En wat nou als er helemaal geen film is? Dan zegt Wilders:
''Kijk, ik had gelijk toch? Het zijn een stel barbaarse, agressieve paniekzaaiers. Ik heb nog niet eens iets gedaan, en NU al strooien ze met doodsbedreigingen, verbranden ze vlaggen, dreigen ze met aanslagen! Zie je nou wel dat die hele Islam een haatzaaiende godsdienst is die geen enkel punt van kritiek kan verdragen''
en dan heeft hij gelijk zonder zijn film ook maar uit te brengen
Men moet geloven wat ze willen maar dit moet dan binnen de deur blijven en niet buiten op straat!
ik weet niet wie er een film voor nodig heeft om erachter te komen dat daar een stel barbaarse agressievelingen wonen
barbaren vindt je overal, wat dacht je van al die kinder/dieren mishandelingen die in dit land gepleegt door worden (ook door blanken westerlingen)
eerst je eigen problemen oplossen voordat je je gaat bemoeien met iemand anders
hij zegt dat wilders met zijn acties aantoont dat er agressieve etc. in landen wonen waar ze nu onze vlag staan te verbranden
Trouwens ik vind het wel grappig dat iemand hier op partyflock valt over de spelfouten in dat filmpje.
Uitspraak vanjaja_wel_eem
op woensdag 12 maart 2008 om 19:41:
Als je iets zegd,, voelen die allochtonen zich meteen aangesproken en blijven ze op die envelopjes klikken
Admis bepalen nog steeds of het al dan niet terecht is. Als iemand op het envelopje klikt, dan betekend dat nog steeds geen ban.
Alhoewel ik vind dat er in iedergeval in dit topic best sosiaal gediscussiert
In die landen wordt je gestenigd als je als vrouw verkracht wordt door je buurman, of gelynchd als je beweert niet in mohammed te geloven, ik weet niet wie er een film voor nodig heeft om erachter te komen dat daar een stel barbaarse agressievelingen wonen
Het gaat meer ( volgens mij) om wat er NU al gebeurd,voordat er ook maar een film uit is.
Deze mensen zijn zo explosief betreffende hun religie dat rampen haast niet zijn te overzien.
Het blijft dus niet over de grenzen...en DAAR wil hij de ogen voor openen,het debat voor openen.
De mensen laten nadenken die alleen maar thee drinken en ja knikken.
Deze mensen zijn zo explosief betreffende hun religie dat rampen haast niet zijn te overzien.
Het blijft dus niet over de grenzen...en DAAR wil hij de ogen voor openen
Hij opent niet alleen de ogen, (wat voor iemand die ook maar 1 dag per jaar de krant leest of iets dergelijks sowieso niet nodig is)
hij jaagt ze tegen ons in het harnas, nou heel erg bedankt maar mijn ogen waren al open, heb ik geen journaal met brandende vlaggen en extremisten die nederland voortaan intens haten en dood willen voor nodig.
nou heel erg bedankt maar mijn ogen waren al open
Door ook de cultuur en religie van jou shoarmatent verkoper 'achterlijk' en een 'gevaar' te noemen?
het is nog steeds een probleem dat zulke jongeren belachelijk slecht integreren en massaal in de criminaliteit belanden, maar nogmaals pak die gasten zo streng mogelijk aan,
Heidens symbool wat net als het hakenkruis de zon symboliseert. Het is gewoon een 100% Nazi symbool.
als dat zo is en dat staat op zijn jack is dat een slechte zaak.
Gelukkig en van vele met jou,maar toch blijven mensen stemmen op partijen die weinig tot niets doen en dingen laten voortduren die niet door de beugel kunnen.
Die laksheid kost ons de kop.
Het CDA wil, net als de ChristenUnie, het verbod op blasfemie in standhouden: 'Als je dit artikel gaat schrappen dan geef je het verkeerde signaal, namelijk dat het beledigen van gelovigen mag
Mijn Ma komt ook uit Den Haag en toen we laatst in de schilderswijk waren was ze gewoon echt serieus zwaar aangeslagen. Ook met deze reden. 1 grote Ghetto
Dat moeten we aanpakken, dat moeten we door elkaar schudden, afstraffen en onder streng bewind proberen terug te plaatsen in de maatschappij
Maar ik vindt ook dat de moslim-gemeenschap zelf ook veel harder tegen deze gasten op moet treden. hun zijn immers het slachtoffer van hun eigen (slecht opgevoede) jeugd.
Deze Christelijke partijen regeren met de Bijbel in de hand.
Politiek en Religie kunnen niet gemengd worden en het word tijd dat men dat eindelijk eens gaat schrappen.
pasen, kerst en pinksteren afgeschaft worden omdat religie en politiek niet mogen mengen
Ik heb echter ook zo gedacht,ben bij een bijeekomst geweest
Respect echter dat Wilders elk gesprek en elke vraag die kant op direct afkapte en duidelijk formuleerde dat hij er niet op uit is alle allochtonen het land uit te zetten
Geertje nu al de grootste anti-held van de eeuw
Maar goed ook, want dit topic wordt vast met argusoogjes gevolgt door de admins
Dus ga mijn niet vertellen welke problemen er zouden zijn.
![[img width=130 height=101]http://www.smileys.nl/images/big/19.gif[/img]](http://www.smileys.nl/images/big/19.gif)
schade blijft beperkt als die domme film niet uit komt
is Geertje nu al de grootste anti-held van de eeuw
En je zegt het zelf: het is dreiging...er gebeurt toch nog niks?
en is wilders ten minste snel uit de publiciteit
Overigens blijft het nog aardig netjes in dit topic
Eigenlijk zijn die Mocro's die een stel Nazi's op hun bek slaan het toonbeeld van intergratie.
Deze mannen verdienen een lintje!
ik ben ook Rob
ik dus..
In die landen wordt je gestenigd als je als vrouw verkracht wordt door je buurman, of gelynchd als je beweert niet in mohammed te geloven, ik weet niet wie er een film voor nodig heeft om erachter te komen dat daar een stel barbaarse agressievelingen wonen
wat dacht je van al die kinder/dieren mishandelingen
En onze problemen hebben dus te maken met de allochtonen die hun religie meenemen naar dit land en onze westerse beschaving en stukje bij beetje ons dit gaan opdringen.
nou heel erg bedankt maar mijn ogen waren al open
Hey Naf,ook eens uit je holletje gekropen??
Je hebt heel wat te lezen..
Bijvoorbeeld ramadan hoef je niet mee aan te komen bij mij, dat doe je maar in in pakistan, niet hier
we zijn toch oof topic?
Willen we lui als dit in ons land hebben? die dat soort verdorven cultuur hierheen brengen?
precies, en dat wil je hier toch niet hebben...?
Zou jullie stem niet naar Wilders gaan, naar wie dan wel? want zoals ik het zie is zo'n beetje de complete Nederlandse politiek in een lachertje veranderd.
sorry luister, het ziekenverzuim stijgt die periode enorm/wegblijven, geen inzet tonen
Whathefuckbarbeque
Een baardtaart
Burkinootjes
Burkaascroissant
Fatimandarijn
Imamerican Filet
Gehaktballah
Hassandijvie
Fatwater
Mustafanta
Cassislam
Moslimonade
maar ik heb een aantal jaren gewerkt voor een bedrijf wat een hoofdkantoor in Best had zitten en die waren voor,tijdens en na het carnaval ook niet te beriken/te pruimen...hahaha
maar een topic meeting zou weleens strak kunnen zijn ja zolang voor en tegenstanders irl elkaars hersens niet inbashen
zolang voor en tegenstanders irl elkaars hersens niet inbashen
heb juist door deze discussie's mensen beter leren kennen en het ook opgebracht om naar een PVDA bijeenkomst te gaan en daar met mensen in gesprek te gaan en van gedachte te wisselen.
en persoonlijk een gesprek of debat aangaan is beter dan hier op flock waar je vaak iets niet begrijpt, of iets verkeerd kan opvatten of lezen.