als ik midden in Rotterdam met een megafoon ga staan, "Rotterdam is een kut stad" dan zullen er waarschijnlijk een paar mensen zijn, die met mij een goed gesprek aangaan. En ik daar na ga roepen dat Rotterdamers agressief tuig zijn.
Die vergelijking gaat op, niet die je daar neer zet.
ik vermoed dat het openbaar ministerie meer beweis heeft weten aan te dragen dat de Hells Angels een Criminele organisatie is. Als dat er beweis wordt aan gevoerd, in de film dat het uitbannen van de Islam, van ons land een beter land zal maken.
Edit,
het ging me dus om het voorbeeld, dat je geweld kan ver wachten als je dit doet, maar never mind, ik denk mijn Rotterdams voor beeld is toepasselijker
Maar ik vind het bijzonder kwalijk, dat men er van uit gaat, dat elke Moslim bij die groep hoort, zolang het niet on om stoten bewezen is dat ze er niet bij horen.
Zelfs Wilders heeft het enkel over de moslims die radicaal zijn en denken...
Uitspraak van giffer RB® op zondag 6 januari 2008 om 17:38:
Dit is nou zo'n zielige opmerking
Uitspraak van giffer RB® op zondag 6 januari 2008 om 17:38:
En had best een hoge dunk van je rijm/gedichtsite, maar waarschijnlijk grootste gedeelte met een gespleten tong
Pannenkoek
Klopt helemaal; en ik ben gewoon heel benieuwd of Wilders met zijn film de roep om de koran te verbieden kan onderbouwen...ik snap niet dat mensen (moslims) daar iets op tegen hebben als er niks haatdragends staat in diezelfde koran
dat nederland dit toelaat is een schande dat is pas uitlokken en vragen om de aandacht van elke radicale gek ter wereld..... echte een trieste ontwikkeling
trieste ontwikkeling
Klopt helemaal; en ik ben gewoon heel benieuwd of Wilders met zijn film de roep om de koran te verbieden kan onderbouwen...ik snap niet dat mensen (moslims) daar iets op tegen hebben als er niks haatdragends staat in diezelfde koran
Klopt helemaal; en ik ben gewoon heel benieuwd of Wilders met zijn film de roep om de koran te verbieden kan onderbouwen
ik heb nooit geroepen dat alle moslims welkom moeten zijn in Nederland. Sterker nog ik vind dat een bepaald deel van de Moslim bevolking snel moet op typhen uit Nederland.
Maar ik vind het bijzonder kwalijk, dat men er van uit gaat, dat elke Moslim bij die groep hoort, zolang het niet on om stoten bewezen is dat ze er niet bij horen.
dat nederland dit toelaat is een schande dat is pas uitlokken en vragen om de aandacht van elke radicale gek ter wereld..... echte een trieste ontwikkeling
soms vraag ik me af hoe reageer je op bepaalde dingen soms heb ik iets laat maar. ik ga het even niet tegen sprteken ofzo.
maar ik zei dus niet dat ik vond, dat Rotterdam een kut stad was.....
Pannenkoek!
was het eens met hans teeuwen
Doemdenker
Want het zou bijv ook kunnen dat een potentiele terrorist een low-profile houdt totdat het juiste moment er is om zijn actie uit te voeren.
Daar komt dat generaliseren vandaan.
Doemdenker
het zou bijv ook kunnen
haha moet jij zeggen
heb je weinig anders zien doen ..
maar ik zei dus niet dat ik vond, dat Rotterdam een kut stad was.....
Heb jij er ooit over nagedacht, dat jij misschien ongelijk hebt?
of een heel klijn beetje ongelijk.
Lekker dwars liggen lekker heh.
doe jij dat wel dan?
Hij heeft ook ongelijk maar ja, ik mag niet van hem verwachten dat hij dat inziet, gezien het niveau..
BTW als ik echt ongelijk heb, ben ik ook bereid om dat toe te geven hoor, maar als ik gelijk heb, dan houd ik voet bij stuk..
alles.
op zich we lopen te veel langs mekaar te lullen.
op de een of andere mannier, als iemand jij ik wie dan ook te lange teksten schrijft, dan worden ze niet gelezen. schrijf je te korte berichten, worden ze niet goed begrepen.
Ik wil verder niet liggen ruziën , want veel van de onenigheden komen doordat we me kaar niet helemaal begrijpen.
Maar ik heb nooit hier gezegt dat ik ooit de winnaar zal zijn van het Nederlands dictee, maar ik weet verder niet hoe dat mijn ogelijk beweist of bewijst.
Zou Kunnen dus, een mogelijkheid geen zekerheid