
ondanks dat ik het niet met hen eens ben heb ik toch respect voor hun standpunten
Dat soort partijen maakt ook dat er een beetje evenwicht is
genoeg agenten.
dat vooral het anti moslim je stoort aan Wilders
ze noemen Wilders simpel en dom?
Wilders is niet eens zo scherp in zijn bewoordig. wat dat betreft is hij maar een moetje.
dat je door een religie te bekritiseren (religie is een VRIJE keuze) het 'normaal' vind dat iemand beschermd moet worden.
Alsof een instituut als religie bekritiseren het rechtvaardigt dat je geweld tegen één persoon gebruikt.
Dus je vindt het terecht dat hij bedreigt wordt in een vrij land waar je JUIST je mening mag uiten hoe bizar die misschien ook is Ik vind het een slechte zaak dat er mensen zijn die door middel van bedreigingen anderen de mond willen snoeren
En zo is het maar net. Zeker over een geloof moet je kunnen zeggen wat je wil. Het moet niet zo zijn dat de islam als enige geloof geen kritiek zou mogen ontvangen omdat je dan niet zonder beveiliging over straat kan.
Hoe zou dat eigenlijk gaan volgende week met de strafzaak van de eeuw tegen PVV-voorman Geert Wilders?
kijk naar de blikken en /of uitstraling van Rutte& Verhagen.... tijdens de toespraak van de heer Wilders...
Mike E , zolang jij de aanslagen van 9-11 met onschuldigen slachtoffers aanmoedigd,goed keurt,toejuigt,kan begrijpen, ga ik geen enkele discussie meer met jou aan, respecteer jou mening totaal niet, ondanks je het recht hebt op vrijheid van menings uiting.
Mike E , zolang jij de aanslagen van 9-11 met onschuldigen slachtoffers aanmoedigd,goed keurt,toejuigt,kan begrijpen, ga ik geen enkele discussie meer met jou aan, respecteer jou mening totaal niet, ondanks je het recht hebt op vrijheid van menings uiting.
zolang jij de aanslagen van 9-11 met onschuldigen slachtoffers aanmoedigd,goed keurt,toejuigt,
De aanval op de twin towers is niet goed te praten
Dat mag, en dat was wel duidelijk.
Hij is bewust dat zijn uitspraken anderen mensen snoeihard raken. Je geeft zelf al aan dat het wat subtieler zou kunnen.
Net als in een een homokroeg zeggen dat je een hekel aan homo's hebt, mag je blij zijn dat je nog levend uit de kroeg komt.
Dus nee, ik vind het niet vreemd, dat als je in een vrij democratisch land roept dat de moslims achterlijk volk zijn, dat je bang moet zijn dat mensen je daarop afreken.
Sterker nog, wij in Nederland mogen meebetalen aan zijn beveiliging. Maar het feit dat hij geen normaal leven kan leiden en uit elke hoek gevaar kan dreigen, is alleen maar terecht.
Maar het feit dat hij geen normaal leven kan leiden en uit elke hoek gevaar kan dreigen, is alleen maar terecht.