Partyflock

Forumonderwerp · 897966
4 volgers · 231375x bekeken

Waarschuw beheerder
+1-6
Edit by admin:

Dit topic is voor het bespreken van en discussieren over alle aspecten mbt Geert Wilders en zijn PVV. Partijstandpunten, mediaberichten et cetera vallen hier dus allemaal onder!
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van an[n]o73niem op woensdag 12 maart 2008 om 19:12:
ik begreep je sarcasme wel....had eerdere posts ook van je gelezen,vond het alleen niet grappig.

Smaak ontwikkel je met de jaren.. (Y)
Waarschuw beheerder
Wilders moet maar snel naar pisrael.
Hij hoort niet in Nederland thuis!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 maart 2008 om 19:21:
Smaak ontwikkel je met de jaren..

Smaak heeft iedereen... Maar goede smaak, dat ontwikkel je met de jaren :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WTFBBQ :[ op woensdag 12 maart 2008 om 17:44:
Overigens blijft het nog aardig netjes in dit topic Dit is partyflock toch nog wel heuj?

Komt omdat de grootste gedeelte van de loze schreeuwerts al niet meer reageert omdat er vrijwel alleen maar serieus gereageerd wordt denk ik

Best een beschaafd topic inderdaad.

dat verdiend een hoeraatje

Als je iets zegd,, voelen die allochtonen zich meteen aangesproken en blijven ze op die envelopjes klikken,,:S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce:jaja_wel_eem:bounce: op woensdag 12 maart 2008 om 19:41:
Als je iets zegd,, voelen die allochtonen zich meteen aangesproken en blijven ze op die envelopjes klikken,,:S

ik denk dat ze vinden dat ze daar wel reden voor hebben hoor ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SchwarzeReihe op woensdag 12 maart 2008 om 19:37:
Wilders moet maar snel naar pisrael.
Hij hoort niet in Nederland thuis!

Jij ook niet.. (Y)
Waarschuw beheerder
Als je iets zegd,, voelen die allochtonen zich meteen aangesproken en blijven ze op die envelopjes klikken,,

ik ga volgende keer ook op envelopjes klikken als ze mij kut nederlander noemen :roflol:
Wat denken ze wel niet zeg :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 maart 2008 om 19:42:
Als je iets zegd,, voelen die allochtonen zich meteen aangesproken en blijven ze op die envelopjes klikken,,

ik denk dat ze vinden dat ze daar wel reden voor hebben hoor

vrije meningsuiting mag al niet meer..
terwijl dit wel nederland is!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce:jaja_wel_eem:bounce: op woensdag 12 maart 2008 om 19:46:

Tsja... Nederland.. het land waar je gewoon je mening mag uiten... Maar als het puntje bij paaltje komt "moet" je je mond houden.

Waar gaat dit heen :/

Waarschuw beheerder
Ik vind dat blanke mensen die discrimineren daarmee moeten stoppen, en de enigste oplossing is volgens mij door alle zwarte & moslims eruit te trappen!

Wedden dat de blanken dan stoppen met een ander te discrimineren!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van einahpetS op woensdag 12 maart 2008 om 19:54:
Waar gaat dit heen :/

wat verwacht je? 4 kabinetten lang dezelfde fout maken tijdens het kiezen, en wel doorzeiken dat het de verkeerde kant op gaat! Ik bedoel, je land laten leiden door mensen die geloven in de hemel en dat de aarde in 7 dagen gecreeerd werd is nog net niet zo erg als moslims aan de macht.. maar je ziet wel welke richting we inslaan zo! Steeds meer proberen die arme moslims maar tegemoet te komen en ONS aan hun aan te passen ipv andersom

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :bounce:jaja_wel_eem:bounce: op woensdag 12 maart 2008 om 19:46:

Dat mag wel, dat gezeik van die blonde plofkop heeft hier niets mee te maken, dat is alleen maar haatzaaien en aanzetten tot discriminatie en de boel uit de tent te lokken zodat die mongool kan zeggen zie je wel :(
Waarschuw beheerder
maarja,, heb het door dat vrije menings uiting hier wel mag :S
heb ondertussen als 2 waarschuwingen gekregen door mensen die vinden dat ik discrimineer :|
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 maart 2008 om 19:58:
wat verwacht je? 4 kabinetten lang dezelfde fout maken tijdens het kiezen, en wel doorzeiken dat het de verkeerde kant op gaat! Ik bedoel, je land laten leiden door mensen die geloven in de hemel en dat de aarde in 7 dagen gecreeerd werd is nog net niet zo erg als moslims aan de macht.. maar je ziet wel welke richting we inslaan zo! Steeds meer proberen die arme moslims maar tegemoet te komen en ONS aan hun aan te passen ipv andersom

Ach ja... wat kunnen we dr tegen doen?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 maart 2008 om 18:48:
Eigenlijk zijn die Mocro's die een stel Nazi's op hun bek slaan het toonbeeld van intergratie.

Eind '44 verzette de échte Nederlanders zich ook tegen het Nazi tuig wat onze grenzen durfden over te steken, échte Hollanders hebben daarom ook een hekel aan Nazi inteelt nakomelingen.

Deze mannen verdienen een lintje!

op zich is dat filmpje gewoon een stel ontspoorde jongeren met verschillend mening, afkomst what ever, zo zijn er ook genoeg filmpjes te vinden tussen bijvoorbeeld, voetbal supporters, verschillende wijken what ever.

Trouwens ik vind het wel grappig dat iemand hier op partyflock valt over de spelfouten in dat filmpje.

Als je iets zegd,, voelen die allochtonen zich meteen aangesproken en blijven ze op die envelopjes klikken

Admis bepalen nog steeds of het al dan niet terecht is. Als iemand op het envelopje klikt, dan betekend dat nog steeds geen ban.
Alhoewel ik vind dat er in iedergeval in dit topic best sosiaal gediscussiert wordt door de vaste mensen hier, ondanks dat de menings verschillen toch vaak gevoelig verschillend zijn.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van einahpetS op woensdag 12 maart 2008 om 20:04:
Ach ja... wat kunnen we dr tegen doen?

Vrij weinig want wat rest is de Partij van de dieren of de PVV he :/ ik ga voor Rita.. tough, VVD is te behoudend..
Waarschuw beheerder
inderdaad, mensen die zich hier niet thuis voelen, en zich bedreigd voelen in dit topic hoeven niet meteen op die envelopjes klikken lijkt me ;)

maar back OT!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 maart 2008 om 20:06:
op zich is dat filmpje gewoon een stel ontspoorde jongeren met verschillend mening, afkomst what ever, zo zijn er ook genoeg filmpjes te vinden tussen bijvoorbeeld, voetbal supporters, verschillende wijken what ever.

Trouwens ik vind het wel grappig dat iemand hier op partyflock valt over de spelfouten in dat filmpje.

ja ik val over die spelfouten... Als je nederlands probeert te schrijven doe het dan ook goed...
maar ja, whatever! ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 maart 2008 om 19:21:
Smaak ontwikkel je met de jaren..

geeft niet ....je bent dan ook pas 23.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 maart 2008 om 19:43:
Jij ook niet..

Hoe Nederland nu is, pas ik inderdaad niet in thuis!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SchwarzeReihe op woensdag 12 maart 2008 om 20:31:
Hoe Nederland nu is, pas ik inderdaad niet in thuis

doei dan!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van einahpetS op woensdag 12 maart 2008 om 20:32:
doei dan!

niet doei dan.. zorgen dat het weer goed komt (y)

zon mentaliteit kom je dus nergens mee he :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mr. Thompson op woensdag 12 maart 2008 om 17:43:
Overigens blijft het nog aardig netjes in dit topic Dit is partyflock toch nog wel heuj?

Maar goed ook, want dit topic wordt vast met argusoogjes gevolgt door de admins

Het kan er wel netjes aan toe gaan b)

Het is trouwens erg druk vandaag op PF :| Niet alleen in de algemene topics maar "mijn"flock draait ook overuren :o Paar honderd posts vandaag, ik hou het zo echt niet meer bij :p

OT:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 maart 2008 om 20:06:
Alhoewel ik vind dat er in iedergeval in dit topic best sosiaal gediscussiert wordt door de vaste mensen hier, ondanks dat de menings verschillen toch vaak gevoelig verschillend zijn.

Een meningsverschil blijft een meningsverschil.
Ik zou mensen echt niet zo snel "niet-aardig" vinden omdat ze een ander mening hebben.
Als ze me gaan bashen vanwege mijn mening dan is dat een ander verhaal.
Maar eigenlijk zou ik met vrijwel iedereen hier (er is maar 1 uitzondering) best wel een biertje kunnen drinken hoor. Ongeacht zijn standpunt of achtergrond b)

Uitspraak van beloved op woensdag 12 maart 2008 om 18:57:
zijn wel lekker off topic
het gaat niet om nazi (schijven of bitterballen)en vechtende kleurlingen (roze, paars, blauw)
gaat om de standpunten van geert wilders
en of je op hem zou stemmen
niet of het goed is dat iemand in elkaar gemept word
want naar mijn mening is dat nooit goed.....
je hoort je handen thuis te houden

Maarja het moge duidelijk zijn dat dit filmpje waarschijnlijk een gevolg is van wat Geert Wilders van plan is.
Tja hoe ik dan denk over deze groep moslims is dan wel bekend. Ze geven Wilders alleen maar dubbel en dwars gelijk zonder dat hij maar 1 vinger uit heeft hoeven steken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 maart 2008 om 20:35:
niet doei dan.. zorgen dat het weer goed komt

zon mentaliteit kom je dus nergens mee he

wel doei dan...

ik hoef met mijn mentaliteit nergens heen maar hun komen met hen mentaliteit best ver... laten we zeggen; Marokko, Irak, Aghanistan?

Ik kan er in mijn uppie toch niks aan veranderen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 maart 2008 om 20:35:
niet doei dan.. zorgen dat het weer goed komt

zon mentaliteit kom je dus nergens mee he

Juist, ik ben geen landverrader en vlucht niet.
Zal zeker nooit opgeven!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 12 maart 2008 om 20:37:
Maar eigenlijk zou ik met vrijwel iedereen hier (er is maar 1 uitzondering) best wel een biertje kunnen drinken hoor. Ongeacht zijn standpunt of achtergrond b)

tijd&plaats o:)

Tja hoe ik dan denk over deze groep moslims is dan wel bekend. Ze geven Wilders alleen maar dubbel en dwars gelijk zonder dat hij maar 1 vinger uit heeft hoeven steken.

precies :jaja: zelfs zonder dat die film uitgebracht is gebeuren beginnen dit soort dinge al, want als ze hadden nagedacht dan waren ze er ook achter dat de nazi's vooral de joden moesten hebben.

Uitspraak van einahpetS op woensdag 12 maart 2008 om 20:38:
Ik kan er in mijn uppie toch niks aan veranderen...

Daarom moet er in nederland ook een serieuze politieke partij komen, 1 die NIET geleid wordt op basis van geloof en al helemaal geen partij voor de dieren of dat soort onzin! en die wel alle problemen aan durft te pakken.. alleen geertje is daar niet helemaal de man voor..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik kan er wel om lachen..er is nog geen eens een film en kijk hoe ze in paniek raken. nederlandse vlaggen worden verbrand :s toont mij toch weer aan wat voor kort lontje die gasten hebben..en die film..ik denk dat het een grote 1 april grap is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van stardust (k) op woensdag 12 maart 2008 om 20:47:
ik kan er wel om lachen..er is nog geen eens een film en kijk hoe ze in paniek raken. nederlandse vlaggen worden verbrand toont mij toch weer aan wat voor kort lontje die gasten hebben..en die film..ik denk dat het een grote 1 april grap is.

ben gelukkig niet de enige die er zo over denkt...
Waarschuw beheerder
n film maken dat aanzet tot geweld, als n reaktie op n boek wat volgens hem aanzet tot geweld = dom en hypocriet

vuur bevechten met vuur = nog meer vuur
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van einahpetS op woensdag 12 maart 2008 om 19:54:
Tsja... Nederland.. het land waar je gewoon je mening mag uiten... Maar als het puntje bij paaltje komt "moet" je je mond houden.

probeer jij maar van het koningshuis fotos van hun huis te publiceren, dan zie je wie hier echt de baas is.

die worden de zelfde dag al verboden
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van S.F.X. op woensdag 12 maart 2008 om 21:24:
vuur bevechten met vuur = nog meer vuur

Ik kan je best een voorbeeld geven wat het tegendeel bewijst?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van S.F.X. op woensdag 12 maart 2008 om 21:24:
n film maken dat aanzet tot geweld

Hoe weet je dat?
Heb je de film al gezien?
Of ga je er vanuit dat moslims totaal nergens tegen kunnen?

Op iedere religie mag kritiek worden gegeven hier. Over het Christendom zijn ook zo veel films en docu's gemaakt.
nu is het de beurt aan de islam. en als moslims dat niet aan staat dan kijken ze toch gewoon niet?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 maart 2008 om 21:28:
Ik kan je best een voorbeeld geven wat het tegendeel bewijst?

1+1 = 2

bewijs maar het tegendeel, ik wacht
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 12 maart 2008 om 21:30:
Hoe weet je dat?

dat kan iedereen met gezond verstand voorspellen
Waarschuw beheerder
nu is het de beurt aan de

dat moet zoizo niet gebeuren

kan ook het omgekeerde beweren : als je het geloof je niet aan staat dan gewoon de negeer knop indrukken, ipv n film temaken :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dat niet aan staat dan kijken ze toch gewoon niet?

maar dat is het verboden vrucht, je wilt juist iets wat niet mag

Waarschuw beheerder
Uitspraak van S.F.X. op woensdag 12 maart 2008 om 21:31:
bewijs maar het tegendeel, ik wacht

Bosbranden in erg droge gebieden :jaja: steken ze vaak een eind verder op een strook bos/struikjes gecontroleerd in brand waardoor er een strook ontstaat die niet meer brand, waardoor het vuur gestopt wordt.

Vuur met vuur bestrijden :jaja:

Uitspraak van S.F.X. op woensdag 12 maart 2008 om 21:32:
dat kan iedereen met gezond verstand voorspellen

En wat nou als er helemaal geen film is? Dan zegt Wilders:

''Kijk, ik had gelijk toch? Het zijn een stel barbaarse, agressieve paniekzaaiers. Ik heb nog niet eens iets gedaan, en NU al strooien ze met doodsbedreigingen, verbranden ze vlaggen, dreigen ze met aanslagen! Zie je nou wel dat die hele Islam een haatzaaiende godsdienst is die geen enkel punt van kritiek kan verdragen''

en dan heeft hij gelijk zonder zijn film ook maar uit te brengen :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 maart 2008 om 21:36:
Vuur met vuur bestrijden

je snapt best wat ik bedoelde :p
Waarschuw beheerder
En wat nou als er helemaal geen film is? Dan zegt Wilders:

''Kijk, ik had gelijk toch? Het zijn een stel barbaarse, agressieve paniekzaaiers

dan heeft die belastingcenten weggegooid, en levens voor niets in mogelijk gevaar gebracht

en ik heb dit al eerder gezegd, dit zou op alles kunnen passen en niet alleen n bepaalde religie
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van S.F.X. op woensdag 12 maart 2008 om 21:38:
je snapt best wat ik bedoelde :p

klopt was heel flauw o:)

Uitspraak van S.F.X. op woensdag 12 maart 2008 om 21:39:
en heeft die belastingcenten weggegooid, en levens voor niets in mogelijk gevaar gebracht

Heb je helemaal gelijk in (y) ik ben het er mee eens dat hij dit gedaan heeft, op voorwaarde dat er GEEN film uitkomt. Het enige wat er van komt als die film daadwerkelijk uitkomt is boycot's tegen Nederlandse bedrijven, aanslagen op militairen, en misschien zelfs wel op onze steden. En dat is het niet waard, als hij zou zeggen wat ik denk dat hij doet, dan heeft hij het slim aangepakt.
Waarschuw beheerder
die geen enkel punt van kritiek kan verdragen

dus ik mag zonder problemen je moeder verrot schelden, zonder dat er iets gebeurd?
Waarschuw beheerder
en heeft die belastingcenten weggegooid, en levens voor niets in mogelijk gevaar gebracht

En waarom zijn ze in gevaar? Omdat die barbaarse mensen zonodig hun geloof moeten opdringen!
Nu ben ik zeker geen fan van Wilders, en vind ook zeker niet dat hij een geloof moet aanvallen. Toch mag het duidelijk zijn dat het geloof een groot knelpunt is in een Multicultureel land. Men moet geloven wat ze willen maar dit moet dan binnen de deur blijven en niet buiten op straat!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van S.F.X. op woensdag 12 maart 2008 om 21:42:
dus ik mag zonder problemen je moeder verrot schelden, zonder dat er iets gebeurd?

Dat ligt anders vind ik, dat heeft niets te maken met religieuze/politieke standpunten. En daar komt bij, van mij mag je :) Het zal mij een biet wezen hoe jij over mijn moeder denkt. Maar stel ik geef je wel een knal voor je neus, dan heeft dat slechts invloed op jou! Als dit spelletje verkeerd afloopt heeft dat invloed op een stuk meer mensen.

Uitspraak van SchwarzeReihe op woensdag 12 maart 2008 om 21:43:
En waarom zijn ze in gevaar? Omdat die barbaarse mensen zonodig hun geloof moeten opdringen!
Nu ben ik zeker geen fan van Wilders, en vind ook zeker niet dat hij een geloof moet aanvallen. Toch mag het duidelijk zijn dat het geloof een groot knelpunt is in een Multicultureel land. Men moet geloven wat ze willen maar dit moet dan binnen de deur blijven en niet buiten op straat!

punt voor jou
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van S.F.X. op woensdag 12 maart 2008 om 21:33:
kan ook het omgekeerde beweren : als je het geloof je niet aan staat dan gewoon de negeer knop indrukken, ipv n film temaken

Dat is niet onze cultuur. Alleen en idereen die een klein beetje macht uitstraalt gaat op de hak.
dus ook de islam, de islam staat niet op een voetstuk. Alles wat een beetje macht heeft moeten gemarignaliseerd kunnen woorden alsders krijg je vreemde toestanden (dit zijn niet mijn woorden maar ik vindt ze wel goed b) )
En zoals je ziet krijg je idd vreemde toestanden als je de islam niet mag bekritiseren.
Uitspraak van S.F.X. op woensdag 12 maart 2008 om 21:36:
maar dat is het verboden vrucht, je wilt juist iets wat niet mag

Gewoon niet op internet kijken (Y)

Daar is hij niet schuldig aan. Dat zijn nog altijd de mensen die dat uitvoeren en dat zijn toevallig achterlijke mensen die zichzelf moslim durven noemen.
Ik begrijp niet dat je het voor die mensen op durft te nemen :nee:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 maart 2008 om 18:14:
Dus ga mijn niet vertellen welke problemen er zouden zijn

Ik ga jou niets vertellen,het is beter als je met eigen ogen ziet.
Wil je mijn wil en mijn weten niet opleggen en je ook niet door mijn ogen laten kijken.

Het si helaas echter zo dat ik in veel grote steden gezien heb dat wijken -gebouwd na de oorlogsjaren- de zgn. arbeiderswijken,het lang heel goed hebben gedaan.
Nette gezinnen die hun stoepen veegdenmhun kinderen opvoedden en hun portieken schoonhielden.
Echter na de jaren 80,werden het de woningen voor de allochtonen en de minima...veel bijstandsklanten.
Toen werd het bijna alleen maar allochtoon en de huizen werden een aanfluiting.
Gordijnen( als ze er al waren) hingen op half zeven of waren gespannen aan touwen.
De lucht in de portieken was niet meer te harden.
Schoonmaken daar had men niet van gehoord.
Waarom trots iets onderhouden wat voor hen niet meer was als een dak boven het hoofd?
Al snel kwam de graffiti,kwam het ramen ingooien,nog even later bleven naamplaatjes weg en hingen de brievenbussen erbij.
En jij zegt dat er niets gesloopt is of verrot gemaakt??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 maart 2008 om 19:07:
Ik weet niet of jij weet wat er precies in de koran staat maar ik denk dat in verhouding net zoveel christenen als islamieten precíes doen wat er in dat boek staat, oftewel slechts enkelingen

Ja ik weet tamelijk goed wat er in de koran staat.

En kom op,moet ik je nu ook nog uitleggen dat er een verschil is tussen een priester die een koorknapie tuchtigt met zijn roede en een zelfmoordterrorist?
Doen beide misschien wat hun geloofsboek van hen vraagt.
Maar dat ventje komt wel heen over zijn blauwe plekken op zijn billen,alleen die 30 mensen in die bus komen nooit meer terug!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 maart 2008 om 20:01:
aanzetten tot discriminatie

blonde plofkop

zodat die mongool

jajaja,jij bent me er eentje!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van einahpetS op woensdag 12 maart 2008 om 20:09:
nederlands

Nederlands.

Waarschuw beheerder
maar "mijn"flock draait ook overuren Paar honderd posts vandaag, ik hou het zo echt niet meer bij

Uitslover :aai:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 maart 2008 om 20:39:
tijd&plaats

:cheer:

euhhhhhh,ben ik nog maar alleen hier??? pssssttttttt