Partyflock

Forumonderwerp · 897966
4 volgers · 231558x bekeken

Waarschuw beheerder
+1-6
Edit by admin:

Dit topic is voor het bespreken van en discussieren over alle aspecten mbt Geert Wilders en zijn PVV. Partijstandpunten, mediaberichten et cetera vallen hier dus allemaal onder!
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
ik ga ook slapen doen :) dat we morgen maar weer flink onze mening mogen uiten

Waarschuw beheerder
donateur
Wilders ziet af van persconferentie film
woensdag 12 maart 2008
PVV-leider Geert Wilders zal geen persconferentie houden om zijn anti-Koranfilm Fitna te presenteren. Hij heeft dat dinsdag besloten, zo zei hij tegen het persbureau ANP.
Wilders zet nu ,,alles op alles'' om ervoor te zorgen dat zijn film eind deze maand op internet is te zien.

De politicus was aanvankelijk van plan de film te presenteren in het Haagse perscentrum Nieuwspoort, nadat vorige week bleek dat geen enkele omroep de film volledig wil uitzenden. Maar hij zou in Nieuwspoort ,,tonnen'' aan beveiligingskosten moeten betalen. Dat vindt hij te duur. Wilders wil ook niet zijn hand ophouden bij de overheid om die kosten te kunnen opbrengen.

Het Tweede Kamerlid zal bovendien niet op zoek gaan naar een alternatieve locatie, omdat dat weer tot veel overleg en vertraging leidt. ,,Ik heb besloten geen persconferentie te houden en de film ook niet op een andere manier te presenteren'', zei hij. Als Wilders zijn film op internet zet, zal hij de pers die dag wel te woord staan om een en ander toe te lichten.

Het enige wat er volgens hem nog kan gebeuren, is dat zich alsnog een omroep in Nederland of het buitenland meldt die de film integraal wil uitzenden.

Wilders verspreidt zijn film het liefst zo snel mogelijk. Het vergt nog de nodige voorbereidingstijd om dat goed te kunnen doen op internet.

De PVV-voorman beschikt over een aparte website (Fitnathemovie.com), die sinds vorige week woensdag online is. Als de film daarop verschijnt, zal de site naar verwachting massaal worden bekeken. Deskundigen kijken nu wat er nodig is om te voorkomen dat de site daardoor vastloopt. Op de dag dat de site met uitsluitend een vooraankondiging de lucht inging, waren er volgens Wilders alleen al uit Nederland 200.000 unieke hits.

http://www.pvv.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=932&Itemid=1

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 maart 2008 om 06:36:
Wilders verspreidt zijn film het liefst zo snel mogelijk. Het vergt nog de nodige voorbereidingstijd om dat goed te kunnen doen op internet.

vreemd, ik doe een film van 1½ uur binnen een uurtje of vier op google video.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 maart 2008 om 07:16:

:lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 maart 2008 om 00:54:
ben voorstander van open en eerlijkheid

Hou dan op met andermans teksten te gappen, gap :[

Waarschuw beheerder
even tussen door ik weet nog goed dat wilders eerst niet zo geliefd was,en hier op de flock alleen mensen geert neerzette als een domme dwaas,en niet zo'n beetje ook,toch zie je maar weer dat hij heel wat mensen aan het denken heeft gezet en dat zegt genoeg,ik zei het al gelijk dat hij gelijk had wat betreft de islam. aldus MIJN MENing.

Waarschuw beheerder
http://www.dumpert.nl/mediabase/45891/7ba9e370/mocro_s_schoppen_kaalkopjes.html

dit krijgt je

iedereen word nu in nederland over 1 kant geschoren

en dan ook maar 2 pakken met zo'n 7 man.
als het anders was en 7 nederlanders 2 marokkanen lastig vallen en in elkaar slaan word het weer als een racistiche daad gezien.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 maart 2008 om 09:08:
als het anders was en 6 nederlanders 2 marokanen lastig vallen en in elkaar slaan word het weer als een racistiche daad gezien.

Waarschuw beheerder
Wilders,wij staan 8ter je,laat die moslims maar komen met hun aanslagen dan ziet nederland eens hoe lief ze zijn.huppa kernwapens gericht op de landen die ons vertellen de film niet uit te zenden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 13 maart 2008 om 09:07:
even tussen door ik weet nog goed dat wilders eerst niet zo geliefd was,en hier op de flock alleen mensen geert neerzette als een domme dwaas,en niet zo'n beetje ook,toch zie je maar weer dat hij heel wat mensen aan het denken heeft gezet en dat zegt genoeg,ik zei het al gelijk dat hij gelijk had wat betreft de islam. aldus MIJN MENing.

Stoere meid hoor, dat jij al gelijk zag dat hij gelijk had.. (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 maart 2008 om 09:16:
Stoere meid hoor, dat jij al gelijk zag dat hij gelijk had

jij was idd zo'n eentje die fel tegen was,of nog is.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 13 maart 2008 om 09:17:
jij was idd zo'n eentje die fel tegen was,of nog is.

Fel tegen Wilders zijn aanpak maar ook fel tegen extremistische moslims.

Ik vind Wilders een populistische pannenkoek, die alleen maar roept en schreeuwt maar verder totaal geen oplossingen in zijn hoge hoed heeft.

En dit land heeft niet iemand nodig die de problemen benoemt, aangezien wij allemaal weten wat de problemen zijn. We hebben iemand nodig die met goede oplossingen komt.

En dat zie ik Wilders nooit doen..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wilders kaart de problematiek uitstekend aan, gezien alle commotie en ophef wat het teweeg brengt. Dit zorgt ervoor dat het leeft binnen ons land en dat heeft zowel postieve als negatieve effecten. Oplossingen zijn inderdaad onuitvoerbaar, maar dat weet Wilders zelf ook. Hij provoceert om in beeld te komen. Schoolvoorbeeld populisme.

Aan de andere kant haalt het wel een dreiging boven water (tenzij men gaat denken dat deze dreiging door Wilders in gang gezet is, wat natuurlijk onzin is). De dreiging is reëel en ik hoop dat Wilders de weg vrij maakt voor iemand die de problemen ook weet te benoemen en deze aanpakt met realistische oplossingen.

http://www.volkskrant.nl/binnenland/article512723.ece/Repercussies_volgen_op_film_Wilders

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 13 maart 2008 om 08:44:
Hou dan op met andermans teksten te gappen, gap

:aai:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 maart 2008 om 07:16:

zo vreemd is dat niet, denk je dat dit niet eerst goed besproken wordt?

zodat er bv geen strafrechtelijke vervolgingen zou kunnen komen bv..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op donderdag 13 maart 2008 om 09:07:
ook,toch zie je maar weer dat hij heel wat mensen aan het denken heeft gezet en dat zegt genoeg,

zo zie ik het ook.

de groei van sympatisanten en vrijwilligers is nog nooit zo hoog geweest de afgelopen maand.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op donderdag 13 maart 2008 om 09:15:
Wilders,wij staan 8ter je

:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SchwarzeReihe op woensdag 12 maart 2008 om 20:38:
Juist, ik ben geen landverrader en vlucht niet.

Heulen met onze oudste en grootste vijand maakt je een landverrader.. (Y)

Een echte nationalistische Nederlander heeft een gruwelijke spuughekel aan Groot-Duitse ideologiën. (N)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 maart 2008 om 09:16:
dat jij al gelijk zag dat hij gelijk had

dat je het eindelijk erkend/toegeeft dat is pas stoer.

(Y)

;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 maart 2008 om 09:25:
Ik vind

dat mag jij vinden.

vrijheid van meningsuiting (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 maart 2008 om 10:06:
dat je het eindelijk erkend/toegeeft dat is pas stoer.

'Praten in iemand anders zijn beleving stemt tot vertrouwen en openheid'

Psychologie, enzo.. (Y)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 maart 2008 om 10:07:
vrijheid van meningsuiting (Y)

Weet je wat het leuke is, ik heb nog gelijk ook.. :X

Waarschuw beheerder
donateur
En dit land heeft niet iemand nodig die de problemen benoemd, aangezien wij allemaal weten wat de problemen zijn

liggen genoeg plannen klaar gemaakt door o.a beleidsmedewerkers om die problemen aan te pakken.

volgens mij denk je dat Wilders dit allemaal zelf doet en bedenkt.. zo ja heb je dat fout, er is een heel team( +- 50 man) elke dag bezig om bv motie's en kamer op te stellen en dit te bespreken en eventueel tot uitvoering te laten komen.

Waarschuw beheerder
donateur
En dat zie ik Wilders nooit doen..

wel eens een debat bijgewoond op de publieke tribune?

zo nee, aanrader.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 maart 2008 om 10:10:
liggen genoeg plannen klaar gemaakt door o.a beleidsmedewerkers om die problemen aan te pakken.

volgens mij denk je dat Wilders dit allemaal zelf doet en bedenkt.. zo ja heb je dat fout, er is een heel team( +- 50 man) elke dag bezig om bv motie's en kamer op te stellen en dit te bespreken en eventueel tot uitvoering te laten komen.

Oh je bedoelt die 'Kamervragen' van Wilders die cq. 3000 eu. per vraag kosten en waar Wilders een recordje op heb. (N)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 maart 2008 om 09:41:
Oplossingen zijn inderdaad onuitvoerbaar,

mee eens, met veel uitspraken is ook het doel om een punt te maken. maar in het algemeen zit er achter een vraag of een motie een onderbouwt plan.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 maart 2008 om 10:11:
wel eens een debat bijgewoond op de publieke tribune?

zo nee, aanrader.

Politiek 24 (Y)

Volg genoeg live of in samenvatting, komt nooit meer uit dan een beetje sarren en met jip & janneke taal de boel benoemen.

'Knettergek'!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 maart 2008 om 10:04:
zo vreemd is dat niet, denk je dat dit niet eerst goed besproken wordt?

zodat er geen strafrechtelijke vervolgingen kunnen komen bv..

Wilders beweerde toch dat het 100 km binnen de wet valt ?
als het anders was en 7 nederlanders 2 marokkanen lastig vallen en in elkaar slaan word het weer als een racistiche daad gezien

die ene gast had een "swartze sonne" op zijn trui/sweater what ever....
Net zo'n uitschot van de maatschappij, als bouten schietende krakers of moslims die oproepen tot moord op mensen, omdat ze hun geloof belediggen.
Boeit mij geen ene ruk dat die een pak slaag krijgen, vraag je er ook om als je met zulke tekens op je kleding rond loopt.
Vind het trouwens schandalig dat men in Nederland met zulke tekens vrij mag rond lopen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 maart 2008 om 10:15:

klopt, maar daar kan ook iedereen een andere mening over hebben, wat voor jou kan meevallen kan voor een ander een ramp zijn.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 maart 2008 om 10:14:
Volg genoeg live of in samenvatting, komt nooit meer uit dan een beetje sarren en met jip & janneke taal de boel benoemen.

jij bent van mening dat....

(Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 maart 2008 om 10:23:
jij bent van mening dat....

...mijn oren nog steeds in zeer goede staat zijn, en dus prima kan interpreteren wat er allemaal uit de mond van de heer Geert komt. (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 maart 2008 om 10:15:
Vind het trouwens schandalig dat men in Nederland met zulke tekens vrij mag rond lopen.

zelf heb ik ook niks met hakenkruisen en andere tekens.

maar in de video staat er ook van gabbers en geert wilders aanhang.

die gozer die zat had volgens mij helemaal geen racistische tekens aan alleen die stond.

Waarschuw beheerder

klopt, maar daar kan ook iedereen een andere mening over hebben, wat voor jou kan meevallen kan voor een ander een ramp zijn.

de wet is voor iedereen hetzelfde

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 maart 2008 om 10:46:
die gozer die zat had volgens mij helemaal geen racistische tekens aan alleen die stond.

'Beoordeel iemand aan de hand van zijn vrienden'

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 maart 2008 om 10:13:
Oh je bedoelt die 'Kamervragen' van Wilders die cq. 3000 eu. per vraag kosten en waar Wilders een recordje op heb.

Kamervragen over het verbod van de vissenkom heb ik ook niet zo'n hoge pet van op hoor. B).

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 maart 2008 om 10:57:
'Beoordeel iemand aan de hand van zijn vrienden'

juist....

dus ik heb dus ook zelfde ideeen dan mijn vrienden?

de een is een nazi rocker de ander gabber de ander een "mooi boy" en andere buitenlanders (surinamers)

beoordeel iemand alleen op zijn gedrag,eigen kleding en ideeen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 maart 2008 om 11:02:
de een is een nazi rocker de ander gabber de ander een "mooi boy" en andere buitenlanders (surinamers)

Nazi rocker en Suri chaps zijn dikke matties of niet?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 maart 2008 om 11:04:
Nazi rocker en Suri chaps zijn dikke matties of niet?

omg

zijn geen vrienden van elkaar maar 2 aparte vrienden van mij wonen niet eens in d ebuurt van elkaar.

wat ik wil zeggen is dat als ik met een nazi loop nog niet wil zeggen dat ik de zelfde ideeen heb.

wat jij wel doet.

hou jij je nou maar bezig met voor het donker thuis zijn en de gevaarlijke situaties te vermijden en lekker naar je electro te luisteren met een breezer in je hand dan is iedereen weer blij.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 maart 2008 om 11:11:
hou jij je nou maar bezig met voor het donker thuis zijn en de gevaarlijke situaties te vermijden en lekker naar je electro te luisteren met een breezer in je hand dan is iedereen weer blij.

8)

Jou kennis over mij is blijkbaar even goed als mijn kennis over jou.. (Y)

Ik zie Nazi gedachtengoed in je omgeving accepteren als het goedkeuren van datzelfde gedachtengoed. Sorry, ben daar heel strikt in.

Racisme accepteren, is racisme goedkeuren.. (N)

Waarschuw beheerder
ja ik accepteer het

er is alleen of je extreem rechts ben of gewoon rechts.

ik accepteerde ook linkse kant van maat dus wil dat zeggen dat ik linkse zooi accepteer? nee.

de mazzel ik laat je wel lekker alleen in je eigen wereld. word wakker en ga naar buiten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 maart 2008 om 11:00:
Kamervragen over het verbod van de vissenkom heb ik ook niet zo'n hoge pet van op hoor. B).

Touché.. ;)

Thieme ben ik ook niet echt groot fan van wat dat betreft.. ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 maart 2008 om 11:21:
ja ik accepteer het

er is alleen of je extreem rechts ben of gewoon rechts.

ik accepteerde ook linkse kant van maat dus wil dat zeggen dat ik linkse zooi accepteer? nee.

de mazzel ik laat je wel lekker alleen in je eigen wereld. word wakker en ga naar buiten.

prachtig om te zien hoe rechtse pubers denken het licht gezien te hebben en precies weten hoe de vork in de steel zit. :)

Ik ben niet links, ik niet niet rechts. Ik hou het graag lekker liberaal.

En jochie, je moet blij zijn dat er zoiets bestaat als 'links'. Zaken als sociale voorzieningen, sociale woningbouw, dakloze opvang, voedselbanken, zorgverzekering, studiefinanciering, ombudsman, rechtelijke hulp, vakbonden etc. etc. privacywetgeving, zijn allemaal links/liberale zaken.

Waarschuw beheerder
donateur

Wilders heeft begin Maart gesproken over dat binnen enkele dagen het op de TV zou kunnen, anders werd het einde van de maand op internet, met een persconferentie. Geef dus gewoon toe, tijd rekken.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 maart 2008 om 10:46:

Het is toch gewoon duidelijk dat dit twee Nazies zijn, en zo niet, heb ik wel het lef om tegen mijn vrienden te zeggen (als ik dit soort vrienden al had) ik ga niet met jouw op pad als jij zowat draagd.
Ga nu gewoon lekker zeiken hier over hang marokkaantjes die een hele buurt lastig vallen, want dat is wel een probleem in Nederland. Alhoewel er ook genoeg niet-marokkanen zijn die al hangend lastig zijn.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 maart 2008 om 11:30:
En jochie, je moet blij zijn dat er zoiets bestaat als 'links'. Zaken als sociale voorzieningen, sociale woningbouw, dakloze opvang, voedselbanken, zorgverzekering, studiefinanciering, ombudsman, rechtelijke hulp, vakbonden etc. etc. privacywetgeving, zijn allemaal links/liberale zaken.

Laat zijn hoge pet je niet misleiden. Die gast weet niet eens wat rechts of links inhoudt.
Die termen worden tegenwoordig sowieso compleet uit hun verband gerukt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 maart 2008 om 12:08:
Laat zijn hoge pet je niet misleiden. Die gast weet niet eens wat rechts of links inhoudt.
Die termen worden tegenwoordig sowieso compleet uit hun verband gerukt.

:yes:

als je wat nuances probeert aan te brengen in het "allochtonendebat" of je probeert verklaringen te zoeken voor crimineel gedrag, dan ben je gelijk een linkse allochtonenvriend,
en andersoms word je door sommige gelijk tot londsdale/wazie bestempeld als je wat kritiek uit op bepaalde groepen allochtonen.....
mensen willen t nu eenmaal niet te ingewikkeld maken en mensen makkelijk in een hokje stoppen, anders kan t vaak bekrompen breintje het allemaal niet meer bevatten.......

Ik hou het graag lekker liberaal.

zo denk ik er ook over!!! maar tegenwoordig wordt liberaal steevast geassocieerd met de (rechtse) vvd, terwijl dat in weze op veel terreinen een behoorlijk (neo)conservatieve partij is.....

liberalisme was vroeger een hele progressieve (linkse?) stroming.. tegenwoordig houdt t concreet, bij de huidige partijen die zich voordoen als liberaal, (vvd,d66) niet veel meer in dan minder regels voor ondernemers en het 'o zo belangrijke gekozen burgermeestersschap'....

Waarschuw beheerder

Precies, alleen vind ik dat er op het moment gewoon te veel word doorgedreven in het zorgstaat idee. Dit soort sociale zekerheden zijn zeker nodig, kijk maar wat er in bijvoorbeeld Amerika aan de hand is met zoveel armoede maar het begint nu zo langzamerhand om te slaan in we moeten zoveel mogelijk die arme moslims ontzien.

Artiest Garong
Waarschuw beheerder
http://www.dumpert.nl/mediabase/45891/7ba9e370/mocro_s_schoppen_kaalkopjes.html

pffff... 7 tegen 2! wankers!!:loser:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 maart 2008 om 10:13:
mee eens, met veel uitspraken is ook het doel om een punt te maken. maar in het algemeen zit er achter een vraag of een motie een onderbouwt plan.

naf snapt et teminste en zag dat jij bijna MIDDEN IN DE GHETTO WOONT DUS JIJ KAN HET ZEKER WETEN!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 maart 2008 om 13:25:
pffff... 7 tegen 2! wankers!!

idd maar laat ze maar dit soort domme dingen doen is alleen maar beter om het volk te overtuigen.En zullen wij zien wie het laatst lacht lacht het best.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sjaak Klapkaak op donderdag 13 maart 2008 om 12:17:
andersoms word je door sommige gelijk tot londsdale/wazie bestempeld als je wat kritiek uit op bepaalde groepen allochtonen.....

Ik heb een hekel aan Nazi's... maar heb ook een hekel aan mensen die hier komen en zich niet kunnen aanpassen. Tussen elk ras/groep zitten rotte appels... alleen tussen mocro's zitten wel heel veel, en dat is al jaren zo!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 13 maart 2008 om 14:07:
Ik heb een hekel aan Nazi's... maar heb ook een hekel aan mensen die hier komen en zich niet kunnen aanpassen. Tussen elk ras/groep zitten rotte appels... alleen tussen mocro's zitten wel heel veel, en dat is al jaren zo!

ik ben ook zeker geen nazi, maar wel een volknationalist.

even om het duidelijk te maken
volksnationalist

Dit is een vorm van nationalisme dat uitgaat van een volk. Dit volk vormt een natie, en die natie moet de basis vormen van de bestuurlijke eenheid. Volksnationalisme gaat er dus van uit dat het volk belangrijker is dan de staat.

Een volk wordt door volksnationalisten omschreven als een groep mensen met een gemeenschappelijke taal, cultuur en geschiedenis. Hieruit volgt dus niet noodzakelijkerwijs dat ook de etniciteit of de religie, godsdienst of levensbeschouwing dezelfde moet zijn. Ook denkt niet elke volksnationalist aan één en hetzelfde grondgebied voor de staat waarin de natie zich zal vestigen.

Een schoolvoorbeeld is Italië, dat met het volksnationalisme zijn eenmaking kon legitimeren - die de laatste decennia als beknellend ervaren wordt. Volksnationalisme is dikwijls sterk intern gericht op één natie met een redelijk hoge etnische en politieke homogeniteit, en haar staatkundige ontplooiing (zie ook zelfbeschikkingsrecht). Het latere fascisme is echter staatsnationalistisch.

Doorgaans is volksnationalisme echter naar binnen gericht, met nadruk op de eigen culturele, politieke, sociale en institutionele ontplooiingsmogelijkheden van het volk (zie ook dekolonisering en kolonialisme), daar waar staatsnationalisme sterk leunt op staatsinstellingen en territoriale ambities die niet zelden zware conflicten met buurvolkeren opleveren. Hierin toont staatsnationalisme dikwijls nauwe verwantschap met imperialisme.