4 volgers · 223790x bekeken
recht op een eigen mening hebben betekend niet dat je verplicht een eigen mening te hebben
Dit is weer zo'n stukje dat ik denk van... mwah nouja...
Best knap Roxxy om ruzie te zoeken met Focus. Hij is een van de weinige die juist geen ruzie zoekt en zoals je nu ook ziet komt het ook ditmaal alleen van jouw kant. Chapeau!
Zoek ik ruzie dan?
Hij begint te schrijven dat mijn voorbeeld niet klopt, waarop ik aan hem vraag waarom niet en een onderbouwing daarbij...
Waarop ik vervolgens alleen maar dom geschreven antwoorden krijg..
Nou dan denk ik, als je niks kunt onderbouwen, bemoei je dan ook gewoon niet met mijn tekst..
en wtf ben jij een schooljuf !!??
Ga je weer beginnen?Via privebericht ben je veel liever tegen me...
zoekt ze ruzie dan?
volgens mij maak jij dat er nu van ..
Nou idd...
Ach t zal wel van hetzelfde niveau wezen
nee hij is heilig ..
Hij begon alvast met pannenkoeken te smijten... tochhh?
laatste aanpassing
donateur
http://www.nu.nl/news/1382525/50/Youtube_wacht_anti-Koran_film_af.html
Ik ga me af vragen wat precies in de film uit de doeken gedaan gaat worden. En ik vraag me af hoe je iets een film kunt noemen van iets wat 10 min duurt.
Gezien je maximaal 10 min film kwijt komt op youtube.
Ik ga me af vragen wat precies in de film uit de doeken gedaan gaat worden. En ik vraag me af hoe je iets een film kunt noemen van iets wat 10 min duurt.
Gezien je maximaal 10 min film kwijt komt op youtube.
Denk dat het dan eventueel in delen geplaatst word?
pannenkoek
Klinkt bekend
10 min film
eventueel in delen geplaatst word
Als een docu/soap.
10 afleveringen van 1 minuut.
laatste aanpassing
Ja, maar zou je op hem stemmen?
Tja waarom niet, btr stemmen op hypocriete leugenaars die zich achter zwakke verschuilen en bij elke lastige vraag er zo omheen lullen dat bijna elke 'nederlander' er geen reet meer van snapt. En dan nog dom ja knikken ook
In debatten let ik altijd op of de vraag beantwoord word. Dat is in 80% vaak niet het geval en daar stoor ik me vreselijk aan en verdient absoluut geen stem van mij. durf je wel oprecht problemen naar voren te schuiven die gevoelig blijken te zijn, dan toon je iig lef en leiderschap, je laat je dan immers niet leiden door angst.
In debatten let ik altijd op of de vraag beantwoord word. Dat is in 80% vaak niet het geval en daar stoor ik me vreselijk aan en verdient absoluut geen stem van mij. durf je wel oprecht problemen naar voren te schuiven die gevoelig blijken te zijn, dan toon je iig lef en leiderschap, je laat je dan immers niet leiden door angst.
10 afleveringen van 1 minuut
10 x 1 minuut scheldpartijen van wilders op de koran?
dan hoop ik iig dat er een lekker muziekje onder staat...
Ik voorzie na deze woelige tijden een glansrijke loopbaan in het sprookjesbos van de efteling voor de heer Wilders..
In debatten let ik altijd op of de vraag beantwoord word. Dat is in 80% vaak niet het geval en daar stoor ik me vreselijk aan en verdient absoluut geen stem van mij
Ik vind het maar een kansloos gebeuren als hij aan het woord is
Is dat de manier zoals politiek zou moeten zijn?
Ik vind het maar een kansloos gebeuren als hij aan het woord is
Is dat de manier zoals politiek zou moeten zijn?
Het is een ander uiterste.
De ene kliek is inmiddels (weer) zo politiek correct dat ze problemen die in samenleving bestaan liever willen negeren / vergeten / onder een vloerkleed vegen / enz en Het andere uiterste is dat die van Geert Wilders die het probleem overdreven veel benoemt.
jup, de afgod van thijs
Shit toch nog erachter gekomen
Je bent nogal denigrerend bezig ja. Bij mij valt dat onder ruzie zoeken.
Niet mee eens...
De waarheid is soms gewoon hard.
Tuurlijk maakt iedereen wel eens een spelfout maar de teksten die Focus hier neerknald zijn gewoon bijna niet te lezen.
Nou dan vind ik dat hij zich ook niet met mijn voorbeeld hoeft te bemoeien.Als die dat niet gedaan had, dan had ik me namelijk ook niet met hem bemoeid..
Beter dan geen niveau.
Geert Wilders die het probleem overdreven veel benoemt.
Daar heb je wel gelijk in. Maar het is wel naar toekomst gericht waar deze problemen erger kunnen gaan worden. Hij kan wellicht ook wat meer aandacht besteden aan bijv. wachtlijsten van ziekenhuizen, oftewel gezonheidzorg, fileproblemen etc. Stijgt zijn aanzien wat meer wat politiek betreft. Ik zie eigenlijk wel liever een veelzijdige politici zoals bijv. Pim
laatste aanpassing
Simpele mensen zijn geen bevolkingsgroep.
daarom heeft Wilders ook zoveel aanhang bij de simpele massa die te horen krijgt wat hun beperkte denkvermogen net kan verwerken
Je benoemt een groep mensen. de Groep mensen die op Geert Wilders stemt, zijn achterban noem je simpel.
Als ik zeg dat moslims simpel zijn discrimineer ik ook, als ik zeg dat blanken of zwarten simpel zijn discrimineer ik ook. Als ik zeg dat jehova's of milieuactivisten simpel zijn discrimineer ik ook. Dus als je 1 groep mensen simpel noemt op basis van hun overtuiging dan discrimineer je wat mij betreft. en Dan kan je wel scheinhielig gaan zitten doen maar feit is dat jou uitspraken soms zo discriminerend zijn dat dat Hitler en haast het schaamrood van op de wangen zou krijgen mafkees. En het erge is dat je het zelf niet eens door heb omdat je in de waan verkeerd dat je de "goede moraal" aan je zijde heb. Wat dus niet zo is
Waar heb ik gediscrimineerd?
Simpele mensen zijn idd simpel. En criminelen zijn crimineel. Wat is hier generaliserend aan?
Is het aan jou om te bepalen of iemand simpel is?
wat versta jij onder simpel dan?
Ik betwijfel of dit wel echt discriminatie is hoor,
maar op mij komt het wel een beetje veroordelend over.
Dan kan je wel scheinhielig gaan zitten doen maar feit is dat jou uitspraken soms zo discriminerend zijn dat dat Hitler en haast het schaamrood van op de wangen zou krijgen mafkees.
discriminatie van de mafkezen?
Begrijp het ff niet
tis geertje
jup, en die burka staat hem prachtig ..
thijs ligt een beetje aan de voeten van afgod wilders ..
(de verlosser van de vrijheid)
laatste aanpassing
nationale inburgeringstest 2005
De Nationale Inburgering Test van Teleac is ook gebaseerd op de eindtermen KNS. Maar… bedoeld om Nederlanders een indruk te geven van wat er allemaal van inburgeraars verwacht wordt. Dat betekent dat de Nationale Inburgering Test niet dezelfde test is als het inburgeringsexamen KNS. Wat zijn de belangrijkste verschillen?
- Het échte examen is op een lager taalniveau (A2 mondeling).
- De toetsvorm is anders: in het echte examen worden alle vragen ingeleid met een filmpje waarin de situatie wordt geschetst zodat die voor inburgeraars herkenbaar is voordat ze er vragen over gaan beantwoorden.
- Het echte examen is opgebouwd rond een familie, de familie Tan. Aan de hand van hun situatie en belevenissen zijn de vragen gesitueerd.
- De vragen uit het examen zijn op grote schaal uitgeprobeerd bij de doelgroep. Meer dan 4000 inburgeraars hebben meegedaan aan het uitproberen van de vragen. Dat betekent dat de kwaliteit van de vragen in het echte examen aan alle kwaliteitseisen voldoen die je van examenvragen mag verwachten.
- De grens voor zakken of slagen ligt bij het echte examen niet zo hoog als bij de Nationale Inburgering Test van Teleac, namelijk op 70% en niet op 80%.
De Nationale Inburgering Test van Teleac is ook gebaseerd op de eindtermen KNS. Maar… bedoeld om Nederlanders een indruk te geven van wat er allemaal van inburgeraars verwacht wordt. Dat betekent dat de Nationale Inburgering Test niet dezelfde test is als het inburgeringsexamen KNS. Wat zijn de belangrijkste verschillen?
- Het échte examen is op een lager taalniveau (A2 mondeling).
- De toetsvorm is anders: in het echte examen worden alle vragen ingeleid met een filmpje waarin de situatie wordt geschetst zodat die voor inburgeraars herkenbaar is voordat ze er vragen over gaan beantwoorden.
- Het echte examen is opgebouwd rond een familie, de familie Tan. Aan de hand van hun situatie en belevenissen zijn de vragen gesitueerd.
- De vragen uit het examen zijn op grote schaal uitgeprobeerd bij de doelgroep. Meer dan 4000 inburgeraars hebben meegedaan aan het uitproberen van de vragen. Dat betekent dat de kwaliteit van de vragen in het echte examen aan alle kwaliteitseisen voldoen die je van examenvragen mag verwachten.
- De grens voor zakken of slagen ligt bij het echte examen niet zo hoog als bij de Nationale Inburgering Test van Teleac, namelijk op 70% en niet op 80%.
Als hij dan een vent is, maakt hij zijn volgende film waarin die de kriminele activiteiten van de hells angels bloot legt.
Sommige mensen betreden de politiek omdat hij of zij iets wil veranderen, Je kunt niet overal tegelijk mee bezig zijn. Het is maar net wat die gene drijft. Je gaat ook niet bij groenlinks klagen dat ze eindelijk eens die nieuwe wegen moeten aanleggen.
ik ben tegen de 'moslim film' van Wilders.
Hoe kun je nou tegen zijn, als je niet eens weet hoe de film verloopt. Waarom zou je uberhaupt tegen zijn? De film laat zien wat de koran nou echt inhoudt, Laat wat zien over het geloof van de moslim. Als er niks mis is met dat geloof, Dan zou je er als moslim toch alleen met een grote lach en vol trots naar kijken. En hoe zou je de moslims dan ooit in een kwaad daglicht kunnen stellen?
laatste aanpassing
donateur
Hoe kun je nou tegen zijn, als je niet eens weet hoe de film verloopt. Waarom zou je uberhaupt tegen zijn?
het zal de visie van Geert Wilders op de Islam zijn, en niet een documantaire over de Islam. De visie van Wilders Ken ik al, die kent de Wilders aanhang al, En de Wilders haters.
Dus er is tot geen reden om die film uit te brengen. Buiten dan, dat Wilders veel belang heeft bij publiciteit. De meer publiciteit, de meer stemmen. Als Wilders dan nog wat publiciteit zou krijgen, naja het irriteerd me, maar schandelijk vind ik dat we als Nederland zo te kakken laten zetten dat we een RACIST zo misbruik laten maken van ons rechts systeem, waar we allemaal erg trots op zijn.
Dat de Film mensen in de ziel zal raken, die veel waarde aan hun (moslim) geloof hechten. Die nog nooit een vlieg kwaad hebben gedaan, gewoon net zo hard werken als de gemiddelde Nederlander. Dit wordt dan maar in koop toe genomen.
laatste aanpassing
Hoe kun je nou tegen zijn, als je niet eens weet hoe de film verloopt. Waarom zou je uberhaupt tegen zijn? De film laat zien wat de koran nou echt inhoudt, Laat wat zien over het geloof van de moslim. Als er niks mis is met dat geloof, Dan zou je er als moslim toch alleen met een grote lach en vol trots naar kijken. En hoe zou je de moslims dan ooit in een kwaad daglicht kunnen stellen?laatste aanpassing 9 januari 2008 19:15
Sommige mensen betreden de politiek omdat hij of zij iets wil veranderen
Wel met realistische plannen en niet een verandering van de grondwet
Zou graag nog steeds van iemand willen horen waar de "vrijheid"van de PVV voor staat.
ik merk dat hier de pvda tegen de pvv bezig is...
Volgens mij is hier niemand van de PvdA ( zover ik weet )
dat is een goeie grap. Fijn om weer terug op pf te zijn.
Tjah een dag niet gelache, is een dag niet geflockt
Je benoemt een groep mensen. de Groep mensen die op Geert Wilders stemt, zijn achterban noem je simpel.
Misschien niet geheel objectief, maar niet geheel ongegrond.
PVV gaat wel heel ver met ongegronde kreten en onrealistische ideeën.
En dan weet jij ook wel wat ik bedoel. Als je zoveel waarde hecht aan een streng immigratie beleid dan kan je rita iets serieuzer nemen.
het zal de visie van Geert Wilders op de Islam zijn, en niet een documantaire over de Islam. De visie van Wilders Ken ik al, die kent de Wilders aanhang al, En de Wilders haters.
Ik vrees dat het idd niet echt een educatief filmpje over de koran word.
en dat de daarop volgende reacties erg voorspelbaar zijn (al is het uiteindelijk ook de vraag of dat wel nodig is).
Het kan natuurlijk dat het uiteindelijk juist wel een verwerkelijking van het boek de koran word word en dat wilders met de sensatie tornado rondom hem (media,aanhang,tegenstand enz) juist door de commotie met grootte getale zullen kijken.
En dat hij het als een soort eye opener wil neezetten,
zowel voor moslims als niet moslims.
De film laat zien wat de koran nou echt inhoudt, Laat wat zien over het geloof van de moslim.
Ik betwijfel het, al wil ik hem graag zien
Dan zou je er als moslim toch alleen met een grote lach en vol trots naar kijken. En hoe zou je de moslims dan ooit in een kwaad daglicht kunnen stellen?
Is zo, maar even realistisch : verwacht je dat de mensen daar zo mee om gaan?
Ik vrees de tsunamie van de farwa's
Als je zoveel waarde hecht aan een streng immigratie beleid
Ik heb liever gewoon eerst eens een goed immigratie beleid,
duidelijk helder en gewoon normaal.
Wat bied rita? alleen streng?
Ze gaf zelf eerst aan er voor iedereen te willen zijn.
laatste aanpassing
Laat wat zien over het geloof van de moslim. Als er niks mis is met dat geloof, Dan zou je er als moslim toch alleen met een grote lach en vol trots naar kijken. En hoe zou je de moslims dan ooit in een kwaad daglicht kunnen stellen?
Dat de Film mensen in de ziel zal raken, die veel waarde aan hun (moslim) geloof hechten. Die nog nooit een vlieg kwaad hebben gedaan, gewoon net zo hard werken als de gemiddelde Nederlander. Dit wordt dan maar in koop toe genomen
Als je dit onder elkaar zet dan denk ik van tja waarom zou een gematigde / goede moslims zichzelf idd iets aantrekken als het niet op hem/haar van toepassing is. Leuk is idd anders. Maar ik zou er als gematigde moslim zijnde niet wakker van gaan liggen. Net als bijv iemand tegen mij zou zeggen dat ik discrimineer. Leuk is het niet. Maar zelf weet ik toch echt beter, evt zeg ik wat ervan maar voor de rest moet je dat soort dingen laten rusten als je je echt niet aangesproken voelt.
Misschien niet geheel objectief, maar niet geheel ongegrond.
PVV gaat wel heel ver met ongegronde kreten en onrealistische ideeën.
En dan weet jij ook wel wat ik bedoel. Als je zoveel waarde hecht aan een streng immigratie beleid dan kan je rita iets serieuzer nemen.
Rita is idd ook serieuzes. K geef mijn stem liever aan haar dan aan GW
Maar mensen hebben blijkbaar iets met onrealistische dingen. Om dezelfde Reden stemmen mensen vanuit een ideaalbeeld op bijv een partij als de SP die naar mijn inzicht ook ideeen heeft die meer naar dromen neigen dan naar realiteit. en dat weten ze zelf ook want ze hebben niet voor niets de verantwoording voor het regeren naast zich neergelegd.
De PVV is een soort van rechtse tegenpartij, idd niet op alle vlakken realistisch. Maar het geeft aan dat er dingen fout zijn gegaan in het verleden (en het heden) waar mensen blijkbaar erg mee zitten.
Zou graag nog steeds van iemand willen horen waar de "vrijheid"van de PVV voor staat.
De PVV gaat soms te ver in hun islam-denkbeelden.
Maar bepaalde uitwassen van de islam beperken je vrijheden nog veel meer. dus dan is het kiezen tussen twee kwaden als je alleen tussen deze kiest. En ik vindt de islam beperkender in de vrijheden dan de PVV. De PVV is puur en alleen een tegenreactie op negatieve invloeden van de islam.
Koranfilm' op Youtube niet van Wilders
http://www.nu.nl/news/1385395/52/%27Koranfilm%27_op_Youtube_niet_van_Wilders.html
Brits premier Tony Blair en de Amerikaanse president George Bush, die verklaren dat de islam een vreedzame godsdienst is, die door terroristen wordt misbruikt.
Dat is niet het standpunt van Wilders, die de islam als geweldadig beschouwt en die wil dat de Koran wordt verboden.
http://www.nu.nl/news/1385395/52/%27Koranfilm%27_op_Youtube_niet_van_Wilders.html
Brits premier Tony Blair en de Amerikaanse president George Bush, die verklaren dat de islam een vreedzame godsdienst is, die door terroristen wordt misbruikt.
Dat is niet het standpunt van Wilders, die de islam als geweldadig beschouwt en die wil dat de Koran wordt verboden.
dat we een RACIST zo misbruik laten maken van ons rechts systeem, waar we allemaal erg trots op zijn.
Nou dan ben je in mijn ogen geen racist.Ik zou hem meer een realist noemen, hoewel sommige plannen van hem weer niet realistisch zijn..
Als je zoveel waarde hecht aan een streng immigratie beleid dan kan je rita iets serieuzer nemen.
Rita, daar ga ik op stemmen bij de volgende verkiezingen
Ze gaf zelf eerst aan er voor iedereen te willen zijn
Ik denk dat Rita bedoeld dat alle mensen die daadwerkelijk op de vlucht zijn vanwege de situatie in het land van herkomst, ook echt geholpen moeten worden en niet afgewezen, enkel omdat zij bv. moslim zijn..
Maar dat mensen die hier komen om te profiteren enz. geweigerd moeten worden.Dat is eerlijk, maar wel streng..
Zeg toch ook niet dat het mijn keus is, maar kan haar iets serieuzer nemen als Geertje.
hier je antwoord...
ergens bij 014.25 minuten....
De PVV gaat soms te ver in hun islam-denkbeelden.
Maar bepaalde uitwassen van de islam beperken je vrijheden nog veel meer. dus dan is het kiezen tussen twee kwaden als je alleen tussen deze kiest. En ik vindt de islam beperkender in de vrijheden dan de PVV. De PVV is puur en alleen een tegenreactie op negatieve invloeden van de islam.
Bullshit antwoord weer, De Koran is de voedingsbodem van terrorisme ?
Natuurlijk zijn er schoften die de Koran verkeerd interpreteren, maar het boek bevat dezelfde soort verhalen als de bijbel en de tenach.
Met dezelfde gruwelheden, maar ook met dezelfde onderliggende positieve boodschap. Dat niet iedereen dit wil begrijpen is een ander verhaal. Punt is dat dit een vrijland is en ik vind vrijheid ons hoogste goed, maar omdat er een heel aantal kut kinderen rond lopen zou ik nu een hele bevolkingsgroep moeten discrimineren.
Het is nog altijd zo dat een individu wordt veroordeeld op zijn daden.
Dit mogen van mij gerust strengere maatregelen betreffen.
Echter wil Geertje graag preventief een bevolkingsgroep discrimineren door ze tweede rangsburgers te maken met minder privileges. Daarom is dit zo tegendraads met de grondwet en wil hij deze wijzigen. Daarnaast zal dit ook nog eens erg averechts gaan werken.
Kortom "vrijheid" is bij de PVV meer iets om in te dammen.
Als je dit onder elkaar zet dan denk ik van tja waarom zou een gematigde / goede moslims zichzelf idd iets aantrekken als het niet op hem/haar van toepassing is. Leuk is idd anders. Maar ik zou er als gematigde moslim zijnde niet wakker van gaan liggen. Net als bijv iemand tegen mij zou zeggen dat ik discrimineer. Leuk is het niet. Maar zelf weet ik toch echt beter, evt zeg ik wat ervan maar voor de rest moet je dat soort dingen laten rusten als je je echt niet aangesproken voelt.
Kijk in dit land geld de vrijheid van meningsuiting en daarom mogen ze van mij alle geloofsovertuigingen onder de loep nemen en er zelfs de spot meedrijven zoals cartoons.
Maar van een politicus die een voorbeeld functie heeft en vele burgers vertegenwoordigd verwacht ik wel een objectieve benadering.
En jij en ik weten al dat die er niet zal zijn.
De PVV is een soort van rechtse tegenpartij, idd niet op alle vlakken realistisch. Maar het geeft aan dat er dingen fout zijn gegaan in het verleden (en het heden) waar mensen blijkbaar erg mee zitten.
Nederlanders zijn nu eenmaal kritisch en vol commentaar. Dit heeft zijn positieve en negatieve consequenties. Eén daarvan is dat de politiek nooit iets goeds kan doen en daarom zal er altijd wel een protestpartij veel zetels halen.
Dit moment dus logisch gewijs geertje door zijn brutaliteit dat mensen aanspreekt. Mijn mening is alleen dat hij inhoudelijk weinig om het lijf heeft, maar dat wordt pas echt duidelijk als hij ooit in de coalitie komt. ( en ja ik kan dat dus ook niet 100% objectief oordelen, maar ben het nu al niet eens met zijn standpunten)
Maar mensen hebben blijkbaar iets met onrealistische dingen. Om dezelfde Reden stemmen mensen vanuit een ideaalbeeld op bijv een partij als de SP die naar mijn inzicht ook ideeen heeft die meer naar dromen neigen dan naar realiteit.
Ik vraag me af welk onderdeel van het partijprogramma van de SP jij niet realistisch vond. Want ook geertje en andere partijen volgen veel de mening van Jan, zodra het niet over allochtonen gaat tenminste.
en dat weten ze zelf ook want ze hebben niet voor niets de verantwoording voor het regeren naast zich neergelegd.
Ze hadden naar mijn mening wel iets harder mogen proberen tijdens de onderhandelingen met het CDA, maar Jan vondt al vrij snel dat hij dan teveel partijpunten moest compenseren. Daar heb ik ook wel waardering voor om voet bij stuk te houden
donateur
Kortom "vrijheid" is bij de PVV meer iets om in te dammen.
je stelde een vraag, ik gaf je netjes antwoord.
Echter wil Geertje graag preventief een bevolkingsgroep discrimineren door ze tweede rangsburgers
als je het flmpje goed volgt zegt hij duidelijk dat hij niks heeft tegen buitenlanders of allochtonen. als je geen straatterroristen of crimineel bent ( wat hij contenu benoemt)hoef je je niet aangesproken te voelen.
doe je dat dan toch dan is dat jammer.
ben het helemaal eens als hij het alleen zou hebben over allochtonen of buitenlanders... dan zou hij iedereen over 1 kam scheren.
bij elk debat of kamervraag hamert hij op straatterroristen of criminelen.
als je het flmpje goed volgt zegt hij duidelijk dat hij niks heeft tegen buitenlanders of allochtonen. als je geen straatterroristen of crimineel bent ( wat hij contenu benoemt)hoef je je niet aangesproken te voelen.
doe je dat dan toch dan is dat jammer.
ben het helemaal eens als hij het alleen zou hebben over allochtonen of buitenlanders... dan zou hij iedereen over 1 kam scheren.
bij elk debat of kamervraag hamert hij op straatterroristen of criminelen
ook een hekel hebben aan een bepaalde cultuur valt voor mijn onder racisme. ik heb er helaas geen ander woord voor.
racisme = hekel hebben aan een ras.
culturisme = hekel hebben aan een cultuur.
islamismeisme = hekel hebben aan de islam = wilders.
Volgens mij hamert hij vooral op moslims.
laatste aanpassing
Ik dacht dat hij toch nadrukkelijk sprak over de Koran verbieden.
Dacht dat hij de grondwet wilde veranderen om Moslims andere rechten toe te kennen.
.Ik zou hem meer een realist noemen, hoewel sommige plannen van hem weer niet realistisch zijn..
hitler was ook geen duitser.. (vergelijking weer
Zeg toch ook niet dat het mijn keus is, maar kan haar iets serieuzer nemen als Geertje.
Is zo
Maar vroeg me ehm hardop af wat ze te bieden heeft dan in de politiek met haar nieuwe partij.
Volgens mij heb ze de zaken rondom haar partij nog niet rond?
Vroeg me af wat dan haar punten precies zijn? (ken alleen een paar uitspraken)
als je dat hebt ben je dan islamofoob?
of is dat slechts een tik?
Marokkaanse straatterroristen noemd hij ze vaak.
Er is wel meer debat matriaal dan dat filmpje weergeeft toch?
En daar zijn de woorden vrij helder zoals hij dat zo graag wil vertellen.
donateur
Dat begrijpt toch niet iedereen. Met racist weet iedereen wat ik bedoel.
en waarom moet dan hun religie uit gebannen worden uit Nederland, of op zijn mindst op een tweede plaats komen, of hun "heiligge boek" verboden worden? Of mogen ze geen staatssecretaris worden?
Nee joh Wilders heeft alleen wat tegen straat terroristen.
Wat een dramitisch woord, teveel eer voor gewoon kut-volk, maar dan legt men de link weer niet zo snel naar de Islam, tuurlijk, dom van mij.
laatste aanpassing
ook een hekel hebben aan een bepaalde cultuur valt voor mijn onder racisme. ik heb er helaas geen ander woord voor.
Is dat echt een Nederlands woord?Nee toch..?
Maar je punt is in elk geval wel duidelijk.
Discriminatie zou het ook nog kunnen heten maar racisme zeker niet, aangezien moslims van allerlei rassen kunnen zijn..
als je dat hebt ben je dan islamofoob?
of is dat slechts een tik?
Marokkaanse straatterroristen noemd hij ze vaak.
Tsja en aan de ene kant best jammer dat hij enkel maar hamert op dat Marokaans(al heeft hij er ergens wel gelijk in) want er zijn ook zat Nederlandse straatterroristen natuurlijk..
En ook die moeten aangepakt worden.
Dat begrijpt toch niet iedereen. Met racist weet iedereen wat ik bedoel.
Racist is gewoon een verkeerd woord ervoor en ik denk dat je beter voor jezelf kunt praten want volgens mij snapt 98% wel wat hij met die woorden bedoeld.
laatste aanpassing