Tsja, maar zeg eens eerlijk. Geef die gast dan een ban voor bepaalde topics ofzo. Kan dat niet? Mischien idee anders? Maar die komt toch weer lopen zieken ben ik bang.
Plus dat dat een vorm van beperking is van de vrijheid van meningsuiting
En met laatste melding bedoel ik ook laatste melding. Loopt het weer uit de hand, dan wordt dit topic permanent gesloten en gaan jullie maar ergens anders over Wilders en de PVV discussiëren.
Omdat ie Elsevier leest?
Ik lees ook Elsevier.
Maar ik lees ook Vrij Nederland.
Ben ik nu een rechtse linkse?
Als jij je mening baseert op een wekelijks blaadje ben je wel heeeel erg kortzichtig.
b. Ik vind het werkelijk belachelijk hoe de gevestigde partijen de pvv bij voorbaat uitsluiten van meeregeren, nee daar win je kiezers mee
Ben ik het wel dan mee eens. alleen het laatste niet. want er zijn helaas veel figuren in de allochtone gemeenschap die zelf in het verdomhoekje gaan zitten bij het minste beetje tegenwind.
En ik noem dat duidelijkheid voor de kiezer. Ik vind dat ik als kiezer er recht op heb, want ik zou nooit op een partij stemmen waarmee ik automatisch mee op Wilders stem.
En dan nog, die partijen hebben 0 overeenkomsten met de zogenaamde oplossing en houding van meneer Wilders. Dan kan je wel gaan doen alsof je daar mee kan samenwerken, maar dat is sowieso onmogelijk.
jewy, waarom moedig je nog meer aan om via pm te gaan bedreigen? niemand is daar van gedient, en zeker mijn vriendin niet die hier geen zak mee te maken heeft.
het is echt betreurenswaardig dat die gast niks krijgt terwijl die constant bedreigingen uit, vandaag nog aanzet tot jihad. maar ik krijg een waarschuwing omdat ik een foto plaats met daaronder de commentaar die jij zeker hebt gelezen. maar ik mag wel tot 4 keer toe voor junk uitgemaakt worden?
zijn jullie bang voor racist uitgemaakt te worden als je je werk eens fatsoenlijk doet ofzo? mensn die uitgelokt worden tot reactie worden bestraft en degene die uitlokken krijgen vrij spel. je hebt zelf de afgelopen dagen gezien dat het alleen maar meer negativiteit oproept.
of mag ik dat ook al niet zeggen?
En ga nou niet oordelen over dingen waar je niets van weet. Zoals ik net al zei, jij kunt niet zien in hoeverre users bestraft zijn
Ik heb wel 20 redenen gezien om hem strafpunten te geven. Toch staat er niet verbannen onder bij hem. Ik snap het echt niet. Hoe zou jij het vind als ik jou toewens dat je zonder reden maar ff neergestoken moet worden? Dat is wat die gast deed. Kom op zeg. Dat is toch niet meer
goed te praten? Een geintje is leuk. En beetje dreigen, walgelijk maar tot daar aan toe.
Maar dit soort dingen gaat toch te ver, of niet? Als dat niet te ver gaat. Kan je net zo goed
niemand meer bannen.
Ok, als Wilders hier Admin was had ie denk ik wel een ban gehad.
En dan nog, die partijen hebben 0 overeenkomsten met de zogenaamde oplossing en houding van meneer Wilders. Dan kan je wel gaan doen alsof je daar mee kan samenwerken, maar dat is sowieso onmogelijk.
Maar hoe moeten we ze dan wel dan wel laten participeren? Op de een of andere manier zullen ze daar toe gezet moeten worden
jij kunt niet zien in hoeverre users bestraft
En daarmee ontkennen ze in mijn ogen de problemen waardoor de pvv groot is geworden. Athans dat signaal gaat ervan uit.
Juist Marokkaan met hbo voelt kloof
Want het signaal wat "de groep" uit straalt is mijn ogen als volgt:
Als er een islam-kriticus van zich laat horen is men allemaal massaal verontwaardigd en vind men dat het niet kan of dan voelt men zich niet thuis in dit land.
Maar als een haat-imam van zich laat horen dan is men maar zeer zelden verontwaardigd. Daarmee werken ze dus discrminatie in de hand.
Als lid van de diversiteitsraad van de politie weet hij hoe politieagenten van allochtone komaf voortdurend op hun allochtoon zijn worden aangesproken. ‘Ik kan mij zo voorstellen dat je dat op een gegeven moment spuugzat bent. Je wenst als persoon aangesproken te worden en niet als lid van een etnische groep.’
Dat is een reactie op het fiet dat moslims de niet-moslims in een verdomhoekje zetten.
Als ze het niet eens zijn met een haat-imam dan moeten ze dat in de krant zetten ofzo?
Een aantal ja. En dan nog. Als jij je door moslims in het verdomhoekje voelt gezet, dan weet je hoe het voelt. Dan weet je ook dat je alleen maar meer afkeer krijgt van moslims. Plus dat als iemand de verstandigste moet zijn, moet je niet meegaan in dat lage gedrag
Als je ruzie hebt met iemand, en je gaat boos terugdoen, dan weet je zeker dat je knallende ruzie krijgt
Niet alleen 'genezen' maar vooral voorkomen is het belangrijkst.
Want ze hebben wel allemaal een grote waffel als Wilders iets zegt en hun woordje is dan al lang klaar
Zelf voel ik me niet in een verdomhoekje gezet door moslims. maar wel door de islam. Da's iets anders.
Nee maar uit het feit dat het persoon waar we hier over hebben nog steeds dirciminerende opmerkingen tegen autochtonen neer kwakt maar ik op dat diegene blijkbaar niet of nauwelijks op zijn vingers is getikt.
Heb hem al vaak genoeg maroc power zien posten. Dat is in mijn minstens net discrminerend als dat een blanke white power zegt.
Maar af en toe lijkt het net of discrminatie alleen maar van blank naar gekleurd gaat maar het tegenovergesteld is tegenwoordig meer de realiteit. Athans wel in dit topic. Vind je het dan gek dat iemand als Wilders steeds meer en meer bestaansrecht krijgt?
Ik flop trouwens al een tijdje niet of nauwelijks meer. t heeft toch geen zin zo lang de admins wat betreft discrminatie met twee maten blijven meten. Daarbij trek ik me er persoonlijk niet veel meer ervan aan. Maar anderen wel en daarom heb je die frustratie hier. Dat is een logisch gevolg van onderscheid maken.
Allemaal? Tuurlijk jonge.. Niks van in de krant gelezen behalve dat ene bericht.
Dus je voelt je in het verdomhoekje gezet door een boek..
Maar af en toe lijkt het net of discrminatie alleen maar van blank naar gekleurd gaat maar het tegenovergesteld is tegenwoordig meer de realiteit. Athans wel in dit topic.
Westerse allochtonen zijn nog wel welkom.
Zelf voel ik me niet in een verdomhoekje gezet door moslims. maar wel door de islam. Da's iets anders.
Maar de extreme uitwassen in hun gemeenschap worden niet/ veel te weinig bestreden.
Geertje4ever
Ah joh trek je er niets van aan, die bedreigingen stellen niet veel meer voor dan een kind van 8 dat je met een dessertlepeltje probeert dood te slaan. Internethoolies de gekste.
want ze hebben van huis uit geen normen en waarden mee gekregen en is respect voor anderen ver te zoeken.
Jullie geven die radicale maffen binnen de islam gemeenschap veel te veel aandacht oftewel hetgeen waar ze op uit zijn.
slaat de spijker voledig op ze kop
twee maten meten is echt aan de orde.... :stopijscoopmekop:
a. Ik stem niet op wilders omdat hij imo alleen maar polariserend bezig is, en da's niet de oplossing vlgs mij. Maar ik moet toegeven dat hij een zeer slim politicus is, die al z'n nadelen in voordelen weet om te toveren.
b. Ik vind het werkelijk belachelijk hoe de gevestigde partijen de pvv bij voorbaat uitsluiten van meeregeren, nee daar win je kiezers mee
c. Het belangrijkste deel van de oplossing zal toch moeten komen vanuit de allochtone gemeenschap, door zich te verzetten tegen de rotte appels. Maar om dat te doen moeten "we" ze wel de kans geven, en dus niet allemaal in het verdomhoekje drukken.
Zo, kunnen we nu verder met normaal met elkaar omgaan en praten?
Leg dan ff uit, want de moslim is een aanhanger van de islam.
Of heb je liever dat je een moslim hebt, die protestant of katholiek is, want moslim betekent eigenlijk dat iemand zich overgeeft (overgave) aan God/Allah.
Want elke gelovige, is eigenlijk dus een moslim.
De term White Power werd geïntroduceerd door George Lincoln Rockwell, de leider van de American Nazi Party. Hij gebruikte de term in een debat met Stokely Carmichael van de Black Panther Party, nadat Carmichael opriep tot "Black Power". White Power werd de naam van het partijblad van de American Nazi Party en van een boek van Rockwell.
dat verdomd hoekje is al 10 jaar aan de gang na 9-11 WTC
C wij verzetten tegen de rotte appels waarom ? de STAAT faalt het rechtssysteem is een lachertje en wij de goeien die niks met hun te maken willen hebben moeten het oplossen !!
Zeker dan voor de mindere baantjes.
Leg dan ff uit, want de moslim is een aanhanger van de islam.
Of heb je liever dat je een moslim hebt, die protestant of katholiek is, want moslim betekent eigenlijk dat iemand zich overgeeft (overgave) aan God/Allah.
Want elke gelovige, is eigenlijk dus een moslim.
jij en ik zijn de enigen die dat inzien een normaal denkend persoon kan dat al inzien !
zuchtmompelt iets over politiek correct geneuzel.
Jep. Niet zo gek toch?
respect voor anderen ver te zoeken.