Marokkaanse straatterroristen noemd hij ze vaak.
Er is wel meer debat matriaal dan dat filmpje weergeeft toch?
en waarom moet dan hun religie uit gebannen worden uit Nederland
racisme = hekel hebben aan een ras.
culturisme = hekel hebben aan een cultuur.
islamismeisme = hekel hebben aan de islam = wilders.
als je dat hebt ben je dan islamofoob?
Al twijfel ik aan het laatste woord wat je opschrijft...
precies, ben je dat niet, niet aangesproken voelen.
je moet ergens beginnen, beter "iets" doen dan niets.
Mensen dat jullie me nog geloven ook, het was een flauw woordgrapje, islamismeisme bestaat niet, net zo min als culturisme (dat overigens wel een frans woord is, maar niet de bovenstaande betekenis heeft maar iets met bodybuilding). Het goede woord is idd islamofoob, daar hebben jullie gelijk in, maar ik vind islamismeisme grappig klinken.
Marokkaanse straatterroristen noemd hij ze vaak.
genoeg, maar even de moeite nemen om te zoeken.
en waarom moet dan hun religie uit gebannen worden uit Nederland, of op zijn mindst op een tweede plaats komen, of hun "heiligge boek" verboden worden? Of mogen ze geen staatssecretaris worden?
Nee joh Wilders heeft alleen wat tegen straat terroristen.
Tja, goedgelovige he, we moeten toch ergens op kunnen vertrouwen?
Wilderisme vind ik ook wel een grappig woord
Komen de uitspraken (zonder een degelijke onderbouwing vaak)
vaak niet een beetje derderangs en ondoordacht over?
Ik heb al eens een flinke rits met filmpjes neer geknald hier,
met onder andere media uitspraken van wilders en debatten enz.
En volgens mij maakt hij zich vollop schuldig aan discriminatie
En volgens mij maakt hij zich vollop schuldig aan discriminatie
Wilders vs Balkenende.
in mijn ogen niet, helder en duidelijk ( jip&janneke taal)
praat hij wederom daar over, en dan legt hij de stempel op mensen die de koran op een geweldadige manier gebruiken.
deel je mening niet, nogmaals als er steeds gesproken wordt over straatterroristen, criminelen jongeren vind ik dat niet discrimineren.
nogmaals als je je aangesproken voelt als hij het daar over heeft is het niet anders.
Ik dacht dat hij toch nadrukkelijk sprak over de Koran verbieden.
Dacht dat hij de grondwet wilde veranderen om Moslims andere rechten toe te kennen
Discriminatie is het ongelijk behandelen van mensen vanwege bepaalde kenmerken.
Die ongelijke behandeling kan gebeuren vanwege kenmerken van mensen zoals:
godsdienst,
levensovertuiging,
politieke gezindheid,
ras of huidskleur,
geslacht,
of een andere reden.
wat is discriminatie
In artikel 1 van de grondwet wordt het de overheid verboden om te discrimineren. Voor burgers worden in het Wetboek van Strafrecht enkele specifieke vormen van discriminatie strafbaar gesteld. Daarnaast worden in andere specifieke wetboeken nog vormen van discriminatie beschreven die alleen burgerrechtelijke consequenties hebben. Bij dat laatste moet onder meer gedacht worden aan het onverbindend verklaren van een contract of het ontstaan van een schadevergoedingsplicht
Discriminatiewetgeving in Nederland
hoofdstuk 1 grondwet
bij elk debat of kamervraag hamert hij op straatterroristen of criminelen.
Duidelijk is het wel, maar vaak niet gegrond met degelijke argumentatie.
dan is het volgens mij "de manier" hoe je het wil zien of wat je er uit kan of wil halen, wat je wel of niet wil horen.
Dit is hoe je het went of keert pure discriminatie. Of je het ermee eens bent of niet. Overigens niet voor niets dat Geertje de uitspraak over de grondwet veranderen binnen de muren deed van de tweede kamer.
En als je het er niet mee eens bent dan check de definitie van Discriminatie
deel je mening niet
die de koran op een geweldadige manier gebruiken.
ook zegt hij duidelijk dat het niet geld voor de mensen die dat niet doen.
Ja maar toch niet op een halluve alegtoon als ik
die houden we erin!
en dan legt hij de stempel op mensen die de koran op een geweldadige manier gebruiken.
Dit is absoluut niet waar, hij betrekt er een heel assortiment aan andere woorden bij steeds..
Uitspraak van `NAF` op vrijdag 11 januari 2008 om 01:32:
Uitspraak van `NAF` op vrijdag 11 januari 2008 om 01:32:
Beetje tegenstrijdig niet
Die film van Geert Wilders was uitgekomen en wat bleek
Hij had ons met z'n allen voor het lapje gehouden
Ik vraag me af welk onderdeel van het partijprogramma van de SP jij niet realistisch vond. Want ook geertje en andere partijen volgen veel de mening van Jan, zodra het niet over allochtonen gaat tenminste.
De Koran is de voedingsbodem van terrorisme ?
Natuurlijk zijn er schoften die de Koran verkeerd interpreteren, maar het boek bevat dezelfde soort verhalen als de bijbel en de tenach.
Met dezelfde gruwelheden, maar ook met dezelfde onderliggende positieve boodschap
salafisme
De vraag is dan:
Moeilijke vragen. Maar als ik een gok mag doen, dan denk ik dat de 2 boven genoemde groepen samen ongeveer 50% van de moslims in Nederland zouden kunnen vertegenwoordigen en dan ongeveer in de verhouding 20% is gevoelig voor / = een Salafist. Rond de 30% hecht mogelijk meer waarde aan de leer van de Salafisten dan die van de Nederlandse samenleving. De overige 50% kiest dan toch eerder voor de Nederlandse samenleving.
Frustraties spelen waarschijnelijk een grootte rol..
Thijs, ook binnen het salafisme zijn verschillende aftakkingen, lees het verhaal nou eerst eens helmaal rustig door.
Dat gokken is ook erg wildersstyle.
Boeiend. Kan mij dat nou echt wat schelen?
Jankerds zijn het
Je verdiept je idd te weinig in dit soort zaken ..
Maar je hebt er wel vollop een mening over ..
beetje tegenstrijdig niet?
zonder je daadwerkelijk echt in een ander te verplaatsen.
Dit is absoluut niet waar, hij betrekt er een heel assortiment aan andere woorden bij steeds..
Of blijf je het express negeren?
Wat zegt balkenende in dat filmpje dan?
Mag ik je even informeren dat er veel verchillende stromingen zijn?
jwz
Dan zal hij met een oplossing moeten komen, voor "die" mensen die de Koran op een geweldadige manier gebruiken.
Want om dan zo de Koran af te willen schaffen, dupeerd hij daarmee wel
de "goeie" moslims bijwijze van spreken.
in welk debat of kamervraag/motie praat hij dan alleen over buitenlanders of allochtonen?, wat ik gezien heb is nogmaals met de benoeming over straatterroristen, criminelen jongeren.
praat hij wederom daar over, en dan legt hij de stempel op mensen die de koran op een geweldadige manier gebruiken.
daar ging het niet om, het ging erom wat Wilders er over vertelde, en dat was over personen die het boek en of inspiratie op een verkeerde manier gebruiken
dan niet, je plaatst zelf een filmpje waarin hij dat duidelijk zegt.
maargoed wederom het "welles" niettes" verhaal...
nou reken maar dat ik me dat vaak gneoeg wel heb gedaan
Je trekt snel conclusies in mijn ogen
Uit veel van je berichten is gebleken dat dit niet waar is of als een onmogelijkheid mag worden geacht,
Uitspraak van `NAF` op zaterdag 12 januari 2008 om 15:02:
dan niet, je plaatst zelf een filmpje waarin hij dat duidelijk zegt.
maargoed wederom het "welles" niettes" verhaal...
Hij stort eerst 1 grte berg vuil uit over 1 groot geheel,
en zegt heel diplomatiek erachter aan dat het niet iedereen berteft,
nee dat is duidelijkheid
zieltjes winnerij lijkt het eerder op
Ik vindt dat jij te snel conclusies trekt over mij
zonder je daadwerkelijk echt in een ander te verplaatsen.
nou reken maar dat ik me dat vaak gneoeg wel heb gedaan
Uit veel van je berichten is gebleken dat dit niet waar is of als een onmogelijkheid mag worden geacht,
??
Blijkbaar is er toch een verschil waardoor menig moslims zich meer geniegd voelt om met geweld te vechten voor het geloof. Het zal wel een mix zijn van onderliggende cultuur en het geloof maar dat de islam een negatieve invloed heeft op onderlinge tollerantie lijkt me duidelijk. en dat er dan een tegenreactie komt in de voorm van een Geert Wilders is daar weer een gevolg van.
negeer niks, beleef en of zie het alleen anders dan jou.
Je hebt zelf al eens aangegeven je niet te verdiepen in bepaalde dingen ..
Sorry @ NAF, maar zo denk ik er ook over.
Marokkaanse straatterroristen wel te verstaan
Dat jij dat acceptabel vind is wel een mening, maar daar ging het niet over.
Buiten de hofstadkneuzen zijn er toch anders bar weinig terroristen hier in NL voor de Islam.
als je straatterroristen en criminelen wilt aanpakken en je daarbij zou discrimineren heb ik daar zeker geen moeite mee.
jij hebt geen idee waar de veiligheidsdienst& klpd dagelijks mee bezig is....en tot nu toe ( gelukkig) het steeds voor is om aanslagen te voorkomen.
Buiten de hofstaddkneuzen toch vrij weinig en de media zit er echt wel op gebrand.
Hij wil het boek verbieden, zegt hij zelf.
Hij noemt het beestje niet bij de juiste naam hoor, 1 stempel.
dus ben je dat niet, niet aangesproken voelen.
Terwijl ik juist wil laten zien dat we een groot probleem hebben met de islam en dat de Koran niet deugt."
vase
Uitspraak van `NAF` op zaterdag 12 januari 2008 om 19:45:
vase
fase toch?
me oefenloos te verdiepen
Frustraties spelen waarschijnelijk een grootte rol
Deze wil ik dit topic niet onthouden
Deze wil ik dit topic niet onthouden
http://frontpage.fok.nl/nieuws/86558
dus what the FUCK heeft het nog nut. die WAZI's hier op PF zullen altijd met de zelfde domme gedachtengang rondlopen.
maar een "allochtoon" neger of marokkaan, hoeveel je je ook aanpast aan de samenleving, we zullen altijd de "allochtoon" blijven.
Met dit soort calimero-gedrag kom je niet ver gozer
Hoe wil je respect krijgen als je eigen hart niet groot genoeg is om respect te geven? Dan moet je de oorzaak van je probeem eerder bij jzelf zoeken en niet bij anderen.
Als we spelfouten gaan pakken,doe het dan bij iedereen...
dat zal het wel zijn bij je
waarschijnlijk
grote